quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:15 schreef Murdera het volgende:
1 minuut voor de wekker wakker geworden.
Wel wakker geworden doordat ik met mijn kop tegen een balk stootte.
#hardknocklife #hutjeopdehei
quote:
Neuh eigenlijk niet.... hoezo? ...quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:17 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Trouwens fax, ben je nou heel anders op de meet als dat je bent rond meisjes die je leuk vind?
Omdat je zo'n ontzettend chille kerel bent. je straalt vrolijkheid en zelfverzekerdheid uit, je ziet er goed uit, bent gezellig, weet goed mee te komen in gesprekken, je bent een leuke kerel.quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh eigenlijk niet.... hoezo? ...
Nouja misschien ietsjes voorzichtiger zeg maar, maar dat heeft iedereen wel denk ik.
Ja zeg dat tegen al die vrouwen hahaquote:Op dinsdag 27 november 2012 07:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat je zo'n ontzettend chille kerel bent. je straalt vrolijkheid en zelfverzekerdheid uit, je ziet er goed uit, bent gezellig, weet goed mee te komen in gesprekken, je bent een leuke kerel.
als je niet meer echt opzoek bent loop je vanzelf tegen een leuke dame aan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja zeg dat tegen al die vrouwen haha
Maar thnx, even een major ego boost hier
Dat komt mooi uit, ik ben niet meer op zoekquote:Op dinsdag 27 november 2012 07:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
als je niet meer echt opzoek bent loop je vanzelf tegen een leuke dame aan.
Mark my words.
Ik tel zeker niet he? Seksist.quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, ik ben niet meer op zoek
Laat maar komen dan
Hihihiquote:Op dinsdag 27 november 2012 07:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet te fijn want dan word ik weer wakker met een vlek in m'n boxer
lol
Koffie?quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:07 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoi liefjes
Nee, geen goedemorgen.
Graagquote:
Hallo DW'tjequote:Op dinsdag 27 november 2012 08:07 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoi liefjes
Nee, geen goedemorgen.
Zo, dat wordt druk vanmiddagquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
Je doet je naam geen eer aan koffie
Benodigdheden voor vandaag
- The Offspring(heel toevallig op de radio)
- koffie-infuus![]()
- luciferstokjes![]()
- enorm veel geduld voor 5! kinderen vanmiddag![]()
- discipline om vanavond OP tijd naar bed te gaan![]()
hellup
Overdosis aan smileys![]()
Ja het is niet de hele middag hoor, maar een buurvrouwtje zit om hoog en tis extra centjuhs dus ik vind het wel bestquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo, dat wordt druk vanmiddag!
Ik wil slapen
Hehe, kijk, dat scheelt dan wel weerquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja het is niet de hele middag hoor, maar een buurvrouwtje zit om hoog en tis extra centjuhs dus ik vind het wel best
Ik moet sowieso even voor een back-up gaan regelen eigenlijk, want vanaf januari minder werk enzoquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, kijk, dat scheelt dan wel weer
Nee, ik stel weer eens teleurquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
Je doet je naam geen eer aan koffie
Hmm oke, dat is dan wel weer vervelendquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet sowieso even voor een back-up gaan regelen eigenlijk, want vanaf januari minder werk enzo
Moggequote:
Goedemorgenquote:
Ja ze gaat met verlof en na de bevalling sowieso 2 weken vrijquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm oke, dat is dan wel weer vervelend.
[..]
Mogge.
Dat klopt, jammer genoegquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Ja ze gaat met verlof en na de bevalling sowieso 2 weken vrijniet werken = geen geld
Risico van het vak, ditdat.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja das wel prut, maar goed, dat is het beroep natuurlijk
Yoghurt met cruesli? Of Kwark (is niet zo handig op het werk)quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:10 schreef Vinniiee het volgende:
Wat kun je tussen de midden nog meer eten behalve brood? Ik heb een beetje genoeg van brood.
Fruit?quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:10 schreef Vinniiee het volgende:
Wat kun je tussen de midden nog meer eten behalve brood? Ik heb een beetje genoeg van brood.
Maar dat is wel een beetje weinig als vervanging van een broodlunchquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. Lekker banaan of bakje druiven. Heerlijk en gezond.
Thanksquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Yoghurt met cruesli? Of Kwark (is niet zo handig op het werk)
beschuit
crackers
wraps
salade
quote:
De hele dag teren op een stukje fruit? Ik eet al een banaan en 2 mandarijnen om 10 en 3 uur. Het gaat mij om 6 boterhammen te vervangenquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. Lekker banaan of bakje druiven. Heerlijk en gezond.
Dat is zo. Ik haal op school nog wel eens een appelflap er bij, of een gevulde koekquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat is wel een beetje weinig als vervanging van een broodlunch
Dat is nog niet te doenquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is zo. Ik haal op school nog wel eens een appelflap er bij, of een gevulde koek
quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neem een blik unox soep mee, en gebruik de magnetron
Men neme:quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks. Maar wat voor wraps?
[..]
[..]
De hele dag teren op een stukje fruit? Ik eet al een banaan en 2 mandarijnen om 10 en 3 uur. Het gaat mij om 6 boterhammen te vervangen.
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Men neme:
philidelphia roomkaas (of iets anders mag ook)
ijsbergsla
kipfilet of zalm
smeren/beleggen/rollen klaar
Of:
ham/kaas/zongedroogde tomaatjes/pesto
Of:
seranoham
pijnboompitjes
sla
stukjes mango/meloen
Subway is lekker, kan je ook een voorbeeld aan nemen het hoeft niet persé warm allemaalquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt lekker.
Gisteren voor het eerst bij de Subway gegeten, omnomnom
Maar warm was wel erg lekkerquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Subway is lekker, kan je ook een voorbeeld aan nemen het hoeft niet persé warm allemaal
Diesels kunnen nog best vooruit komen hoor, als je er een fatsoenlijke motor in hebt liggenquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gloednieuwe VW Golf Station
Diesel
Ja dat weet ik maar IK moet morgenochtend rijden naar de stad met 3 kinderen want uitje van schoolquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Diesels kunnen nog best vooruit komen hoor, als je er een fatsoenlijke motor in hebt liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een bak![]()
Je hebt nog de hele ochtend om te oefenenquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar IK moet morgenochtend rijden naar de stad met 3 kinderen want uitje van school
Eng
quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een bak![]()
Nee want J heeft de auto meequote:Op dinsdag 27 november 2012 09:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt nog de hele ochtend om te oefenen.
[..]
Netjes
Was het wel gezellig?quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pffftt, de tering.
Ben een beetje gaar.
Wat heb je uitgespookt?quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pffftt, de tering.
Ben een beetje gaar.
Ja hoor. Langer gebleven dan ik dacht. Ik kende wel een aantal mensen die ik niet op de lijst had zien staan.quote:
Avondje drinken en dansen en drinken.quote:
Oja, dat feestje waar je geen zin in hadquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor. Langer gebleven dan ik dacht. Ik kende wel een aantal mensen die ik niet op de lijst had zien staan.
[..]
Avondje drinken en dansen en drinken.
Dat valt dan weer meequote:Op dinsdag 27 november 2012 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor. Langer gebleven dan ik dacht. Ik kende wel een aantal mensen die ik niet op de lijst had zien staan.
Ik had een Corsa verwacht oidquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Strakke bak Lola, al die jaloerse moeders morgen
Stukkie dijk, ditdatquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had een Corsa verwacht oid
Maar hier ga ik wel even een rondje in karren
(niet teveel want hij moet weer vol terug begreep ik van J)
Klopt, leenauto moet je met een volle tank weer inleverenquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had een Corsa verwacht oid
Maar hier ga ik wel even een rondje in karren
(niet teveel want hij moet weer vol terug begreep ik van J)
Ik vind dit niet gelijkwaardigquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, leenauto moet je met een volle tank weer inleveren
Meestal krijg je een gelijkwaardig model ja, netjes dit..
Als ze nou een normale Golf mee hadden gegeven, dan enigszinsquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind dit niet gelijkwaardig![]()
Niet echt neequote:Op dinsdag 27 november 2012 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind dit niet gelijkwaardig![]()
Of een Phaeton booohhh nee dat is ook niet gelijkwaardig maar wel een geile bakquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ze nou een normale Golf mee hadden gegeven, dan enigszins
Truequote:Op dinsdag 27 november 2012 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of een Phaeton booohhh nee dat is ook niet gelijkwaardig maar wel een geile bak
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vier keer in een nacht wakkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Bah. En nee.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |