Echt?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin ik zou ook gewoon door de stad heen lopen met een bord I AM SINGLE! succes gegarandeerd.
Desnoods zet je eronder, free hugs
Waarom ben ik ontoegankelijk en hoe kan ik dat oplossen?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
heel belangrijk en toegankelijk zijn, vrouwen willen niet het gesprek drage en daar loopt benzin m.i. ook tegenaan
Je zegt zelf vrij weinig, gesprek is moeilijk gaande houden en ik kan me voorstellen dat mensen dan snel hebben van, ik praat wel met een anderquote:Op woensdag 28 november 2012 21:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Echt?
[..]
Waarom ben ik ontoegankelijk en hoe kan ik dat oplossen?
Nja, ik heb niet zoveel te zeggen.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je zegt zelf vrij weinig, gesprek is moeilijk gaande houden en ik kan me voorstellen dat mensen dan snel hebben van, ik praat wel met een ander
En dat leer je dooor te oefneen (sorry voor mijn typfouten maar dit toetsebnbord werkt voor geen meter)
Is vrij lastig op een date hequote:Op woensdag 28 november 2012 21:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik heb niet zoveel te zeggen.
Ik had anders vernomen dat toen met SiIk weg was, je aardig praatte.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik heb niet zoveel te zeggen.
Ik kan ook wel pratenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had anders vernomen dat toen met SiIk weg was, je aardig praatte.
Sounds like a plan, just say when!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:07 schreef ook_gek het volgende:
Je kan praten over muziek, films, boeken, tv programma's, hobbys, interessen in bepaalde dingen, theater, musea, vakanties's, waar je ooit nog eens ergens heen wilt op de wereld en waarom. enz enz enz
Met bovenstaande kan je een hele avond vullen.
Dat slappe gelul sla ik bij jou over en neuk je meteen sufquote:Op woensdag 28 november 2012 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sounds like a plan, just say when!
Sounds like an even better plan!!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat slappe gelul sla ik bij jou over en neuk je meteen suf
Wat oppervlakkig. Ik praat altijd over persoonlijkheidsstoornissen, de oorlog in Israel, het Stockholm-syndroom, congnitieve dissonantie, intelligent design, de snaartheorie en de ruzies binnen de partij van Sarkozyquote:Op woensdag 28 november 2012 22:07 schreef ook_gek het volgende:
Je kan praten over muziek, films, boeken, tv programma's, hobbys, interessen in bepaalde dingen, theater, musea, vakanties's, waar je ooit nog eens ergens heen wilt op de wereld en waarom. enz enz enz
Ga maar lekker batsen. Heb jij je pleziertje en voelt ook_gek zich nog een grotere baas.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat slappe gelul sla ik bij jou over en neuk je meteen suf
En over de andere persoon niet te vergeten.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:07 schreef ook_gek het volgende:
Er gaat iets mis met je quote !!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga maar lekker batsen. Heb jij je pleziertje en voelt ook_gek zich nog een grotere baas.
Op dit moment zijn de onderwerpen van professor Robbert Dijkgraaf over de aller kleinste bv.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat oppervlakkig. Ik praat altijd over persoonlijkheidsstoornissen, de oorlog in Israel, het Stockholm-syndroom, congnitieve dissonantie, intelligent design, de snaartheorie en de ruzies binnen de partij van Sarkozy
Je quoten gaat foutquote:Op woensdag 28 november 2012 22:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga maar lekker batsen. Heb jij je pleziertje en voelt ook_gek zich nog een grotere baas.
Ik heb ook op zich wel de inhoud voor een hele avond, alleen gesprekken laten lopen is lastig.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:07 schreef ook_gek het volgende:
Maar genoeg over mij, wat vind jij van mij?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En over de andere persoon niet te vergeten.
Is het inhoud voor jou?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb ook op zich wel de inhoud voor een hele avond, alleen gesprekken laten lopen is lastig.
Hangt af van de gemiddelde mens, maar ik denk het wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is het inhoud voor jou?
Of is het inhoud voor de gemiddelde mens?
Dat is namelijk een wereld van verschil
Is dit als 'maar het is toch leuk om over wiskunde te praten' ?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Hangt af van de gemiddelde mens, maar ik denk het wel.
Ik begin bij jouw posts enigszins het idee te krijgen dat je af en toe bewust loopt te trollen/stangen hier. Klopt dat? Ik ben maar gewoon eerlijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele leven dus alleen verkeerde meisjes getroffen?
Dat vind ik wel leuk, maar niet met de gemiddelde mens nee.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dit als 'maar het is toch leuk om over wiskunde te praten' ?
Ik heb liever contact met mensen die niet de gemiddelde mens zijn maar een beetje in mijn leefwereld zitten, eigenlijkquote:Op woensdag 28 november 2012 22:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is het inhoud voor jou?
Of is het inhoud voor de gemiddelde mens?
Dat is namelijk een wereld van verschil
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin ik zou ook gewoon door de stad heen lopen met een bord I AM SINGLE! succes gegarandeerd.
Desnoods zet je eronder, free hugs
Dat, en dan een vriend met busje ernaast. Als er dan een mooi exemplaar komt huggen, ren je snel het busje in en rijdt die vriend vol gas weg. Zo ben ik ook aan mijn vriendin gekomen.quote:
Wat is deze? Sinds wanneer heb jij een vriendin?quote:Op donderdag 29 november 2012 00:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat, en dan een vriend met busje ernaast. Als er dan een mooi exemplaar komt huggen, ren je snel het busje in en rijdt die vriend vol gas weg. Zo ben ik ook aan mijn vriendin gekomen.
Ja maar het hoort ook gewoon over mij te gaan. Ik praat alleen tegen haar voor haar lichaam wat er in haar hoofd omgaat dat vertelt ze maar aan haar vriendinnen. Laat haar maar gewoon genieten van mijn geweldigheid. Logisch toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar genoeg over mij, wat vind jij van mij?
Over welke inhoud beschik jij dan vind je zelf?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Hangt af van de gemiddelde mens, maar ik denk het wel.
quote:Op donderdag 29 november 2012 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar het hoort ook gewoon over mij te gaan. Ik praat alleen tegen haar voor haar lichaam wat er in haar hoofd omgaat dat vertelt ze maar aan haar vriendinnen. Laat haar maar gewoon genieten van mijn geweldigheid. Logisch toch?
Maar als je genoeg stof hebt om over te praten, waarom lukt het dan toch niet om gesprekken te laten lopen?quote:Op donderdag 29 november 2012 08:38 schreef benzin het volgende:
Van alles en nog wat ; daar zit het probleem niet
Nee, maar je weet als je goed hebt opgelet in dit topic wel waar het probleem ligt. Je moet wat sociale skills weten te ontwikkelen en lekkerder in je vel komen te zitten.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:38 schreef benzin het volgende:
Wees nou eens concreet en geef gewoon eens wat voorbeelden. Het is al vaker gebleken dat wat jij "normaal" vind, volledig afwijkt van de werkelijkheid.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:38 schreef benzin het volgende:
Geen idee; dat is inderdaad juist het probleemquote:Op donderdag 29 november 2012 08:59 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Maar als je genoeg stof hebt om over te praten, waarom lukt het dan toch niet om gesprekken te laten lopen?
Dat is iets wat je moet leren door te doen, en dat is dus continue de grenzen aftasten.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Geen idee; dat is inderdaad juist het probleem
Hoe verloopt zo'n gesprek dan? Stel, jij snijdt een onderwerp aan. Hoe reageert dat meisje daarop? Gaat ze enthousiast door op dat onderwerp? En haak jij daar weer op in?quote:Op donderdag 29 november 2012 09:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Geen idee; dat is inderdaad juist het probleem
Het is lastig om met concrete lijsten voorbeelden te komen. Mijn geheugen werkt associatief, ik kan niet met willekeurige lijsten komen. Dat heb ik nooit gekund. Maar laat associatief kunnen denken nou juist heel geschikt zijn voor gesprekken.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wees nou eens concreet en geef gewoon eens wat voorbeelden. Het is al vaker gebleken dat wat jij "normaal" vind, volledig afwijkt van de werkelijkheid.
Tevens is het grootste probleem dat jij niet sociaal bent, dat is tijdens gesprekken je grootste probleem. Dat is je al zo vaak verteld, maar ook nu nog geef je aan dat je het niet weet.
Wat vind je Zelf? Ben jij sociaal, ben jij een leuke gesprek partner, nodigen wij je uit voor je gezelligheid op een verjaardag?
Met jongens soms het eerste; maar met de meeste meisjes komt er eigenlijk altijd een kort antwoord uit ja.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:35 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Hoe verloopt zo'n gesprek dan? Stel, jij snijdt een onderwerp aan. Hoe reageert dat meisje daarop? Gaat ze enthousiast door op dat onderwerp? En haak jij daar weer op in?
Of komt er een kort antwoord? En valt het gesprek daarna weer stil en moet je dan weer een nieuw onderwerp aansnijden?
Je bent niet per sé sociaal wanneer je goed kunt praten over een onderwerp. Je bent sociaal wanneer je aan kunt voelen dat je bepaalde onderwerpen beter niet kunt noemen, of wanneer je bij iemand door moet vragen over een zeker onderwerp omdat het die persoon interesseert.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is lastig om met concrete lijsten voorbeelden te komen. Mijn geheugen werkt associatief, ik kan niet met willekeurige lijsten komen. Dat heb ik nooit gekund. Maar laat associatief kunnen denken nou juist heel geschikt zijn voor gesprekken.![]()
Hoezo ben ik niet sociaal? Wanneer is iemand 'sociaal'?
Ik vind zelf dat ik best wel leuk zou kunnen praten, maar gesprekken lopen vaak stroef en onhandig en voel me op een verjaardag vaak wat verdwaald.
Ik kan over veel onderwerpen praten en ik ben in bijna alles geïnteresseerd. Het komt er alleen heel vaak niet echt uit omdat alles zo stroef loopt.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je bent niet per sé sociaal wanneer je goed kunt praten over een onderwerp. Je bent sociaal wanneer je aan kunt voelen dat je bepaalde onderwerpen beter niet kunt noemen, of wanneer je bij iemand door moet vragen over een zeker onderwerp omdat het die persoon interesseert.
Als je sociale situaties aanvoelt dan voel je je minder verdwaald omdat je snapt waar het over gaat, wat je er van moet vinden en hoe je je op de juiste manier kunt profileren.
En dat ligt dus niet enkel aan de meiden. En dus moet je veel oefenen met contact/praten/gesprekken laten lopen/open zijn. etc. Dus alles wat hier wordt gezegd.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:53 schreef benzin het volgende:
Het komt er alleen heel vaak niet echt uit omdat alles zo stroef loopt.
Nee tuurlijk nietquote:Op donderdag 29 november 2012 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat ligt dus niet enkel aan de meiden. En dus moet je veel oefenen met contact/praten/gesprekken laten lopen/open zijn. etc. Dus alles wat hier wordt gezegd.
En wat je precies verkeerd doet dat kunnen wij hier niet zeggen, want we kennen je niet irl.
Dat kan enkel aan het feit liggen dat jij je anders voelt/gedraagt als je bij meiden bent.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:00 schreef benzin het volgende:
Nee tuurlijk nietMaar het is wel vreemd dat ik het bij meisjes wel veel en veel erger heb.
En verder zou ik daar ook nog aan toe willen voegen dat de mate waarin je je openstelt naar anderen ook invloed heeft. In alledaagse gesprekken is dat minder belangrijk, maar bij het opbouwen van vriendschappen en relaties is jezelf bloot durven geven vrij cruciaal.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:52 schreef Murvgeslagen het volgende:
Niet alleen dat, maar ook lichaamshouding en bijbehorende intonatie heeft gigantisch veel invloed op gesprekken. Dames zijn daar denk ik nog gevoeliger voor dan gasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |