Ja hoor. Langer gebleven dan ik dacht. Ik kende wel een aantal mensen die ik niet op de lijst had zien staan.quote:
Avondje drinken en dansen en drinken.quote:
Oja, dat feestje waar je geen zin in hadquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor. Langer gebleven dan ik dacht. Ik kende wel een aantal mensen die ik niet op de lijst had zien staan.
[..]
Avondje drinken en dansen en drinken.
Dat valt dan weer meequote:Op dinsdag 27 november 2012 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor. Langer gebleven dan ik dacht. Ik kende wel een aantal mensen die ik niet op de lijst had zien staan.
Ik had een Corsa verwacht oidquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Strakke bak Lola, al die jaloerse moeders morgen
Stukkie dijk, ditdatquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had een Corsa verwacht oid
Maar hier ga ik wel even een rondje in karren
(niet teveel want hij moet weer vol terug begreep ik van J)
Klopt, leenauto moet je met een volle tank weer inleverenquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had een Corsa verwacht oid
Maar hier ga ik wel even een rondje in karren
(niet teveel want hij moet weer vol terug begreep ik van J)
Ik vind dit niet gelijkwaardigquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, leenauto moet je met een volle tank weer inleveren
Meestal krijg je een gelijkwaardig model ja, netjes dit..
Als ze nou een normale Golf mee hadden gegeven, dan enigszinsquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind dit niet gelijkwaardig![]()
Niet echt neequote:Op dinsdag 27 november 2012 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind dit niet gelijkwaardig![]()
Of een Phaeton booohhh nee dat is ook niet gelijkwaardig maar wel een geile bakquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ze nou een normale Golf mee hadden gegeven, dan enigszins
Truequote:Op dinsdag 27 november 2012 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of een Phaeton booohhh nee dat is ook niet gelijkwaardig maar wel een geile bak
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vier keer in een nacht wakkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Bah. En nee.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |