had de dissconnect wel verwachtquote:Op maandag 26 november 2012 19:02 schreef Rockiejj het volgende:
Vreemde:heei
Jij: Hallo
Jij: j/m?
Vreemde:m jij
Jij: v jij
Ja hij kon niet lachen.quote:Op maandag 26 november 2012 19:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
had de dissconnect wel verwacht
goed gesprek wel, nog geneukt?quote:Op maandag 26 november 2012 19:02 schreef Rockiejj het volgende:
Vreemde:heei
Jij: Hallo
Jij: j/m?
Vreemde:m jij
Jij: v jij
uuuhhhhhhmmmmmmmmmmmquote:Op maandag 26 november 2012 19:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeg dan wat ik moet doen om het goed te maken
wel vandaag als het even kanquote:Op maandag 26 november 2012 19:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
uuuhhhhhhmmmmmmmmmmm
even denken
mhhhquote:Op maandag 26 november 2012 19:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wel vandaag als het even kan
SORRY.quote:
alleen door een bloemetje te sturen kan je het goed makenquote:Op maandag 26 november 2012 19:50 schreef Faux. het volgende:
[..]
SORRY.
IK WIST NIET DAT JE BOOS GING WORDEN.
HET SPIJT ME ALWEER.
ik kan nu alles verklappenquote:Op maandag 26 november 2012 19:56 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga popcorn maken en dan lekker in mn bed Ted kijken!
quote:Op maandag 26 november 2012 19:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
alleen door een bloemetje te sturen kan je het goed maken
liefquote:Op maandag 26 november 2012 19:59 schreef Faux. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een mooie wilde-bloem-in-Ghana.jpg voor je dan maar
beter dan die verlepte sinaasappels van jou inderdaad:quote:
die ene bloem, die nog staat, staat symbolisch voor jou, omringt door al het verlepte.quote:Op maandag 26 november 2012 20:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
beter dan die verlepte sinaasappels van jou inderdaad:
[ afbeelding ]
flauwquote:Op maandag 26 november 2012 20:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Daarin weet je dat iedereen dood gaat.
awwgh dan is het lief inderdaad.quote:Op maandag 26 november 2012 20:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
die ene bloem, die nog staat, staat symbolisch voor jou, omringt door al het verlepte.
dus wat zeur je nou
omdat jij altijd zo aardig doet en daar kan ik niet goed mee omgaan, daarom doe ik zo. wat kan ik doen om het goed te maken?quote:Op maandag 26 november 2012 20:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat blijkt ja want je doet het keer op keer
5 klappen geven ipv 10quote:Op maandag 26 november 2012 20:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
omdat jij altijd zo aardig doet en daar kan ik niet goed mee omgaan, daarom doe ik zo. wat kan ik doen om het goed te maken?
mmm moeilijke, even nadenken. eigenlijk heeft het dezelfde betekenis als jouw bloem aan mij. in ghana is alles verlept en vervallen en/of dood en dan ben jij die mooie paarse bloem die toch nog kan schitterenquote:Op maandag 26 november 2012 20:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
en wat voor achterliggende betekenis heeft mijn bloem?
road trip? gelukkig heb je het uitzicht nogquote:Op maandag 26 november 2012 20:25 schreef Conflict het volgende:
[..]
Rondjes rijden. En het regende vandaag
En dan vrijwillig babysitten in dit forum.quote:
ooh wat leukquote:Op maandag 26 november 2012 20:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Goed, morgen zie ik mijn crush weer
Ja zoiets. Ik kijk nu in een zwart gat met her en der een lampje, heel saai.quote:Op maandag 26 november 2012 20:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
road trip? gelukkig heb je het uitzicht nog
Er valt weinig te babysitten hoor, iedereen gedraagt zich overal uitstekend. Dat is weleens anders geweest, niet al te lang geleden.quote:Op maandag 26 november 2012 20:28 schreef Faux. het volgende:
[..]
En dan vrijwillig babysitten in dit forum.
met een mooie gouden zweep die alle bruine lelijke bloemen de steeltjes knaktquote:Op maandag 26 november 2012 20:28 schreef Faux. het volgende:
[..]
mmm moeilijke, even nadenken. eigenlijk heeft het dezelfde betekenis als jouw bloem aan mij. in ghana is alles verlept en vervallen en/of dood en dan ben jij die mooie paarse bloem die toch nog kan schitteren
neem een duik? gewoon omdat het kanquote:Op maandag 26 november 2012 20:29 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik kijk nu in een zwart gat met her en der een lampje, heel saai.
zwembad te koud, zee te ver. En het regent.quote:Op maandag 26 november 2012 20:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
neem een duik? gewoon omdat het kan
wij zijn braafquote:Op maandag 26 november 2012 20:30 schreef Conflict het volgende:
[..]
Er valt weinig te babysitten hoor, iedereen gedraagt zich overal uitstekend. Dat is weleens anders geweest, niet al te lang geleden.
oke is goedquote:Op maandag 26 november 2012 20:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
o die zesde mag ook een aaitje worden
Als ik al die topic zo doorlees is het best wel een leuk forum aan het worden ja. En die SC, niks op aan te merken!quote:
nou he verzin ik 's iets leuks moet jij het weer verpesten met je vandalistische gedragquote:Op maandag 26 november 2012 20:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
met een mooie gouden zweep die alle bruine lelijke bloemen de steeltjes knakt
Klopt wel ja. 't Moet nog op gang komen, maar de gesloten topics-lijst bestaat alleen uit deze SC en de feedback bestaat uit exact nul feedbackpostsquote:Op maandag 26 november 2012 20:33 schreef Conflict het volgende:
[..]
Als ik al die topic zo doorlees is het best wel een leuk forum aan het worden ja. En die SC, niks op aan te merken!
sorry dat zit in mijn aard, je sig is trouwens wel coolquote:Op maandag 26 november 2012 20:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
nou he verzin ik 's iets leuks moet jij het weer verpesten met je vandalistische gedrag
Dat is inderdaad goed, de meeste topics blijven open en niemand heeft Feedback nodig. En ik klik gewoon alle zooi weg uit de open topicsquote:Op maandag 26 november 2012 20:36 schreef Faux. het volgende:
[..]
Klopt wel ja. 't Moet nog op gang komen, maar de gesloten topics-lijst bestaat alleen uit deze SC en de feedback bestaat uit exact nul feedbackpostsDoen we goed
ja, zowel fobo als sig waren aan vervanging toe en toen deze voorbij kwam dacht ik ja, dit is 'm gewoonquote:Op maandag 26 november 2012 20:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
sorry dat zit in mijn aard, je sig is trouwens wel cool
Ja, ik bedoelde ook dat het goed wasquote:Op maandag 26 november 2012 20:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat is toch goed, de meeste topics blijven open en niemand heeft Feedback nodig. En ik klik gewoon alle zooi weg uit de open topics
quote:Op maandag 26 november 2012 20:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde ook dat het goed was
Hoe gaat het eigenlijk, om als FOK!stel te leven?Bespreken jullie tijdens het avondeten dingen die op FOK! gebeuren of hoe moet ik me dat voorstellen?
quote:Op maandag 26 november 2012 20:37 schreef Faux. het volgende:
[..]
ja, zowel fobo als sig waren aan vervanging toe en toen deze voorbij kwam dacht ik ja, dit is 'm gewoon
een aaitje?quote:Op maandag 26 november 2012 20:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
op je kont, dat wou je nog een keer
Wij praten nooit echt over Fok!. We komen elkaar weleens tegen op Fok! terwijl we tien meter van elkaar zitten.quote:Op maandag 26 november 2012 20:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde ook dat het goed was
Hoe gaat het eigenlijk, om als FOK!stel te leven?Bespreken jullie tijdens het avondeten dingen die op FOK! gebeuren of hoe moet ik me dat voorstellen?
ga punt agoejim was een lievve usert vandaag, vond je niet, lief?quote:Op maandag 26 november 2012 20:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]schatje, ik moest faux vandaag maar één keer straf geven
quote:Op maandag 26 november 2012 20:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
ga punt agoejim was een lievve usert vandaag, vond je niet, lief?
ik vind FOK!relaties altijd zo lief.quote:Op maandag 26 november 2012 20:41 schreef Conflict het volgende:
Maar wij hebben elkaar jaren geleden op Fok! leren kennen hoor. En nu zijn we gelukkig getrouwd
Lijkt me best wel raar op zichquote:Op maandag 26 november 2012 20:40 schreef Conflict het volgende:
[..]
Wij praten nooit echt over Fok!. We komen elkaar weleens tegen op Fok! terwijl we tien meter van elkaar zitten.
We hebben wel ff over Jong! gesproken hoor, maar dat gint daarna toch voornamelijk achter de schermen in het crewforum.
het zou wel vet zijn als je aan je vrouw vroeg tijdens het eten hoe het met mij ging vandaagquote:Op maandag 26 november 2012 20:41 schreef Conflict het volgende:
Maar wij hebben elkaar jaren geleden op Fok! leren kennen hoor. En nu zijn we gelukkig getrouwd
Maar dan beterquote:Op maandag 26 november 2012 20:43 schreef Rummikub het volgende:
Oh dus gewoon hetzelfde onder een nieuwe naam
wel gênant alleen om elkaars sex-, kpd- en r&p-topics te lezenquote:Op maandag 26 november 2012 20:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
het zou wel vet zijn als je aan je vrouw vroeg tijdens het eten hoe het met mij ging vandaag
Wij gebruiken soms wel FOK! termen thuisquote:Op maandag 26 november 2012 20:43 schreef Faux. het volgende:
[..]
Lijkt me best wel raar op zich
Niemand in mijn omgeving FOK!t, dus ik kan er met niemand over praten (niet dat er zoveel te praten valt, maar goed). Soms, als ik vermoed dat iemand een FOK!ker is maak ik een mooie zin met "vis een optie" erin. Heeft nooit het gewenste resultaat, eigenlijk
Vertelquote:Op maandag 26 november 2012 20:44 schreef Conflict het volgende:
[..]
Wij gebruiken soms wel FOK! termen thuis
Daar posten wij nietquote:Op maandag 26 november 2012 20:44 schreef Faux. het volgende:
[..]
wel gênant alleen om elkaars sex-, kpd- en r&p-topics te lezen
ik zag op facebook iemandquote:Op maandag 26 november 2012 20:43 schreef Faux. het volgende:
[..]
Lijkt me best wel raar op zich
Niemand in mijn omgeving FOK!t, dus ik kan er met niemand over praten (niet dat er zoveel te praten valt, maar goed). Soms, als ik vermoed dat iemand een FOK!ker is maak ik een mooie zin met "vis een optie" erin. Heeft nooit het gewenste resultaat, eigenlijk
Gebruiken volgens mij best veel mensen, of ik heb stiekem best veel FOK!ers als vriend...quote:Op maandag 26 november 2012 20:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zag op facebook iemandgebruiken, vroeg me meteen af of diegene ook wel eens op FOK! komt
Kloonscan aanvragen bij yvonnequote:Op maandag 26 november 2012 20:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
stiekem heeft je vrouw een paar kloontjes
stiekem wel maar ik ken je nog niet zo goed dus dat kan een andere keer ook nog welquote:Op maandag 26 november 2012 20:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja toch ik weet niet of jij een dikke spank waardeert
maar is die smiley alleen op FOK! ? want dan kennen al die mensen hetquote:Op maandag 26 november 2012 20:46 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Gebruiken volgens mij best veel mensen, of ik heb stiekem best veel FOK!ers als vriend...
Vooral als ze het op de "goede" manier gebruiken. Mijn moeder bijvoorbeeld WhatsAppte me ooit dit:quote:Op maandag 26 november 2012 20:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zag op facebook iemandgebruiken, vroeg me meteen af of diegene ook wel eens op FOK! komt
Dat is dus de foute manierquote:Net in Magister gekeken, een 7 voor scheikunde, knap hoor![]()
hahaquote:Op maandag 26 november 2012 20:48 schreef Faux. het volgende:
[..]
Vooral als ze het op de "goede" manier gebruiken. Mijn moeder bijvoorbeeld WhatsAppte me ooit dit:
[..]
Dat is dus de foute manier
je hoeft me niet goed te kennen, is het ijs ook gelijk gebrokenquote:Op maandag 26 november 2012 20:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
stiekem wel maar ik ken je nog niet zo goed dus dat kan een andere keer ook nog wel
o maar hoe zien jullie er eigenlijk uit (samen)?quote:Op maandag 26 november 2012 20:46 schreef Conflict het volgende:
[..]
Kloonscan aanvragen bij yvonne![]()
Maar nee, we houden elkaar echt niet in de gaten hoor.
een jongen op mijn werk weet het, hij kent het ookquote:Op maandag 26 november 2012 20:49 schreef Faux. het volgende:
weten jullie vrienden trouwens dat je FOK!t?
Weet ik eigenlijk niet, zag hem wel eens voorbij komen op facebook/sms bijvoorbeeld voordat ik hier lid was. Of hij op andere fora gebruikelijk is...quote:Op maandag 26 november 2012 20:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar is die smiley alleen op FOK! ? want dan kennen al die mensen het
1 vriend, die weet ook dat ik naar een meet ben geweestquote:Op maandag 26 november 2012 20:49 schreef Faux. het volgende:
Hehe, die is wel leuk eigenlijk.quote:Op maandag 26 november 2012 20:46 schreef Conflict het volgende:
[..]
tldr als iemand de helft van de boodschappenlijst is vergeten.
Nee, valt wel mee eigenlijk
Heb het met een iemand wel eens er over gehad, hij kwam hier ook wel eens in het lifestyle gedeelte voor mode tips of zoquote:Op maandag 26 november 2012 20:49 schreef Faux. het volgende:
waarom zou je dat eigenlijk willenquote:Op maandag 26 november 2012 20:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je hoeft me niet goed te kennen, is het ijs ook gelijk gebroken
1 vriend van mij weet dat ik op FOK! zit en volgens mij weten de meesten ook wel dat ik in het algemeen op wat fora zit.quote:Op maandag 26 november 2012 20:49 schreef Faux. het volgende:
het ijs breken? of een kontslag?quote:Op maandag 26 november 2012 20:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom zou je dat eigenlijk willen
quote:Op maandag 26 november 2012 20:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
1 vriend, die weet ook dat ik naar een meet ben geweest
Ga je dan niet op je eigen postgedrag letten?quote:Op maandag 26 november 2012 20:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een jongen op mijn werk weet het, hij kent het ook
beidenquote:Op maandag 26 november 2012 20:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
het ijs breken? of een kontslag?
nee het kan me geen moer schelen dat hij het weet, het is toch een eikelquote:Op maandag 26 november 2012 20:51 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
Ga je dan niet op je eigen postgedrag letten?Als iemand wist dat ik zou FOK!ken, no way dat ik dan nog in R&P of SEX zou durven te posten
That's the spiritquote:Op maandag 26 november 2012 20:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee het kan me geen moer schelen dat hij het weet, het is toch een eikel
Hij heeft zelf geen account dus neequote:Op maandag 26 november 2012 20:51 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
Ga je dan niet op je eigen postgedrag letten?Als iemand wist dat ik zou FOK!ken, no way dat ik dan nog in R&P of SEX zou durven te posten
plus als hij me confronteerd met dingen die ik post zou ik ook per ongeluk een foto naar zijn vrienden van hem kunnen sturen... oepsquote:
namen?quote:Op maandag 26 november 2012 20:55 schreef Conflict het volgende:
Ik heb heel wat FOK!kers ontmoet door de jaren heen. Maar moet nog steeds eens bij yvonne op bezoek. Die woont een kwartier van mij vandaan.
Alleen aan meetings doe ik niet.
nee maar waarom zou je dat willen, dat tweede danquote:Op maandag 26 november 2012 20:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
anders voelt het zo ongemakkelijk, naar mijn gevoel. en dat tweede hoeft niet perse
Niet relevant. Zij ook echt mensen die allemaal minder posten hier. Wel heb ik ook heel veel verkocht en gekocht via V&A en vaak opgehaald of laten halen.quote:
Gewoon afspreken met yvonne, is leuk!quote:Op maandag 26 november 2012 20:55 schreef Conflict het volgende:
Ik heb heel wat FOK!kers ontmoet door de jaren heen. Maar moet nog steeds eens bij yvonne op bezoek. Die woont een kwartier van mij vandaan.
Alleen aan meetings doe ik niet.
Hebben we echt acht jaar geleden eens afgesproken, maar is er nooit van gekomen.quote:Op maandag 26 november 2012 20:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
Gewoon afspreken met yvonne, is leuk!
Meetings doe ik zelf ook niet, lang leve de anonimiteit
http://forum.fok.nl/topic/496460/1/50#100307246quote:Op maandag 26 november 2012 20:59 schreef Conflict het volgende:
[..]
Hebben we echt acht jaar geleden eens afgesproken, maar is er nooit van gekomen.
Ben over drie weken pas in Nederland.quote:Op maandag 26 november 2012 21:01 schreef Faux. het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/496460/1/50#100307246
druk op het dm-icoon en spreek af
dat geeft een zeker gevoel van voldoening en aangezien ik weinig contact met het vrouwelijk geslacht heb, is fysiek contact ook uit den bozequote:Op maandag 26 november 2012 20:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee maar waarom zou je dat willen, dat tweede dan
waarom word de inhoud voor mij verborgen gehoudenquote:Op maandag 26 november 2012 21:01 schreef Faux. het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/496460/1/50#100307246
druk op het dm-icoon en spreek af
waarom heb je weinig contact met vrouwen?quote:Op maandag 26 november 2012 21:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat geeft een zeker gevoel van voldoening en aangezien ik weinig contact met het vrouwelijk geslacht heb, is fysiek contact ook uit den boze
[ afbeelding ]
ik had dat tabblad toevallig openquote:Op maandag 26 november 2012 21:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
waarom word de inhoud voor mij verborgen gehouden
omdat ik een alien benquote:Op maandag 26 november 2012 21:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom heb je weinig contact met vrouwen?
Crewforum, kom ik nooit.quote:Op maandag 26 november 2012 21:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
waarom word de inhoud voor mij verborgen gehouden
in een menselijke gedaante.quote:
eet je nagelsquote:Op maandag 26 november 2012 21:07 schreef krullenbolletje het volgende:
Honger maar mijn bed ligt zo lekker
dan wil ik zeker toegang, hoe te verkrijgen?quote:Op maandag 26 november 2012 21:08 schreef Faux. het volgende:
het achter de schermen faux.-adoratietopic trouwens, gapuntagujim
heel veel bloemetjes sturenquote:Op maandag 26 november 2012 21:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dan wil ik zeker toegang, hoe te verkrijgen?
oke tofquote:Op maandag 26 november 2012 21:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
in een menselijke gedaante.
ik heb trouwens wel een keer gedroomd dat ik werd meegenomen door een alien. ze namen me mee in een ruimteschip en gingen in me snijden. achteraf bleek dat meer mensen ongeveer dezelfde droom ooit hadden meegemaakt.
quote:Op maandag 26 november 2012 21:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
geen enkele bloem staat op één lijn met je grootheid
nog steeds eigenlijk, zoiets raakt jequote:
quote:Op maandag 26 november 2012 21:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]![]()
Oke dan maar mijn bed uit en tosti kaas-honing-peper maken
zwakkelingquote:Op maandag 26 november 2012 21:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]![]()
Oke dan maar mijn bed uit en tosti kaas-honing-peper maken
Boterham met tomaat, mayonaise en suiker ookquote:Op maandag 26 november 2012 21:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
I know het klinkt super raar maar het is zooooo lekker
ik had dat een keer, maar toen was ik op een step en gingen alle wegen opeens kronkelen en kleuren maken.quote:Op maandag 26 november 2012 21:14 schreef Faux. het volgende:
mijn dromen gaan altijd over snelwegen.
ik bespaar je gewoon een hoop ellendequote:Op maandag 26 november 2012 21:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
altijd weer die teleurstelling
ik werd ooit ontvoerd door een kanarie. true storyquote:Op maandag 26 november 2012 21:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik had dat een keer, maar toen was ik op een step en gingen alle wegen opeens kronkelen en kleuren maken.
ik geloof er niks vanquote:Op maandag 26 november 2012 21:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik bespaar je gewoon een hoop ellende
Vooral die picsquote:Op maandag 26 november 2012 20:40 schreef Conflict het volgende:
[..]
Wij praten nooit echt over Fok!. We komen elkaar weleens tegen op Fok! terwijl we tien meter van elkaar zitten.
We hebben wel ff over Jong! gesproken hoor, maar dat gint daarna toch voornamelijk achter de schermen in het crewforum.
zal ik eens proberenquote:Op maandag 26 november 2012 21:15 schreef Conflict het volgende:
[..]
Boterham met tomaat, mayonaise en suiker ook
ooit iets soortgelijks meegemaakt, maar die panter sprak swahilliquote:Op maandag 26 november 2012 21:17 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik werd ooit ontvoerd door een kanarie. true story
oke, als je gaat slapen, probeer dan voor het slapen aan mij te denken, dan denk ik aan jou. misschien is er dan een kleine kans dat we een parallel synchronized randomness krijgen in onze droom.quote:
swahiliquote:Op maandag 26 november 2012 21:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ooit iets soortgelijks meegemaakt, maar die panter sprak swahilli
oke ik zal het proberenquote:Op maandag 26 november 2012 21:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
oke, als je gaat slapen, probeer dan voor het slapen aan mij te denken, dan denk ik aan jou. misschien is er dan een kleine kans dat we een parallel synchronized randomness krijgen in onze droom.
een afrikaanquote:Op maandag 26 november 2012 21:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
swahilidat kon ik in groep vijf ooit. toch wel zonde dat ik het niet bijgehouden heb, je weet maar nooit wanneer je een verdwaalde indiaan tegenkomt.
echt doen hequote:Op maandag 26 november 2012 21:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oke ik zal het proberen
kijk er nu al naar uitquote:Op maandag 26 november 2012 21:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
oke afgesproken, tot over een paar uur
quote:
nee, ergens bij de golf van biskaje flikkeren we je de boot uitquote:Op maandag 26 november 2012 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik, hopelijk mag ik mee naar spanje waar het warm is
nee, moest reclame verversenquote:Op maandag 26 november 2012 21:41 schreef promisionxexposed het volgende:
Nestalgielekker c1000 sletjes uitgewoond?
Conflict speelt Sinterklaasquote:
altijd weer die teleurstellingquote:Op maandag 26 november 2012 21:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
nee, ergens bij de golf van biskaje flikkeren we je de boot uit
ja of je moet als zwarte piet door het leven willen gaanquote:Op maandag 26 november 2012 21:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ah nicequote:Op maandag 26 november 2012 21:43 schreef Conflict het volgende:
[..]
Goedkoopste natuurlijk voor een maand.
nee dat staat mij nietquote:Op maandag 26 november 2012 21:42 schreef Faux. het volgende:
[..]
ja of je moet als zwarte piet door het leven willen gaan
picsquote:Op maandag 26 november 2012 21:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
t
tja...was best lachen, deed het met een goeie gast.
alles staat jouquote:
Nee, zoek zelf wel ff op een duistere sitequote:Op maandag 26 november 2012 21:47 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
zit nu mobiel dus linkje plaatsen gaat lastig. maar als je een momentje hebt..
dat doen we uit liefdequote:Op maandag 26 november 2012 21:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 november 2012 21:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij die het doet met die gast
Fuck you Thunder, tududududquote:
Heb m net gekeken, wil m nog wel een keer met jou kijken?quote:
tof manquote:Op maandag 26 november 2012 21:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heb m net gekeken, wil m nog wel een keer met jou kijken?
Heeujquote:
quote:Op maandag 26 november 2012 21:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
iehl homo btje jongens dingen proeven.
Dramaqueenquote:Op maandag 26 november 2012 22:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik reageer niet op yo gasten omdat ik geen gast ben
nes, wnr boelers djoeken met niffie??quote:Op maandag 26 november 2012 22:14 schreef Nestalgie het volgende:
oke hij leeft weer, wat gaan jullie morgen doen?
Wat dacht je van werken? jtjuuquote:Op maandag 26 november 2012 22:14 schreef Nestalgie het volgende:
oke hij leeft weer, wat gaan jullie morgen doen?
Kankerpiet zekerquote:Op maandag 26 november 2012 22:16 schreef Rockiejj het volgende:
Haha, ik volg iemand op twitter..Echt bah.
nu man, kijk die fl freak nou avond zeggenquote:Op maandag 26 november 2012 22:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nes, wnr boelers djoeken met niffie??
kk nestalgie ik klap jou met mijn glock.quote:Op maandag 26 november 2012 22:16 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nu man, kijk die fl freak nou avond zeggenwe poppen die brabo
iscoolquote:Op maandag 26 november 2012 22:16 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nu man, kijk die fl freak nou avond zeggenwe poppen die brabo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |