quote:Op maandag 26 november 2012 20:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
ga punt agoejim was een lievve usert vandaag, vond je niet, lief?
ik vind FOK!relaties altijd zo lief.quote:Op maandag 26 november 2012 20:41 schreef Conflict het volgende:
Maar wij hebben elkaar jaren geleden op Fok! leren kennen hoor. En nu zijn we gelukkig getrouwd
Lijkt me best wel raar op zichquote:Op maandag 26 november 2012 20:40 schreef Conflict het volgende:
[..]
Wij praten nooit echt over Fok!. We komen elkaar weleens tegen op Fok! terwijl we tien meter van elkaar zitten.
We hebben wel ff over Jong! gesproken hoor, maar dat gint daarna toch voornamelijk achter de schermen in het crewforum.
het zou wel vet zijn als je aan je vrouw vroeg tijdens het eten hoe het met mij ging vandaagquote:Op maandag 26 november 2012 20:41 schreef Conflict het volgende:
Maar wij hebben elkaar jaren geleden op Fok! leren kennen hoor. En nu zijn we gelukkig getrouwd
Maar dan beterquote:Op maandag 26 november 2012 20:43 schreef Rummikub het volgende:
Oh dus gewoon hetzelfde onder een nieuwe naam
wel gênant alleen om elkaars sex-, kpd- en r&p-topics te lezenquote:Op maandag 26 november 2012 20:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
het zou wel vet zijn als je aan je vrouw vroeg tijdens het eten hoe het met mij ging vandaag
Wij gebruiken soms wel FOK! termen thuisquote:Op maandag 26 november 2012 20:43 schreef Faux. het volgende:
[..]
Lijkt me best wel raar op zich
Niemand in mijn omgeving FOK!t, dus ik kan er met niemand over praten (niet dat er zoveel te praten valt, maar goed). Soms, als ik vermoed dat iemand een FOK!ker is maak ik een mooie zin met "vis een optie" erin. Heeft nooit het gewenste resultaat, eigenlijk
Vertelquote:Op maandag 26 november 2012 20:44 schreef Conflict het volgende:
[..]
Wij gebruiken soms wel FOK! termen thuis
Daar posten wij nietquote:Op maandag 26 november 2012 20:44 schreef Faux. het volgende:
[..]
wel gênant alleen om elkaars sex-, kpd- en r&p-topics te lezen
ik zag op facebook iemandquote:Op maandag 26 november 2012 20:43 schreef Faux. het volgende:
[..]
Lijkt me best wel raar op zich
Niemand in mijn omgeving FOK!t, dus ik kan er met niemand over praten (niet dat er zoveel te praten valt, maar goed). Soms, als ik vermoed dat iemand een FOK!ker is maak ik een mooie zin met "vis een optie" erin. Heeft nooit het gewenste resultaat, eigenlijk
Gebruiken volgens mij best veel mensen, of ik heb stiekem best veel FOK!ers als vriend...quote:Op maandag 26 november 2012 20:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zag op facebook iemandgebruiken, vroeg me meteen af of diegene ook wel eens op FOK! komt
Kloonscan aanvragen bij yvonnequote:Op maandag 26 november 2012 20:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
stiekem heeft je vrouw een paar kloontjes
stiekem wel maar ik ken je nog niet zo goed dus dat kan een andere keer ook nog welquote:Op maandag 26 november 2012 20:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja toch ik weet niet of jij een dikke spank waardeert
maar is die smiley alleen op FOK! ? want dan kennen al die mensen hetquote:Op maandag 26 november 2012 20:46 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Gebruiken volgens mij best veel mensen, of ik heb stiekem best veel FOK!ers als vriend...
Vooral als ze het op de "goede" manier gebruiken. Mijn moeder bijvoorbeeld WhatsAppte me ooit dit:quote:Op maandag 26 november 2012 20:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zag op facebook iemandgebruiken, vroeg me meteen af of diegene ook wel eens op FOK! komt
Dat is dus de foute manierquote:Net in Magister gekeken, een 7 voor scheikunde, knap hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |