abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 november 2012 @ 13:36:23 #276
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119636428
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 13:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Vrouwen vallen in het algemeen minder op lelijke mensen. Ben je lelijk geboren dan moet je dat compenseren. Gemiddeld gezien heb je hetzelfde sociale niveau als anderen (eerder minder omdat die mensen vaker gepest worden, onzeker zijn e.d. maar ik hou gemiddeld aan). Vrouwen kiezen eerder voor iemand die zowel sociaal is als knap dan iemand die sociaal is en lelijk (gegeven die 2 eigenschappen). De kans dat die persoon vrijgezel blijft, onzeker is e.d. is groter dan de kans van de knappe persoon.

Zo kan je dat op alle negatieve afwijkingen doorvoeren. Waarom is dit zo moeilijk om te begrijpen?
Wat ik zeg, je kan lekker lullen. Maar de bronnen om je "feitje" te ondersteunen blijven keer op keer uit.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 26 november 2012 @ 13:38:22 #277
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119636470
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 13:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat ik zeg, je kan lekker lullen. Maar de bronnen om je "feitje" te ondersteunen blijven keer op keer uit.
Wil je nu dat ik een bron plaats van hoeveel gehandicapten alleen blijven? Of hoeveel geestelijk gestoorden nog alleen zijn? En dat dat dan meer zijn dan normale mensen omdat die wel een partner kunnen krijgen. Er is niks in je wat zegt dat het misschien geen gelul is maar misschien toch best wel logisch dat de zwakkeren minder snel een partner krijgen dan de mensen die het wel voor elkaar hebben?
we dan
pi_119636481
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 13:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Kan ik me heel slecht voorstellen, in tegenstelling tot vrouwen, worden mannen veel minder snel "lelijk" oud.

Maarja, ik kan me sowieso alles wat op jongere mannen valt niet voorstellen. :')
Zo beredeneerde mijn moeder het :')
pi_119636494
Ik kan me trouwens heel erg goed vinden in de posts van Hiergaanwedan. Labiel zijn is geen goede indicator, maar gewoon een algemene afwijking van de massa is dat wel. Jongens zoals Schenkstroop, Richard_prf, Benzin en ik zijn de goede voorbeelden bij zijn posts. Je hoeft maar iets te hebben (waardoor je bijvoorbeeld heel erg gepest wordt op school) en het houdt direct op. Als je pech hebt, dan kan je het niet fixen en dan kan je net zo goed de "strijd" staken, want dan zien ze je voor de rest van je leven toch niet staan ongeacht hoeveel je eraan probeert te doen. De natuur is gewoon op die manier kei- en keihard. Zo werkt het trouwens ook bij andere diersoorten. Dieren die teveel afwijken mogen opdonderen en als ze proberen terug te keren naar hun groep dan worden ze misschien wel afgemaakt.
quote:
99s.gif Op maandag 26 november 2012 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is ook niet raar. Alleen moeten er nog wel single vrouwen zijn, maar ik zou bij Odin niet weten waar. Ik kom ze gewoon echt niet tegen. Alleen een aantal jongere vrouwen waar ik dan weer te oud voor ben.
Dit inderdaad. Dat heb ik ook bij de studentenvereniging. Alle meiden van ongeveer mijn leeftijd en een paar jaar jonger zijn al bezet, maar alle 18-19-jarigen nog niet. Helaas zijn het vaak van die naïeve typjes waar je je "semi-pedofielig" bij voelt.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  maandag 26 november 2012 @ 13:41:31 #280
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119636543
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 13:39 schreef Comp_Lex het volgende:
Als je pech hebt, dan kan je het niet fixen en dan kan je net zo goed de "strijd" staken, want dan zien ze je voor de rest van je leven toch niet staan ongeacht hoeveel je eraan probeert te doen.
Ja, en met die mentaliteit heb je bij voorbaat dus al verloren.

Ik geloof daar niet in, ik geloof best dat het moeilijker wordt om iemand te vinden als je een 'smetje' hebt, maar dat wil nog niet zeggen dat het onmogelijk is. Je moet er alleen meer je best voor doen, maar vooral nooit opgeven en denken dat het toch wel een verloren strijd is.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_119636545
Nee jongens zoals jullie spelen het slachtoffer, daarom komen jullie niet verder.
pi_119636570
quote:
Ik kan me trouwens heel erg goed vinden in de posts van Hiergaanwedan. Labiel zijn is geen goede indicator, maar gewoon een algemene afwijking van de massa is dat wel. Jongens zoals Schenkstroop, Richard_prf, Benzin en ik zijn de goede voorbeelden bij zijn posts. Je hoeft maar iets te hebben (waardoor je bijvoorbeeld heel erg gepest wordt op school) en het houdt direct op. Als je pech hebt, dan kan je het niet fixen en dan kan je net zo goed de "strijd" staken, want dan zien ze je voor de rest van je leven toch niet staan ongeacht hoeveel je eraan probeert te doen. De natuur is gewoon op die manier kei- en keihard. Zo werkt het trouwens ook bij andere diersoorten. Dieren die teveel afwijken mogen opdonderen en als ze proberen terug te keren naar hun groep dan worden ze misschien wel afgemaakt.

[..]

Dit inderdaad. Dat heb ik ook bij de studentenvereniging. Alle meiden van ongeveer mijn leeftijd en een paar jaar jonger zijn al bezet, maar alle 18-19-jarigen nog niet. Helaas zijn het vaak van die naïeve typjes waar je je "semi-pedofielig" bij voelt.
Wat komt dit verbitterd over :D Je moet gewoon zorgen dat je ook zonder vrouw gelukkig kan zijn.

En ook al ben je de grootste mongool, met stoma en alles er op en er aan, er zijn nog genoeg dingen waar je je leven invulling aan kunt geven.
pi_119636583
quote:

[..]

Nee, gewoon nee. Je bent niet hopeloos met 'één slechte eigenschap die je niet kunt fixen'.
Je moet jezelf niet zo als slachtoffer zien. Het houdt niet direct op, je kunt jezelf best veranderen. En ik spreek ook niet geheel zonder ervaring ofzo want mij heeft pesten op school ook nare jaren bezorgd. Maar je kunt niet zeggen dat je er 'niets aan kunt doen', want zeker na een bepaalde leeftijd is dat niet meer zo.
  maandag 26 november 2012 @ 13:43:07 #284
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119636585
Ik heb het ook al eerder gezegd, tegenvallers in het leven kunnen ook in je voordeel werken, juist doordat je er harder voor moet knokken om die tegenvallers te overwinnen. Dat kan iemand ook juist heel sterk maken als persoon.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_119636604
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 13:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Wil je nu dat ik een bron plaats van hoeveel gehandicapten alleen blijven? Of hoeveel geestelijk gestoorden nog alleen zijn? En dat dat dan meer zijn dan normale mensen omdat die wel een partner kunnen krijgen. Er is niks in je wat zegt dat het misschien geen gelul is maar misschien toch best wel logisch dat de zwakkeren minder snel een partner krijgen dan de mensen die het wel voor elkaar hebben?
Soms heb je het over dingen die eigenlijk geen afwijzingen zijn, maar hooguit zwakkere kanten. En nu kom je met gehandicapten. :') Beetje extreem wel he.

Overigens denk ik dat er ook slechte eigenschappen zijn, die vaak juist wel erg aantrekkelijk zijn en dus makkelijk een relatie krijgen maar waar dat dus niets zegt.
  maandag 26 november 2012 @ 13:44:08 #286
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119636610
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 13:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Wegens het ontbreken van een aantal bronnen om je feitje te ondersteunen ga je het in het extremen trekken richting geestelijk gestoorde en gehandicapten.
Ontwijkings gedrag noemt men dat ook wel.

Stelling was namelijk dat mensen die rond de 30 vrijgezel zijn over het algemeen labiel zijn en om die reden geen stabiele ratie hebben.

Maar goed, wegens het ontbreken van bronnen van je feitje trek je het in extreme.

Nou succes er mee en succes verder.

Kusje
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_119636611
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 13:43 schreef Joanne35 het volgende:
Ik heb het ook al eerder gezegd, tegenvallers in het leven kunnen ook in je voordeel werken, juist doordat je er harder voor moet knokken om die tegenvallers te overwinnen. Dat kan iemand ook juist heel sterk maken als persoon.
Klopt. Hoewel je soms ook best mag zeggen dat sommigen dingen soms kut zijn en je er echt niet veel van geleerd hebt :D
  maandag 26 november 2012 @ 13:44:13 #288
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119636615
quote:

[..]

Maar bij mensen hoeft het dus niet. Er vindt bijna geen seksuele of natuurlijke selectie meer plaats. Bijna iedereen kan blijven leven en bijna iedereen kan zich voortplanten. Er zijn meer dan voldoende "losers" om het zo maar even te noemen die zich voort kunnen planten.
Voldoende lelijke mensen met kinderen.

En ik ben inmiddels iets te oud voor een studentenvereniging en ook geen student meer.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_119636641
quote:

[..]

Jouw hele post bevestigd eigenlijk allemaal maar dat mensen dan maar in een hoekje hopelijk zelfmedelijden willen gaan hebben. En dat is dan ook de enige zwakke kant.
pi_119636646
Kaneel, ben je nu niet iets te gefocust op vrouwen? Waardoor je je minder goed gaat voelen :D
  maandag 26 november 2012 @ 13:46:18 #291
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119636676
quote:
17s.gif Op maandag 26 november 2012 13:44 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Klopt. Hoewel je soms ook best mag zeggen dat sommigen dingen soms kut zijn en je er echt niet veel van geleerd hebt :D
Absoluut! En dat is misschien zelfs wel noodzakelijk. Ik heb zelf heel lang niet durven toegeven dat mijn leven gewoon kut was, en pas toen ik dat wel aan mezelf toe durfde te geven was ik ook in staat om stappen te ondernemen om er wat aan te doen :)

Edit: Nu ja, toch wel wat van geleerd dus :)
pi_119636711
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 13:46 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Absoluut! En dat is misschien zelfs wel noodzakelijk. Ik heb zelf heel lang niet durven toegeven dat mijn leven gewoon kut was, en pas toen ik dat wel aan mezelf toe durfde te geven was ik ook in staat om stappen te ondernemen om er wat aan te doen :)

Mooie paradox :D
  maandag 26 november 2012 @ 13:48:20 #293
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119636727
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 13:46 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ik ben juist hartstikke blij met mijn leven :) Op dit ene na :(
Wel probeer ik mezelf te veranderen / verbeteren
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  maandag 26 november 2012 @ 13:49:08 #294
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119636746
quote:
17s.gif Op maandag 26 november 2012 13:45 schreef debeterebob het volgende:
Kaneel, ben je nu niet iets te gefocust op vrouwen? Waardoor je je minder goed gaat voelen :D
Ik voel me niet goed omdat mijn lichaam me een beetje in de steek laat de laatste weken. :')

Dat ik verder geen leuke single vrouw kan vinden, is verder niks nieuws. Daar lig ik niet wakker van.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_119637252
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 13:44 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wegens het ontbreken van een aantal bronnen om je feitje te ondersteunen ga je het in het extremen trekken richting geestelijk gestoorde en gehandicapten.
Ontwijkings gedrag noemt men dat ook wel.

Stelling was namelijk dat mensen die rond de 30 vrijgezel zijn over het algemeen labiel zijn en om die reden geen stabiele ratie hebben.

Maar goed, wegens het ontbreken van bronnen van je feitje trek je het in extreme.

Nou succes er mee en succes verder.

Kusje
nu trek je het zelf in het extreme. Ik heb het misschien wat onduidelijk geformuleerd maar bovenstaande heb ik nooit bedoeld. Alleen dat als je bijna altijd single bent geweest er meestal een aardig goede reden voor te vinden is. En dat is geen excuus om je erbij neer te leggen maar wel een realistische constatering. Er gaat iets mis/anders dan bij de grootste groep van de bevolking.
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_119637478
Ik noem uiteraard een voorwaarde. Daardoor hoef je jezelf niet direct een slachtoffer vinden, maar het wordt wel erg lastig als je dus op een gegeven moment ook echt geen single vrouwen meer vindt.

Datingsites is ook niks voor mij trouwens, want de meiden die daarop zitten zijn toch alleen maar gefixeerd op uiterlijk en dat is iets wat bij mij lastig verbeterd kan worden, misschien na een lange tijd gebruik van medicijnen. Ik ben van plan om die medicijnen te gaan nemen (ik kom daar voor in aanmerking), maar ik wacht eerst even totdat ik in een stabiele werkomgeving ben terechtgekomen, zodat ik beter kan inspelen op de bijwerkingen.

Singlereizen schijnt ook niet veel te helpen.

quote:
Singles die voor deze zomer een groepsreis hebben geboekt in de hoop daar een nieuwe partner aan de haak te slaan komen waarschijnlijk van een koude kermis thuis. De kans dat ze aan een singlevakantie een partner overhouden blijkt namelijk te verwaarlozen. Slechts 7 procent ontmoet zijn of haar nieuwe geliefde tijdens eens een vakantie met andere singles. Dit blijkt ondermeer uit een enquête van het online reismagazine Single2Travel.nl.
http://www.single2travel.(...)kans-op-relatie/3382
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119637505
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:14 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik noem uiteraard een voorwaarde. Daardoor hoef je jezelf niet direct een slachtoffer vinden, maar het wordt wel erg lastig als je dus op een gegeven moment ook echt geen single vrouwen meer vindt.

Datingsites is ook niks voor mij trouwens, want de meiden die daarop zitten zijn toch alleen maar gefixeerd op uiterlijk en dat is iets wat bij mij lastig verbeterd kan worden, misschien na een lange tijd gebruik van medicijnen. Ik ben van plan om die medicijnen te gaan nemen (ik kom daar voor in aanmerking), maar ik wacht eerst even totdat ik in een stabiele werkomgeving ben terechtgekomen, zodat ik beter kan inspelen op de bijwerkingen.

[..]

Wat heb je voor aandoening dan?
En die 7% kans op een relatie vind ik eigenlijk niet eens weinig, het is veel meer dan in een paar weken uit je normale dagelijks leven.
  maandag 26 november 2012 @ 14:17:24 #298
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119637550
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:14 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar het kan je dan wel weer helpen aan vrienden/kennissen die misschien wel weer leuke vrienden/vriendinnen hebben :)
pi_119637578
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar het kan je dan wel weer helpen aan vrienden/kennissen die misschien wel weer leuke vrienden/vriendinnen hebben :)
En het is toch ook gewoon leuk :D
  maandag 26 november 2012 @ 14:18:39 #300
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119637589
quote:
17s.gif Op maandag 26 november 2012 14:18 schreef debeterebob het volgende:

[..]

En het is toch ook gewoon leuk :D
Geen idee, nog nooit gedaan, maar kan me voorstellen dat het erg leuk kan zijn :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')