Do not hoop dat.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jeuzes god nee, dat kind heeft ook echt stemrecht?_______!
Is de jongen homo? Niks tegen homo's hoor, maar anders snap ik helemaal niks meer van z'n postquote:Op woensdag 5 december 2012 12:09 schreef DhrIns het volgende:
Gepost door een kerel !![]()
[ afbeelding ]
Help hem, aub.. Br33zZer$ op facebook, ga eens deaud.
Edit: doet het niet, que ?
Jep, overduidelijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Is de jongen homo? Niks tegen homo's hoor, maar anders snap ik helemaal niks meer van z'n post
Die mensen zijn echt het irritantste. Ik ben juist blij dat ik even 2 a 3 weken geen PC voor mn snufferd heb en m'n telefoon zet ik 9 vd 10 keer uitquote:Op woensdag 5 december 2012 15:41 schreef EDMAN- het volgende:
Mensen die op vakantie zijn en meer tijd besteden aan facebook dan daadwerkelijk vakantie vieren.
Dat idd! Daarbij.. vaak zie je diezelfde mensen mobiel foto's uploaden waarbij ze 9 van de 10 keer niet op Wifi zitten. 150 euro telefoonrekening voor een beetje aandachtquote:Op woensdag 5 december 2012 15:42 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Die mensen zijn echt het irritantste. Ik ben juist blij dat ik even 2 a 3 weken geen PC voor mn snufferd heb en m'n telefoon zet ik 9 vd 10 keer uit
er is 1 of andere pagina die dat soort eindeloos herhaalde spreuken plaatst, die mag ook doodquote:Op woensdag 5 december 2012 15:04 schreef julian6 het volgende:
[..]
mijn fb staat de laatste tijd echt vol met zulke grappen..
ja, mensen kunnen niet meer zonder lijkt het. ik zit in het internetwereldje maar ben juist blij als ik een keer wat anders kan doen. was deze week uiteten en keek even op, zie ik 3 mensen met hun mobiel spelenquote:Op woensdag 5 december 2012 15:41 schreef EDMAN- het volgende:
Mensen die op vakantie zijn en meer tijd besteden aan facebook dan daadwerkelijk vakantie vieren.
Hoe zie je of iemand op wifi zit aan een fb postquote:Op woensdag 5 december 2012 15:43 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat idd! Daarbij.. vaak zie je diezelfde mensen mobiel foto's uploaden waarbij ze 9 van de 10 keer niet op Wifi zitten. 150 euro telefoonrekening voor een beetje aandacht
Dat neem ik aan. Niet zo snugger hequote:Op woensdag 5 december 2012 16:47 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Hoe zie je of iemand op wifi zit aan een fb post
Ah, ja dat kanquote:Op woensdag 5 december 2012 16:48 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat neem ik aan. Niet zo snugger he
Assistent-scheidsrechter bedoel jequote:Op woensdag 5 december 2012 19:03 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Welke Belg heeft dat plaatje gemaakt? Hier heet zo'n man gewoon een grensrechter.
Maar echt ook..quote:Op woensdag 5 december 2012 21:36 schreef einschtein het volgende:
Ja, wat te fack is dit.
[ afbeelding ]
Misplaced meme.
quote:Maybe you should eat your makeup, than you get pretty from the inside %*&/#
quote:Its better to be alone then with the wrong person i guess..
quote:Op woensdag 5 december 2012 21:43 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Maar echt ook..
Bovendien kan ik wel raden hoe deze tekening ontstaan is, of ik ben gewoon extreem seksistisch ingesteld
Nee als je dood bent kun je niet meer van iemand houden.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:09 schreef DhrIns het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 december 2012 12:09 schreef DhrIns het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |