die ene bloem, die nog staat, staat symbolisch voor jou, omringt door al het verlepte.quote:Op maandag 26 november 2012 20:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
beter dan die verlepte sinaasappels van jou inderdaad:
[ afbeelding ]
flauwquote:Op maandag 26 november 2012 20:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Daarin weet je dat iedereen dood gaat.
awwgh dan is het lief inderdaad.quote:Op maandag 26 november 2012 20:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
die ene bloem, die nog staat, staat symbolisch voor jou, omringt door al het verlepte.
dus wat zeur je nou
omdat jij altijd zo aardig doet en daar kan ik niet goed mee omgaan, daarom doe ik zo. wat kan ik doen om het goed te maken?quote:Op maandag 26 november 2012 20:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat blijkt ja want je doet het keer op keer
5 klappen geven ipv 10quote:Op maandag 26 november 2012 20:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
omdat jij altijd zo aardig doet en daar kan ik niet goed mee omgaan, daarom doe ik zo. wat kan ik doen om het goed te maken?
mmm moeilijke, even nadenken. eigenlijk heeft het dezelfde betekenis als jouw bloem aan mij. in ghana is alles verlept en vervallen en/of dood en dan ben jij die mooie paarse bloem die toch nog kan schitterenquote:Op maandag 26 november 2012 20:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
en wat voor achterliggende betekenis heeft mijn bloem?
road trip? gelukkig heb je het uitzicht nogquote:Op maandag 26 november 2012 20:25 schreef Conflict het volgende:
[..]
Rondjes rijden. En het regende vandaag
En dan vrijwillig babysitten in dit forum.quote:
ooh wat leukquote:Op maandag 26 november 2012 20:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Goed, morgen zie ik mijn crush weer
Ja zoiets. Ik kijk nu in een zwart gat met her en der een lampje, heel saai.quote:Op maandag 26 november 2012 20:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
road trip? gelukkig heb je het uitzicht nog
Er valt weinig te babysitten hoor, iedereen gedraagt zich overal uitstekend. Dat is weleens anders geweest, niet al te lang geleden.quote:Op maandag 26 november 2012 20:28 schreef Faux. het volgende:
[..]
En dan vrijwillig babysitten in dit forum.
met een mooie gouden zweep die alle bruine lelijke bloemen de steeltjes knaktquote:Op maandag 26 november 2012 20:28 schreef Faux. het volgende:
[..]
mmm moeilijke, even nadenken. eigenlijk heeft het dezelfde betekenis als jouw bloem aan mij. in ghana is alles verlept en vervallen en/of dood en dan ben jij die mooie paarse bloem die toch nog kan schitteren
neem een duik? gewoon omdat het kanquote:Op maandag 26 november 2012 20:29 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik kijk nu in een zwart gat met her en der een lampje, heel saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |