Wow, watskeburt ?quote:Op maandag 26 november 2012 03:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi... Ik ben blij dat we een rookmelder hebben![]()
Dat moest ik ff kwijt
Die stond te fikken?quote:Op maandag 26 november 2012 04:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg. Wel enorm geschrokken .... En de salontafel naar de klote.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nee maar iedereen okquote:Op maandag 26 november 2012 04:15 schreef kingtoppie het volgende:
Oh ik kon niet slapen...
Blijkbaar was ik ongerust over lola.![]()
Gaat het?
Nou er is behoorlijk simpel mee omgegaan en dat nog steeds eerlijk gezegd.quote:Op maandag 26 november 2012 03:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo simpel zal het vast niet geweest zijn en feit blijft; mensen lastig vallen per dm is mensen lastig vallen.
Nee das niet nodig, de boel is gelucht beneden. Jongste is er door heen geslapen en de oudste ligt in bed een stripboek te lezenquote:Op maandag 26 november 2012 04:22 schreef kingtoppie het volgende:
Gaan jullie nu ergens anders slapen lola?
Verder materiele schade naast die tafel?quote:Op maandag 26 november 2012 04:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee das niet nodig, de boel is gelucht beneden. Jongste is er door heen geslapen en de oudste ligt in bed een stripboek te lezen
Nee alleen de tafel met windlicht.quote:Op maandag 26 november 2012 04:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verder materiele schade naast die tafel?
Ik snap wel een beetje waarom mijn ma een hekel heeft aan kaarsjes nu.quote:Op maandag 26 november 2012 04:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee alleen de tafel met windlicht.
Zoveelquote:
Mwah.. Not nowquote:
Nu kan je toch niet slapen...quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 04:36 schreef LovelyLady het volgende:
Alles schoon, wekker gaat over 2 uur![]()
Ik moet ook over 2 uur op.. Ik denk dat ik maar probeer wakker te blijvenquote:Op maandag 26 november 2012 04:39 schreef kingtoppie het volgende:
Ik post wel lekker stug door, toch niks beters te doen...![]()
Net een eitje gebakken, ik heb alvast ontbeten.![]()
Nu maar even een berg muziek luisteren en hopen dat ik moe word.
FB?quote:Op maandag 26 november 2012 04:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik moet ook over 2 uur op.. Ik denk dat ik maar probeer wakker te blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |