Inderdaad! Gewoon er uitzien hoe je et zelf wilquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:14 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ik laat overigens (want dat is waar je op doelde) mijn eigenwaarde niet afhangen van eventuele spierbundels.
Wat is het nut (met mijn normale postuur) om er zo uit te willen zien? Ik moet mijn halve weekindeling en eetpatroon er op aanpassen om alle 16 jarige oppervlakkige meisjes achter mij aan te krijgen. Beetje gechargeerd natuurlijk, maar je snapt hopelijk mijn punt.
Zo doen de meeste wel wat aan sport, mooi tochquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:12 schreef Weissman het volgende:
Ik voetbal 3x per week, krijg je ook sterke beenspieren van. Lekker sportief bezig.
Het was gewoon een kwaliteitspost. Geef maar toe.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jezelf quoten omdat niemand reageert.
Een snelle google op "Zyzz" leverde mij de volgende wikipagina op:http://en.wikipedia.org/wiki/Aziz_Shavershianquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Is dat die ene gast van the real world die overleden is ??? Joey Kovar ??
Niet zozeer vrouwelijk, gewoon passief. Heb ik zelf ook hoor, ik vind het niet nodig om mensen te sms'en bij elke scheet die ik laat, ook al vind ik ze wel leuk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:49 schreef Dirkos1987 het volgende:
Even mijn huidige situatie:
Een meisje vond mij een tijdje geleden wel leuk, alleen ik haar in het begin nog niet echt.. we hebben wel telkens gesmst met elkaar met ups en downs zeg maar qua bericht aantal, nu is het zo dat ik haar ook leuk begin te vinden.
En het dus steeds meer zie zitten.
We hebben afgelopen weekend gekust alleen nu is het zo dat het qua smsen niet echt meer van 2 kanten komt, heb het idee als ik niks stuur dat zij ook niks stuurt?
Vrouwelijk gedrag? of iets anders?
Zelfverzekerd zijn is meer dan het halve werk.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zal vast al gepost zijn, maar geen zin om terug te kijken.
Kijk en repeat!
http://www.dumpert.nl/med(...)ieren_doe_je_zo.html
Leip doen is ook een manier om bij elk blauwtje wat je krijgt voor jezelf te kunnen zeggen dat je het toch niet probeerde. Kan best werken en ze zullen vast zelfverzekerd zijn maar het is wel een soort van overdrijven om maar niet echt het idee te hebben dat ze je afwijzen om hoe je bent. Je kan immers terugvallen op het idee dat je zulke leip mogelijke openingszinnen verzon of wat dan ook.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kijk en repeat!
Precies!quote:Op woensdag 28 november 2012 13:23 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Zelfverzekerd zijn is meer dan het halve werk.
Vanavond thuis maar eens kijken danquote:Op woensdag 28 november 2012 14:22 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Precies!
En die Adrian van dat filmpje heeft er veel meer!
Echte mafketel maar zijn uitstraling vind ik echt
quote:Op woensdag 28 november 2012 14:46 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Vanavond thuis maar eens kijken danHier is Dumpert geblokkeerd
Wtf? Is dat echt?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kijk en repeat!
Ik ontdekte een filmpje van hem maandag iets met vreemde situaties in de trein. Die was echt hilarisch.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:47 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dit is zijn kanaal, kan je de andere ook bekijken
Welkom in de wereld mijn vriend.quote:
Inclusief die zoen vanuit het niets enzo en dat trouwaanzoek vanuit het niets? Ze gaan daar in mee ookquote:
Natuurlijkquote:Op woensdag 28 november 2012 19:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Inclusief die zoen vanuit het niets enzo? Ze gaan daar in mee ook
Dat is toch normaal.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Inclusief die zoen vanuit het niets enzo en dat trouwaanzoek vanuit het niets? Ze gaan daar in mee ook
Hoezo is dat niet normaalquote:Op woensdag 28 november 2012 20:04 schreef benzin het volgende:
Hoezo natuurlijk?Dat is toch niet normaal?
Het gebeurd niet regelmatig ofzo. Maar ik sta er ook zeker niet van te kijken. En als er een leuke spontane jongen op mij zo afstapt en me gaat zoenen. Doe ik zeker meequote:Op woensdag 28 november 2012 20:04 schreef benzin het volgende:
Hoezo natuurlijk?Dat is toch niet normaal?
* Faxie onthoudt dit even...quote:Op woensdag 28 november 2012 20:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gebeurd niet regelmatig ofzo. Maar ik sta er ook zeker niet van te kijken. En als er een leuke spontane jongen op mij zo afstapt en me gaat zoenen. Doe ik zeker mee![]()
Gebeurd alleen nooit
Ik heb geen woorden. Zit je me nu voor de gek te houden of ben je serieus?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gebeurd niet regelmatig ofzo. Maar ik sta er ook zeker niet van te kijken. En als er een leuke spontane jongen op mij zo afstapt en me gaat zoenen. Doe ik zeker mee![]()
Gebeurd alleen nooit
Nee, gebeurt mij ook nooit. Ik denk dat ik niet leuk genoeg ben ofzo.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gebeurd alleen nooit
Zou jij het niet leuk vinden als er een leuke spontane meid op je af zou stappen en je zou zoenen?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb geen woorden. Zit je me nu voor de gek te houden of ben je serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |