SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op maandag 26 november 2012 01:33 schreef Yi-Long het volgende:
Hyouka en Sword Art Online inmiddels grotendeels gedownload.
Nog andere recente aanraders!?
De komende dagen alle series enzo even op de externe HDD gooien om mee te nemen.
Luister niet naar haar! SAO is geweldig enzo!quote:
*avond*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of iets anders?
quote:Op maandag 26 november 2012 08:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Luister niet naar haar! SAO is geweldig enzo!
[..]
*avond*
Wat de TT betreft, help me even.
Dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dit?Why?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of iets anders?![]()
1. Omdat SAO geweldig is.quote:
KDE en LXDEquote:Op maandag 26 november 2012 08:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
1. Omdat SAO geweldig is.
2. Omdat jij middag zegt terwijl het ochtend is.
3. Vanwege de TT.
4. Omdat ik lxde gebruik. (nee, dat is niet een screenshot van mij)
5. Geen reden.
DItquote:
Psycho Pass, Btooom!, Jormungand S1 en S2.quote:Op maandag 26 november 2012 01:33 schreef Yi-Long het volgende:
Hyouka en Sword Art Online inmiddels grotendeels gedownload.
Nog andere recente aanraders!?
De komende dagen alle series enzo even op de externe HDD gooien om mee te nemen.
quote:Op zondag 25 november 2012 23:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 25 november 2012 23:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]Vim it is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 november 2012 08:29 schreef Arashimashou het volgende:
Wat de TT betreft, help me even.
Dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of dit?Die eerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of iets anders?
SOA moet ik ook nog inhalen! Woensdag heb ik hopelijk tijd om beetje aan de backlog te werken
EDIT:
HER NAME IS KOKO SHE IS LOCO I SAID "OH NO!"
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Nog eventjes chillaxen voordat het weer tijd is om aan de arbeid te gaan.quote:Op maandag 26 november 2012 10:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nog eventjes kijken voordat het weer tijd is om naar school te gaan.
[Commie] BTOOOM! - 08 [95FE65B3].mkv
Nog meer van mijn favorieten:quote:Op maandag 26 november 2012 11:12 schreef Qunix het volgende:
Check trouwens: http://www.youtube.com/user/iE4tBe4tz808/videos?view=0
Enorm veel Chinese, Japanse en andere Aziatische landen, instrumentale jazz-hiphop en lounge.
Vandaag is het GuP dagquote:Op maandag 26 november 2012 13:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
anders gaat het toch alleen over moe en neon.
Hij is een held!quote:Op maandag 26 november 2012 13:37 schreef Easymodo het volgende:
Michita is één van mijn favorieten nu.
Bekend!quote:
Hij is ook tof!quote:
Math rock:quote:Op maandag 26 november 2012 13:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij is een held!
[..]
Bekend!
[..]
Hij is ook tof!
Net als DJ Kentaro!
Kentaro is ook in een groep Hifana en check dit:
Moet je ook eens zoeken op Zamurai Sapce Shower TV ID
Dit, gaat ze denkje nog vertellen dat zij degene is uit btoom!?quote:Op maandag 26 november 2012 14:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Daaaaamnn, BTOOM!Geweldige anime.
Denk dat Sakamoto het wel weet, maar dat gaat uiteindelijk wel gebeuren jaquote:Op maandag 26 november 2012 14:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dit, gaat ze denkje nog vertellen dat zij degene is uit btoom!?
Mischien de volgende ep al als ik het zo zie.quote:Op maandag 26 november 2012 14:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Denk dat Sakamoto het wel weet, maar dat gaat uiteindelijk wel gebeuren ja
Die zieke Hisoka jonge.. Hij kreunde gewoon toen hij tegen Gon vochtquote:Op maandag 26 november 2012 14:34 schreef Qunix het volgende:
Ik volg het ook, al was er deze week geen episode
Is dat wat want ik zie het namelijk zo nu en dan op /a/ voorbij komen?quote:Op maandag 26 november 2012 15:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Of Kingdom, als anderen eens de moeite nemen om deze te bekijken.
De tekenstijl is wennen, maar ik vind het verhaal en de pacing ervan goed in elkaar zitten.quote:Op maandag 26 november 2012 15:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Is dat wat want ik zie het namelijk zo nu en dan op /a/ voorbij komen?
ik zie dat er oa actie in zitquote:Op maandag 26 november 2012 15:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De tekenstijl is wennen, maar ik vind het verhaal en de pacing ervan goed in elkaar zitten.
Met veel plezier vertel ik dat ik daar bij zit. Mijn eerste conquote:Op maandag 26 november 2012 16:02 schreef Easymodo het volgende:
Wie gaan er hier eigenlijk naar Tsunacon?
Dan ga je ze ritueel vervranden?quote:Op maandag 26 november 2012 16:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
ik hoop dat ze er Kyubeyknuffels hebben.
Aye, aye sah! We should meet by then.quote:Op maandag 26 november 2012 16:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Met veel plezier vertel ik dat ik daar bij zit. Mijn eerste conik hoop dat ze er Kyubeyknuffels hebben.
De actie in de serie vind ik goed, en kwa tijdperk zou ik het eilk niet weten, alhoewel het in de latere eps zo nu en dan idd een soort van schaakspel word.quote:Op maandag 26 november 2012 15:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ik zie dat er oa actie in zitis het een beetje goede actie en het lijkt kwa tijdperk op shogun
Ik heb wel een kaartje besteldquote:Op maandag 26 november 2012 16:02 schreef Easymodo het volgende:
Ik erger me meer aan de combinatie van bijna verkrachtingen en fanservice waar ze alsmaar voor zorgt.quote:Op maandag 26 november 2012 16:05 schreef Kyubey het volgende:
De dokterarc van BTOOOM is goeddus verwacht nog veel kijkplezier.
Wat erger ik me aan Himikoall men are my enemies ik vertel even niet dat hij mijn hasubando is zonder reden
Coolquote:Op maandag 26 november 2012 16:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De actie in de serie vind ik goed, en kwa tijdperk zou ik het eilk niet weten, alhoewel het in de latere eps zo nu en dan idd een soort van schaakspel word.
Verklaar je nader.quote:Op maandag 26 november 2012 16:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De actie in de serie vind ik goed, en kwa tijdperk zou ik het eilk niet weten, alhoewel het in de latere eps zo nu en dan idd een soort van schaakspel word.
Dat ook.quote:Op maandag 26 november 2012 16:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan de combinatie van bijna verkrachtingen en fanservice waar ze alsmaar voor zorgt.
Je mocht van je ouders?quote:Op maandag 26 november 2012 16:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Met veel plezier vertel ik dat ik daar bij zit. Mijn eerste conik hoop dat ze er Kyubeyknuffels hebben.
Als je het paard offert om de koning schaakmat te zetten, heb je gewonnen.quote:
Ja al weten ze niets van FOK-meets. Een paar vriendinnen gaan ook dus het komt goed uitquote:
Het wordt dus een echte grote meet? ooooh.quote:Op maandag 26 november 2012 17:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja al weten ze niets van FOK-meets. Een paar vriendinnen gaan ook dus het komt goed uit
Ik.quote:Op maandag 26 november 2012 16:02 schreef Easymodo het volgende:
Dude.. zelfs ik voel me er op gemak.quote:Op maandag 26 november 2012 17:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
NEETMEET.
Ik ga maar niet naar conventions heen, ik zou me er zwaar ongemakkelijk voelen
Vastquote:Op maandag 26 november 2012 17:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
NEETMEET.
Ik ga maar niet naar conventions heen, ik zou me er zwaar ongemakkelijk voelen
JIJquote:Op maandag 26 november 2012 17:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dude.. zelfs ik voel me er op gemak.
jij bent dan ook een apart persoonquote:Op maandag 26 november 2012 17:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ga je nog in cosplay?quote:Op maandag 26 november 2012 17:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het wordt dus een echte grote meet? ooooh.
Nog steeds tyfusver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Tja, ik weet niet zo goed wat ik er te zoeken heb op het meeten van wat FOK!'ers na.quote:Op maandag 26 november 2012 17:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
NEETMEET, how neat.quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 18:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ga je nog in cosplay?Voor iedereen die nog niks weet, hier kan men inspiratie opdoen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://hikarikigurumi.blog126.fc2.com/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 november 2012 18:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Voor iedereen die nog niks weet, hier kan men inspiratie opdoen:
http://hikarikigurumi.blog126.fc2.com/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal super.
quote:Op maandag 26 november 2012 18:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Voor iedereen die nog niks weet, hier kan men inspiratie opdoen:
http://hikarikigurumi.blog126.fc2.com/Deze zou niet eens hoeven cosplayen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mag ik even kotsen?quote:Op maandag 26 november 2012 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Deze zou niet eens hoeven cosplayen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gatverdamme kill it with firequote:Op maandag 26 november 2012 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is dezequote:Op maandag 26 november 2012 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neem die Aziatische bootbabe mee.quote:Op maandag 26 november 2012 18:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet zo goed wat ik er te zoeken heb op het meeten van wat FOK!'ers na.
[..]
NEETMEET, how neat.
Neen, daar gaat mijn geldquote:Op maandag 26 november 2012 18:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Neem die Aziatische bootbabe mee.
Gezellig uitje lijkt me. Oh, en je kunt natuurlijk heel veel leuke dingen kopen.
Ik vind het wel handig. Zo kun je het tokkievolk sneller identificeren.quote:Op maandag 26 november 2012 18:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat is deze![]()
Navelpiercing sowieso -1
Maar wat als je dat niet wilt zienquote:Op maandag 26 november 2012 18:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig. Zo kun je het tokkievolk sneller identificeren.
Nu pas? Tskquote:Op maandag 26 november 2012 18:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
Het is tijd voor
[Doki] Onii-chan Dakedo Ai Sae Areba Kankeinai yo ne – 08 (1280×720 h264 AAC) [4169FF55].mkv
Psycho passquote:Op maandag 26 november 2012 18:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hallo,
Wie heeft de manga Hungry Joker al gelezen? Begint iig goed
Mijn anime lijst trouwens:
http://myanimelist.net/animelist/djdayv
Als iemand nog een leuke anime weet voor mijn plan to watch moet je het maar roepen.
Trigunquote:Op maandag 26 november 2012 18:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hallo,
Als iemand nog een leuke anime weet voor mijn plan to watch moet je het maar roepen.
Boku no Picoquote:Op maandag 26 november 2012 18:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hallo,
quote:
Thanks, zien er goed uit. Voeg ik even toe.quote:
Nee, mis ik dan iets?quote:Op maandag 26 november 2012 18:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als je de game uitgespeeld hebt, zou ik Persona 4:the animation ook eerst uitkijken.
Neeeeee daar ga ik in de kerstvakantie weer naar toe. Heb haar vorige week nog gezienquote:Op maandag 26 november 2012 18:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Neem die Aziatische bootbabe mee.
Gezellig uitje lijkt me. Oh, en je kunt natuurlijk heel veel leuke dingen kopen.
leef je dan uit met:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik! Geniale manga zeg!quote:Op maandag 26 november 2012 18:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hallo,
Nou nou...quote:
whutquote:Op maandag 26 november 2012 18:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nou nou...
HE MADOKA STAAT OP JE WATCHLIJST FGHNASDLFDSBFUADHWKGBSULFAFSN BFKSLDBFASFLDSIFHALGFWKAGS
KIJKEN NU DSFLDASJF;DAOSHG;WOEFJWLOGREG
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 26 november 2012 18:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dsfkdasjpfwhfp;wagpkdfjnakuwes
Zij is de topicgek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie? Dat was voor mijn tijd denk ik.quote:Op maandag 26 november 2012 18:50 schreef mschol het volgende:
kyubey is overrated..
klipnap was er 1 om rekening mee te houden..
Doe niet zoquote:Op maandag 26 november 2012 18:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wie? Dat was voor mijn tijd denk ik.
Als je het over oniai hebt ben je officieel gestoord.quote:Op maandag 26 november 2012 18:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik vond dit wel een mindere episode
Ja,dr zaten wel goede stukken tussen overigensquote:Op maandag 26 november 2012 18:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als je het over oniai hebt ben je officieel gestoord.
3 episodesquote:Op maandag 26 november 2012 19:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Iemand anders dan die gekke buitenaardse Kyubey?
Ik heb m een tijdje geleden (anderhalf/twee maand) gezien, hij was goed! Tenminste, zo vond ik het.quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 19:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
Net begonnen met Lain en die opening is gewoon goed![]()
lied komt mij erg bekend voor van vroeger op de radio
Je wilt tokkies sowieso niet zien. Nu kun je ze sneller identificeren en dus mijden.quote:Op maandag 26 november 2012 18:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Maar wat als je dat niet wilt zien
Bleach een 10quote:Op maandag 26 november 2012 18:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hallo,
Staat er toch?quote:Op maandag 26 november 2012 19:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bleach een 10
Verder.. FMA Brotherhood?
Ik wel.quote:Op maandag 26 november 2012 19:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zie alleen Fullmetal Alchemist. Geen Fullmetal Alchemist Brotherhood.
Hmm.. oké.quote:
Weet je serieus niet wat plan to watch betekend?quote:Op maandag 26 november 2012 19:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. oké.
In je plan to watch ja.![]()
Je vroeg echter naar series die je nog zou moeten kijken. Geen criteria verder.
Hij mag zijn lijst niet uitbreiden tot hij Madoka heeft gezienquote:Op maandag 26 november 2012 19:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. oké.
In je plan to watch ja.![]()
Je vroeg echter naar series die je nog zou moeten kijken. Geen criteria verder.
Maar goed, Bible Black iets voor jou?
DUH.quote:Op maandag 26 november 2012 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weet je serieus niet wat plan to watch betekend?
Wat ga je af zegquote:Op maandag 26 november 2012 19:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
DUH.
Natuurlijk wel! Wist alleen niet dat ik niet uit je plan to watch-lijst mocht kiezen.
Wie denk je wel niet dat ik ben? Ga lekker Bleach kijken of zo. Van die pauperseries. Lekker makkelijk, lekker hapbaar. Enjoy!
robin007bond kan zijn fout niet toegeven en gaat vervolgens mijn smaak afkraken.quote:
Ik houd mij afzijdig.quote:Op maandag 26 november 2012 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
robin007bond kan zijn fout niet toegeven en gaat vervolgens mijn smaak afkraken.
Want stel je voor dat iemand een andere anime leuk vindt
ALLES is goed en ALLES dient door IEDEREEN bekeken te worden.quote:Op maandag 26 november 2012 19:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik houd me er ook maar buiten, maar moet toch zeggen dat Bleach gewoon fucking vet is. Lekker simpel en hersenloos vermaak.
Inb4 ''anime met diepgaand plot > allz0rz.''
Zolang ik baggershit mag kijken vind ik het helemaal oke.quote:Op maandag 26 november 2012 19:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Het is gewoon altijd de my taste > your taste strijd snap je.. Als ik zeg IK VIND Guilty Crown een goede en leuke anime, is dat bijvoorbeeld mijn mening, dat hoeft nog niet te betekenen dat Guilty Crown daadwerkelijk goed is, want veel mensen vonden het slecht. Gewoon ff een voorbeeldje
Waarom zou iemand een aangeboden paard slaan als dat tot een matstelling leidt?quote:Op maandag 26 november 2012 17:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je het paard offert om de koning schaakmat te zetten, heb je gewonnen.
Ja. Geniet van de 3+ uur die je na de serie afgelopen is kwijt bent met het wikipidiaen van allerlei filo- en theosofische ideeën.quote:
Ja, maar dat weet ik.quote:Op maandag 26 november 2012 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat ga je af zeg
Kijk je anime met nederlandse subs ofzo? Plan to watch = moet ik nog zien.
Ken ik al.quote:Op maandag 26 november 2012 19:54 schreef Kyubey het volgende:
Hallo ik wil een animeclub beginnen
hier de trailer
quote:Op maandag 26 november 2012 19:54 schreef Kyubey het volgende:
hier de trailer
Oh god raap me op, ik kan niet meer, mijn buik doet pijn van het lachenquote:Op maandag 26 november 2012 19:54 schreef Kyubey het volgende:
hier de trailer
topicgekquote:Op maandag 26 november 2012 19:54 schreef Kyubey het volgende:
hier de trailer
quote:Op maandag 26 november 2012 18:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ga je nog in cosplay?Ik ga in cosplay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 november 2012 20:14 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik ga in cosplay.Pff, jij bent een chink, dus standaard zie je er waarschijnlijk al uit als Kirito oid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik ga in cosplay.Als naruto of gendo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
[..]
Ik ga in cosplay.Vertel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op maandag 26 november 2012 20:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Pff, jij bent een chink, dus standaard zie je er waarschijnlijk al uit als Kirito oid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hehe. Pak van Kirito is een beetje te duur.Neitherquote:Deze Vice captain van Bleach met een 69 tattoo:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kensersquote:Op maandag 26 november 2012 19:54 schreef Kyubey het volgende:
hier de trailer
quote:Op maandag 26 november 2012 20:21 schreef Easymodo het volgende:
[..]
[..]
Neither
[..]
Deze Vice captain van Bleach met een 69 tattoo:oooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
close enough
Goedzo breng er wat moe inquote:
Dit is ondertussen al een miljoen keer opgemerkt op het internet maar het blijft verdomde ironisch dat er Evangelion scheermesjes bestaan.quote:
Ik zou het niet weten, maar het gebeurt me vaak genoegquote:Op maandag 26 november 2012 19:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom zou iemand een aangeboden paard slaan als dat tot een matstelling leidt?
Gaan jullie nog in cosplay? Mijn ervaring is dat de meerderheid wel in cosplay gaat, maar de meerderheid is toch matige cosplay. Oh well...quote:
Ik speel niet genoeg schaak om wat dan ook me vaak te laten gebeuren. Hoewel ik redelijk goed ben voor een niet-clubspeler.quote:Op maandag 26 november 2012 20:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar het gebeurt me vaak genoeg
Ik ga nog eerder met een zak over m'n kop zodat ik niet herkend kan worden en fijn anoniem blijf.quote:Op maandag 26 november 2012 20:32 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Gaan jullie nog in cosplay? Mijn ervaring is dat de meerderheid wel in cosplay gaat, maar de meerderheid is toch matige cosplay. Oh well...
Daar gaat het dan ook niet om, het gaat erom dat ik Kingdom de moeite van het kijken waard vindquote:Op maandag 26 november 2012 20:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik speel niet genoeg schaak om wat dan ook me vaak te laten gebeuren. Hoewel ik redelijk goed ben voor een niet-clubspeler.
KURISUTINAAAAAAAquote:
Ik denk het welquote:Op maandag 26 november 2012 20:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
KURISUTINAAAAAAA
betekent dit de film?
Jup, komt in 2013.quote:Op maandag 26 november 2012 20:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
KURISUTINAAAAAAA
betekent dit de film?
Ik ga niet in cosplay.quote:Op maandag 26 november 2012 20:32 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Gaan jullie nog in cosplay? Mijn ervaring is dat de meerderheid wel in cosplay gaat, maar de meerderheid is toch matige cosplay. Oh well...
Mail krijgen duurt erg lang. Is normaal.quote:Op maandag 26 november 2012 20:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ga nog eerder met een zak over m'n kop zodat ik niet herkend kan worden en fijn anoniem blijf.
Overigens moet ik nu wel eens een nieuwe mail van die gasten krijgen. Is toch al wel 5 dagen nu...meh
Dus jij neemt vrindjes mee. Kyuubert neemt vrindinnekes mee. Easymodo komt als zwaardhouder. Wie komen er nog meer? Wordt wel druk zoquote:Op maandag 26 november 2012 21:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ga niet in cosplay.
Een aantal vrienden van me gaan het denk ik wel doen.
Hahaha. Hmm...quote:Op maandag 26 november 2012 21:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dus jij neemt vrindjes mee. Kyuubert neemt vrindinnekes mee. Easymodo komt als zwaardhouder. Wie komen er nog meer? Wordt wel druk zo
*begint met downloaden*quote:Op maandag 26 november 2012 21:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Shin Sekai Yori 9 - kreeg er kippenvel van. Brrr.
Spannend!quote:Op maandag 26 november 2012 21:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Shin Sekai Yori 9 - kreeg er kippenvel van. Brrr.
Het muziekje of het filmpke?quote:Op maandag 26 november 2012 21:48 schreef Easymodo het volgende:
ik ben niet echt zeker van Shin Sekai Yori. Hoewel mijn vrienden het een leuke serie vonden, vond ik dat er vrij weinig gebeurde.
Vind de opening van Chuunibyou steeds leuker worden. Vond hem eerst echt vreselijk.
quote:Op maandag 26 november 2012 21:48 schreef Easymodo het volgende:
ik ben niet echt zeker van Shin Sekai Yori. Hoewel mijn vrienden het een leuke serie vonden, vond ik dat er vrij weinig gebeurde.
Vind de opening van Chuunibyou steeds leuker worden. Vond hem eerst echt vreselijk.
Combinatie. Filmpje is iets minder irritant geworden inderdaad.quote:Op maandag 26 november 2012 21:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het muziekje of het filmpke?
Filmpke was eerst wat anders.
Yume nara takusan mitaquote:Op maandag 26 november 2012 21:48 schreef Easymodo het volgende:
Een soort van meet tijdens Tsunacon. Als ik reviews van de afgelopen twee jaar lees is het maar zozo, en het is voor mij gigantisch ver weg. Maar ik zal wel proberen er te zijnquote:Op maandag 26 november 2012 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lees ik hier nou over een meet bij de wee?
Ik had laatst een Kyuubei een skype naam gegeven, maar ik zie die Kyuubei nooitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt nogal weaboo ...:')
quote:Op maandag 26 november 2012 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt nogal weaboo ...
Maar ik zal het doorstaan.
Overigens, dat is nog van vorig jaar.
lekker met zijn alle kwalitatief slechte animu's kijkenquote:Op maandag 26 november 2012 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maak je eigen manga
Flikker toch opHier gaan echt veel 13jarigen op af komen
Ik denk dat er best wel wat verkocht gaat worden daar. Is dit niet de plek waar Robert zijn beruchte yoko kussen vandaan heeft?quote:Op maandag 26 november 2012 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil sowieso een keer naar een anime conventie. Maar dan iets met mangamarkt, info over nieuwe series, quizzen, games enz.
Helaas zijn het vooral kneuzen die op zoiets afkomen denk ik... de xD kawaii categorie die vaak 14 zijn en niet eens verstand hebben van anime
quote:Op maandag 26 november 2012 22:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik denk dat er best wel wat verkocht gaat worden daar. Is dit niet de plek waar Robert zijn beruchte yoko kussen vandaan heeft?
Is dat goedkoop of duur?quote:Op maandag 26 november 2012 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zag het yoko kussen ook in een winkel in Utrecht. Was 40 euro
Ja, dat heeft het mij ook gekost.quote:Op maandag 26 november 2012 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 november 2012 22:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dat heeft het mij ook gekocht.
Bij whoops?quote:Op maandag 26 november 2012 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hebt niet gewacht totdat hij die fout weg kon editten?quote:
Har har har moetron3001quote:Op maandag 26 november 2012 22:14 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Bij whoops?
Argh, waarom is Rikka zo schattig? I wanna hug her so bad.
Deze rika?quote:Op maandag 26 november 2012 22:14 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Bij whoops?
Argh, waarom is Rikka zo schattig? I wanna hug her so bad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van rika
Ik hou van higurashix1000
:')
quote:Op maandag 26 november 2012 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Deze rika?Rikka. Niet Rika.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van rika
Ik deed geenquote:Op maandag 26 november 2012 22:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gekost. Woordenboek van Android had een verkeerde automatische suggestie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
:')
quote:Op maandag 26 november 2012 22:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik deed geenvoor de spellingsfout maar voor dat je zoveel betaalt
Aan de andere kant, als ik deze tegen zou komen zou ik me denk ik niet kunnen inhoudenMwa, het kussen waar ik op slaap kost toch wel meer dan dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ayumu daarbij leggen... hm....
Nee dan zou ik eng zijn![]()
Agrrh. Het enige wat nog erger is dan mensen die je zinnen af maken zijn computerprogramma die je woorden af maken.quote:Op maandag 26 november 2012 22:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gekost. Woordenboek van Android had een verkeerde automatische suggestie.
quote:Op maandag 26 november 2012 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Deze rika?Deze Rikka:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van rika
hallo mori summersquote:
makenquote:Op maandag 26 november 2012 22:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Agrrh. Het enige wat nog erger is dan mensen die je zinnen af maken zijn computerprogramma die je woorden af
Ik moest grinniken.quote:Op maandag 26 november 2012 22:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
hallo mori summers
[ afbeelding ]
Dit soort reclamesquote:
Toen ik het voor het eerst zag dacht ik echt dat het ging om een nieuwe serie. En dat wilde ik echt volgenquote:Op maandag 26 november 2012 22:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dit soort reclames [ afbeelding ] Echt ik vind het prachtige hoe sommige reclames een verhaal creëren dat verder gaat dan: 'koop ons product'. Dit soort reclame is kunst.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Je bent toch al een puppet van het grootkapitaal mwhuhahahaha.
Wauw, daar heb ik best van genoten!quote:
Eens.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:01 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wauw, daar heb ik best van genoten!![]()
Als dat laatste er niet stond had het zo een leuke OVA of extra van de één of andere serie kunnen zijn
Dat ding heet sowieso een Tiger. Of het nu een Porsche prototype is of niet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Deze girls und panzer episode![]()
en het is trouwens geen Tiger.
[ afbeelding ]
Het heeft de koepel van de Tiger P ben wel benieuwd of ze de Henschel onderstel opzetten of de porsche en ze stappen nu over op de Panzer Ausf. Gquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat ding heet sowieso een Tiger. Of het nu een Porsche prototype is of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Het heeft de koepel van de Tiger P ben wel benieuwd of ze de Henschel onderstel opzetten of de porsche en ze stappen nu over op de Panzer Ausf. G
en autist-chan kijkt steeds de verkeerde kant opTakes one to know oneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Eerste 12 seconden van het einde van shinsekai yori als ringtone gezet in een loop
Welke anime was dit ook al weer? Nyaruko had er een parodie van kan ik me herinneren.quote:
Denpa Onnaquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Welke anime was dit ook al weer? Nyaruko had er een parodie van kan ik me herinneren.
True dat.quote:
Dat einde ja.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:03 schreef Kyubey het volgende:
Dat eind van Mirai NikkiSnap er geen fuck van maar het zal wel goed zijn enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens:
ANIMEES -> PSYCHO PASS 07 -> LEZENANIMEES.
- Scamp
Apenarc is net voorbij.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:04 schreef .Cake. het volgende:
[..]
True dat.
Bakemonogatari al eens gezien onderhand?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:04 schreef .Cake. het volgende:
[..]
True dat.
Bakemonogatari al eens gezien onderhand?
[..]
Dat einde ja.http://www.animes.nl/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens:
ANIMEES -> PSYCHO PASS 07 -> LEZENkutsite
Helemaal super.
Wat precies? De ending?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Eerste 12 seconden van het einde van shinsekai yori als ringtone gezet in een loop
Van 0:00 tot 0:12quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat precies? De ending?
Erg goede ending!
Volgens mij is dit nieuwsbericht op de een of andere manier al twee keer eerder langsgekomen. Waarschijnlijk was mijn reactie toen ook zoiets als deze:quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:27 schreef Qunix het volgende:
Owjee... http://www.comicbookmovie.com/fansites/GraphicCity/news/?a=70538
Heart-wrenching GRAVE OF THE FIREFLIES Set For Live-Action Adaptation
quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:40 schreef Qunix het volgende:
.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
....
Door al die andere plaatjes kon ik eigenlijk niet ontdekken wat dit derde plaatje eigenlijk bijzonder maakte. Totdat jij me reden gaf nog eens te kijken zonder eerst naar de andere plaatjes te kijken.quote:
Godver, neem jij ook al al je knuffels mee als je met de metro gaat reizen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Over dat derde plaatje: wat is d'r zo bijzonder aan?
Over het laatste plaatje, gezichtjes-bentou, ik zou h'm eten!
Heb je tenminste geen last van onbekende mensen die naast je of tegenover je zitten.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Godver, neem jij ook al al je knuffels mee als je met de metro gaat reizen?
Is de vrouwensaimoe al over dan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
dafuq een saimoe voor mannen? Ik gebruikte moé met betrekking tot manimaties tot nu toe altijd ironisch.
http://www.internationalsaimoe.com/voting/
toch maar gestemd omdat lijstjes:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is leuk mits het meisjes zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Heb je tenminste geen last van onbekende mensen die naast je of tegenover je zitten.
Yuri is leuk, Yaoi is grappig.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:12 schreef Qunix het volgende:
http://www.bnn.nl/video/098fcc33769b611970118a0dba040c50
Yaoi en Yuri con
Alleen mijn daimakura. Oh wacht dat was iemand anders. Dat met 't meisje en haar knuffels is toch geënsceneerd?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Godver, neem jij ook al al je knuffels mee als je met de metro gaat reizen?
Kan best.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Alleen mijn daimakura. Oh wacht dat was iemand anders. Dat met 't meisje en haar knuffels is toch geënsceneerd?
Welke film?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:07 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kan best.
Vrijdag naar de bios hiep hoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.offtopic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:11 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Welke film?
Overigens, het is binnen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.offtopic:Hoi TomasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke film denk je?Helemaal super.
NOEM MIJN NAAM NIET, THEY ARE ON TO MEquote:
Fixedquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
NOEM MIJN NAAM NIET, THEY ARE ON TO ME
Je zal waarschijnlijk naar die geweldige film gaan. Die met die lekkere sixpacks waar ik ook nog om moet kwijlen ondanks dat ik hetero ben. Stiekem wil ik ook maar dan moet ik eerst een cosplaypruik kopen voordat ik naar binnen durf.
lolquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
Beste scene deze episode
[ afbeelding ]
Ik zal het je vergeven. Als er reclame gemaakt wordt voor Animees op Tsunacon!quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:47 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mijn G&P directory is wat leeg, dus ik laat het hierbij.
Zal .Cake ook wel leuk vinden
Ik hou van die gast.quote:It’s interesting how we couldn’t see some nipples on the schoolgirl when she was in bed, but we could see her deformed sculptures. An unintentional commentary on how silly rating standards on television is. It’s totally cool to see this art piece from the most depraved parts of hell, but dearie me you can’t see a nipple. God only knows what you might do if you saw a nipple.
In de aflevering er voor zaten er ook heel toevallig zonnestralen voorquote:Op woensdag 28 november 2012 01:11 schreef .Cake. het volgende:
Ow shit, ziet er naar uit dat ik een onderwerp over het hoofd gezien heb met deze laatste recensie van Psycho Pass. Van Scamp:
[..]
Ik hou van die gast.
nr 600 alweer?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Naruto 611 was tof! Eindelijk eens een nieuwe jutsu van Naruto zelf.
Hoe moet ik dat dan doen? Voor schut staan met een bord op mijn kop?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:37 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik zal het je vergeven. Als er reclame gemaakt wordt voor Animees op Tsunacon!
Dat mag. Mond-tot-mond reclame, casual in een gesprek weven mag ook.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat dan doen? Voor schut staan met een bord op mijn kop?
Ik ben geen geweldig spreker, al helemaal niet in het bijzijn van vreemden.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:22 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat mag. Mond-tot-mond reclame, casual in een gesprek weven mag ook.
Ja, en het blijft me boeien. Moet eerlijk toegeven dat ik de periode waarin Tobi's identiteit onthuld werd echt zwaar bagger vond, en ik voelde me ook best genaaid, maar nu gaat het weer de goede kant opquote:
Wat heb je gedaan, of juist niet gedaan?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Mijn aller eerste verkeersboete is een feit![]()
![]()
met 5km/h te hard geflits op de N11quote:Op woensdag 28 november 2012 13:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan, of juist niet gedaan?
Wel balen man, hoeveel kost het je?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
met 5km/h te hard geflits op de N11
Welkom bij de club.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Mijn aller eerste verkeersboete is een feit![]()
![]()
Heeft een flitspaal ook een snelheidscorrectie?quote:
Ik geloof het wel. Niet 100% zeker maar ik denk het wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Heeft een flitspaal ook een snelheidscorrectie?
Het zal een rustige lapo-hunt zijn die Mr .Cake. wint.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:04 schreef .Cake. het volgende:
Hmm, we zijn bijna op het eind van dit topic. To lapo-hunt or not to lapo-hunt...
Mja, waarschijnlijk. Even een goede titel bedenken...quote:Op woensdag 28 november 2012 15:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Het zal een rustige lapo-hunt zijn die Mr .Cake. wint.
Ik zal niet deelnemen. Ik zou graag weer eens een TT verzinnen, maar ik weet niks.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:04 schreef .Cake. het volgende:
Hmm, we zijn bijna op het eind van dit topic. To lapo-hunt or not to lapo-hunt...
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Zal wel een onwijs slechte Netwerkbeheerder zittenquote:Op woensdag 28 november 2012 15:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik zal niet deelnemen. Ik zou graag weer eens een TT verzinnen, maar ik weet niks.
Verder:
[..]
Dit was op FOK.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zal wel een onwijs slechte Netwerkbeheerder zitten
Te gekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |