SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dank je wel.quote:Op maandag 26 november 2012 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee twee en wat zeggen we dan tegen die aardige jongen?![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Braaf.quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ik leef gewoon mijn leven... Doe wel dingen... Zeg ja op uitnodigingen om iets te doen...quote:Op maandag 26 november 2012 00:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat heb je er zelf aan gedaan om daar achter te komen?
Nogmaals, been there done that. Dus misschien dat ik op een of andere manier kan helpen
Heb een passie voor muziek... Heb een leuke speellijst op de computer staan zegmaar...
Hou van (speciaal) biertjes...
En ondertussen voel ik mij teneergeslagen en wil ik gewoon rust.
Je zou kunnen zeggen dat er iets anders moet... Dat ik ergens naar moet zoeken ofzo, weet niet zo goed wat alleen...
Heb mij op vakantie in turkije ook vaak zat afgezonderd om even de rust op te zoeken.Rustig aan.![]()
Rust van wat?quote:Op maandag 26 november 2012 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik leef gewoon mijn leven... Doe wel dingen... Zeg ja op uitnodigingen om iets te doen...
Heb een passie voor muziek... Heb een leuke speellijst op de computer staan zegmaar...
Geen rust in je hoofd? Zo ja, wat zou een mogelijke oorzaak kunnen zijn?
Edit ivm jouw edit: ik.ken het gevoel van; er moet wat anders, maar niet wetende wat. Is een lastig iets.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Kersenbier is lekker.quote:Op maandag 26 november 2012 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik leef gewoon mijn leven... Doe wel dingen... Zeg ja op uitnodigingen om iets te doen...
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Rust als in een gevoel van binnen, dat je volledig kalm bent ofzo...quote:Op maandag 26 november 2012 01:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Rust van wat?
Geen rust in je hoofd? Zo ja, wat zou een mogelijke oorzaak kunnen zijn?Rustig aan.![]()
Maar wat is jouw verhaal Spezza?
Jij zat ook niet helemaal lekker in je vel oid en nu wel?Rustig aan.![]()
Klopt.quote:Op maandag 26 november 2012 01:04 schreef kingtoppie het volgende:
Maar wat is jouw verhaal Spezza?
Jij zat ook niet helemaal lekker in je vel oid en nu wel?
Heb bij mijn laatste werkgever veel last van stress gehad..zat tegen burnout aan. Toen ik dit aankaarte hebben ze mij er ook nog uitgewerkt dus zit nu werkloos thuis. Helpt niet allemaal.
Door de stress kreeg ik lichamelijk en geestelijk diverse klachten die gelukkig allemaal voortkomen uit stress. Heb toen ook diverse angsten ontwikkeld die gelukkig niet in stoornissen zijn overgegaan, maar heb er soms nog last van.
Mijn moeder is tussendoor nog bijna doodgegaan en al dat soort shit zet je erg aan het denken over het leven en dat ik er te weinig uit haal.
Dus ben hard bezig dingen te veranderen, alleen is dat financieel wat lastiger als.je werkloos thuis zit. Maar probeer wel zoveel mogelijk dingen te doen tegenwoordig.
Ben ook nog zoekende maar ben er wel.mee bezig.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ja nare situaties allemaal..
Ik heb ook wel genoeg nagedacht over het leven.... Meer dan genoeg eigenlijk...
Punt is dat als je je kut voelt je gedachten nogal... Krap zijn eigenlijk...
Ik kan ook moeilijk out of the box denken uit mezelf... Heb daar echt impulsen voor nodig van buitenaf.
Heb jij wel positieve energie dan? Dat je zegmaar het idee hebt dat het echt werkt waar je mee bezig bent... - dat je meer uit het leven wilt halen -Rustig aan.![]()
2 jaar geleden ging mijn werkgever failliet. Toen heb ik 9 maanden werkloos thuisgezeten.Zwaar depressief, niet te genieten, mensen gekwetst. Toen ik 2 maanden geleden met een kutexcuus aan de kant gezet werd heb ik mezelf voorgenomen niet weer door zo'n hel te gaan. Wat verdomde moeilijk is overigensquote:Op maandag 26 november 2012 01:17 schreef kingtoppie het volgende:
Ja nare situaties allemaal..
Ik heb ook wel genoeg nagedacht over het leven.... Meer dan genoeg eigenlijk...
Punt is dat als je je kut voelt je gedachten nogal... Krap zijn eigenlijk...
Ik kan ook moeilijk out of the box denken uit mezelf... Heb daar echt impulsen voor nodig van buitenaf.
Heb jij wel positieve energie dan? Dat je zegmaar het idee hebt dat het echt werkt waar je mee bezig bent... - dat je meer uit het leven wilt halen -
En ook het meer invulling geven aan het leven is niet altijd makkelijk en ik heb nog wel een lange weg te gaan, maar ik probeer wel positieve energie uit dingen te halen.
Het overwinnen van de opgebouwde angsten bijvoorbeeld. Dat geeft mij positieve energie om verder te werken.
En inderdaad, als je in de negatieve spiraal zit zijn je gedachtes erg krap.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Keb het nooit echt slecht gehad ofzo, ik heb niet echt een excuus.
Ik vind het om een of andere reden allemaal maar vermoeiend en heb het idee dat ik niks terugkrijg.
Maar dat speelt zich af in mijn hoofd, misschien gaat alles veel te makkelijk langs mij heen.Rustig aan.![]()
Oh maar dat gevoel heb ik ook wel in goede tijden hoor. Vooral het gevoel van er niks voor terug te krijgen heb ik overboord gegooid.quote:Op maandag 26 november 2012 01:29 schreef kingtoppie het volgende:
Keb het nooit echt slecht gehad ofzo, ik heb niet echt een excuus.
Ik vind het om een of andere reden allemaal maar vermoeiend en heb het idee dat ik niks terugkrijg.
Maar dat speelt zich af in mijn hoofd, misschien gaat alles veel te makkelijk langs mij heen.
Ik doe gewoon waar ik zin in heb en laat mij zo min mogelijk leiden/beinvloeden door bijgedachtes.
Als ik straks weer werk heb en een normaal inkomen heb ik al genoeg dingen klaarstaan die ik wil doen/uitproberen.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Je pm.box is volquote:Op maandag 26 november 2012 01:36 schreef kingtoppie het volgende:
Bijgedachtes de tering laten krijgen, wat kan ik doen, wil ik dat... Doen.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik heb een ban op DM/PMquote:
Krijg niks geen aandacht van de admins daarover.. Kvind de hele zaak een trieste bedoeling... Dus vandaar.Rustig aan.![]()
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 26 november 2012 01:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb een ban op DM/PM
Krijg niks geen aandacht van de admins daarover.. Kvind de hele zaak een trieste bedoeling... Dus vandaar.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Een situatie waarin ik goed probeerde te doen werd compleet verkeerd ontvangen. Toen kreeg ik een ban op dm / pm. (onterecht dus naar mijn mening, ik wou alleen goed doen)quote:
2e keer zei ik in dm tegen iemand dat ik hem vervelend vond + reden. (1 bericht dus serieus over dm)
En sindsdien heb ik een dm / pm ban daarover...
Duurt al 3/4 maanden de uitleg die ik kreeg was dat ik het niet geleerd had ofzo.
En niet zou begrijpen oid, dus hij wou ook geen uitleg verder geven.
Ik vond vind het heel triest allemaal.Rustig aan.![]()
Ik ken natuurlijk de details niet, maar als ze die ban echt zo simpel gegeven hebben dan is dat wel sneu.quote:Op maandag 26 november 2012 01:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een situatie waarin ik goed probeerde te doen werd compleet verkeerd ontvangen. Toen kreeg ik een ban op dm / pm. (onterecht dus naar mijn mening, ik wou alleen goed doen)
2e keer zei ik in dm tegen iemand dat ik hem vervelend vond + reden. (1 bericht dus serieus over dm)
En sindsdien heb ik een dm / pm ban daarover...
Duurt al 3/4 maanden de uitleg die ik kreeg was dat ik het niet geleerd had ofzo.
En niet zou begrijpen oid, dus hij wou ook geen uitleg verder geven.
Ik vond het heel triest allemaal.
Had wel.makkelijk geweest om via dm.verder te praten.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik lig niet zo lekker met opa bakkebaart ook....quote:Op maandag 26 november 2012 01:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ken natuurlijk de details niet, maar als ze die ban echt zo simpel gegeven hebben dan is dat wel sneu.
Had wel.makkelijk geweest om via dm.verder te praten.
Maar ik heb de indruk dat er totaal niet inhoudelijk naar gekeken is... Dat is het stomme.
Die eerste ban werd er afgehaald omdat het ''niet zo simpel te beoordelen was''
En dan krijg ik een 2e ban ''want je hebt het nog niet geleerd''
![]()
![]()
Rustig aan.![]()
Bedtijd![]()
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ik kan niet slapen
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Nee, echt?quote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Zo simpel zal het vast niet geweest zijn en feit blijft; mensen lastig vallen per dm is mensen lastig vallen.quote:Op maandag 26 november 2012 01:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ken natuurlijk de details niet, maar als ze die ban echt zo simpel gegeven hebben dan is dat wel sneu.
Had wel.makkelijk geweest om via dm.verder te praten.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Hoi schoonheidquote:.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
En slaap lekker allemaal.
.
Wow, watskeburt ?quote:Op maandag 26 november 2012 03:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi... Ik ben blij dat we een rookmelder hebben![]()
Dat moest ik ff kwijt![]()
![]()
Men is nog wakker??The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Die stond te fikken?quote:Op maandag 26 november 2012 04:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg. Wel enorm geschrokken .... En de salontafel naar de klote.
neem een nieuwe van glas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Nee maar iedereen okquote:Op maandag 26 november 2012 04:15 schreef kingtoppie het volgende:
Oh ik kon niet slapen...
Blijkbaar was ik ongerust over lola.![]()
Gaat het?![]()
![]()
Nou er is behoorlijk simpel mee omgegaan en dat nog steeds eerlijk gezegd.quote:Op maandag 26 november 2012 03:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo simpel zal het vast niet geweest zijn en feit blijft; mensen lastig vallen per dm is mensen lastig vallen.
En feit blijft ja, maar of ik daar schuldig aan ben is het 2e.
Sowieso klinkt lastigvallen als: ''pssst meisje, neuken?'' naar mijn mening, en dat was het dus echt niet.
Laat daar svp geen twijfel over ontstaan.Rustig aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: