Als meer mensen zouden zijn als die jongen uit dat filmpje, dus best veel. Misschien zit er wel een meisje nu thuis te smachten naar jou. Waarom deed je niks? Misschien post ze wel op een forum dat ze zo'n leuke jongen zag in de trein maar niks durfde te doen.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Tuurlijk zou dat leuk zijn, maar wat is de kans dat DAT gebeurt![]()
Maar serieus, waarom doen meisjes zo moeilijk als ze dus schijnbaar soms zo makkelijk doen? Ik ben in de war.![]()
Als er ergens een meisje is die naar me smacht dan eet ik mijn jas op.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als meer mensen zouden zijn als die jongen uit dat filmpje, dus best veel. Misschien zit er wel een meisje nu thuis te smachten naar jou. Waarom deed je niks? Misschien post ze wel op een forum dat ze zo'n leuke jongen zag in de trein maar niks durfde te doen.
Minstens 1 van de 2 moet initiatief nemen benzin.
Misschien niet normaal, want het gebeurt niet iedere dag.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:26 schreef benzin het volgende:
Ik snap het niet dat ze het normaal vinden.
[..]
Als er ergens een meisje is die naar me smacht dan eet ik mijn jas op.
Ik vind het ook een beetje vreemd hoor ik was eerst ook van 'EH NO EH EH NO DAT KAN NIET EH NO'quote:Op woensdag 28 november 2012 20:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb geen woorden. Zit je me nu voor de gek te houden of ben je serieus?
Letterlijk je ballen tonen is strafbaar. Moet je dus mazzel hebben in hoeverre iemand dat kan waarderen.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje vreemd hoor ik was eerst ook van 'EH NO EH EH NO DAT KAN NIET EH NO'
Totdat ik leerde dat ballen tonen (niet letterlijk) vaak in goede aarde kan vallen oh en de manier waarop, de manier waarop is uiterst belangrijk.
Ik zei niet letterlijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Letterlijk je ballen tonen is strafbaar. Moet je dus mazzel hebben in hoeverre iemand dat kan waarderen.
Maar kom op. Als ik op straat naar een meisje toe ga, mezelf voorstel en haar zoen dan slaat ze me met haar handtas en moet ik voor de rechter komen wegens aanrandingquote:Op woensdag 28 november 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje vreemd hoor ik was eerst ook van 'EH NO EH EH NO DAT KAN NIET EH NO'
Totdat ik leerde dat ballen tonen (niet letterlijk) vaak in goede aarde kan vallen oh en de manier waarop, de manier waarop is uiterst belangrijk.
Het ding is, het is ook niet normaal. Het is verrassend en onverwacht. Juist omdat je iets anders durft te doen spring je er uit en gaan ze er in mee. Denk daar maar eens over na.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:26 schreef benzin het volgende:
Ik snap het niet dat ze het normaal vinden.
Niet elke jongen kan het bij elk willekeurig meisje maken nee. Dat klopt.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar kom op. Als ik op straat naar een meisje toe ga, mezelf voorstel en haar zoen dan slaat ze me met haar handtas en moet ik voor de rechter komen wegens aanranding![]()
Dit kan toch niet serieus zijn?
![]()
Kom haten broertje.quote:
Klopt. Ballen zijn echt stom.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:37 schreef Myraela het volgende:
Ballen zijn ook niet zo aantrekkelijk, piemels daarentegen.
Ben je zo creepy dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar kom op. Als ik op straat naar een meisje toe ga, mezelf voorstel en haar zoen dan slaat ze me met haar handtas en moet ik voor de rechter komen wegens aanranding![]()
![]()
Nee, als je hoi zegt en dan haar zoent is het aanranding dat snap je ook wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:37 schreef benzin het volgende:
[..]
![]()
Die knul is qua uiterlijk niet zo bijzonder.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet elke jongen kan het bij elk willekeurig meisje maken nee. Dat klopt.
Waarom hij dan wel?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet elke jongen kan het bij elk willekeurig meisje maken nee. Dat klopt.
Dat je eerst goed in je vel moet zitten, dan kan je die shit makenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom hij dan wel?Wat kan ik daarvan leren?
Wisdomquote:Op woensdag 28 november 2012 20:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat je eerst goed in je vel moet zitten, dan kan je die shit maken
Hij is zelfverzekerd, heeft schijt aan de meningen van andere, de mensen om hem heen. Is spontaan, heeft een open uitstraling, ziet er niet verkeerd uit, lacht terwijl ie z'n woordje doet.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom hij dan wel?Wat kan ik daarvan leren?
En als je dan toch afgewezen wordt, wat dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is zelfverzekerd, heeft schijt aan de meningen van andere, de mensen om hem heen. Is spontaan, heeft een open uitstraling, ziet er niet verkeerd uit, lacht terwijl ie z'n woordje doet.
Dan heb je gewoon pechquote:Op woensdag 28 november 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
En als je dan toch afgewezen wordt, wat dan?
Dan niks, er was een filmpje toen zei een meisje nee en liep ie gewoon door. Simpel.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zal 'm een worst wezen, hup op naar de volgendequote:Op woensdag 28 november 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik wil er maar 1.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zal 'm een worst wezen, hup op naar de volgende
Ach jong dat waait wel over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |