Hoiquote:
Heldinquote:
Schatjequote:
Je doet kusje geven vergeten aan mijquote:
quote:Op maandag 26 november 2012 14:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je doet kusje geven vergeten aan mij
Hihiquote:
quote:Op maandag 26 november 2012 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Haha Hups, crazy woman.
Kan niet quoten want vorig topic en mobiel enzo lui
quote:Op maandag 26 november 2012 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Haha Hups, crazy woman.
Kan niet quoten want vorig topic en mobiel enzo
Doe eens lief!quote:
Quoten uit een vorig topic is gewoon kut mobiel hoor.quote:Op maandag 26 november 2012 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
eerlijk doen is niet meer van 2012?
mee eens.quote:Op maandag 26 november 2012 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Quoten uit een vorig topic is gewoon kut mobiel hoor.
niet alleen mobiel trouwensquote:Op maandag 26 november 2012 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Quoten uit een vorig topic is gewoon kut mobiel hoor.
True!!quote:
Heyheyhey niks lui, kan gewoon nietquote:
quote:Op maandag 26 november 2012 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True!!
Fijne dag verder allemaal, ik ga proberen nog een uurtje slaap te pakken.![]()
succes!!quote:Op maandag 26 november 2012 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True!!
Fijne dag verder allemaal, ik ga proberen nog een uurtje slaap te pakken.![]()
Iphone 5quote:Op maandag 26 november 2012 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
Sowieso niks anders dan liefde voor de Appletelefoon
Krijg je ervan als je me niet vertelt dat er een meet is.quote:Op zondag 25 november 2012 21:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
De jongen bij de bushalte lachte steeds lief naar me en liet me voor toen de bus er was.
Dat was wel het hoogtepunt van de avond op hosselgebied denk ik
Ja ik moest nog aan je denken en wilde het nog vragenquote:Op maandag 26 november 2012 16:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je me niet vertelt dat er een meet is.
Hoi SiIkje. Heb je mijn semi-lieve sms'je om 4 uur nog ontvangen?quote:Op maandag 26 november 2012 16:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja ik moest nog aan je denken en wilde het nog vragen
En toen vergat ik je weer![]()
Weet trouwens niet of ik in december nog naar Utrecht kom, anders zie ik je dan wel neem ik aan?
Ja ik wilde je nog DMenquote:Op maandag 26 november 2012 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi SiIkje. Heb je mijn semi-lieve sms'je om 4 uur nog ontvangen?
Ik ben nou eenmaal lief.quote:Op maandag 26 november 2012 16:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja ik wilde je nog DMen
Jij bent gek ook hè, dat je er serieus je wekker voor gaat zetten
Maar wel lief![]()
Verschilt per dagquote:Op maandag 26 november 2012 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal lief.
Kon je je vinden in mijn beoordeling?
Nu jij er bent wel.quote:Op maandag 26 november 2012 18:53 schreef twi het volgende:
Het was al dood, het is alleen niet de kus des levens.
Owquote:Op maandag 26 november 2012 18:53 schreef twi het volgende:
Het was al dood, het is alleen niet de kus des levens.
necrofielquote:Op maandag 26 november 2012 19:07 schreef muhahaha het volgende:
Ik hoorde dat het hier dood was dus ik kom de lijken meenemen.
Hij zei meenemen he, niet nemen.quote:
Gewoon komen, zal er naar alle waarschijnlijkheid ook gewoon weer zijn.quote:Op maandag 26 november 2012 16:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja ik moest nog aan je denken en wilde het nog vragen
En toen vergat ik je weer![]()
Weet trouwens niet of ik in december nog naar Utrecht kom, anders zie ik je dan wel neem ik aan?
Ze hebben gewoon alles netjes voor je laten liggen.quote:Op maandag 26 november 2012 19:11 schreef -Engel- het volgende:
Yeah het is weer avond....
ik heb gewoon alweer overgewerkt.... en dat op de 1ste dag na mijn verlof.
Nee... ik wilde nog iets verwerken en ontdekte toen dat er een deel ontbrak... nagevraagd, was nog niet gedaan enquote:Op maandag 26 november 2012 19:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon alles netjes voor je laten liggen.![]()
Hart voor de zaakquote:Op maandag 26 november 2012 19:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ik wilde nog iets verwerken en ontdekte toen dat er een deel ontbrak... nagevraagd, was nog niet gedaan endus maar gelijk opgepakt.... toen was het al 16:45.... daarna chips... bleek iets anders niet te kloppen ...mailtje gedicht .... maar ja toen was het alweer 17:45
Het klinkt toch alsof er fundamenteel iets niet goed is ingeregeld. Het mag m.i. niet zo zijn dat als een ander iets vergeet, dat het herstelwerk door een ander opgelost moet worden. (ik neem aan dat het ontbrekende deel niet aan jou te wijten is, omdat je vakantie had)quote:Op maandag 26 november 2012 19:25 schreef -Engel- het volgende:
Neh... het scheelt morgen weer puinruimen
Mja... ze houden helaas geen rekening met mijn verlof... want anders had ik het opgepakt...quote:Op maandag 26 november 2012 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt toch alsof er fundamenteel iets niet goed is ingeregeld. Het mag m.i. niet zo zijn dat als een ander iets vergeet, dat het herstelwerk door een ander opgelost moet worden. (ik neem aan dat het ontbrekende deel niet aan jou te wijten is, omdat je vakantie had)
Niemand is onmisbaar.quote:Op maandag 26 november 2012 19:33 schreef -Engel- het volgende:
Mja... ze houden helaas geen rekening met mijn verlof... want anders had ik het opgepakt...
Een deel wat hier niet goed ging... is iets wat ik normaal gesproken voor het bedrijf doe.... en ik hou van checklijsten... en weet dus wat er nog moet of niet....en plan dat dan ook gelijk weer in
Kortom... ik ben gewoon onmisbaar....
Hehehe.... mee eens...quote:Op maandag 26 november 2012 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niemand is onmisbaar.Je houdt hooguit een probleem in stand dat alleen zichtbaar is als jij er niet bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |