Echt?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin ik zou ook gewoon door de stad heen lopen met een bord I AM SINGLE! succes gegarandeerd.
Desnoods zet je eronder, free hugs
Waarom ben ik ontoegankelijk en hoe kan ik dat oplossen?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
heel belangrijk en toegankelijk zijn, vrouwen willen niet het gesprek drage en daar loopt benzin m.i. ook tegenaan
Je zegt zelf vrij weinig, gesprek is moeilijk gaande houden en ik kan me voorstellen dat mensen dan snel hebben van, ik praat wel met een anderquote:Op woensdag 28 november 2012 21:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Echt?
[..]
Waarom ben ik ontoegankelijk en hoe kan ik dat oplossen?
Nja, ik heb niet zoveel te zeggen.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je zegt zelf vrij weinig, gesprek is moeilijk gaande houden en ik kan me voorstellen dat mensen dan snel hebben van, ik praat wel met een ander
En dat leer je dooor te oefneen (sorry voor mijn typfouten maar dit toetsebnbord werkt voor geen meter)
Is vrij lastig op een date hequote:Op woensdag 28 november 2012 21:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik heb niet zoveel te zeggen.
Ik had anders vernomen dat toen met SiIk weg was, je aardig praatte.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik heb niet zoveel te zeggen.
Ik kan ook wel pratenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had anders vernomen dat toen met SiIk weg was, je aardig praatte.
Sounds like a plan, just say when!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:07 schreef ook_gek het volgende:
Je kan praten over muziek, films, boeken, tv programma's, hobbys, interessen in bepaalde dingen, theater, musea, vakanties's, waar je ooit nog eens ergens heen wilt op de wereld en waarom. enz enz enz
Met bovenstaande kan je een hele avond vullen.
Dat slappe gelul sla ik bij jou over en neuk je meteen sufquote:Op woensdag 28 november 2012 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sounds like a plan, just say when!
Sounds like an even better plan!!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat slappe gelul sla ik bij jou over en neuk je meteen suf
Wat oppervlakkig. Ik praat altijd over persoonlijkheidsstoornissen, de oorlog in Israel, het Stockholm-syndroom, congnitieve dissonantie, intelligent design, de snaartheorie en de ruzies binnen de partij van Sarkozyquote:Op woensdag 28 november 2012 22:07 schreef ook_gek het volgende:
Je kan praten over muziek, films, boeken, tv programma's, hobbys, interessen in bepaalde dingen, theater, musea, vakanties's, waar je ooit nog eens ergens heen wilt op de wereld en waarom. enz enz enz
Ga maar lekker batsen. Heb jij je pleziertje en voelt ook_gek zich nog een grotere baas.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat slappe gelul sla ik bij jou over en neuk je meteen suf
En over de andere persoon niet te vergeten.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:07 schreef ook_gek het volgende:
Er gaat iets mis met je quote !!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga maar lekker batsen. Heb jij je pleziertje en voelt ook_gek zich nog een grotere baas.
Op dit moment zijn de onderwerpen van professor Robbert Dijkgraaf over de aller kleinste bv.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat oppervlakkig. Ik praat altijd over persoonlijkheidsstoornissen, de oorlog in Israel, het Stockholm-syndroom, congnitieve dissonantie, intelligent design, de snaartheorie en de ruzies binnen de partij van Sarkozy
Je quoten gaat foutquote:Op woensdag 28 november 2012 22:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga maar lekker batsen. Heb jij je pleziertje en voelt ook_gek zich nog een grotere baas.
Ik heb ook op zich wel de inhoud voor een hele avond, alleen gesprekken laten lopen is lastig.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:07 schreef ook_gek het volgende:
Maar genoeg over mij, wat vind jij van mij?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En over de andere persoon niet te vergeten.
Is het inhoud voor jou?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb ook op zich wel de inhoud voor een hele avond, alleen gesprekken laten lopen is lastig.
Hangt af van de gemiddelde mens, maar ik denk het wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is het inhoud voor jou?
Of is het inhoud voor de gemiddelde mens?
Dat is namelijk een wereld van verschil
Is dit als 'maar het is toch leuk om over wiskunde te praten' ?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Hangt af van de gemiddelde mens, maar ik denk het wel.
Ik begin bij jouw posts enigszins het idee te krijgen dat je af en toe bewust loopt te trollen/stangen hier. Klopt dat? Ik ben maar gewoon eerlijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele leven dus alleen verkeerde meisjes getroffen?
Dat vind ik wel leuk, maar niet met de gemiddelde mens nee.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dit als 'maar het is toch leuk om over wiskunde te praten' ?
Ik heb liever contact met mensen die niet de gemiddelde mens zijn maar een beetje in mijn leefwereld zitten, eigenlijkquote:Op woensdag 28 november 2012 22:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is het inhoud voor jou?
Of is het inhoud voor de gemiddelde mens?
Dat is namelijk een wereld van verschil
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin ik zou ook gewoon door de stad heen lopen met een bord I AM SINGLE! succes gegarandeerd.
Desnoods zet je eronder, free hugs
Dat, en dan een vriend met busje ernaast. Als er dan een mooi exemplaar komt huggen, ren je snel het busje in en rijdt die vriend vol gas weg. Zo ben ik ook aan mijn vriendin gekomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |