quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:15 schreef Murdera het volgende:
1 minuut voor de wekker wakker geworden.
Wel wakker geworden doordat ik met mijn kop tegen een balk stootte.
#hardknocklife #hutjeopdehei
quote:
Neuh eigenlijk niet.... hoezo? ...quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:17 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Trouwens fax, ben je nou heel anders op de meet als dat je bent rond meisjes die je leuk vind?
Omdat je zo'n ontzettend chille kerel bent. je straalt vrolijkheid en zelfverzekerdheid uit, je ziet er goed uit, bent gezellig, weet goed mee te komen in gesprekken, je bent een leuke kerel.quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh eigenlijk niet.... hoezo? ...
Nouja misschien ietsjes voorzichtiger zeg maar, maar dat heeft iedereen wel denk ik.
Ja zeg dat tegen al die vrouwen hahaquote:Op dinsdag 27 november 2012 07:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat je zo'n ontzettend chille kerel bent. je straalt vrolijkheid en zelfverzekerdheid uit, je ziet er goed uit, bent gezellig, weet goed mee te komen in gesprekken, je bent een leuke kerel.
als je niet meer echt opzoek bent loop je vanzelf tegen een leuke dame aan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja zeg dat tegen al die vrouwen haha
Maar thnx, even een major ego boost hier
Dat komt mooi uit, ik ben niet meer op zoekquote:Op dinsdag 27 november 2012 07:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
als je niet meer echt opzoek bent loop je vanzelf tegen een leuke dame aan.
Mark my words.
Ik tel zeker niet he? Seksist.quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, ik ben niet meer op zoek
Laat maar komen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |