Half? Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel half gehad, maar dat is misschien wel minstens net zo deprimerend.
ja seks zonder geilheid is pas echt half werk jaquote:Op dinsdag 27 november 2012 02:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je seks per definitie geil noemt wel.
Je wil niet weten hoe ik je wil hebben.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wil je me verlegen hebben ofzo?
Half stok?quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:37 schreef Fera het volgende:
Half? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
zolang het maar niks van doen heeft met een guitaar is alles bestquote:Op dinsdag 27 november 2012 02:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe ik je wil hebben.
Echt he, rot wijfquote:Op dinsdag 27 november 2012 02:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wil je me verlegen hebben ofzo?
quote:
Leg uit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:38 schreef Adames het volgende:
[..]
zolang het maar niks van doen heeft met een guitaar is alles best
Ooh, ik denk van welquote:Op dinsdag 27 november 2012 02:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe ik je wil hebben.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:38 schreef Adames het volgende:
[..]
zolang het maar niks van doen heeft met een guitaar is alles best
Jij snapt me, broeder.quote:
O dat meisje zie ik niet meer.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is klote ... Maar kan gebeuren. Volgende keer beter, of was het toen verpest?
2 minuten werk, gelukkigquote:Op dinsdag 27 november 2012 02:40 schreef Adames het volgende:
[..]
die moet je eerst stemmen naar de juiste omstandigheden, veel te veel werk
Na ruim vijf keer dit weekend moet je dat toch wel weten.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, ik denk van wel
[..]
[..]
Jij snapt me, broeder.
Jammer.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O dat meisje zie ik niet meer.
30 seconden.quote:
Wat vooral klote is is dat mijn geiligheid zogezegd volledig vervaagd en ik meer zin heb om gewoon op mijn rug te liggen... Uitrusten met mijn ogen open... Beetje liefde krijgen ofzo.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is klote ... Maar kan gebeuren. Volgende keer beter, of was het toen verpest?
Ik weet het ook echt wel hoorquote:Op dinsdag 27 november 2012 02:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Na ruim vijf keer dit weekend moet je dat toch wel weten.
[..]
Jammer.Of vind je het niet erg?
[..]
30 seconden.
Toch heb ik het idee dat je het nog niet helemaal snapt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik weet het ook echt wel hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch geen leuk meisje achteraf?quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee totaal niet erg, ben er blij om.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat je het nog niet helemaal snapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Toch geen leuk meisje achteraf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu slapen
Trusten allemaal![]()
voor Fera
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]de rest krijgt geen liefde? beetje een teleurstellingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu slapen
Trusten allemaal![]()
voor Fera
quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]O ja, ik zou drie kwartier geleden ook naar bed gaan of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu slapen
Trusten allemaal![]()
voor Fera
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |