abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119638847
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:54 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dank je :)
Het geeft mij hoop dat het bij mij ook goed gaat werken :)

[..]

Normaal gesproken niet inderdaad. Het is een "laatste reddingsmiddel".
Ik heb er ook veel last van, maar de huisarts durft mij nog geen roaccutane voor te schrijven. Ik doe het nu met minocycline, dat werkt ook heel goed maar gaat de grondoorzaak niet tegen. Na een kuur kan het dus terugkomen, maar wel milder dan eerst. Vraag anders eerst dat aan de arts. Geeft geen bijwerkingen. En er zijn veel mensen bij wie het permanent effect heeft.
pi_119638852
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2012 14:56 schreef Pvoesss het volgende:
Het is helemaal niet een feit dat een moeder het huis krijgt.
Zeker als je niet samen op het huurcontract staat of het huis alleen op naam van jou :N
Hoe je daar bij komt is mij echt een raadsel je kan die persoon prima het huis uit zetten. :Y
Ik was van mening dat na 1 of na 2 jaar, een eventuele medebewoner automatisch erbij wordt gezet.
Zolang zij niet op het huurcontract staat, is het ook niet zo'n issue nee.
Maar dan nog kan zij besluiten het te gaan uitvechten en zo'n hele juridische strijd is gewoon te slopend voor mij.
pi_119638867
Precies daarom is een huwelijk met huwelijkse voorwaarden ook zo handig *O*
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik was van mening dat na 1 of na 2 jaar, een eventuele medebewoner automatisch erbij wordt gezet.
Zolang zij niet op het huurcontract staat, is het ook niet zo'n issue nee.
Maar dan nog kan zij besluiten het te gaan uitvechten en zo'n hele juridische strijd is gewoon te slopend voor mij.
Nee zo werkt het allemaal echt niet. :N
pi_119638888
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:54 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Pas op met dingen te veel uitstellen, hè? Er is geen enkele reden om nu al aan te pakken wat je kunt aanpakken...
Ik heb mijn grootste probleem al een beetje aangepakt (namelijk een compleet gebrek aan sociale contacten :) ) Ik heb echter nog niet het gevoel dat het bijdraagt aan het krijgen van een relatie, maar zo is het ook wel leuk.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  maandag 26 november 2012 @ 14:59:13 #55
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119638898
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:54 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Pas op met dingen te veel uitstellen, hè? Er is geen enkele reden om nu al aan te pakken wat je kunt aanpakken...
Scherp...
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_119638902
quote:
3s.gif Op maandag 26 november 2012 14:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zou het zonder twijfelen nog een keer gebruiken.
Maar je voelt je daar toch echt niet beter door tijdens die kuur? Maar het resultaat is wel fijn :D

Ik heb zelf ook nog steeds last van lichte 'acne'. Is altijd zo geweest en gaat maar niet weg. Maar is niet iets waar ik me onzeker over heb gevoeld.
  maandag 26 november 2012 @ 15:00:18 #57
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119638930
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:59 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb mijn grootste probleem al een beetje aangepakt (namelijk een compleet gebrek aan sociale contacten :) ) Ik heb echter nog niet het gevoel dat het bijdraagt aan het krijgen van een relatie, maar zo is het ook wel leuk.
Sociale contacten leiden tot sociale skills leiden tot praten met leuke dames leiden tot afspreken met dames leiden tot daten met dames leiden tot relatie.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_119638933
quote:
17s.gif Op maandag 26 november 2012 14:59 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Maar je voelt je daar toch echt niet beter door tijdens die kuur? Maar het resultaat is wel fijn :D

Ik heb zelf ook nog steeds last van lichte 'acne'. Is altijd zo geweest en gaat maar niet weg. Maar is niet iets waar ik me onzeker over heb gevoeld.
Het gaat sowieso wel weg, uiteindelijk. Er zijn geen vijftigers die nog acne hebben.

Ik heb er wel veel last van en doe er daarom iets aan. Al is het alleen maar omdat ik me echt supergoed voel als ik me 's morgens voor de spiegel geen zorgen hoef te maken.
pi_119638934
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:57 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb er ook veel last van, maar de huisarts durft mij nog geen roaccutane voor te schrijven. Ik doe het nu met minocycline, dat werkt ook heel goed maar gaat de grondoorzaak niet tegen. Na een kuur kan het dus terugkomen, maar wel milder dan eerst. Vraag anders eerst dat aan de arts. Geeft geen bijwerkingen. En er zijn veel mensen bij wie het permanent effect heeft.
Dank je voor je tip. Ik houd het in mijn achterhoofd :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119638953
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:00 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het gaat sowieso wel weg, uiteindelijk. Er zijn geen vijftigers die nog acne hebben.

Ik heb er wel veel last van en doe er daarom iets aan. Al is het alleen maar omdat ik me echt supergoed voel als ik me 's morgens voor de spiegel geen zorgen hoef te maken.
Jij bent toch ook eind twintig of zit ik mis?
pi_119638954
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:54 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dank je :)
Het geeft mij hoop dat het bij mij ook goed gaat werken :)
Niet te lang mee wachten. Als het werkt is het fantastisch voor je zelfvertrouwen, sociale vaardigheden (je durft mensen weer zonder problemen aan te kijken) en aandacht van het andere geslacht. Voor vriendschappen ook, trouwens.

En zo niet dan kan je dat ook bereiken maar kost het meer moeite. Acne is verrot.
pi_119638967
quote:
17s.gif Op maandag 26 november 2012 15:01 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Jij bent toch ook eind twintig of zit ik mis?
27 :Y Dat vind ik te oud om er nog mee rond te lopen.
pi_119638984
quote:

[..]

Laat je niet te lang dingen aansmeren die niet werken. Ik bedoel, als eind twintiger nog met acne rondlopen terwijl er een wondermiddel voor handen is, is gewoon zonde. Beetje off-topic, maar goed.
pi_119639002
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet te lang mee wachten. Als het werkt is het fantastisch voor je zelfvertrouwen, sociale vaardigheden (je durft mensen weer zonder problemen aan te kijken) en aandacht van het andere geslacht. Voor vriendschappen ook, trouwens.

En zo niet dan kan je dat ook bereiken maar kost het meer moeite. Acne is verrot.
Dit is waar. Voor mijn gevoel krijg ik veel meer gedaan bij vrouwen als mijn huid er beter uit ziet en heb ik veel meer 'succes'.

En de littekens...Ach, daar leer je wel mee leven :) Die hebben mij er niet van weerhouden me verdomde goed te voelen over wie ik ben en hoe ik er uit zie.
pi_119639014
quote:

[..]

Mijn vader heeft altijd wel een puist of twee in zijn gezicht, ik weet niet hoe hij het voor elkaar krijgt met zijn 56, maar het kan.
pi_119639029
quote:
17s.gif Op maandag 26 november 2012 15:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Laat je niet te lang dingen aansmeren die niet werken. Ik bedoel, als eind twintiger nog met acne rondlopen terwijl er een wondermiddel voor handen is, is gewoon zonde. Beetje off-topic, maar goed.
Je moet natuurlijk de voor- en nadelen afwegen. Als iemand er zich heel slecht door voelt zou ik eerder aan zo'n kuur beginnen dan als iemand zich er eigenlijk weinig zorgen over maakt verder.
pi_119639041
quote:

[..]

Ik ben nu vrij van acne. Dit is mijn tweede kuur minocycline en dit zou nu blijvend effect moeten hebben. Werkt het niet, dan wil de arts mij pas roaccutane voorschrijven.
pi_119639153

Zo ziet het er bij mij ongeveer uit :D

Kan ik nog wel mee leven :7
  maandag 26 november 2012 @ 15:07:10 #69
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119639157
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:02 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

En de littekens...Ach, daar leer je wel mee leven :)
Ook daar valt soms wel wat aan te doen, b.v. met laserbehandelingen.

Maar er mee leren leven is natuurlijk ook een goede oplossing :)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_119639196
quote:
17s.gif Op maandag 26 november 2012 14:59 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik voel me daar wel heel erg onzeker door.
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:00 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Sociale contacten leiden tot sociale skills leiden tot praten met leuke dames leiden tot kans op afspreken met dames leidt tot kans op daten met dames leidt tot kans op relatie.
Ik heb het even voor je gefixed :P
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dank je. Ik wil er niet langer dan een jaar mee wachten. Ik wil nu nog niet met een kuur beginnen, omdat ik bang ben dat mijn studie onder de bijwerkingen gaat lijden. Zodra ik (hopelijk) volgend jaar in een stabielere werkomgeving ben terechtgekomen dan ga ik het meteen proberen.
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:01 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

27 :Y Dat vind ik te oud om er nog mee rond te lopen.
Dat vind ik ook. Ik ben bijna 27.
quote:

[..]

Ik vind het helemaal niet off-topic eigenlijk. Je moet er gewoon verzorgd uitzien, want anders is de kans op een relatie misschien nihil.
pi_119639240
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:07 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ook daar valt soms wel wat aan te doen, b.v. met laserbehandelingen.

Maar er mee leren leven is natuurlijk ook een goede oplossing :)
Laserbehandeling zou ik alleen aanraden als je, ondanks verdwenen acne, je nog slecht voelt over je voorkomen. Ik voel me heel erg lekker en het interesseert me geen ruk. En de littekens schrikken vrouwen ook niet af. Acne is wel een turn-off, en met recht. Er is wat aan te doen.
pi_119639246
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:02 schreef Mystikvm het volgende:
En de littekens...Ach, daar leer je wel mee leven :) Die hebben mij er niet van weerhouden me verdomde goed te voelen over wie ik ben en hoe ik er uit zie.
Top, en zelfs op dat gebied zijn er nog mogelijkheden zoals peelings e.d.
Maar had bij jou sowieso niet eerder de indruk dat je het super slecht doet bij de vrouwen. :)
pi_119639270
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:08 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Laserbehandeling zou ik alleen aanraden als je, ondanks verdwenen acne, je nog slecht voelt over je voorkomen. Ik voel me heel erg lekker en het interesseert me geen ruk. En de littekens schrikken vrouwen ook niet af. Acne is wel een turn-off, en met recht. Er is wat aan te doen.
Is dat een argument trouwens?
pi_119639298
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Top, en zelfs op dat gebied zijn er nog mogelijkheden zoals peelings e.d.
Maar had bij jou sowieso niet eerder de indruk dat je het super slecht doet bij de vrouwen. :)
Dat doe ik ook niet, maar zonder acne wel beter dan met. Al is het alleen maar omdat ik me gewoon beter voel als ik er geen last van heb.
pi_119639340
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2012 15:09 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Is dat een argument trouwens?
Ja. Als je je kut voelt omdat je een slechte huid hebt, dan kan je er dus wat aan doen. Ik heb er ook jaren mee gelopen en gehoopt dat het weg ging, maar toen maar gewoon naar de dokter gegaan en gezegd dat ik het zat was.

Hier kan je niet de schuld geven aan pech. Het is kut dat je een slechte huid hebt, maar het is niet onoplosbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')