Je loopt me niet te neppen he, dat ik straks voor 700 euro een kut tv heb?quote:
Waarom zou ik dat doen?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je loopt me niet te neppen he, dat ik straks voor 700 euro een kut tv heb?
Geen idee, maar dat zou wel een goede grap zijn om een aardige jongen als ik in de zeik te nemen. En dat zou je lukken ook, want hij staat nu te wachten tot hij dit weekend mag shinenquote:
Dan zou mijn hele verhaal over LCD, Plasma, CRT, Hz e.d. wel heel erg overtuigend zijn en niemand die het opvalt. Het zou wel een goede troll zijn.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat zou wel een goede grap zijn om een aardige jongen als ik in de zeik te nemen. En dat zou je lukken ook, want hij staat nu te wachten tot hij dit weekend mag shinen
Ga ik een ban krijgen?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:22 schreef kanovinnie het volgende:
En een philips surround set, 2.1.
Bedankt voor de hulp, zal een goed woordje voor je doen mocht ik ooit wat over je banduur te zeggen hebben.
nooit dus
De meningen lopen inderdaad nogal uiteen. Als het mijn televisies zou zijn, zou ik hem inspelen de eerste uren. Gewoon voor de zekerheid en veel kwaad, op wat energie kosten na, kan het ook niet. Maar liever een paar euro extra aan energie kosten dan dat je misschien wel retentie gaat krijgen.quote:Op zondag 2 december 2012 11:07 schreef ninonala het volgende:
Heren. Gisteren de P42ST50 gehaald bij de mediamarkt.
Hij kostte daar nog ¤879,-, maar na onderhandelen hebben we hem mee kunnen nemen voor ¤699,-
Vandaag maar eens installeren denk ik. Wat vinden jullie dat we moeten doen met 'inspelen' etc?
De verkopers in de winkel zijn niet echt duidelijk. De een zegt dat we eerst een paar films moeten afspelen ipv 'gewone tv kijken' en de ander zegt dat we gewoon gelijk tv kunnen gaan kijken en dat inspelen etc niet meer nodig is.
Op internet lees ik bijv. dat ik de contrastratio in het begin wat lager in moet stellen, maar daar hoor ik de verkopers totaal niet over.
Wat is jullie advies?
Ik had het gelezen ja. Goed en slecht nieuws dus.quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:05 schreef Mylene het volgende:
Panasonic stopt waarschijnlijk met de productie van plasma-tv's.
Bedankt voor je post.quote:Mooi design, en in de reviews doet het merk het niet echt onder voor wat de reguliere merken bieden.
Maar voor 750 Euro heb je nu een TX-P50ST50 van Panasonic. Als 50" ook goed is voor je, zou ik achterelkaar daarvoor gaan. Veel beter beeld dan de LCD's in deze prijsklasse.
Ik ben vanwege het -idd erg mooie- design voor een LG 42LM670S gegaan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:47 schreef Scaletta het volgende:
Ik ben parttime tv verkoper bij de mediamarkt en dit is mijn advies
Wat ik zelf echt een ontzettend mooi design vind hebben dit jaar is LG.
De 47LM660 (¤834) heeft, net als de philips, 400Hz maar heeft een veel dunnere bezel.
De meeste mensen halen hun series en films toch gewoon in 720P -of lagere kwaliteit- binnen als ik naar het aantal downloaders en seeders kijk op torrent sites.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:43 schreef Catch22- het volgende:
Non 1080P materiaal lijkt velr malen beter op een plasmatv
1080p materiaal overigens ook
Dat komt voornamelijk omdat LCD ongelofelijk fel is met oververszadigde kleuren die klanten in een winkel trekken. In werkelijkheid is er werkelijk niets mooi aan, het valt op.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:47 schreef Scaletta het volgende:
Ik ben parttime tv verkoper bij de mediamarkt en dit is mijn advies
Alle mensen hier die plasma mooier vinden, dat kan natuurlijk, maar in werkelijkheid vindt >90% van de mensen LED mooier.
Waar jij het over hebt is niet de kleur wit, maar de lichtsterkte of ook wel luminantie (cd/m2) in de televisie genoemd. Wit, of ook wel 6500 kelvin, is net zo goed met een plasma te behalen als met een LCD televisie. Het verschil zit hem in de warmte waarmee plasma standaard uit de doos al mee komt. Maar die kun je net zo goed "verwijderen" en daarmee puur wit halen. Zet je LCD televisie eens op de movie stand en de warmte waarmee plasma komt, zie je ook terug op je LCD televisie. Echter wel keihard en niet zacht zoals bij plasma.quote:De kleuren zijn minder natuurgetrouw dan bij een plasma. Maar de kleur wit in een plasma is echt verschrikkelijk, wit is licht en plasma werkt niet met lampen maar met gas wat warm wordt. Dit gas kan niet zo fel worden om een mooie kleur wit weer te geven. Daarom valt plasma voor veel mensen af.
400Hz? Is dat zo? De mensen die dit topic hebben gelezen weten toch al dat dit bullshit is. Lees het nog eens door;quote:Je moet zelf eerst eens gaan kijken in de lokale televisiewinkel. Het liefst een plasma en led naast elkaar.
De Panasonic ST50 is een prima plasma tv.
Een goeie led voor rond de 700 euro zou een 46pfl5507 zijn (619)--- http://www.kieskeurig.nl/(...)gen/1046031/#prijzen ----
Deze philips heeft 400Hz (beeldverversing) en daarbij via wifi een uitgebreide smart tv.
Onzin. Gewoon 50Hz.quote:Wat ik zelf echt een ontzettend mooi design vind hebben dit jaar is LG.
De 47LM660 (¤834) heeft, net als de philips, 400Hz
Behalve met header en codecs welke niet ondersteund worden.quote:maar heeft een veel dunnere bezel. Wat nog een erg handige functie is, is dat LG & Samsung beide een zeer uitgebreide mediaspeler ingebouwd hebben. Je kan werkelijk bijna elk bestand afspelen via een usb stick of harde schijf. MKV
Dat doet niet een televisie en gaat ook nooit gebeuren aangezien de licenties daar niet toe zijn.quote:, Video ts
Dan ben je je aan het beperken op een incomplete ingebouwde mediaspeler en je niet meer aan het focussen op wat er werkelijk toe doet; het beeld.quote:, DIVX, XVID en ga zo maar door. Als je dit een belangrijke functie vindt zou ik zeker voor een LG of Samsung gaan.
Deze Samsung televisie heeft meer Hz dan de LG en die van Philips zal mij een reet roesten hoeveel Hz die heeft, aangezien het toch wel bagger is. Daar interesseer ik mij verder dus niet in.quote:Sony & Philips ondersteunen een stuk minder bestanden.
Van Samsung heb je, in jouw prijsklasse, de 46ES6100 (¤729). Deze tv heeft 200Hz (minder dan de LG en de philips die goedkoper zijn)
Om vervolgens met een systeem te zitten waar je volledig afhankelijk bent van wat Samsung doet en wil. Je moet continue verbonden zijn met de servers van Samsung wil je ook maar enigszins gebruik kunnen maken van die toepassingen en als Samsung vindt dat een functie eruit moet, dan word je geforceerd je televisie te updaten voordat je hem verder kunt gebruiken.quote:maar wel volledige ondersteuning voor Smart tv. http://www.kieskeurig.nl/zoeken/index.html?q=46es6100
Nee nee stop, ik ga straks nog huilen. Ik wil niet dat je liegt. Dat is een 50Hz televisie en niet een 100Hz.quote:Als je liever wat minder uitgeeft kan je ook deze nemen; de 47LM620 (¤645), deze tv heeft 400Hz
Ja en de Magic Remote dan? Die krijg je bij de hogere modellen er wel bij. Nog een nadeel, vergeet die niet. Want vergeten, is een nee verkopen.quote:+ smart tv, alleen is wifi niet ingebouwd.
Toch maar eens die mening bij gaan stellen lijkt mij zo.quote:De bezel is net weer wat minder mooi afgewerkt dan de rest van de bovengenoemde televisies.
Ik zou hier een keuze uitmaken, dit zijn, naar mijn mening, de beste prijs/kwaliteit verhoudingen op het gebied van tv's.
Dat lijkt mij niet zo verstandig. Houdt jij het maar lekker bij Henk en Ingrid. Die kun je jouw verhaal wel verkopen.quote:Als je nog vragen hebt, stel ze!
Dat kan zoveel zijn. Motion blur wat zich in jou ogen voordoet als motion judder, een slechte bron, afspelen via een computer op 60Hz, een mediaspeler / computer die het niet aan kan, een netwerk dat het niet aan kan, een combinatie tussen die twee (plex), een negatieve werking van bewegingsverbetering etc. etc.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben vanwege het -idd erg mooie- design voor een LG 42LM670S gegaan.
Ziet er inderdaad prachtig uit, maar het beeld is schokkerig als je bv 720P torrents afspeelt, iets dat ik niet op mijn oude sony flatscreen had.
(Twee Samsungs uit de -7000 serie oid- op mijn werk hebben dit ook, dus het zal niet alleen aan LG liggen, maar ik denk dat plasma wat dat betreft toch beter is?)
Ik heb echt honderden instellingen geprobeerd, maar niets maakt het beeld echt vloeiend.
HD van UPC heeft er overigens iets minder last van.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:11 schreef Dimens het volgende:
Dat lijkt mij niet zo verstandig. Houdt jij het maar lekker bij Henk en Ingrid. Die kun je jouw verhaal wel verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |