hahaquote:Op maandag 26 november 2012 20:48 schreef Faux. het volgende:
[..]
Vooral als ze het op de "goede" manier gebruiken. Mijn moeder bijvoorbeeld WhatsAppte me ooit dit:
[..]
Dat is dus de foute manier
je hoeft me niet goed te kennen, is het ijs ook gelijk gebrokenquote:Op maandag 26 november 2012 20:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
stiekem wel maar ik ken je nog niet zo goed dus dat kan een andere keer ook nog wel
o maar hoe zien jullie er eigenlijk uit (samen)?quote:Op maandag 26 november 2012 20:46 schreef Conflict het volgende:
[..]
Kloonscan aanvragen bij yvonne![]()
Maar nee, we houden elkaar echt niet in de gaten hoor.
een jongen op mijn werk weet het, hij kent het ookquote:Op maandag 26 november 2012 20:49 schreef Faux. het volgende:
weten jullie vrienden trouwens dat je FOK!t?
Weet ik eigenlijk niet, zag hem wel eens voorbij komen op facebook/sms bijvoorbeeld voordat ik hier lid was. Of hij op andere fora gebruikelijk is...quote:Op maandag 26 november 2012 20:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar is die smiley alleen op FOK! ? want dan kennen al die mensen het
1 vriend, die weet ook dat ik naar een meet ben geweestquote:Op maandag 26 november 2012 20:49 schreef Faux. het volgende:
Hehe, die is wel leuk eigenlijk.quote:Op maandag 26 november 2012 20:46 schreef Conflict het volgende:
[..]
tldr als iemand de helft van de boodschappenlijst is vergeten.
Nee, valt wel mee eigenlijk
Heb het met een iemand wel eens er over gehad, hij kwam hier ook wel eens in het lifestyle gedeelte voor mode tips of zoquote:Op maandag 26 november 2012 20:49 schreef Faux. het volgende:
waarom zou je dat eigenlijk willenquote:Op maandag 26 november 2012 20:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je hoeft me niet goed te kennen, is het ijs ook gelijk gebroken
1 vriend van mij weet dat ik op FOK! zit en volgens mij weten de meesten ook wel dat ik in het algemeen op wat fora zit.quote:Op maandag 26 november 2012 20:49 schreef Faux. het volgende:
het ijs breken? of een kontslag?quote:Op maandag 26 november 2012 20:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom zou je dat eigenlijk willen
quote:Op maandag 26 november 2012 20:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
1 vriend, die weet ook dat ik naar een meet ben geweest
Ga je dan niet op je eigen postgedrag letten?quote:Op maandag 26 november 2012 20:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een jongen op mijn werk weet het, hij kent het ook
beidenquote:Op maandag 26 november 2012 20:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
het ijs breken? of een kontslag?
nee het kan me geen moer schelen dat hij het weet, het is toch een eikelquote:Op maandag 26 november 2012 20:51 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
Ga je dan niet op je eigen postgedrag letten?Als iemand wist dat ik zou FOK!ken, no way dat ik dan nog in R&P of SEX zou durven te posten
That's the spiritquote:Op maandag 26 november 2012 20:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee het kan me geen moer schelen dat hij het weet, het is toch een eikel
Hij heeft zelf geen account dus neequote:Op maandag 26 november 2012 20:51 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
Ga je dan niet op je eigen postgedrag letten?Als iemand wist dat ik zou FOK!ken, no way dat ik dan nog in R&P of SEX zou durven te posten
plus als hij me confronteerd met dingen die ik post zou ik ook per ongeluk een foto naar zijn vrienden van hem kunnen sturen... oepsquote:
namen?quote:Op maandag 26 november 2012 20:55 schreef Conflict het volgende:
Ik heb heel wat FOK!kers ontmoet door de jaren heen. Maar moet nog steeds eens bij yvonne op bezoek. Die woont een kwartier van mij vandaan.
Alleen aan meetings doe ik niet.
nee maar waarom zou je dat willen, dat tweede danquote:Op maandag 26 november 2012 20:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
anders voelt het zo ongemakkelijk, naar mijn gevoel. en dat tweede hoeft niet perse
Niet relevant. Zij ook echt mensen die allemaal minder posten hier. Wel heb ik ook heel veel verkocht en gekocht via V&A en vaak opgehaald of laten halen.quote:
Gewoon afspreken met yvonne, is leuk!quote:Op maandag 26 november 2012 20:55 schreef Conflict het volgende:
Ik heb heel wat FOK!kers ontmoet door de jaren heen. Maar moet nog steeds eens bij yvonne op bezoek. Die woont een kwartier van mij vandaan.
Alleen aan meetings doe ik niet.
Hebben we echt acht jaar geleden eens afgesproken, maar is er nooit van gekomen.quote:Op maandag 26 november 2012 20:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
Gewoon afspreken met yvonne, is leuk!
Meetings doe ik zelf ook niet, lang leve de anonimiteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |