Hoiquote:
Heldinquote:
Schatjequote:
Je doet kusje geven vergeten aan mijquote:
quote:Op maandag 26 november 2012 14:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je doet kusje geven vergeten aan mij
Hihiquote:
quote:Op maandag 26 november 2012 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Haha Hups, crazy woman.
Kan niet quoten want vorig topic en mobiel enzo lui
quote:Op maandag 26 november 2012 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Haha Hups, crazy woman.
Kan niet quoten want vorig topic en mobiel enzo
Doe eens lief!quote:
Quoten uit een vorig topic is gewoon kut mobiel hoor.quote:Op maandag 26 november 2012 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
eerlijk doen is niet meer van 2012?
mee eens.quote:Op maandag 26 november 2012 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Quoten uit een vorig topic is gewoon kut mobiel hoor.
niet alleen mobiel trouwensquote:Op maandag 26 november 2012 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Quoten uit een vorig topic is gewoon kut mobiel hoor.
True!!quote:
Heyheyhey niks lui, kan gewoon nietquote:
quote:Op maandag 26 november 2012 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True!!
Fijne dag verder allemaal, ik ga proberen nog een uurtje slaap te pakken.![]()
succes!!quote:Op maandag 26 november 2012 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True!!
Fijne dag verder allemaal, ik ga proberen nog een uurtje slaap te pakken.![]()
Iphone 5quote:Op maandag 26 november 2012 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
Sowieso niks anders dan liefde voor de Appletelefoon
Krijg je ervan als je me niet vertelt dat er een meet is.quote:Op zondag 25 november 2012 21:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
De jongen bij de bushalte lachte steeds lief naar me en liet me voor toen de bus er was.
Dat was wel het hoogtepunt van de avond op hosselgebied denk ik
Ja ik moest nog aan je denken en wilde het nog vragenquote:Op maandag 26 november 2012 16:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je me niet vertelt dat er een meet is.
Hoi SiIkje. Heb je mijn semi-lieve sms'je om 4 uur nog ontvangen?quote:Op maandag 26 november 2012 16:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja ik moest nog aan je denken en wilde het nog vragen
En toen vergat ik je weer![]()
Weet trouwens niet of ik in december nog naar Utrecht kom, anders zie ik je dan wel neem ik aan?
Ja ik wilde je nog DMenquote:Op maandag 26 november 2012 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi SiIkje. Heb je mijn semi-lieve sms'je om 4 uur nog ontvangen?
Ik ben nou eenmaal lief.quote:Op maandag 26 november 2012 16:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja ik wilde je nog DMen
Jij bent gek ook hè, dat je er serieus je wekker voor gaat zetten
Maar wel lief![]()
Verschilt per dagquote:Op maandag 26 november 2012 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal lief.
Kon je je vinden in mijn beoordeling?
Nu jij er bent wel.quote:Op maandag 26 november 2012 18:53 schreef twi het volgende:
Het was al dood, het is alleen niet de kus des levens.
Owquote:Op maandag 26 november 2012 18:53 schreef twi het volgende:
Het was al dood, het is alleen niet de kus des levens.
necrofielquote:Op maandag 26 november 2012 19:07 schreef muhahaha het volgende:
Ik hoorde dat het hier dood was dus ik kom de lijken meenemen.
Hij zei meenemen he, niet nemen.quote:
Gewoon komen, zal er naar alle waarschijnlijkheid ook gewoon weer zijn.quote:Op maandag 26 november 2012 16:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja ik moest nog aan je denken en wilde het nog vragen
En toen vergat ik je weer![]()
Weet trouwens niet of ik in december nog naar Utrecht kom, anders zie ik je dan wel neem ik aan?
Ze hebben gewoon alles netjes voor je laten liggen.quote:Op maandag 26 november 2012 19:11 schreef -Engel- het volgende:
Yeah het is weer avond....
ik heb gewoon alweer overgewerkt.... en dat op de 1ste dag na mijn verlof.
Nee... ik wilde nog iets verwerken en ontdekte toen dat er een deel ontbrak... nagevraagd, was nog niet gedaan enquote:Op maandag 26 november 2012 19:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon alles netjes voor je laten liggen.![]()
Hart voor de zaakquote:Op maandag 26 november 2012 19:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ik wilde nog iets verwerken en ontdekte toen dat er een deel ontbrak... nagevraagd, was nog niet gedaan endus maar gelijk opgepakt.... toen was het al 16:45.... daarna chips... bleek iets anders niet te kloppen ...mailtje gedicht .... maar ja toen was het alweer 17:45
Het klinkt toch alsof er fundamenteel iets niet goed is ingeregeld. Het mag m.i. niet zo zijn dat als een ander iets vergeet, dat het herstelwerk door een ander opgelost moet worden. (ik neem aan dat het ontbrekende deel niet aan jou te wijten is, omdat je vakantie had)quote:Op maandag 26 november 2012 19:25 schreef -Engel- het volgende:
Neh... het scheelt morgen weer puinruimen
Mja... ze houden helaas geen rekening met mijn verlof... want anders had ik het opgepakt...quote:Op maandag 26 november 2012 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt toch alsof er fundamenteel iets niet goed is ingeregeld. Het mag m.i. niet zo zijn dat als een ander iets vergeet, dat het herstelwerk door een ander opgelost moet worden. (ik neem aan dat het ontbrekende deel niet aan jou te wijten is, omdat je vakantie had)
Niemand is onmisbaar.quote:Op maandag 26 november 2012 19:33 schreef -Engel- het volgende:
Mja... ze houden helaas geen rekening met mijn verlof... want anders had ik het opgepakt...
Een deel wat hier niet goed ging... is iets wat ik normaal gesproken voor het bedrijf doe.... en ik hou van checklijsten... en weet dus wat er nog moet of niet....en plan dat dan ook gelijk weer in
Kortom... ik ben gewoon onmisbaar....
Hehehe.... mee eens...quote:Op maandag 26 november 2012 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niemand is onmisbaar.Je houdt hooguit een probleem in stand dat alleen zichtbaar is als jij er niet bent.
Ja, ik wil wel, maar een dag later is Fusion, dus dan moet ik niet volledig brak zijnquote:Op maandag 26 november 2012 19:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gewoon komen, zal er naar alle waarschijnlijkheid ook gewoon weer zijn.![]()
Klopt.quote:Op maandag 26 november 2012 19:39 schreef -Engel- het volgende:
Hehehe.... mee eens...maar ik mag dat graag denken he
.
En een probleem is pas een probleem als je het als zodanig ziet....
Doe gewoon zoals ik zo vaak doe.quote:Op maandag 26 november 2012 19:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, ik wil wel, maar een dag later is Fusion, dus dan moet ik niet volledig brak zijn
Ik zie wel. Misschien vragen of Tim mij weer midden in de nacht naar huis brengt, als hij komtquote:Op maandag 26 november 2012 20:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Doe gewoon zoals ik zo vaak doe.
S'avonds uit en daarna in de middag slapen.
Tamashii weer?quote:Op maandag 26 november 2012 21:33 schreef muhahaha het volgende:
Hoi, ik kom maar hier want de andere SC is weer gesloten.
Ja, allebeiquote:Op maandag 26 november 2012 21:33 schreef muhahaha het volgende:
Hoi, ik kom maar hier want de andere SC is weer gesloten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Hier posten is inderdaad nuttiger dan daar posten.quote:Op maandag 26 november 2012 21:38 schreef muhahaha het volgende:
Scheelt wel, ik heb het gevoel dat ik weer wat nuttigs kan gaan doen.
Ja, vooral het onderwerpquote:Op maandag 26 november 2012 21:39 schreef twi het volgende:
[..]
Hier posten is inderdaad nuttiger dan daar posten.
Oh nee hoor, dicht is die toch veel beter af.quote:Op maandag 26 november 2012 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, vooral het onderwerp. Zeuren over de andere SC.
.
Nee, dat jij zo vaak afgeeft op de andere SC en verder weinig te melden hebt. Dan doe je toch precies hetzelfde?quote:Op maandag 26 november 2012 21:40 schreef twi het volgende:
[..]
Oh nee hoor, dicht is die toch veel beter af.
Ik kan er niets aan doen dat jij niet door durft te vragen over mijn seksleven en ik verder niet heel veel bijzonders te doen heb.quote:Op maandag 26 november 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat jij zo vaak afgeeft op de andere SC en verder weinig te melden hebt. Dan doe je toch precies hetzelfde?.
En dat is misschien de kern van het probleem, je kunt ook zelf een interessant onderwerp aansnijdenquote:Op maandag 26 november 2012 21:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat jij niet door durft te vragen over mijn seksleven en ik verder niet heel veel bijzonders te doen heb.
Na een tijd komen we er allemaal achter dat je je tijd beter kan besteden.quote:Op maandag 26 november 2012 21:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maakt niet uit welke sc we allemaal heen verhuizen...na een maand of 3 is het dood
Hooligans hequote:Op maandag 26 november 2012 21:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
O wacht, ze kwamen (en even luisteren Heloef) uit het VoetBalForum!![]()
Ik zit niet meer zo vaak op fok. Het gaat met periodes, dan weer een paar dagen wel, dan weer effe niet.quote:Op maandag 26 november 2012 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Na een tijd komen we er allemaal achter dat je je tijd beter kan besteden.
Lulkoek ik spotte Typisch, een vuige 010er.quote:Op maandag 26 november 2012 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn vast fans van die club uit 020
Onzin.quote:Op maandag 26 november 2012 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, standaard voetbalfans
Standaard!
Ja, ik vond het al een aardige jongeman, nu weet ik dus waaromquote:Op maandag 26 november 2012 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Lulkoek ik spotte Typisch, een vuige 010er.
Ik kom daar nooit hoorquote:Op maandag 26 november 2012 21:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat dan weer standaard voetballiefhebbers zijn
Je houdt niet van de sport, je gaat niet me ze om, ik denk dat ik wel een stukje beter weet hoe de standaard voetballiefhebber is. Als die al zou bestaan.quote:Op maandag 26 november 2012 21:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat dan weer standaard voetballiefhebbers zijn
Precies, altijd beter dan dat voetbal waarbij ze altijd de boel kort en klein gaan slaan na afloop (en soms ook ervoorquote:Op maandag 26 november 2012 21:51 schreef -Engel- het volgende:
voetbal.... bah.... geef mij dan maar basketbal of nog beter handbal... kan ik tenminste wat mensen het veld over juichen....
Ik was vroeger ook voetballiefhebber Heloef. Voor Ajax, als je dat wilt weten. Alleen begon na verloop van tijd dat hele voetbal..gedoe eromheen me steeds meer tegen te staan.quote:Op maandag 26 november 2012 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Je houdt niet van de sport, je gaat niet me ze om, ik denk dat ik wel een stukje beter weet hoe de standaard voetballiefhebber is. Als die al zou bestaan.
Maar dat verandert toch niks aan het spelletje?quote:Op maandag 26 november 2012 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook voetballiefhebber Heloef. Voor Ajax, als je dat wilt weten. Alleen begon na verloop van tijd dat hele voetbal..gedoe eromheen me steeds meer tegen te staan.
Rellen, geweld, vandalisme en ook simpelweg dom gedoe. Dat stootte me ervan af.
En hier laat ik het dan even bij.
Ik vind het nog steeds wel leuk als het Nederlands elftal speelt, maar ik ga er niet meer zo heel erg in op als vroeger. Maar het clubvoetbal heb ik definitief achter me gelatenquote:Op maandag 26 november 2012 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat verandert toch niks aan het spelletje?
Ik vind die kakkers in het hockey ook niks, maar het spel vind ik wel leuk om naar te kijken
Behoorlijk, maar op 't moment gewoon even geen inspiratie om te modden en geen zin om te gamen.quote:Op maandag 26 november 2012 21:59 schreef twi het volgende:
Tsja, modden en gamen vreten ook zijn tijd hè? Het is kiezen of delen.
Ff lekker bijtanken....quote:Op maandag 26 november 2012 22:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Behoorlijk, maar op 't moment gewoon even geen inspiratie om te modden en geen zin om te gamen.
Ik denk dat ik gewoon maar vroeg naar bed ga vanavond
Ja, want als je dan ook al niet kunt FOK!ken dan blijft er niet veel over.quote:Op maandag 26 november 2012 22:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Behoorlijk, maar op 't moment gewoon even geen inspiratie om te modden en geen zin om te gamen.
Ik denk dat ik gewoon maar vroeg naar bed ga vanavond
Er is niemand op skype, ik heb geen zin om iemand te bellen, dus ja, dan blijft er verder niet veel over.quote:Op maandag 26 november 2012 22:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, want als je dan ook al niet kunt FOK!ken dan blijft er niet veel over.
Uhm... de afwas, het andere huishouden wat nog moet, extra (t)huiswerk, boek lezen, gewoon lekker relaxen in bad... onee naast Fok! is er echt niks meer om te doenquote:Op maandag 26 november 2012 22:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, want als je dan ook al niet kunt FOK!ken dan blijft er niet veel over.
Ik ben al de hele dag naar de oplader van mijn ipad aan het zoeken.quote:Op maandag 26 november 2012 22:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm... de afwas, het andere huishouden wat nog moet, extra (t)huiswerk, boek lezen, gewoon lekker relaxen in bad... onee naast Fok! is er echt niks meer om te doen
Ah damn...daarom altijd 2 laders hebben!quote:Op maandag 26 november 2012 22:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag naar de oplader van mijn ipad aan het zoeken.
Nu kan ik niet verder lezen
Handig toch, dat die apparaten een afwijkende aansluiting hebben.quote:Op maandag 26 november 2012 22:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag naar de oplader van mijn ipad aan het zoeken.
Nu kan ik niet verder lezen
Ja, zo gebruik je nooit de verkeerde!quote:Op maandag 26 november 2012 22:08 schreef twi het volgende:
[..]
Handig toch, dat die apparaten een afwijkende aansluiting hebben.
Ja, echt geweldig die producten van applequote:Op maandag 26 november 2012 22:08 schreef twi het volgende:
[..]
Handig toch, dat die apparaten een afwijkende aansluiting hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |