Ja klopt. Ik zeg daar ook niks over. Wou eigenlijk ook niet zo'n discussie erover. Begreep gewoon wel wat die vent poste eerder en herhaalde dat en toen kwam dit. Iets negatiefs aan jezelf is geen reden om bij de pakenneer te zitten ofzo of als excuus om maar niks te doenquote:Op maandag 26 november 2012 13:02 schreef Joanne35 het volgende:
Ok, stel dat het waar is en dat dating pool op latere leeftijd kleiner is omdat de meeste leuke en stabiele mensen al bezet zijn? Moet je dan maar een beetje mokkend aan de kant gaan zitten?
Nee, natuurlijk niet. Gewoon harder zoeken!
Klopt, veel keus heb je toch nietquote:Op maandag 26 november 2012 13:02 schreef Joanne35 het volgende:
Ok, stel dat het waar is en dat dating pool op latere leeftijd kleiner is omdat de meeste leuke en stabiele mensen al bezet zijn? Moet je dan maar een beetje mokkend aan de kant gaan zitten?
Nee, natuurlijk niet. Gewoon harder zoeken!
Kindercrashes kun je proberenquote:
Maar misschien zijn er tegen die tijd wel meer mannen die vreemd gaan?quote:Op maandag 26 november 2012 13:06 schreef Lokasenna het volgende:
Dat het aantal vrijgezelle meiden kleiner wordt is wel logisch, aangezien een steeds groter percentage al een soort van gesetteld zal zijn, maar onder de 30 lijkt het me toch nog wel te doen?
Je concurrentie neemt namelijk ook af, want de vrouwen zijn niet allemaal lesbiennes
Maar dan moet je wel zorgen dat je een redelijk aantal vrouwen ontmoetquote:Op maandag 26 november 2012 13:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar misschien zijn er tegen die tijd wel meer mannen die vreemd gaan?
Of meer vrouwen die er een scharrel op na houden die ze delen met andere vrouwen
Edit:En helaas zoek ik eerder iemand van rond de 30 of zo, dus ben een grensgevalletje
Word ik gelijk opgepaktquote:Op maandag 26 november 2012 13:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, veel keus heb je toch niet
[..]
Kindercrashes kun je proberen![]()
Het is ook niet raar. Alleen moeten er nog wel single vrouwen zijn, maar ik zou bij Odin niet weten waar. Ik kom ze gewoon echt niet tegen. Alleen een aantal jongere vrouwen waar ik dan weer te oud voor ben.quote:Op maandag 26 november 2012 13:06 schreef Lokasenna het volgende:
Dat het aantal vrijgezelle meiden kleiner wordt is wel logisch, aangezien een steeds groter percentage al een soort van gesetteld zal zijn, maar onder de 30 lijkt het me toch nog wel te doen?
Je concurrentie neemt namelijk ook af, want de vrouwen zijn niet allemaal lesbiennes
Tja, dating sites? Single reizen? Ik denk dat je het toch die kant op moet zoeken. En anders moet je het in de grote getallen gaan zoeken, zorgen dat je zoveel vrouwen ontmoet dat de kans dat er single vrouwen tussen zitten ook groter wordt.quote:Op maandag 26 november 2012 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is ook niet raar. Alleen moeten er nog wel single vrouwen zijn, maar ik zou bij Odin niet weten waar. Ik kom ze gewoon echt niet tegen. Alleen een aantal jongere vrouwen waar ik dan weer te oud voor ben.
Je kunt altijd nog op date-sites gaanquote:Op maandag 26 november 2012 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is ook niet raar. Alleen moeten er nog wel single vrouwen zijn, maar ik zou bij Odin niet weten waar. Ik kom ze gewoon echt niet tegen. Alleen een aantal jongere vrouwen waar ik dan weer te oud voor ben.
Sja, er zit niet veel anders op he?quote:Op maandag 26 november 2012 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog op date-sites gaan
Of gewoon een bezette vrouw versieren.quote:Op maandag 26 november 2012 13:11 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Tja, dating sites? Single reizen? Ik denk dat je het toch die kant op moet zoeken. En anders moet je het in de grote getallen gaan zoeken, zorgen dat je zoveel vrouwen ontmoet dat de kans dat er single vrouwen tussen zitten ook groter wordt.
En dan lukt het je die bezette vrouw te versieren en dan gaat ze even later vreemdquote:Op maandag 26 november 2012 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, er zit niet veel anders op he?
[..]
Of gewoon een bezette vrouw versieren.
Of een jongere vrouw, ik ken diverse relaties waarin de man meer dan 10 jaar ouder is dan de vrouw. Andersom lijkt minder vaak voor te komen (alhoewel ik ook wel zo'n voorbeeld ken in mijn omgeving).quote:Op maandag 26 november 2012 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of gewoon een bezette vrouw versieren.
Dat zul je altijd zien.quote:Op maandag 26 november 2012 13:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En dan lukt het je die bezette vrouw te versieren en dan gaat ze even later vreemdKarma he
Het hoeft ook geen probleem te zijn, maar het kan wel.quote:Op maandag 26 november 2012 13:20 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Of een jongere vrouw, ik ken diverse relaties waarin de man meer dan 10 jaar ouder is dan de vrouw. Andersom lijkt minder vaak voor te komen (alhoewel ik ook wel zo'n voorbeeld ken in mijn omgeving).
En dan wordt de vrouw eenmaal 40 en vindt ze ineens dat ze te jong getrouwd isquote:Op maandag 26 november 2012 13:20 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Of een jongere vrouw, ik ken diverse relaties waarin de man meer dan 10 jaar ouder is dan de vrouw. Andersom lijkt minder vaak voor te komen (alhoewel ik ook wel zo'n voorbeeld ken in mijn omgeving).
Maar goed, als je nog maar net 30 bent moet je daar misschien nog even mee wachten, zie het als een backup plan voor als je nog wat ouder bent
Ja, alleen dan zien de mannen van haar eigen leeftijd haar niet meer staan omdat ze allemaal in een midlife crisis zitten en een jong ding zoekenquote:Op maandag 26 november 2012 13:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan wordt de vrouw eenmaal 40 en vindt ze ineens dat ze te jong getrouwd is
Dan zijn de mannen van haar eigen leeftijd ineens aantrekkelijk dan de oudere
Als er genoeg leuke vrouwen over zouden zijn, zou ik denken dat ik er het afgelopen 1,5 jaar meer dan 1 zou zijn tegengekomen.quote:Op maandag 26 november 2012 13:25 schreef debeterebob het volgende:
Maar echt, blijf gewoon van bezette vrouwen af. Hoe moeilijk kan het zijn. Er zijn genoeg leuke vrouwen over.
Ja, en dan blijven ze forever alone als alleenstaande moeder met kort pittig kapselquote:Op maandag 26 november 2012 13:27 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Ja, alleen dan zien de mannen van haar eigen leeftijd haar niet meer staan omdat ze allemaal in een midlife crisis zitten en een jong ding zoeken
Dan doe je toch echt iets foutquote:Op maandag 26 november 2012 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als er genoeg leuke vrouwen over zouden zijn, zou ik denken dat ik er het afgelopen 1,5 jaar meer dan 1 zou zijn tegengekomen.
Zelfs ik ken meer vrijgezelle vrouwen van jouw leeftijdquote:Op maandag 26 november 2012 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als er genoeg leuke vrouwen over zouden zijn, zou ik denken dat ik er het afgelopen 1,5 jaar meer dan 1 zou zijn tegengekomen.
Dan vraag je er ook om.quote:Op maandag 26 november 2012 13:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, en dan blijven ze forever alone als alleenstaande moeder met kort pittig kapsel
Kennelijk. Misschien moet ik iets anders doen dan 100den nieuwe mensen ontmoeten op verschillende manieren die te maken hebben met mijn werk, stage, opleiding en hobbys.quote:Op maandag 26 november 2012 13:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan doe je toch echt iets fout
En ik kan niets anders zeggen dat dat precies de dames zijn waar ik keihard op afknapquote:Op maandag 26 november 2012 13:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, en dan blijven ze forever alone als alleenstaande moeder met kort pittig kapsel
Sja, dan moet ik misschien toch maar eens bij de kerk hier naar binnen lopen.quote:Op maandag 26 november 2012 13:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs ik ken meer vrijgezelle vrouwen van jouw leeftijd
Dat is dan de prijs die je moet betalen jaquote:Op maandag 26 november 2012 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, dan moet ik misschien toch maar eens bij de kerk hier naar binnen lopen.
Kan ik me heel slecht voorstellen, in tegenstelling tot vrouwen, worden mannen veel minder snel "lelijk" oud.quote:Op maandag 26 november 2012 13:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan wordt de vrouw eenmaal 40 en vindt ze ineens dat ze te jong getrouwd is
Dan zijn de mannen van haar eigen leeftijd ineens aantrekkelijk dan de oudere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |