Aan het feit dat mensen het op Facebook zetten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Erger je je nou aan iemand die dat op facebook zet, of aan het feit dat dat inderdaad gebeurt in Nederland bij 1 vlok sneeuw?
Het verschil is alleen dat er geen 1 vlok is gevallen, maar meer dan 10 centimeter hier in Arnhem. Dan is het in de ochtend knap lastig rijden als ze niet goed strooien.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Erger je je nou aan iemand die dat op facebook zet, of aan het feit dat dat inderdaad gebeurt in Nederland bij 1 vlok sneeuw?
Dit ja. Treinen afgeschaft.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:18 schreef lezzer het volgende:
Ik erger me vooral aan het gare Nederlands op dat plaatje
Dat is de hele bedoeling ook, mutsquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:04 schreef lezzer het volgende:
Wat een idiote foto trouwens aan de linkerkant. Drie auto's op de stoep en allemaal lege vakken.
Sneeuw op de auto's, verder bijna nergens.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:37 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
In het kader van Social Media fail.
Ik was een keer in Antwerpen op het station en toen werd een uitgevallen trein serieus als "afgeschaft" omgeroepenquote:
Maar als ik dit zou typen:quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Het is maar wat je lastig vindt
Al reacties?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:25 schreef EDMAN- het volgende:
Tis een ex, nu ff wachten op de haatreacties(als ik haar had leren kennen tijdens 'de facebooktijd' had ik haar nooit lief gehad)
[ afbeelding ]
Wat een opmerking.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar als ik dit zou typen:
It is but what you difficult find.
Op facebook, dan posten jullie het hier.
quote:Op zondag 9 december 2012 16:29 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
De intelligentie straalt ervan af.Vriendje snapt het niet.
Hebben ze nou beide dezelfde profiel foto?quote:Op zondag 9 december 2012 16:29 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
De intelligentie straalt ervan af.Vriendje snapt het niet.
Ja, dat ook.quote:Op zondag 9 december 2012 16:35 schreef BramVM het volgende:
[..]
Hebben ze nou beide dezelfde profiel foto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |