Ik verwacht ook wel wat genomineerde schaatsers. Sven Kramer, Stefan Groothuis en Ireen Wust mogen zich immers wereldkampioen noemen. Zal wel ten koste gaan zilveren medaille winnaars die je noemt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:27 schreef borisz het volgende:
Gegeven dit een OS Jaar is krijg je zeer wrs dit.
Mannen
Epke
Dorian
Gerco Schröder
Dames
Raomi
Vos
Bouwmeester/Cornelissen
Team
Hockeydames
Zwemdames/Hockeyheren/Team jumping(2 vd 3)
Vos in een kleine sport en Kromo in een wereldsport die de hele eerste week van de spelen beheerst.quote:
18 decemberquote:
Verwijder je post maar. Interesseert me geen reet.quote:Op zondag 2 december 2012 18:54 schreef borisz het volgende:
Voor wie het wil weten. De Vakjury
De vakjury bestaat uit de volgende personen:
Pieter van den Hoogenband, winnaar Fanny Blankers-Koen award
Leontien Zijlaard-van Moorsel, winnaar Fanny Blankers-Koen award
Charles van Commenée, chef de mission Olympische Spelen Beijing 2008
Henk Gemser, chef de mission Olympische Spelen Vancouver 2010
Thea Limbach, chef de mission Paralympische Spelen Beijing 2008
Joop Alberda, coach
John Volkers, sportjournalist
Ewoud van Winsen, sportjournalist
Jeroen Bijl, manager Topsport NOC*NSF (voorzitter vakjury)
Ach, er zit tegenwoordig in het openbaar een alcoholist voetbalwedstrijden te analiseren.quote:Op zondag 2 december 2012 19:18 schreef Sjoerd102 het volgende:
Blijft opmerkelijk dat de Nederlandse sportprijzen vernoemd zijn naar een alcoholist die zijn gewonnen kapitaal vergooide.
Dames: Vosquote:Op zondag 2 december 2012 19:43 schreef roos85 het volgende:
Mooie nominaties, wordt in sommige categorieën nog moeilijk kiezen.
Mijn voorkeuren:
Dames:
Marianne Vos
Mannen:
Epke Zonderland
Team:
Zwemdames
Coach
Jacco Verhaeren
Talent
Laura Smulders
Gehandicapte sporter:
Esther Vergeer
Edit: Belachelijk dat het paardenteam niet genomineerd is..
Auto- en motorsport is makkelijk hé. Een beetje gas geven en sturen, meer is het niet.quote:Op zondag 2 december 2012 19:51 schreef tong80 het volgende:
Mensen die Herlings niet als talent kiezen
Grootste crosstalent van de laatste 20 jaar. Misschien wel wereldwijd.
Nou ik denk dat menigeen binnen 2 ronde af/uitstapt. Dat racen vergt veel en veel meer energie dan menigeen denkt.quote:Op zondag 2 december 2012 19:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Auto- en motorsport is makkelijk hé. Een beetje gas geven en sturen, meer is het niet.
lekker die estafetteploegquote:Op zondag 2 december 2012 18:46 schreef borisz het volgende:
Team: Hockeydames, Estafetteploeg atletiek mannen, Zwemdames.
Mee eens, op de coach na. Die mag Verhaeren van mij wel als oeuvre prijs winnen.quote:Op maandag 3 december 2012 00:08 schreef wimderon het volgende:
Dames:
Vos
Mannen:
Zonderland
Team:
Hockeyvrouwen
Coach:
Caldas
Talent:
Herlings
quote:Op maandag 3 december 2012 00:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lekker die estafetteploeg
Atleet Brian Mariano gepakt met cocaīne
Na 200 meter ben je al van je motor gestuiterd.quote:Op zondag 2 december 2012 19:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Auto- en motorsport is makkelijk hé. Een beetje gas geven en sturen, meer is het niet.
Dat weet ik wel bijna zeker, dat laatste.quote:Op maandag 3 december 2012 12:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na 200 meter ben je al van je motor gestuiterd.
Herlings staat vrijwel heel de races op zijn benen een zware motor in bedwanghoudend en geconcentreerd moet sturen bij elke hobbel. Ik denk dat het één van de fysiek zwaartste sporten is.
Daarom. Het denigrerende altijd als ze geen verstand hebben van de sport.quote:Op maandag 3 december 2012 15:20 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat weet ik wel bijna zeker, dat laatste.
Ik schijt al zeven kleuren als ik de Vaalserberg af fiets.quote:Op maandag 3 december 2012 16:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom. Het denigrerende altijd als ze geen verstand hebben van de sport.
Beetje van een schans afspringen.
Ik schijt al 7 kleuren als ik halverwegen de trap ben.
quote:Op zondag 2 december 2012 21:43 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat menigeen binnen 2 ronde af/uitstapt. Dat racen vergt veel en veel meer energie dan menigeen denkt.
Mijn opmerking was voor de volle 100% sarcastisch.quote:Op maandag 3 december 2012 12:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na 200 meter ben je al van je motor gestuiterd.
Herlings staat vrijwel heel de races op zijn benen een zware motor in bedwanghoudend en geconcentreerd moet sturen bij elke hobbel. Ik denk dat het één van de fysiek zwaartste sporten is.
Ach het gaat toch nergens over, hooguit leuk om weer eens wat tenenkrommende TV te zien omdat de NOS er wat 'leuks' van wil maken.quote:Op maandag 17 december 2012 20:47 schreef Leatherface het volgende:
Het zijn erg lastige keuzes dit jaar zeg.
Uiteraard weegt zo'n beeldje niet op tegen een Olympische plak, maar het is wel altijd een leuk moment om het jaar door te nemen. Al is het maar hier op FOK!quote:Op maandag 17 december 2012 21:01 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ach het gaat toch nergens over, hooguit leuk om weer eens wat tenenkrommende TV te zien omdat de NOS er wat 'leuks' van wil maken.
De sporters die kunnen winnen hebben hun prijzen al binnen, zo'n Jaap Eden zullen ze niet als doel hebben gehad toen ze zich voorbereiden op hun finest moment.
Genomineerden Sportploeg van het Jaar 2012quote:Op maandag 17 december 2012 11:57 schreef rubbereend het volgende:
Voor de liefhebbers, een reeks van specials over de genomineerden:
Genomineerden Sportvrouw van het Jaar 2012
Genomineerden Young Talent 2012
Genomineerden Sportcoach van het Jaar 2012
Genomineerden Sportman van het Jaar 2012
Genomineerden Gehandicapte sporter van het Jaar 2012
De prestaties van Vos zijn niet te overtreffen in het dameswielrennen. Beter dan dat bestaat niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:14 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Vanavond dus.
Zou best wel eens spannend kunnen worden tussen Kromo en Vos. Ranomi is dit jaar onze beste Olympiër geweest, maar Vos heeft echt het hele jaar bijna alles gewonnen wat ze kon winnen. En het gaat om een jaar, niet om een toernooi. Dus ik denk dat uiteindelijk toch Vos gaat winnen.
Rest is redelijk makkelijk denk ik: Epke, hockey, Verhaeren en Herlings.
We geven het stokje door aan Martina.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:52 schreef marcodej het volgende:
"En een rode loper. Met wel een heel speciale verslaggever..."
Churandy weer van stal gehaald?
Oh godquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:47 schreef Ericr het volgende:
Voor zover het nog niet volledig is uitgemolken de NOS doet straks ook een duit in het zakje met 'Call me maybe'. Ik kan niet wachten.
Nel Veerkamp-jurk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:47 schreef Evertjan het volgende:
wat voor jurk heeft Dione dit jaar aan?
50m + 100m vrije slag wordt internationaal gezien hoger aangeslagen dan vrouwen wielrennen. Daarom hoort Kromowidjojo dus te winnen. Met je overige keuzes ben ik het wel eens.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:23 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De prestaties van Vos zijn niet te overtreffen in het dameswielrennen. Beter dan dat bestaat niet.
Kromowidjojo heeft het fantastisch gedaan op de Spelen en een gouden zwemmedaille heeft meer prestige, maar de prestaties van Vos het hele jaar door zijn zo uniek dat ze daarvoor wel de prijs mag krijgen. Vandaar mijn keus voor Vos.
Sportman wordt wat mij betreft Epke, de hockeydames als sportploeg, Herlings talent van het jaar, Verhaeren als career reward de prijs voor coach en Van Rhijn de beste gehandicapte sporter.
Hij kan het wel, maar dit is nogal over de top.quote:
Ze hebben naar de opening van de Spelen gekeken en dachten hé laten we dat zelf ook eens doenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:39 schreef marcodej het volgende:
Oh help, de semi-lollige filmpjes hebben ook de NOS bereikt.
Glen Helder.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:44 schreef Sjoerd102 het volgende:
ook maar eens kijken wie die naar een "gokverslavende alcoholist' vernoemde prijs gewonnen heeft.
Is het ook voor 90%.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:51 schreef Remzz het volgende:
Tom spreekt RTL uit alsof het een ziekte is
Ik vermoed van niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk nu een paar cynische dopinggrappen.
Ik las dat we ook nog Call me maybe krijgenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:56 schreef marcodej het volgende:
Oh, dit wordt een aaneenschakeling-van-schijtlollige-filmpjes-avond.
Inderdaad, wat al een half jaar niet meer in is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik las dat we ook nog Call me maybe krijgen
Klopt, was net al een voorstukje van bij het sportjournaal.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik las dat we ook nog Call me maybe krijgen
Kan me nog wel herinneren dat Mart in London Late Night opriep om ook zo'n filmpje te maken in navolging van de Amerikaanse zwemploeg. Dat was ook al zo triestquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, wat al een half jaar niet meer in is.
quote:
Nu al het hoogtepunt van de avond.quote:
Of gewoon een operatie.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:01 schreef Remzz het volgende:
Anky, die moet toch wel de oeuvre award krijgen eigenijk.
Ergeren kan soms ook leuk zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:03 schreef Szura het volgende:
Waarom kijken jullie dit dan ook?
Is toch alleen maar drie uur lang veren in de reet steken.
Je kan altijd nog Rijnsburgse Boys kijken
Ja, DWDD is er immers niet meer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ergeren kan soms ook leuk zijn.
Beide Veroorzaken ze geen glimlach hier.quote:
twitter:mvdweijden twitterde op dinsdag 18-12-2012 om 21:08:07Eerlijk is eerlijk, vermaak me nog niet #sportgala reageer retweet
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef marcodej het volgende:
twitter:mvdweijden twitterde op dinsdag 18-12-2012 om 21:08:07Eerlijk is eerlijk, vermaak me nog niet #sportgala reageer retweet
Ja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Call me maybe vond ik nog het leukst.
Vos wmb. Maar voor het beeld mag Ranoom winnen.quote:
Met OS en WK zou het ook terecht zijn.quote:
quote:
Meervoud bij WK niet vergetenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef OProg het volgende:
[..]
Met OS en WK zou het ook terecht zijn.
Niet spotten met de tanden van Ankie.quote:
Die was ook niet origineel.quote:
die moet ook gaan zwemmen en dan harder gaan als Ranomiquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:17 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wat moet Vos nog meer in een seizoen winnen.
Voor Kromo geldt natuurlijk hetzelfde...die heeft ook alles gewonnen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:17 schreef Sjoerd102 het volgende:
In bed trekt ze uit elkaar ipv zelf uit elkaar getrokken te worden.quote:
nee hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor Kromo geldt natuurlijk hetzelfde...die heeft ook alles gewonnen.
Tour de France bij de mannen, om te beginnen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:17 schreef Sjoerd102 het volgende:
Waterfietsen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:17 schreef Sjoerd102 het volgende:
Na zijn afscheid komt hij over als een arrogante, zakelijke, hork.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:24 schreef iFok. het volgende:
Beste zangeres van de afgelopen 25 jaar?hoorde ik dat goed?
HERMAN HERMAN!quote:
Janky van Grunsvenquote:
Dat het een van de beste zangeressen was, en dat het ging over 25 jaar Anky.quote:
Echt he?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:25 schreef Remzz het volgende:
Dit is gewoon proberen tranen bij Anky te krijgen, puur omdat je weet dat het bij haar niet zoe moeilijk is.
Pats boem raak!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:25 schreef Remzz het volgende:
Dit is gewoon proberen tranen bij Anky te krijgen, puur omdat je weet dat het bij haar niet zoe moeilijk is.
Sooo gooooooool Salineeeeroooooquote:
Die viel mij ook al op. Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:27 schreef marcodej het volgende:
Mooi meisje achter Anky. Is dat niet het nieuwe neukerdje van Boogerd?
Ja, hij zit er ook naastquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:27 schreef marcodej het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:27 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Die viel mij ook al op. Volgens mij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |