De prestaties van Vos zijn niet te overtreffen in het dameswielrennen. Beter dan dat bestaat niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:14 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Vanavond dus.
Zou best wel eens spannend kunnen worden tussen Kromo en Vos. Ranomi is dit jaar onze beste Olympiër geweest, maar Vos heeft echt het hele jaar bijna alles gewonnen wat ze kon winnen. En het gaat om een jaar, niet om een toernooi. Dus ik denk dat uiteindelijk toch Vos gaat winnen.
Rest is redelijk makkelijk denk ik: Epke, hockey, Verhaeren en Herlings.
We geven het stokje door aan Martina.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:52 schreef marcodej het volgende:
"En een rode loper. Met wel een heel speciale verslaggever..."
Churandy weer van stal gehaald?
Oh godquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:47 schreef Ericr het volgende:
Voor zover het nog niet volledig is uitgemolken de NOS doet straks ook een duit in het zakje met 'Call me maybe'. Ik kan niet wachten.
Nel Veerkamp-jurk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:47 schreef Evertjan het volgende:
wat voor jurk heeft Dione dit jaar aan?
50m + 100m vrije slag wordt internationaal gezien hoger aangeslagen dan vrouwen wielrennen. Daarom hoort Kromowidjojo dus te winnen. Met je overige keuzes ben ik het wel eens.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:23 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De prestaties van Vos zijn niet te overtreffen in het dameswielrennen. Beter dan dat bestaat niet.
Kromowidjojo heeft het fantastisch gedaan op de Spelen en een gouden zwemmedaille heeft meer prestige, maar de prestaties van Vos het hele jaar door zijn zo uniek dat ze daarvoor wel de prijs mag krijgen. Vandaar mijn keus voor Vos.
Sportman wordt wat mij betreft Epke, de hockeydames als sportploeg, Herlings talent van het jaar, Verhaeren als career reward de prijs voor coach en Van Rhijn de beste gehandicapte sporter.
Hij kan het wel, maar dit is nogal over de top.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |