Kijken kijken niet aanzitten. Ik weet dat ik te oud voor je ben ja.quote:
Er is inderdaad een kans per dame, maar ik durf je te verzekeren dat als je een leuk sociaal netwerkje hebt en wat sociale skils hebt opgedaan je alleen brutaal hoeft te zijn om zeker een paar dates in jaar te fixen. De kans in het algemeen dat je leuke dates hebt is veel groter bij aanhouden proberen.quote:
Ik kan dit beamenquote:Op maandag 26 november 2012 15:53 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Er is inderdaad een kans per dame, maar ik durf je te verzekeren dat als je een leuk sociaal netwerkje hebt en wat sociale skils hebt opgedaan je alleen brutaal hoeft te zijn om zeker een paar dates in jaar te fixen. De kans in het algemeen dat je leuke dates hebt is veel groter bij aanhouden proberen.
Als je leuk kunt praten met een dame is het vaak een kwestie van vragen om er een afspraak uit te halen.
Niet meer, hij is dood...quote:
quote:
Ach nee, ik ga hem niet graag achterna...quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
De jaloezie druipt van je post...
Inderdaad! Gewoon er uitzien hoe je et zelf wilquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:14 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ik laat overigens (want dat is waar je op doelde) mijn eigenwaarde niet afhangen van eventuele spierbundels.
Wat is het nut (met mijn normale postuur) om er zo uit te willen zien? Ik moet mijn halve weekindeling en eetpatroon er op aanpassen om alle 16 jarige oppervlakkige meisjes achter mij aan te krijgen. Beetje gechargeerd natuurlijk, maar je snapt hopelijk mijn punt.
Zo doen de meeste wel wat aan sport, mooi tochquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:12 schreef Weissman het volgende:
Ik voetbal 3x per week, krijg je ook sterke beenspieren van. Lekker sportief bezig.
Het was gewoon een kwaliteitspost. Geef maar toe.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jezelf quoten omdat niemand reageert.
Een snelle google op "Zyzz" leverde mij de volgende wikipagina op:http://en.wikipedia.org/wiki/Aziz_Shavershianquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Is dat die ene gast van the real world die overleden is ??? Joey Kovar ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |