abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119637608

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
pi_119637613
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geen idee, nog nooit gedaan, maar kan me voorstellen dat het erg leuk kan zijn :)
Lijken me allemaal mensen die open staan voor nieuwe mensen :D
  maandag 26 november 2012 @ 14:21:30 #3
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119637679
Vrouwen die over hun kinderen praten. :r
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 26 november 2012 @ 14:21:59 #4
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119637694
quote:
Hoewel er tijdens de singlereizen geregeld koppeltjes ontstaan (33%) en de deelnemende singles zelf ook wel eens verliefd worden (14%) vloeit hier in slechts 7 procent van de gevallen daadwerkelijk een relatie uit voort.
Ik vind dit eigenlijk helemaal niet zo'n slechte score...

Vergeet ook niet dat lang niet alle mensen die mee gaan op zo'n reis op zoek zijn naar een relatie.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_119637716
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit :')
Heb er erg veel last van op mijn werk ;(
  maandag 26 november 2012 @ 14:24:13 #6
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119637769
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
x2 !
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  maandag 26 november 2012 @ 14:27:30 #7
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119637868
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:21 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ik vind dit eigenlijk helemaal niet zo'n slechte score...

Vergeet ook niet dat lang niet alle mensen die mee gaan op zo'n reis op zoek zijn naar een relatie.
7%, oftewel 1 relatie op 30 mensen die meegaan met zo'n reis.

Weet niet precies wat ik daar van moet denken.

quote:
3s.gif Op maandag 26 november 2012 14:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dit :')
Heb er erg veel last van op mijn werk ;(
Ik ook. Maar die mensen zijn allemaal al wat ouder, dus dat is niet zo raar.
  maandag 26 november 2012 @ 14:29:27 #8
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119637914
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2012 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Waarvan maar 20% (dus 6 mensen) hoopten een relatie uit die reis te slepen.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_119637940
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2012 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Weet niet precies wat ik daar van moet denken.

[..]

Ik ook. Maar die mensen zijn allemaal al wat ouder, dus dat is niet zo raar.
Bij mij op het werk zijn de moeders nog wat jaren jonger dan jij.
pi_119637942
En ik erger mij weer heel erg aan de nutteloze weekend activiteiten van anderen die ze moeten bespreken. Als iemand als persoon wel in je straatje past maakt het verder weinig uit waar ze het over hebben imho
  maandag 26 november 2012 @ 14:33:35 #11
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119638034
quote:
3s.gif Op maandag 26 november 2012 14:30 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Bij mij op het werk zijn de moeders nog wat jaren jonger dan jij.
Dat heeft waarschijnlijk te maken met het verschil in werk wat we doen. En natuurlijk de leefomgeving die totaal anders is.

Maar dat zou voor mij best een afknapper (kunnen) zijn, alleenstaande vrouwen die op die leeftijd al moeder zijn.

quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2012 14:30 schreef Pvoesss het volgende:
En ik erger mij weer heel erg aan de nutteloze weekend activiteiten van anderen die ze moeten bespreken. Als iemand als persoon wel in je straatje past maakt het verder weinig uit waar ze het over hebben imho
Dat klopt zeker. Bij bepaalde personen maakt het helemaal niks uit waar ze over praten, ik hang toch wel aan hun lippen.
pi_119638050
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:14 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik noem uiteraard een voorwaarde. Daardoor hoef je jezelf niet direct een slachtoffer vinden, maar het wordt wel erg lastig als je dus op een gegeven moment ook echt geen single vrouwen meer vindt.

Datingsites is ook niks voor mij trouwens, want de meiden die daarop zitten zijn toch alleen maar gefixeerd op uiterlijk en dat is iets wat bij mij lastig verbeterd kan worden, misschien na een lange tijd gebruik van medicijnen. Ik ben van plan om die medicijnen te gaan nemen (ik kom daar voor in aanmerking), maar ik wacht eerst even totdat ik in een stabiele werkomgeving ben terechtgekomen, zodat ik beter kan inspelen op de bijwerkingen.

Singlereizen schijnt ook niet veel te helpen.

[..]

http://www.single2travel.(...)kans-op-relatie/3382
Maar 33% vormt wel een koppeltje. Dat is toch al iets. Een relatie heb je ook gewoon niet 1 2 3.
pi_119638080
Over kinderen praten. :') Over kinderen op facebook posten. :') Sowieso, kinderen. :')
pi_119638087
quote:
3s.gif Op maandag 26 november 2012 13:09 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar dan moet je wel zorgen dat je een redelijk aantal vrouwen ontmoet :P
Hoeveel doe jij dat?
Niet dus, ik ben momenteel niet actief op zoek :P

En wat volgens mij ook nog een rol speelt, is dat vrouwen van mijn leeftijd ook een stuk kieskeuriger geworden zijn.
Ze weten vaak beter wat ze willen en zijn minder bereid mannen uit te proberen die niet helemaal in hun straatje passen.
pi_119638099
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat heeft waarschijnlijk te maken met het verschil in werk wat we doen. En natuurlijk de leefomgeving die totaal anders is.

Maar dat zou voor mij best een afknapper (kunnen) zijn, alleenstaande vrouwen die op die leeftijd al moeder zijn.

Dat klopt, het zijn enkel tokkiemoeders. Ik voel me altijd wat uit de toon vallen ;(
pi_119638101
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 14:34 schreef Myraela het volgende:
Over kinderen praten. :') Over kinderen op facebook posten. :') Sowieso, kinderen. :')
Mensen die constant af moeten geven op mensen met kinderen :')

Ook best onaantrekkelijk :7
pi_119638130
quote:
17s.gif Op maandag 26 november 2012 14:35 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Mensen met kinderen zijn voor mij trouwens ook onaantrekkelijk.
  maandag 26 november 2012 @ 14:38:16 #18
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119638170
quote:
3s.gif Op maandag 26 november 2012 14:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat klopt, het zijn enkel tokkiemoeders. Ik voel me altijd wat uit de toon vallen ;(
Ach, het is maar tijdelijk.
Wees blij dat je uit de toon valt daar.
pi_119638179
quote:

[..]

Ik geef af op 21-jarigen waarvan hun hele leven bestaat uit baby's ja, ik kan het niet helpen maar ik kijk gewoon een beetje op ze neer na talloze gesprekken van ze te hebben opgevangen.
pi_119638198
quote:
3s.gif Op maandag 26 november 2012 14:15 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat heb je voor aandoening dan?
En die 7% kans op een relatie vind ik eigenlijk niet eens weinig, het is veel meer dan in een paar weken uit je normale dagelijks leven.
Acne. Ik heb het erg genoeg dat ik in aanmerking kom voor roaccutane, maar dat middel heeft een aantal bijwerkingen en daardoor wacht ik even totdat ik in een meer stabiele werkomgeving terechtkom (hopelijk volgend jaar).

Ik kan momenteel wegens een gebrek aan geld een aantal dingen niet snel fixen. Het probleem is echter wel dat zodra ik wel een inkomen heb ik hoogstwaarschijnlijk wel ergens anders woon en dat ik weer vanaf nul moet beginnen sociaal gezien. Dat is weer een extra horde die ik moet nemen en dan heb ik nog meer achterstand opgelopen.

Ik zou het liefst op mijn leeftijd geen hordes meer willen nemen. Ik kom al in de buurt van de 30 en ik wil gewoon een beetje settlen (werk, relatie en huisje-boompje-beestje). Ik bedoel, ik wil niet meer met dingen dealen waar de gemiddelde 15-jarige zich mee bezighoudt, zoals lichamelijke problemen, geestelijke problemen en in situaties terechtkomen waarbij je steeds nieuwe contacten moet opdoen om te voorkomen dat je alleen achterblijft (zoals bij de overgang middelbare school naar vervolgopleiding, misschien andere sportclub, etc). Ik zou het erg leuk vinden als ik over 10 jaar al kinderen heb trouwens. Ik verlang naar stabiliteit en "normaalheid".
Sommigen willen niet "burgelijk" worden, maar ik wil dat juist wel een beetje worden en ik wil niet steeds "die vreemde, vrijgezelle jongen zonder vrienden" zijn.
Als ik eenmaal een fatsoenlijk inkomen heb, dan ga ik alles fixen. Natuurlijk is dat geen garantie op succes, maar ik wil wel hetgeen wat 95% van de mensheid ooit heeft in zijn/haar leven gehad. Er is geen ernstige verstandelijke beperking bij mij geconstateerd, dus dan zou je zeggen dat het toch moet lukken.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  maandag 26 november 2012 @ 14:40:45 #21
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119638250
quote:
3s.gif Op maandag 26 november 2012 14:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik geef af op 21-jarigen waarvan hun hele leven bestaat uit baby's ja, ik kan het niet helpen maar ik kijk gewoon een beetje op ze neer na talloze gesprekken van ze te hebben opgevangen.
Juh, ik weet precies wat je bedoeld. }:|
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119638260
Ik wil ook wel graag een gesetteld burgerlijk leven, maar minus de kinderen :@
pi_119638295
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrouwen (eigenlijk jonge meiden) met kinderen :{w
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119638303
quote:

[..]

Ik haat niet op mensen met kinderen. Ik haat op mensen die denken dat het mij iets kan schelen wat kinderen doen. En op die kleine huilende/schreeuwende dingetjes zelf.
  maandag 26 november 2012 @ 14:43:25 #25
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119638330
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 14:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik haat niet op mensen met kinderen. Ik haat op mensen die denken dat het mij iets kan schelen wat kinderen doen. En op die kleine huilende/schreeuwende dingetjes zelf.
Zeg dat laatste nou niet te hard Myr. :D

SPOILER
pi_119638386
quote:
3s.gif Op maandag 26 november 2012 14:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil ook wel graag een gesetteld burgerlijk leven, maar minus de kinderen :@
Ik ook. Uiteindelijk. Alleen het samenwoongedeelte ben ik nog niet over uit. Liefst niet, maar na een aantal jaar wil ik eventueel wel verder kijken.
pi_119638397
quote:
3s.gif Op maandag 26 november 2012 14:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat jij op ze neer kijkt om die keuze vind ik dan weer apart :')
pi_119638404
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:45 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ook. Uiteindelijk. Alleen het samenwoongedeelte ben ik nog niet over uit. Liefst niet, maar na een aantal jaar wil ik eventueel wel verder kijken.
Mij lijkt het wel heel fijn, eigenlijk O+
Wel pas over een aantal jaren natuurlijk.
pi_119638416
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2012 14:45 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat jij op ze neer kijkt om die keuze vind ik dan weer apart :')
Niet om die keuze, gewoon om hoe ze doen in mijn aanwezigheid. Ze bevestigen gewoon keer op keer mijn negatieve vooroordelen over hun bevolkingsklasse :')
  maandag 26 november 2012 @ 14:46:14 #30
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_119638419
quote:
3s.gif Op maandag 26 november 2012 14:45 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

+1
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  maandag 26 november 2012 @ 14:47:42 #31
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_119638483
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2012 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zeg dat laatste nou niet te hard Myr. :D

SPOILER
Dominatrix?
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_119638517
quote:
3s.gif Op maandag 26 november 2012 14:46 schreef Lokasenna het volgende:

Niet om die keuze, gewoon om hoe ze doen in mijn aanwezigheid. Ze bevestigen gewoon keer op keer mijn negatieve vooroordelen over hun bevolkingsklasse :')
Wat maakt jou beter dan die "bevolkingsklasse" ? :X
pi_119638555
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2012 14:49 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Wat maakt jou beter dan die "bevolkingsklasse" ? :X
Sorry dat ik niet politiek correct ben, het is gewoon echt zo dat ik wat op ze neer ben gaan kijken.
pi_119638556
quote:
3s.gif Op maandag 26 november 2012 14:45 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb daar ook een practische reden voor.

Stel dat zij bij mij gaat intrekken (want no way dat ik mijn huidige woning ga verlaten! :P ), woont al een paar jaartjes bij me in en zij raakt per ongeluk zwanger en wilt het kind houden. Als we dan uit elkaar gaan, dan zal de woning aan -haar- worden toegewezen (want zij heeft een kind) en ben ik mijn woning kwijt. En de ellende van potentiele dakloosheid wil ik ab-so-luut niet nog een keer meemaken, dat trek ik gewoon niet ;(
pi_119638582
Je hoeft voor mij niet politiek correct te zijn maar het zegt wel wat over jezelf.
Ik heb ook mijn ergernissen bij collega's of in de vriendengroep maar mensen zo veroordelen vind ik apart.
pi_119638583
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Stel dat zij bij mij gaat intrekken (want no way dat ik mijn huidige woning ga verlaten! :P ), woont al een paar jaartjes bij me in en zij raakt per ongeluk zwanger en wilt het kind houden. Als we dan uit elkaar gaan, dan zal de woning aan -haar- worden toegewezen (want zij heeft een kind) en ben ik mijn woning kwijt. En de ellende van potentiele dakloosheid wil ik ab-so-luut niet nog een keer meemaken, dat trek ik gewoon niet ;(
Laat je steriliseren, vrij goedkope oplossing voor dit dilemma.
pi_119638585
quote:

[..]

En daarom wil ik nooit kinderen. 8-)
For great justice!
  maandag 26 november 2012 @ 14:51:43 #38
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119638602
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 14:47 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Dominatrix?
Mijn naam is niet voor niks uniseks.

Zelf wil ik ook wel kinderen, als de juiste vrouw zich voordoet. Maar het kind van een ander opvoeden lijkt me dan echt weer helemaal niks.
pi_119638609
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:39 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Acne. Ik heb het erg genoeg dat ik in aanmerking kom voor roaccutane, maar dat middel heeft een aantal bijwerkingen en daardoor wacht ik even totdat ik in een meer stabiele werkomgeving terechtkom (hopelijk volgend jaar).
Roaccutane. _O_
pi_119638616
quote:

[..]

Zo werkt het helemaal niet met huizen :D
pi_119638656
quote:
3s.gif Op maandag 26 november 2012 14:51 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Laat je steriliseren, vrij goedkope oplossing voor dit dilemma.
Hmm..ik zal het in m'n achterhoofd houden. Maar ik denk dat ik dat pas op latere leeftijd zou laten doen. Zeker niet nu.
En bovendien wil ik liever ook een vrouw die zelf ook geen kinderen wilt.
pi_119638704
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Roaccutane. _O_
Dat wil je echt niet volgens mij :P
pi_119638711
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2012 14:52 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Zo werkt het helemaal niet met huizen :D
O nee? Hoe werkt het dan tegenwoordig volgens jou? :)
Misschien dat mijn kennis op dit gebied een beetje verouderd is, dus feel free to explain ;)
  maandag 26 november 2012 @ 14:54:57 #44
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119638725
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:39 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

... en daardoor wacht ik even totdat ...
... Ik kan momenteel ...
... Het probleem is echter wel dat zodra ik wel een inkomen heb ...
... Als ik eenmaal een fatsoenlijk inkomen heb, dan ga ik alles fixen.
Pas op met dingen te veel uitstellen, hè? Er is geen enkele reden om nu al aan te pakken wat je kunt aanpakken...
pi_119638727
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Roaccutane. _O_
Dank je :)
Het geeft mij hoop dat het bij mij ook goed gaat werken :)
quote:
17s.gif Op maandag 26 november 2012 14:54 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Normaal gesproken niet inderdaad. Het is een "laatste reddingsmiddel".
pi_119638744
quote:

[..]

Af en toe ook risico's nemen :7

Je komt echt niet zomaar op straat en zonder geld :P
pi_119638746
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2012 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Mijn naam is niet voor niks uniseks.

Zelf wil ik ook wel kinderen, als de juiste vrouw zich voordoet. Maar het kind van een ander opvoeden lijkt me dan echt weer helemaal niks.
Nee, heb ik meermalen geprobeerd. Niks voor mij :N
quote:
17s.gif Op maandag 26 november 2012 14:55 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Af en toe ook risico's nemen :7

Je komt echt niet zomaar op straat en zonder geld :P
En waarom zou ik zo'n dom risico -willen- nemen?
pi_119638784
Het is helemaal niet een feit dat een moeder het huis krijgt.
Zeker als je niet samen op het huurcontract staat of het huis alleen op naam van jou :N
Hoe je daar bij komt is mij echt een raadsel je kan die persoon prima het huis uit zetten. :Y
pi_119638805
quote:
17s.gif Op maandag 26 november 2012 14:54 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Zou het zonder twijfelen nog een keer gebruiken.
pi_119638820
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2012 14:56 schreef Pvoesss het volgende:
Zeker als je niet samen op het huurcontract staat of het huis alleen op naam van jou :N
Hoe je daar bij komt is mij echt een raadsel je kan die persoon prima het huis uit zetten. :Y
Dit ook inderdaad. Gewoon zorgen dat je met de partner alles gescheiden houdt :)

Is m.i. het slimst.
pi_119638847
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:54 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

[..]

Normaal gesproken niet inderdaad. Het is een "laatste reddingsmiddel".
Ik heb er ook veel last van, maar de huisarts durft mij nog geen roaccutane voor te schrijven. Ik doe het nu met minocycline, dat werkt ook heel goed maar gaat de grondoorzaak niet tegen. Na een kuur kan het dus terugkomen, maar wel milder dan eerst. Vraag anders eerst dat aan de arts. Geeft geen bijwerkingen. En er zijn veel mensen bij wie het permanent effect heeft.
pi_119638852
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2012 14:56 schreef Pvoesss het volgende:
Ik was van mening dat na 1 of na 2 jaar, een eventuele medebewoner automatisch erbij wordt gezet.
Zolang zij niet op het huurcontract staat, is het ook niet zo'n issue nee.
Maar dan nog kan zij besluiten het te gaan uitvechten en zo'n hele juridische strijd is gewoon te slopend voor mij.
pi_119638867
Precies daarom is een huwelijk met huwelijkse voorwaarden ook zo handig *O*
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik was van mening dat na 1 of na 2 jaar, een eventuele medebewoner automatisch erbij wordt gezet.
Zolang zij niet op het huurcontract staat, is het ook niet zo'n issue nee.
Maar dan nog kan zij besluiten het te gaan uitvechten en zo'n hele juridische strijd is gewoon te slopend voor mij.
Nee zo werkt het allemaal echt niet. :N
pi_119638888
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:54 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Pas op met dingen te veel uitstellen, hè? Er is geen enkele reden om nu al aan te pakken wat je kunt aanpakken...
Ik heb mijn grootste probleem al een beetje aangepakt (namelijk een compleet gebrek aan sociale contacten :) ) Ik heb echter nog niet het gevoel dat het bijdraagt aan het krijgen van een relatie, maar zo is het ook wel leuk.
  maandag 26 november 2012 @ 14:59:13 #55
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119638898
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:54 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Scherp...
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_119638902
quote:
3s.gif Op maandag 26 november 2012 14:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zou het zonder twijfelen nog een keer gebruiken.
Maar je voelt je daar toch echt niet beter door tijdens die kuur? Maar het resultaat is wel fijn :D

Ik heb zelf ook nog steeds last van lichte 'acne'. Is altijd zo geweest en gaat maar niet weg. Maar is niet iets waar ik me onzeker over heb gevoeld.
  maandag 26 november 2012 @ 15:00:18 #57
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119638930
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:59 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb mijn grootste probleem al een beetje aangepakt (namelijk een compleet gebrek aan sociale contacten :) ) Ik heb echter nog niet het gevoel dat het bijdraagt aan het krijgen van een relatie, maar zo is het ook wel leuk.
Sociale contacten leiden tot sociale skills leiden tot praten met leuke dames leiden tot afspreken met dames leiden tot daten met dames leiden tot relatie.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_119638933
quote:
17s.gif Op maandag 26 november 2012 14:59 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Maar je voelt je daar toch echt niet beter door tijdens die kuur? Maar het resultaat is wel fijn :D

Ik heb zelf ook nog steeds last van lichte 'acne'. Is altijd zo geweest en gaat maar niet weg. Maar is niet iets waar ik me onzeker over heb gevoeld.
Het gaat sowieso wel weg, uiteindelijk. Er zijn geen vijftigers die nog acne hebben.

Ik heb er wel veel last van en doe er daarom iets aan. Al is het alleen maar omdat ik me echt supergoed voel als ik me 's morgens voor de spiegel geen zorgen hoef te maken.
pi_119638934
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:57 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb er ook veel last van, maar de huisarts durft mij nog geen roaccutane voor te schrijven. Ik doe het nu met minocycline, dat werkt ook heel goed maar gaat de grondoorzaak niet tegen. Na een kuur kan het dus terugkomen, maar wel milder dan eerst. Vraag anders eerst dat aan de arts. Geeft geen bijwerkingen. En er zijn veel mensen bij wie het permanent effect heeft.
Dank je voor je tip. Ik houd het in mijn achterhoofd :)
pi_119638953
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:00 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het gaat sowieso wel weg, uiteindelijk. Er zijn geen vijftigers die nog acne hebben.

Ik heb er wel veel last van en doe er daarom iets aan. Al is het alleen maar omdat ik me echt supergoed voel als ik me 's morgens voor de spiegel geen zorgen hoef te maken.
Jij bent toch ook eind twintig of zit ik mis?
pi_119638954
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:54 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Niet te lang mee wachten. Als het werkt is het fantastisch voor je zelfvertrouwen, sociale vaardigheden (je durft mensen weer zonder problemen aan te kijken) en aandacht van het andere geslacht. Voor vriendschappen ook, trouwens.

En zo niet dan kan je dat ook bereiken maar kost het meer moeite. Acne is verrot.
pi_119638967
quote:
17s.gif Op maandag 26 november 2012 15:01 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Jij bent toch ook eind twintig of zit ik mis?
27 :Y Dat vind ik te oud om er nog mee rond te lopen.
pi_119638984
quote:

[..]

Laat je niet te lang dingen aansmeren die niet werken. Ik bedoel, als eind twintiger nog met acne rondlopen terwijl er een wondermiddel voor handen is, is gewoon zonde. Beetje off-topic, maar goed.
pi_119639002
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet te lang mee wachten. Als het werkt is het fantastisch voor je zelfvertrouwen, sociale vaardigheden (je durft mensen weer zonder problemen aan te kijken) en aandacht van het andere geslacht. Voor vriendschappen ook, trouwens.

En zo niet dan kan je dat ook bereiken maar kost het meer moeite. Acne is verrot.
Dit is waar. Voor mijn gevoel krijg ik veel meer gedaan bij vrouwen als mijn huid er beter uit ziet en heb ik veel meer 'succes'.

En de littekens...Ach, daar leer je wel mee leven :) Die hebben mij er niet van weerhouden me verdomde goed te voelen over wie ik ben en hoe ik er uit zie.
pi_119639014
quote:

[..]

Mijn vader heeft altijd wel een puist of twee in zijn gezicht, ik weet niet hoe hij het voor elkaar krijgt met zijn 56, maar het kan.
pi_119639029
quote:
17s.gif Op maandag 26 november 2012 15:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Laat je niet te lang dingen aansmeren die niet werken. Ik bedoel, als eind twintiger nog met acne rondlopen terwijl er een wondermiddel voor handen is, is gewoon zonde. Beetje off-topic, maar goed.
Je moet natuurlijk de voor- en nadelen afwegen. Als iemand er zich heel slecht door voelt zou ik eerder aan zo'n kuur beginnen dan als iemand zich er eigenlijk weinig zorgen over maakt verder.
pi_119639041
quote:

[..]

Ik ben nu vrij van acne. Dit is mijn tweede kuur minocycline en dit zou nu blijvend effect moeten hebben. Werkt het niet, dan wil de arts mij pas roaccutane voorschrijven.
pi_119639153

Zo ziet het er bij mij ongeveer uit :D

Kan ik nog wel mee leven :7
  maandag 26 november 2012 @ 15:07:10 #69
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119639157
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:02 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

En de littekens...Ach, daar leer je wel mee leven :)
Ook daar valt soms wel wat aan te doen, b.v. met laserbehandelingen.

Maar er mee leren leven is natuurlijk ook een goede oplossing :)
pi_119639196
quote:
17s.gif Op maandag 26 november 2012 14:59 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik voel me daar wel heel erg onzeker door.
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:00 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Sociale contacten leiden tot sociale skills leiden tot praten met leuke dames leiden tot kans op afspreken met dames leidt tot kans op daten met dames leidt tot kans op relatie.
Ik heb het even voor je gefixed :P
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dank je. Ik wil er niet langer dan een jaar mee wachten. Ik wil nu nog niet met een kuur beginnen, omdat ik bang ben dat mijn studie onder de bijwerkingen gaat lijden. Zodra ik (hopelijk) volgend jaar in een stabielere werkomgeving ben terechtgekomen dan ga ik het meteen proberen.
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:01 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

27 :Y Dat vind ik te oud om er nog mee rond te lopen.
Dat vind ik ook. Ik ben bijna 27.
quote:

[..]

Ik vind het helemaal niet off-topic eigenlijk. Je moet er gewoon verzorgd uitzien, want anders is de kans op een relatie misschien nihil.
pi_119639240
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:07 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ook daar valt soms wel wat aan te doen, b.v. met laserbehandelingen.

Maar er mee leren leven is natuurlijk ook een goede oplossing :)
Laserbehandeling zou ik alleen aanraden als je, ondanks verdwenen acne, je nog slecht voelt over je voorkomen. Ik voel me heel erg lekker en het interesseert me geen ruk. En de littekens schrikken vrouwen ook niet af. Acne is wel een turn-off, en met recht. Er is wat aan te doen.
pi_119639246
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:02 schreef Mystikvm het volgende:
En de littekens...Ach, daar leer je wel mee leven :) Die hebben mij er niet van weerhouden me verdomde goed te voelen over wie ik ben en hoe ik er uit zie.
Top, en zelfs op dat gebied zijn er nog mogelijkheden zoals peelings e.d.
Maar had bij jou sowieso niet eerder de indruk dat je het super slecht doet bij de vrouwen. :)
pi_119639270
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:08 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Laserbehandeling zou ik alleen aanraden als je, ondanks verdwenen acne, je nog slecht voelt over je voorkomen. Ik voel me heel erg lekker en het interesseert me geen ruk. En de littekens schrikken vrouwen ook niet af. Acne is wel een turn-off, en met recht. Er is wat aan te doen.
Is dat een argument trouwens?
pi_119639298
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Top, en zelfs op dat gebied zijn er nog mogelijkheden zoals peelings e.d.
Maar had bij jou sowieso niet eerder de indruk dat je het super slecht doet bij de vrouwen. :)
Dat doe ik ook niet, maar zonder acne wel beter dan met. Al is het alleen maar omdat ik me gewoon beter voel als ik er geen last van heb.
pi_119639340
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2012 15:09 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Is dat een argument trouwens?
Ja. Als je je kut voelt omdat je een slechte huid hebt, dan kan je er dus wat aan doen. Ik heb er ook jaren mee gelopen en gehoopt dat het weg ging, maar toen maar gewoon naar de dokter gegaan en gezegd dat ik het zat was.

Hier kan je niet de schuld geven aan pech. Het is kut dat je een slechte huid hebt, maar het is niet onoplosbaar.
  maandag 26 november 2012 @ 15:12:20 #76
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119639374
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:10 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat doe ik ook niet, maar zonder acne wel beter dan met. Al is het alleen maar omdat ik me gewoon beter voel als ik er geen last van heb.
Wanneer is iets acne? Ik heb ook wel eens een paar kleine witte pukkeltjes die even kapot maak. Meestal als ik ziekjes ben.
Of praten we hier echt over dikke rode puisten?
pi_119639403
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2012 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wanneer is iets acne? Ik heb ook wel eens een paar kleine witte pukkeltjes die even kapot maak. Meestal als ik ziekjes ben.
Die heb ik ook wel altijd ergens eentje. Maar acne zou ik het niet durven noemen.
pi_119639430
quote:

[..]

Dat valt er volgens mij ook onder, althans, mijn medicatie werkt daar ook tegen. Maar dat is lang niet zo erg als grote ontstekingen die soms weken aanhouden. En daar had ik last van.
pi_119639442
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:11 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ja. Als je je kut voelt omdat je een slechte huid hebt, dan kan je er dus wat aan doen. Ik heb er ook jaren mee gelopen en gehoopt dat het weg ging, maar toen maar gewoon naar de dokter gegaan en gezegd dat ik het zat was.

Hier kan je niet de schuld geven aan pech. Het is kut dat je een slechte huid hebt, maar het is niet onoplosbaar.
Ik zei dat omdat je er wel iets aan kan doen, maar dat het ook allerlei gezeik met zich mee brengt zoals bijvoorbeeld een slecht humeur door de hormonen. Je moet altijd afwegen of je dat er wel voor over wil hebben.
  maandag 26 november 2012 @ 15:15:23 #80
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119639490
quote:
3s.gif Op maandag 26 november 2012 15:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Die heb ik ook wel altijd ergens eentje. Maar acne zou ik het niet durven noemen.
Daarom, ik heb er ook niet echt last van.
Owja, en vaak door het scheren. Scheermessen en ik zijn geen vrienden.
pi_119639519
quote:
17s.gif Op maandag 26 november 2012 15:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik zei dat omdat je er wel iets aan kan doen, maar dat het ook allerlei gezeik met zich mee brengt zoals bijvoorbeeld een slecht humeur door de hormonen. Je moet altijd afwegen of je dat er wel voor over wil hebben.
Met roaccutane is dat wel zo, maar ook niet bij iedereen. Wel de reden dat mijn huisarts een andere kuur voor heeft geschreven, ook al heb ik wel om roaccutane gevraagd. Maar dat is mij het wel waard. Even de zure appel, daarna voor de rest van mijn leven geen last meer O+

Maar goed, nu dus minocycline. Heb ik straks in totaal een half jaar antibiotica moeten slikken, maar je bent al binnen drie weken vrij van acne. Daarna gewoon blijven slikken en kijken of je lichaam het in de natuurlijke afweer opneemt. Zou moeten werken. Anders toch roaccutane en maar even door de bijwerkingen heen bijten.
pi_119639570
quote:

[..]

Iets is acne als een middel als roaccutane door de dokter wordt aangeraden en anders is het een paar puistjes (Eigen definitie :P )
Ik heb persoonlijk heel weinig op mijn gezicht, maar ik heb het heel erg op mijn rug en met name op mijn schouders. Op mijn hoofd is het de laatste jaren heel erg goed weggetrokken, maar op mijn rug niet. Met kleren durf ik wel te praten met meiden. Zonder kleren totaal niet eigenlijk :P
  maandag 26 november 2012 @ 15:19:09 #83
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119639629
quote:
3s.gif Op maandag 26 november 2012 15:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ook en dan komen ze ook altijd op dezelfde plek
  maandag 26 november 2012 @ 15:21:24 #84
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119639711
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:17 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Iets is acne als een middel als roaccutane door de dokter wordt aangeraden en anders is het een paar puistjes (Eigen definitie :P )
Ik heb persoonlijk heel weinig op mijn gezicht, maar ik heb het heel erg op mijn rug en met name op mijn schouders. Op mijn hoofd is het de laatste jaren heel erg goed weggetrokken, maar op mijn rug niet. Met kleren durf ik wel te praten met meiden. Zonder kleren totaal niet eigenlijk :P
Ik heb ook voldoende dingen aan mijn lichaam waar ik niet tevreden over ben en ik voel me ook minder op mijn gemak als ik nu ineens naakt zou praten met iemand die ik niet ken.

Maar mensen die ik ken en vertrouw, daar zal ik minder moeite mee hebben. Voel me misschien niet helemaal op mijn gemak, maar ik durf het wel.
pi_119639761
Ik heb niet zoveel problemen met naaktheid, het is dat het niet maatschappelijk geaccepteerd is.
Bovendien vind ik mezelf er eigenlijk naakt leuker uitzien dan met kleren :')
pi_119639826
quote:
3s.gif Op maandag 26 november 2012 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb niet zoveel problemen met naaktheid, het is dat het niet maatschappelijk geaccepteerd is.
Bekend probleem, als ik weer op onbewaakte ogenblikken in mijn blote reet door het huis loop en vergeet dat de vitrage open is en de overburen mij zien :')
pi_119639834
quote:
Pics.
pi_119639852
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2012 15:25 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Pics.
Geen pics :{w
Kom maar kijken.
  maandag 26 november 2012 @ 15:25:44 #89
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119639855
quote:
Pics? :@

Er is opzich natuurlijk niks mis met naaktheid, alleen helpt het wel als je je zeker genoeg voelt daarvoor. Ik zou bijvoorbeeld graag nog een kilo of 3 kwijtraken voordat ik me echt op mijn gemak voel bij iemand terwijl ik naakt ben.
pi_119639915
Vroeger was ik superonzeker en durfde ik niets van mij te laten zien in het openbaar. Nu heb ik er geen enkel probleem mee als ik ergens uit de kleren moet.

Niet dat ik een exhibitionist ben, maar het interesseert me werkelijk geen reet meer.
  maandag 26 november 2012 @ 15:27:18 #91
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119639919
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2012 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

Er is opzich natuurlijk niks mis met naaktheid, alleen helpt het wel als je je zeker genoeg voelt daarvoor. Ik zou bijvoorbeeld graag nog een kilo of 3 kwijtraken voordat ik me echt op mijn gemak voel bij iemand terwijl ik naakt ben.
Een kilo of drie maakt bij jou dat verschil?

Men, als het nou om 10 kilo ging snapte ik het nog. Maar kom op, drie kilo is nog niet eens een vetrolletje :')
  maandag 26 november 2012 @ 15:28:04 #92
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119639947
Ik ben altijd onzeker geweest over mijn lijf en dat ben ik nog steeds. Maar dat komt ook gewoon omdat ik het zelf niet mooi vind.
Maar als het gaat om blootgeven naar een eventuele partner / seks. Nee daar heb ik gelukkig geen problemen meer mee
  maandag 26 november 2012 @ 15:28:14 #93
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119639953
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Een kilo of drie maakt bij jou dat verschil?

Men, als het nou om 10 kilo ging snapte ik het nog. Maar kom op, drie kilo is nog niet eens een vetrolletje :')
Idealiter zou ik 10 kilo kwijt willen raken ja. Dan zou ik me helemaal super voelen. Dit gaat echter om me op mijn gemak te voelen. Dat ene vetrolletje weg en ik voel me stukken beter.
pi_119639984
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2012 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Pics? :@

Ach, dat denk ik ook wel eens over mezelf, dat er nog wel een paar kilo af kan. Maar niet zoveel dat ik me er ongemakkelijk bij voel ofzo.
pi_119640083
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2012 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Idealiter zou ik 10 kilo kwijt willen raken ja. Dan zou ik me helemaal super voelen. Dit gaat echter om me op mijn gemak te voelen. Dat ene vetrolletje weg en ik voel me stukken beter.
Je kan ook zo denken, waarom zou iedereen jou aantrekkelijk moeten vinden? Dat is toch helemaal niet realistisch? Die drie kilo maakt voor iemand anders echt geen verschil.

Kan je wel zeggen dat je het voor jezelf doet, maar dat is dus eigenlijk nergens voor nodig. Het is een kwestie van mindset.
  maandag 26 november 2012 @ 15:32:36 #96
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119640106
quote:
3s.gif Op maandag 26 november 2012 15:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ach, dat denk ik ook wel eens over mezelf, dat er nog wel een paar kilo af kan. Maar niet zoveel dat ik me er ongemakkelijk bij voel ofzo.
Het heeft natuurlijk ook te maken met eventuele positieve dan wel negatieve bekrachtiging die je krijgt.
Voelde je je bijvoorbeeld een jaar geleden, vlak voordat je Newb kende, ook zo over jezelf?
  maandag 26 november 2012 @ 15:33:09 #97
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119640126
quote:
3s.gif Op maandag 26 november 2012 15:25 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Kom maar kijken.
Met kleren aan ist iig van 't fobo te zien niet verkeerd :Y
Een beetje naturist dus, als ik dat zo hoor ?
  maandag 26 november 2012 @ 15:35:27 #98
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119640200
quote:
3s.gif Op maandag 26 november 2012 15:25 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Kom maar kijken.
Telt dat ook voor mij? :@

quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:31 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je kan ook zo denken, waarom zou iedereen jou aantrekkelijk moeten vinden? Dat is toch helemaal niet realistisch? Die drie kilo maakt voor iemand anders echt geen verschil.

Kan je wel zeggen dat je het voor jezelf doet, maar dat is dus eigenlijk nergens voor nodig. Het is een kwestie van mindset.
Is niet de grens tussen aantrekkelijk en niet aantrekkelijk over het algemeen. Maar inderdaad voor mijn eigen gemoedstoestand. Gewoon hoe ik mezelf zie ik de spiegel, hoe kleding zit. Dan maakt die 3 kilo een enorm verschil in houding en zekerheid.
pi_119640203
pi_119640239
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2012 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het heeft natuurlijk ook te maken met eventuele positieve dan wel negatieve bekrachtiging die je krijgt.
Voelde je je bijvoorbeeld een jaar geleden, vlak voordat je Newb kende, ook zo over jezelf?
Mijn lichaam heb ik verder nooit echt lelijk gevonden eigenlijk. Gewoon wel oke.
Ik heb mezelf wel tot kortgeleden kut gevoeld en daarom maar geen aandacht aan kleren, haar, opmaken of andere uiterlijkheden besteed. Dus ik heb mezelf wel verwaarloosd. Maar nooit geschaamd voor mijn lichaam ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')