Ik zie wel patronen staan? Als je op de foto's klikt?quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:01 schreef trui het volgende:
die wedstrijd is voor zover ik kan zien niet gelinkt aan patronen. het idee is juist dat je je eigen ontwerp daar laat zien (de foto's ervan) en daarmee meedingt naar een prijs.
ah, bedankt!quote:
Dat past wel hoor...het garen rekt wel wat mee....:D en gewoon heel hard duwenquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:43 schreef Mirjam het volgende:
Ik zit met een probleem
Ik heb de kop van sjakie stalslak lekker strak gehaakt, anders piept de vulling eruit. Maar nu moet ik er dus veiligheidsoogjes van 15mm doorheen zien te rammen. Het gaatje tussen het haaksel is ongeveer 5 keer zo klein als het staafje van het oog. Gaat dit me lukken, herkennen jullie dit?
Ja? het gaatje is echt iniminie en heb goed strak gehaakt. Maar dat moet dus passen met brute kracht?quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:46 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Dat past wel hoor...het garen rekt wel wat mee....:D en gewoon heel hard duwen
Die van mij ziet er heel anders uit. Veel dichter, niet zo 'lacy,' maar het is dan ook een beetje voor de zomer bedoeld.quote:Op maandag 26 november 2012 22:17 schreef Angelof9 het volgende:
Ravelry: http://www.ravelry.com/patterns/library/crochet-lacy-shawl-2
bij mij paste de muts/capuchon niet zo heel goed, ondanks de extra toeren. heb 'm ietwat aangepast. ben daar nog niet helemaal tevreden over maar laat het nu maar zo. ik heb de stekels er inmiddels opzitten, nu de vleugels nog.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:05 schreef Serinde het volgende:
Trui: ik ben ook met Dirk bezig, heb het patroon voor m'n verjaardag gehadBen met de staart bezig en moet dan alleen de stekels en vleugels nog. Heb hem al in elkaar zitten maar heb het gevoel dat m'n mutsje toch te groot is. Gebruik voor alles catania en heb dus het patroon incl. de extra toeren gedaan. Hoe gaat dat bij jou?
Nee, dat nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:07 schreef trui het volgende:
je moet er wat voor over hebben.(hopelijk geen bloederige vlekken op het gezichtje achtergelaten?
)
Heb ik ook gedaan en alsnog was de capuchon iets te groot.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:05 schreef Serinde het volgende:
Trui: ik ben ook met Dirk bezig, heb het patroon voor m'n verjaardag gehadBen met de staart bezig en moet dan alleen de stekels en vleugels nog. Heb hem al in elkaar zitten maar heb het gevoel dat m'n mutsje toch te groot is. Gebruik voor alles catania en heb dus het patroon incl. de extra toeren gedaan. Hoe gaat dat bij jou?
dat zou ik ook niet doen hoor. (wat is tyleenslang eigenlijkquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:11 schreef Mirjam het volgende:
Tweede ergernis is wel dat stukje tyleenslang dat je dus nergens kunt kopen, enkel op een rol van 10 meter
En dat weiger ik te doen
Waar gebruik je dat dan voor! Voor het midden waar de ringen om heen gaan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:11 schreef Mirjam het volgende:
Tweede ergernis is wel dat stukje tyleenslang dat je dus nergens kunt kopen, enkel op een rol van 10 meter
En dat weiger ik te doen
Jaquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:40 schreef CREADO het volgende:
[..]
Waar gebruik je dat dan voor! Voor het midden waar de ringen om heen gaan?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:52 schreef trui het volgende:
[..]
bij mij paste de muts/capuchon niet zo heel goed, ondanks de extra toeren. heb 'm ietwat aangepast. ben daar nog niet helemaal tevreden over maar laat het nu maar zo. ik heb de stekels er inmiddels opzitten, nu de vleugels nog.
Oké, had al een paar keer gekeken of ik ergens iets fout had gedaan maar kon het niet ontdekken. Ligt niet aan mij dus.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:14 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan en alsnog was de capuchon iets te groot.
Leuk! Waar vind je steigerhout?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:29 schreef Oeroekloeroe het volgende:
Oh die Dirk, te schattig en mooie kleur!
Ik zal mijn basket hier nog even droppen.
[ afbeelding ]
Voor aan een creatie van steigerhout voor aan de muur, inmiddels heb ik er houten knijpers op gelijmt en hangen er foto's aan.
[ afbeelding ]
Dirk is liefquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:20 schreef Serinde het volgende:
[..]
[..]
Oké, had al een paar keer gekeken of ik ergens iets fout had gedaan maar kon het niet ontdekken. Ligt niet aan mij dus.
Zo ziet dirk's hoofd eruit bij mij:
[ afbeelding ]
quote:*In case you are using an other yarn as suggested:
When it seems that your hood turnes out to big for the head, you have to correct the size of the head by working an extra inc.-round
after rnd. 9 [sc 8, 2sc inc] 6x (60 sts), one additional sc-across-round (work 8 rnds) and a further dec.-round after that [sc 8, sc2tog]
6x (54 sts).
Heb je berichten geretweet, zal nu even je actie op facebook delen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:26 schreef KarinvdB het volgende:
Ik ben helemaal klaar voor de Serious Request actie, nou moet ik nog mensen vinden die m'n speenkettingen willen kopen, dus zegt het voort!
De speenkettingen zijn te bestellen via http://seriousrequest.karinvandenberg.nl/ en de betaling gaat rechtstreeks naar Serious Request via http://www.kominactie.nl/speenkettingen
Ik wacht nog wel op de klemmetjes, die hoop ik uiterlijk begin komende week binnen te hebben.
[ afbeelding ]
Als jullie nog tips hebben om de info te verspreiden hoor ik het graag. Ik heb al wat berichtjes op twitter staan en een Facebook pagina aangemaakt maar ik heb geen enorme netwerken dus ik kan wel wat meer promotie gebruiken.
Dank u! Hij is zojuist op reis gegaan naar Floridaquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:42 schreef phluphy het volgende:
Oh en Bijou, wat een prachtige deken weer !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |