Wanneer is iets acne? Ik heb ook wel eens een paar kleine witte pukkeltjes die even kapot maak. Meestal als ik ziekjes ben.quote:Op maandag 26 november 2012 15:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, maar zonder acne wel beter dan met. Al is het alleen maar omdat ik me gewoon beter voel als ik er geen last van heb.
Die heb ik ook wel altijd ergens eentje. Maar acne zou ik het niet durven noemen.quote:Op maandag 26 november 2012 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer is iets acne? Ik heb ook wel eens een paar kleine witte pukkeltjes die even kapot maak. Meestal als ik ziekjes ben.
Of praten we hier echt over dikke rode puisten?
Dat valt er volgens mij ook onder, althans, mijn medicatie werkt daar ook tegen. Maar dat is lang niet zo erg als grote ontstekingen die soms weken aanhouden. En daar had ik last van.quote:Op maandag 26 november 2012 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer is iets acne? Ik heb ook wel eens een paar kleine witte pukkeltjes die even kapot maak. Meestal als ik ziekjes ben.
Ik zei dat omdat je er wel iets aan kan doen, maar dat het ook allerlei gezeik met zich mee brengt zoals bijvoorbeeld een slecht humeur door de hormonen. Je moet altijd afwegen of je dat er wel voor over wil hebben.quote:Op maandag 26 november 2012 15:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja. Als je je kut voelt omdat je een slechte huid hebt, dan kan je er dus wat aan doen. Ik heb er ook jaren mee gelopen en gehoopt dat het weg ging, maar toen maar gewoon naar de dokter gegaan en gezegd dat ik het zat was.
Hier kan je niet de schuld geven aan pech. Het is kut dat je een slechte huid hebt, maar het is niet onoplosbaar.
Daarom, ik heb er ook niet echt last van.quote:Op maandag 26 november 2012 15:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel altijd ergens eentje. Maar acne zou ik het niet durven noemen.
Met roaccutane is dat wel zo, maar ook niet bij iedereen. Wel de reden dat mijn huisarts een andere kuur voor heeft geschreven, ook al heb ik wel om roaccutane gevraagd. Maar dat is mij het wel waard. Even de zure appel, daarna voor de rest van mijn leven geen last meerquote:Op maandag 26 november 2012 15:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zei dat omdat je er wel iets aan kan doen, maar dat het ook allerlei gezeik met zich mee brengt zoals bijvoorbeeld een slecht humeur door de hormonen. Je moet altijd afwegen of je dat er wel voor over wil hebben.
Iets is acne als een middel als roaccutane door de dokter wordt aangeraden en anders is het een paar puistjes (Eigen definitiequote:Op maandag 26 november 2012 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook en dan komen ze ook altijd op dezelfde plekquote:Op maandag 26 november 2012 15:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel altijd ergens eentje. Maar acne zou ik het niet durven noemen.
Ik heb ook voldoende dingen aan mijn lichaam waar ik niet tevreden over ben en ik voel me ook minder op mijn gemak als ik nu ineens naakt zou praten met iemand die ik niet ken.quote:Op maandag 26 november 2012 15:17 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Iets is acne als een middel als roaccutane door de dokter wordt aangeraden en anders is het een paar puistjes (Eigen definitie)
Ik heb persoonlijk heel weinig op mijn gezicht, maar ik heb het heel erg op mijn rug en met name op mijn schouders. Op mijn hoofd is het de laatste jaren heel erg goed weggetrokken, maar op mijn rug niet. Met kleren durf ik wel te praten met meiden. Zonder kleren totaal niet eigenlijk
Bekend probleem, als ik weer op onbewaakte ogenblikken in mijn blote reet door het huis loop en vergeet dat de vitrage open is en de overburen mij zienquote:Op maandag 26 november 2012 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb niet zoveel problemen met naaktheid, het is dat het niet maatschappelijk geaccepteerd is.
Pics.quote:Op maandag 26 november 2012 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb niet zoveel problemen met naaktheid, het is dat het niet maatschappelijk geaccepteerd is.
Bovendien vind ik mezelf er eigenlijk naakt leuker uitzien dan met kleren
Pics?quote:Op maandag 26 november 2012 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
Bovendien vind ik mezelf er eigenlijk naakt leuker uitzien dan met kleren
Een kilo of drie maakt bij jou dat verschil?quote:Op maandag 26 november 2012 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er is opzich natuurlijk niks mis met naaktheid, alleen helpt het wel als je je zeker genoeg voelt daarvoor. Ik zou bijvoorbeeld graag nog een kilo of 3 kwijtraken voordat ik me echt op mijn gemak voel bij iemand terwijl ik naakt ben.
Idealiter zou ik 10 kilo kwijt willen raken ja. Dan zou ik me helemaal super voelen. Dit gaat echter om me op mijn gemak te voelen. Dat ene vetrolletje weg en ik voel me stukken beter.quote:Op maandag 26 november 2012 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een kilo of drie maakt bij jou dat verschil?
Men, als het nou om 10 kilo ging snapte ik het nog. Maar kom op, drie kilo is nog niet eens een vetrolletje
Ach, dat denk ik ook wel eens over mezelf, dat er nog wel een paar kilo af kan. Maar niet zoveel dat ik me er ongemakkelijk bij voel ofzo.quote:Op maandag 26 november 2012 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pics?
Er is opzich natuurlijk niks mis met naaktheid, alleen helpt het wel als je je zeker genoeg voelt daarvoor. Ik zou bijvoorbeeld graag nog een kilo of 3 kwijtraken voordat ik me echt op mijn gemak voel bij iemand terwijl ik naakt ben.
Je kan ook zo denken, waarom zou iedereen jou aantrekkelijk moeten vinden? Dat is toch helemaal niet realistisch? Die drie kilo maakt voor iemand anders echt geen verschil.quote:Op maandag 26 november 2012 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Idealiter zou ik 10 kilo kwijt willen raken ja. Dan zou ik me helemaal super voelen. Dit gaat echter om me op mijn gemak te voelen. Dat ene vetrolletje weg en ik voel me stukken beter.
Het heeft natuurlijk ook te maken met eventuele positieve dan wel negatieve bekrachtiging die je krijgt.quote:Op maandag 26 november 2012 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, dat denk ik ook wel eens over mezelf, dat er nog wel een paar kilo af kan. Maar niet zoveel dat ik me er ongemakkelijk bij voel ofzo.
Met kleren aan ist iig van 't fobo te zien niet verkeerdquote:
Telt dat ook voor mij?quote:
Is niet de grens tussen aantrekkelijk en niet aantrekkelijk over het algemeen. Maar inderdaad voor mijn eigen gemoedstoestand. Gewoon hoe ik mezelf zie ik de spiegel, hoe kleding zit. Dan maakt die 3 kilo een enorm verschil in houding en zekerheid.quote:Op maandag 26 november 2012 15:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kan ook zo denken, waarom zou iedereen jou aantrekkelijk moeten vinden? Dat is toch helemaal niet realistisch? Die drie kilo maakt voor iemand anders echt geen verschil.
Kan je wel zeggen dat je het voor jezelf doet, maar dat is dus eigenlijk nergens voor nodig. Het is een kwestie van mindset.
Mijn lichaam heb ik verder nooit echt lelijk gevonden eigenlijk. Gewoon wel oke.quote:Op maandag 26 november 2012 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het heeft natuurlijk ook te maken met eventuele positieve dan wel negatieve bekrachtiging die je krijgt.
Voelde je je bijvoorbeeld een jaar geleden, vlak voordat je Newb kende, ook zo over jezelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |