PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Nu is wel een goede tijd denk ik. Weinig mensen online enzo.quote:Op maandag 26 november 2012 00:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zit te twijfelen om een pack attack te doen van 100k ...
In me eerste heb ik gelijk Dedequote:Op maandag 26 november 2012 00:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nu is wel een goede tijd denk ik. Weinig mensen online enzo.
Niet verkeerdquote:Op maandag 26 november 2012 01:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
In me eerste heb ik gelijk Dede
Is ook de enige goedequote:
Moet ik me aangesproken voelen?quote:Op maandag 26 november 2012 00:04 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben oprecht verbaasd over het niveau hier van sommigen. Triest. Hypocriete pauperbende.
hoe haal je een Eto'o binnen voor 250c?quote:
Gewoon, elke keer ff zoeken op gold met max bin 300c. Dikke adrenaline rush, klikken klikken klikkenquote:Op maandag 26 november 2012 01:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
hoe haal je een Eto'o binnen voor 250c?
Je vinger is getraind voor deze shit.quote:Op maandag 26 november 2012 01:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon, elke keer ff zoeken op gold met max bin 300c. Dikke adrenaline rush, klikken klikken klikken
* Zhano maakt maar geen vunzige opmerking over Rijst's moederquote:Op maandag 26 november 2012 01:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je vinger is getraind voor deze shit.
Dat doen die pistol shooters op BO2 vingers trainenquote:Op maandag 26 november 2012 01:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je vinger is getraind voor deze shit.
Als jij achterin rondtikt alleen omdat mensen 5atb spelen wel ja, maar dat doe jij toch niet?quote:
Leuk teampje lijkt me wel. Niet echt iets toe te voegen verderquote:Op maandag 26 november 2012 01:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog tips/verbeteringen?
Nee maar we rekken af en toe wel tijd met clubs omdat we willen winnen.quote:Op maandag 26 november 2012 01:50 schreef Tim86 het volgende:
terin rondtikt alleen omdat mensen 5atb spelen wel ja
http://img689.imageshack.us/img689/4813/klappentheo.gif (copy/paste deze link)quote:Op maandag 26 november 2012 01:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee maar we rekken af en toe wel tijd met clubs omdat we willen winnen.
Puush ftw:quote:Op maandag 26 november 2012 01:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ http://img689.imageshack.us/img689/4813/klappentheo.gif (copy/paste deze link) ]
Doe maar een keer mee dan snap je het welquote:Op maandag 26 november 2012 01:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ http://img689.imageshack.us/img689/4813/klappentheo.gif (copy/paste deze link) ]
Ja, gaat het rond komen??quote:Op maandag 26 november 2012 08:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]Dit is de week dat het huis verpatst gaat worden
Gisteren bezichtiging gehad, en ze moeten wachten tot hun huis verkocht is. Althans, aanstaande donderdag lopen de ontbindende voorwaarden af voor wat betreft hun verkoop. Dus zou de weg vrij moeten zijn voor hun om de hypotheek te regelen. Het ziet er dus erg gunstig uit. Mijn restschuld kan ik gewoon in mijn volgende hypotheek opnemen, dus het ziet er vrij rooskleurig uitquote:Op maandag 26 november 2012 08:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, gaat het rond komen??
Netjes! Wel een fenomeen dat je in de hele huizenmarkt ziet he: iedereen zit eerst te wachten tot zijn eigen huis verkocht wordt voordat ze zich ergens aan willen binden. Dat maakt het er niet bepaald makkelijker op...des te lekkerder als het nu wel voor mekaar isquote:Op maandag 26 november 2012 08:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisteren bezichtiging gehad, en ze moeten wachten tot hun huis verkocht is. Althans, aanstaande donderdag lopen de ontbindende voorwaarden af voor wat betreft hun verkoop. Dus zou de weg vrij moeten zijn voor hun om de hypotheek te regelen. Het ziet er dus erg gunstig uit. Mijn restschuld kan ik gewoon in mijn volgende hypotheek opnemen, dus het ziet er vrij rooskleurig uit
Daarom zo belangrijk dat de starters gestimuleerd worden. Ik ga hierna lekker een cheap appartementje kopen voor 80 a 90 K. Ben ik nog minder dan 350 per maand kwijt. (of een stukje meer als ik mn restschuld mee financieer) Kan ik elke maand doen met mn geld wat ik wil, zonder na te denken, zeker met m'n nieuwe werkplek en bijbehorend salaris. Plus, ik ben van het boze oog verlostquote:Op maandag 26 november 2012 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Netjes! Wel een fenomeen dat je in de hele huizenmarkt ziet he: iedereen zit eerst te wachten tot zijn eigen huis verkocht wordt voordat ze zich ergens aan willen binden. Dat maakt het er niet bepaald makkelijker op...des te lekkerder als het nu wel voor mekaar is
Klopt, maar van stimulans is weinig sprake door behoudende hypotheekverstrekkers en de hypotheekrenteaftrek die op de schop gaat. Niets is lekkerder dan een beetje financiele speling; kunnen kopen wat je wil (binnen een bepaalde bandbreedte dan), en niet bang te hoeven zijn dat je auto ermee stopt en je niet genoeg middelen hebt voor vervanging. Ik woon een stuk duurder (5 jaar geleden gezinswoning gekocht in een relatief dure buurt), maar zo lang ik of mijn vrouw niet bang hoeven te zijn voor onze baan (en we samen blijven) hebben we ook wel enige speling.quote:Op maandag 26 november 2012 08:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom zo belangrijk dat de starters gestimuleerd worden. Ik ga hierna lekker een cheap appartementje kopen voor 80 a 90 K. Ben ik nog minder dan 350 per maand kwijt. (of een stukje meer als ik mn restschuld mee financieer) Kan ik elke maand doen met mn geld wat ik wil, zonder na te denken, zeker met m'n nieuwe werkplek en bijbehorend salaris. Plus, ik ben van het boze oog verlost
Als je kinderen wilt, dan wil je ook in een veilige buurt wonen inderdaad. En dat kost wat. 5 Jaar geleden zat je ook aardig op de piek op de huizenmarkt (iets er voor). Blijven werken en bij elkaar blijven, dat is toch wel het belangrijkste. Dan komt het goed.quote:Op maandag 26 november 2012 08:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, maar van stimulans is weinig sprake door behoudende hypotheekverstrekkers en de hypotheekrenteaftrek die op de schop gaat. Niets is lekkerder dan een beetje financiele speling; kunnen kopen wat je wil (binnen een bepaalde bandbreedte dan), en niet bang te hoeven zijn dat je auto ermee stopt en je niet genoeg middelen hebt voor vervanging. Ik woon een stuk duurder (5 jaar geleden gezinswoning gekocht in een relatief dure buurt), maar zo lang ik of mijn vrouw niet bang hoeven te zijn voor onze baan (en we samen blijven) hebben we ook wel enige speling.
We zaten inderdaad op de piek van de huizenmarkt...ach, you win some, you loose somequote:Op maandag 26 november 2012 08:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je kinderen wilt, dan wil je ook in een veilige buurt wonen inderdaad. En dat kost wat. 5 Jaar geleden zat je ook aardig op de piek op de huizenmarkt (iets er voor). Blijven werken en bij elkaar blijven, dat is toch wel het belangrijkste. Dan komt het goed.
Maar optie loopt tot vrijdag. Erg spannend, als het allemaal lukt, dan zit ik in de zomer van 2013 op Ibiza, en in het najaar in Las Vegas
Kan puush nie zien niequote:Op maandag 26 november 2012 09:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak er maar een 'goede'morgen van. Kiek eens wat ik in mn Season Ticket pack aantref.
Haha, ja, dat is inderdaad een hele goede morgenquote:Op maandag 26 november 2012 09:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak er maar een 'goede'morgen van. Kiek eens wat ik in mn Season Ticket pack aantref.
Hahah geniaal!quote:Op maandag 26 november 2012 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De laatste status over mijn collega (en haar man met zijn abonnementje op relatieplanet.nl):
Vanochtend komt ze binnenlopen met zo'n rolkoffertje achter zin aan. Een andere collega en ik kijken elkaar veelbetekend aan, en ik kon het niet laten, dus ik vraag: "Goh, jij bent er vast een lekker weekendje tussenuit geweest?"
Het enige wat ik terugkreeg was een ijskoude blik, er kon nog geen goedemorgen vanaf![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, weer een gezin in puinquote:Op maandag 26 november 2012 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De laatste status over mijn collega (en haar man met zijn abonnementje op relatieplanet.nl):
Vanochtend komt ze binnenlopen met zo'n rolkoffertje achter zin aan. Een andere collega en ik kijken elkaar veelbetekend aan, en ik kon het niet laten, dus ik vraag: "Goh, jij bent er vast een lekker weekendje tussenuit geweest?"
Het enige wat ik terugkreeg was een ijskoude blik, er kon nog geen goedemorgen vanaf![]()
![]()
![]()
![]()
Genót!quote:Op maandag 26 november 2012 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
![]()
![]()
![]()
Geen target voor jou Toefjesquote:
Hier zat ik al op te wachtenquote:Op maandag 26 november 2012 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
![]()
![]()
![]()
Haha, dan is het wel goed als ze een toontje lager gaat zingenquote:Op maandag 26 november 2012 09:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen target voor jou Toefjes![]()
Zo'n typetje dat een week of twee terug hardop naar haar collega's roept: "Allemaal wel leuk en aardig, dat al die krantjes voor iedereen berekenen wat het nieuwe regeringsakkoord voor gevolgen heeft. Maar ik kan de gevolgen voor ons gewoon niet terugvinden, want de categorie 3x modaal staat gewoon niet genoemd"
Twee toontjes...minimaalquote:Op maandag 26 november 2012 09:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dan is het wel goed als ze een toontje lager gaat zingen
quote:Op maandag 26 november 2012 09:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dan is het wel goed als ze een toontje lager gaat zingen
Maar 3 keer modaal. Modaal is toch 33.000? Dan is een ton op zich niet zo heel erg bijzonder als je 2 verdiener bent, en 30+quote:
Zo ging het dus gisteravond met Sierdquote:Toch Messi.. Goaaall! Weer twee! Tuurlijk maakt ie er twee! Hij maakt er altijd twee! Messi heeft dit seizoen nog geen één wedstrijd één doelpunt gemaakt. Altijd twee. Ok, één keer drie dan.. Weer twee.. Negende keer dat ie twee doelpunten maakt, dit seizoen. Nou… ik zou zeggen neem nog een glaasje rioja, kijk het laatste journaal, belt u nog even met de familie, of uw studerende dochter. Zeg dat Barcelona gewonnen heeft, Messi natuurlijk twee gemaakt, want meer krijg je niet vanavond. Het is voorbij. Minuut 52. Dank voor uw aandacht. Graag tot volgend weekend. Dan heb je de derby van Madrid, in Bernabeu. Real tegen Atletico. Om 22:00. Dit was het. Levante - Barcelona. 0-2. Want meer dan twee, maakt Messi er nooit. Goedenavond.
(en na meer dan twee volle minuten radiostilte: )
“…ja, daar ben ik nog even... Meneer Moerer van Sport1 belde in de parkeergarage, dat het misschien ook nog interessant is om te vertellen wie de gouden bal dit jaar gaat winnen.. Dus ik ga toch nog even door..
Ik dacht dat modaal ietsje meer is dan dat (35k ofzo). Ze is 34 of 35, haar man ook zoiets. Samen een ton is 4-4,5k per maand per persoon. Dat is aardig, maar inderdaad geen uitzondering. En gewoon marktconform op de afdeling waar ze werkzaam is. Maar als dat soort geluiden terecht komen bij een gemiddelde operationele afdeling van een schadeverzekeraar, zijn er toch echt mensen die wurgneigingen krijgen hoorquote:Op maandag 26 november 2012 09:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar 3 keer modaal. Modaal is toch 33.000? Dan is een ton op zich niet zo heel erg bijzonder als je 2 verdiener bent, en 30+
Wat een baas is het ook.quote:Op maandag 26 november 2012 09:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Zo ging het dus gisteravond met Sierd
Met vakantiegeld, 13e maand en een goede onrelmatigheids toeslag kom je wel een eindje op weg. Al tik ik de 50 bij lange na niet aanquote:Op maandag 26 november 2012 09:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht dat modaal ietsje meer is dan dat (35k ofzo). Ze is 34 of 35, haar man ook zoiets. Samen een ton is 4-4,5k per maand per persoon. Dat is aardig, maar inderdaad geen uitzondering. En gewoon marktconform op de afdeling waar ze werkzaam is. Maar als dat soort geluiden terecht komen bij een gemiddelde operationele afdeling van een schadeverzekeraar, zijn er toch echt mensen die wurgneigingen krijgen hoor
En het is ook vooral de toon waarop het gezegd wordt, die ontzettende jeuk veroorzaakt
Volgens mij vereist zo'n baan wel een HBO/WO studie, dacht dat jij MBO had gedaan?quote:Op maandag 26 november 2012 10:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met vakantiegeld, 13e maand en een goede onrelmatigheids toeslag kom je wel een eindje op weg. Al tik ik de 50 bij lange na niet aanLijkt me heerlijk om gewoon normale mensen tijden te werken en dan zo'n mooi salaris mee te pakken
Kutwijf
Gefeliciteerdquote:Op maandag 26 november 2012 10:24 schreef Jonnsie het volgende:
Jongens iemand interesse om mijn FUT handel over te nemen tegen een schappelijke prijs? Ik bedoel dan coins en spelers?
Heb een nieuwe baan en heb hierdoor geen tijd meer om achter de Xbox te zitten.. (ook die is te koop) Bij interesse even DM'en!
Alles gewoon verkopen en op marktplaats gooien.quote:Op maandag 26 november 2012 10:24 schreef Jonnsie het volgende:
Jongens iemand interesse om mijn FUT handel over te nemen tegen een schappelijke prijs? Ik bedoel dan coins en spelers?
Heb een nieuwe baan en heb hierdoor geen tijd meer om achter de Xbox te zitten.. (ook die is te koop) Bij interesse even DM'en!
Edit:
Ongeveer 100k coins
Spelers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een hele lading silvers waaronder dit team:
http://www.ea.com/nl/voet(...)-off#c9GfJewOyo4:360
Wilde eerst kijken of ik iemand hier er blij mee kan maken!quote:Op maandag 26 november 2012 10:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Alles gewoon verkopen en op marktplaats gooien.
Nee voor alles. Het is maar virtuele materie, niets waard dus. Ik geef je er tenminste nog 10¤ voorquote:
Nice, goed geprobeerd, maar nee...quote:Op maandag 26 november 2012 10:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee voor alles. Het is maar virtuele materie, niets waard dus. Ik geef je er tenminste nog 10¤ voor
Paar jaartjes, dan ben ik er hopelijkquote:Op maandag 26 november 2012 10:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met vakantiegeld, 13e maand en een goede onrelmatigheids toeslag kom je wel een eindje op weg. Al tik ik de 50 bij lange na niet aanLijkt me heerlijk om gewoon normale mensen tijden te werken en dan zo'n mooi salaris mee te pakken
Kutwijf
Zucht, dan maar Marktplaats dus xDquote:Op maandag 26 november 2012 10:55 schreef DutchSL het volgende:
Ik bied 25, inclusief de Xbox zelf en Fifa.
Grats man!quote:Op maandag 26 november 2012 10:24 schreef Jonnsie het volgende:
Edit:
Ongeveer 100k coins
Spelers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een hele lading silvers waaronder dit team:
http://www.ea.com/nl/voet(...)-off#c9GfJewOyo4:360
Welke prijs heb je zelf in gedachte? Spelers en die coins alleen dan.quote:Op maandag 26 november 2012 10:57 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Zucht, dan maar Marktplaats dus xD
quote:Op maandag 26 november 2012 11:39 schreef Thorb het volgende:
Jonnsie alles aan poker verkopen
En je xbox aan fuszy
Gratz met je baan, wel jammer dat je geen tijd meer voor xbox etc hebt
Zal een foutje zijn geweest iddquote:Op maandag 26 november 2012 11:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Morgen![]()
Zhano, 2 hele goede deals met die Benzia en Eto'o en dan ook nog Xavi in een packToch snap ik niet dat mensen een Eto'o voor 250 erop zetten.
Ik had aan het einde van FUT10 een IF Xavi en een David Villa voor 200c en in FUT12 een IF Bruno Alves voor 200cquote:Op maandag 26 november 2012 12:27 schreef Zhano het volgende:
Moet trouwens zeggen dat ik al sinds FUT 11 regelmatig check op Gold =<300,en dat het beste tot nu toe een Arteta van 4k was. Recht eigenlijk allemaal 300-316c discards.
Allemaal troep. Met zo'n charge kit eindig je dat je die play n charge er altijd aan hebt hangen omdat die batterij dood is. Gewoon met draad kopenquote:Op maandag 26 november 2012 12:25 schreef Rijst het volgende:
Gaan die Chargekits voor de xbox controllers lang mee? Ik bedoel dan dat ze niet snel stuk gaan.
Nicequote:Op maandag 26 november 2012 12:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had aan het einde van FUT10 een IF Xavi en een David Villa voor 200c en in FUT12 een IF Bruno Alves voor 200cOok had ik een keer een Geovanni voor 250c in FUT11
Ik heb 2 draadloze en eentje met draad en gebruik ook altijd de laatste, helaas nu een kabelbreukjequote:Op maandag 26 november 2012 12:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Allemaal troep. Met zo'n charge kit eindig je dat je die play n charge er altijd aan hebt hangen omdat die batterij dood is. Gewoon met draad kopen
Maar dan nog is een chargekit goedkoper dan een losse controller met draad.quote:Op maandag 26 november 2012 12:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Allemaal troep. Met zo'n charge kit eindig je dat je die play n charge er altijd aan hebt hangen omdat die batterij dood is. Gewoon met draad kopen
Dit iddquote:Op maandag 26 november 2012 12:41 schreef DutchSL het volgende:
PS3 controller met uitneembare oplaadkabel
Ik heb die dock voor de PS3 sinds kort. Ik doe hem in de nacht gewoon in de dock en hij is de volgende ochtend helemaal vol om er een dag tegen aan te gaan.quote:Op maandag 26 november 2012 12:41 schreef DutchSL het volgende:
PS3 controller met uitneembare oplaadkabel
Ik heb die van mij al bijna twee jaar en werkt nog perfectquote:Op maandag 26 november 2012 12:25 schreef Rijst het volgende:
Gaan die Chargekits voor de xbox controllers lang mee? Ik bedoel dan dat ze niet snel stuk gaan.
Welke heb je?quote:Op maandag 26 november 2012 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb die van mij al bijna twee jaar en werkt nog perfect
Wat heb je daar nou aanquote:Op maandag 26 november 2012 12:46 schreef Ozz-03 het volgende:
r de PS3 sinds kort. Ik doe hem in de nacht gewoon in de dock en hij is de volgende ochtend helemaal vol om er een dag tegen aan te gaan.
Van Deamon Tools zit ook een jaar garantie op. Alleen de kabel is wat kort maar ik zit nooit ver van mijn monitorquote:
quote:
Wat heeft DT ermee te maken?quote:Op maandag 26 november 2012 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Deamon Tools zit ook een jaar garantie op. Alleen de kabel is wat kort maar ik zit nooit ver van mijn monitor
Daemon klopt wel hoor, maar Daemon Tools is iets andersquote:Op maandag 26 november 2012 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Demon bedoel ik
Hebben E bij de gamemania
Leuk man, maar jij hebt een gaystation want je bent gayquote:Op maandag 26 november 2012 12:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Wat heeft DT ermee te maken?
Ik gebruik een lange usb-kabel die ik kan aansluiten aan mijn controller usb kabel.
Grappig joh, raar dat jij die ook hebt.quote:Op maandag 26 november 2012 12:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Leuk man, maar jij hebt een gaystation want je bent gay
ben biquote:Op maandag 26 november 2012 12:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Grappig joh, raar dat jij die ook hebt.
Oh achter op die charge kit staat Demonquote:Op maandag 26 november 2012 12:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Daemon klopt wel hoor, maar Daemon Tools is iets anders(tooltje om bv. iso's mee te openen)
Zkr een chinese bedrijf. Kan er niks over vinden.quote:Op maandag 26 november 2012 12:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh achter op die charge kit staat Demon
Ik dacht dat het merk voor accessoires ook Daemon heette, of was het nou D3mon, in elk geval niet gewoon Demon.quote:Op maandag 26 november 2012 12:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh achter op die charge kit staat Demon
Mattie check gewoon gamemaniaquote:Op maandag 26 november 2012 12:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zkr een chinese bedrijf. Kan er niks over vinden.
Dan moet i helemaal naar damscoquote:Op maandag 26 november 2012 13:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mattie check gewoon gamemania
Toen ik gisteren die Vilhena commentaar zag geven na de wedstrijd moest ik weer aan dat programma denkenquote:Op maandag 26 november 2012 13:20 schreef ThadCastle het volgende:
Rappers in de sneeuw gekeken. Toch wel vermakelijke tv
dees?quote:Op maandag 26 november 2012 13:23 schreef n0ir het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De officiële play en charge kit van Microsoft is gewoon alles wat je nodig hebt.
Hoe duur zijn die dingen? Miss eens even de Sint lief aan kijken..quote:Op maandag 26 november 2012 13:23 schreef n0ir het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De officiële play en charge kit van Microsoft is gewoon alles wat je nodig hebt.
Hoe is IF Grabban?quote:Op maandag 26 november 2012 12:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is het toch irritant als de tegenstander lagtDaardoor draaien mijn spelers niet snel en kunnen ze niet in 1 keer passen en dan kan de tegenstander natuurlijk wel van mij winnen
Ondanks dat had ik nog steeds kansen op de gelijkmaker maar toen viel de 0-2 in de 90e minuut.
Hij valt mij behoorlijk tegen.quote:Op maandag 26 november 2012 13:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe is IF Grabban?
[ afbeelding ]
Wel stoer die zwarte voorin![]()
Ik dacht 19,95 of 5 euro meer.quote:Op maandag 26 november 2012 13:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoe duur zijn die dingen? Miss eens even de Sint lief aan kijken..
Die van mijn fotoow kan ik voor 10eu oppikken nieuw zijn denk ik niet orginelquote:Op maandag 26 november 2012 13:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik dacht 19,95 of 5 euro meer.
Wel die van ms halen want die B-merken bij de Bart Smit enzo hebben schijnbaar sneller last van een lamme batterij.
B merk van de Gamemania is gewoon perfect.quote:Op maandag 26 november 2012 13:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik dacht 19,95 of 5 euro meer.
Wel die van ms halen want die B-merken bij de Bart Smit enzo hebben schijnbaar sneller last van een lamme batterij.
Zal wel Dealextreme gevalletje zijn, moet je niet aan beginnen. Gewoon 20¤ betalen en voor het MS spul gaan.quote:Op maandag 26 november 2012 13:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die van mijn fotoow kan ik voor 10eu oppikken nieuw zijn denk ik niet orginel
Chinese namaak is altijd topkwaliteit, waar kan ik dit bestellen want mijn accu is echt geen 3600mHw.quote:Op maandag 26 november 2012 13:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die van mijn fotoow kan ik voor 10eu oppikken nieuw zijn denk ik niet orginel
Okéquote:Op maandag 26 november 2012 13:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
B merk van de Gamemania is gewoon perfect.
Hier om de hoek.quote:Op maandag 26 november 2012 13:45 schreef n0ir het volgende:
[..]
Chinese namaak is altijd topkwaliteit, waar kan ik dit bestellen want mijn accu is echt geen 3600mHw.
[..]
Oké
Ik heb trouwens ook een "Quick charge kit", waardeloos natuurlijk, alsof ik er ooit aan denk die shit op te laden terwijl ie nog niet is uitgevallen.
Nee, ik moet ze eens per 2 weken opladen als ik af en toe speel. Je kan meer dan 20 uur op een zo'n ding.quote:Op maandag 26 november 2012 12:25 schreef Rijst het volgende:
Beweren dat jij maar 10 uur per week speelt...quote:Op maandag 26 november 2012 14:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik moet ze eens per 2 weken opladen als ik af en toe speel. Je kan meer dan 20 uur op een zo'n ding.
Ja, je mag wel alles bijhouden maar veel speel ik niet.quote:Op maandag 26 november 2012 14:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Beweren dat jij maar 10 uur per week speelt...
Minder fokken meer spelenquote:Op maandag 26 november 2012 14:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, je mag wel alles bijhouden maar veel speel ik niet.
DOe ik ook niet zo heel veel meerquote:
Die voorzet erna zegt genoegquote:Op maandag 26 november 2012 14:27 schreef vandermar het volgende:
Is Lukoki dan ook een balvirtuoos omdat hij de Cler door de benen speelde?Toe even, een willekeurige gehandicapte kan dit bij Mathijsen doen.
Heb je dat wel eens geprobeerd dan?quote:Op maandag 26 november 2012 14:27 schreef vandermar het volgende:
Is Lukoki dan ook een balvirtuoos omdat hij de Cler door de benen speelde?Toe even, een willekeurige gehandicapte kan dit bij Mathijsen doen.
Nee, jij wel?quote:Op maandag 26 november 2012 14:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb je dat wel eens geprobeerd dan?
ripper togquote:Op maandag 26 november 2012 14:37 schreef Rijst het volgende:
DS2 welke kleur monster vond ik ook alweer lekker? Ik ben het vergeten.
Nee. Maar ik ben dan ook geen mongool.quote:
Niet fokken met Lukoki ja.quote:Op maandag 26 november 2012 14:27 schreef vandermar het volgende:
Als je onder Leeuwarden woont welquote:Op maandag 26 november 2012 14:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ben dan ook geen mongool.
@Rijst: Was het niet Khaos? Die met juice, zonder 'prik'?
Oja klopt. Ik heb Ripper gekocht dies ook geel dacht dat dat m was maar dees is fucking smerigquote:Op maandag 26 november 2012 14:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ben dan ook geen mongool.
@Rijst: Was het niet Khaos? Die met juice, zonder 'prik'?
quote:Op maandag 26 november 2012 14:40 schreef wieisboos het volgende:
nee Rijst het was Monster Rehab ik weet het weer
Oja. Hoezo maken ze al die dingen geelquote:Op maandag 26 november 2012 14:40 schreef wieisboos het volgende:
nee Rijst het was Monster Rehab ik weet het weer
Of gewoon geen pakjes kopenquote:Op maandag 26 november 2012 14:21 schreef DutchSL het volgende:
Kom er nu achter dat ik geen consumables meer kan toepassen via de webapp.
Lekker als je unassigned items hebt en niet meer kunt BIN'nen, maar je consumables pile ook vol zit met contracten. Dat wordt wachten tot mijn trade pile expired en hopen dat de BIN er dan nog op staat.. (of discarden, maar doe ik niet aan).
Jij woont in een buitenwijk van Leeuwarden als het ware, Stiens zelf is echt niks.quote:Op maandag 26 november 2012 14:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je onder Leeuwarden woont wel
Alles behalve die normale (groen) is vies.quote:Op maandag 26 november 2012 14:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oja klopt. Ik heb Ripper gekocht dies ook geel dacht dat dat m was maar dees is fucking smerigSmaakt naar bananensap met prik
Leeuwarden is de voorstad van stiens.quote:Op maandag 26 november 2012 14:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij woont in een buitenwijk van Leeuwarden als het ware, Stiens zelf is echt niks.
[..]
Alles behalve die normale (groen) is vies.
Flikker lekker op. Ik drink het normaal nooit. Ik vond die Rehab gewoon lekker omdat het naar ranja smaakte.quote:Op maandag 26 november 2012 14:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Energiedrank.Zeker ook nog frikandelbroodjes bij halen.
Klopt. En als je zin hebt in een lekker zoet rommeldrankje dan een lekker blik Monster of Golden Power.quote:Op maandag 26 november 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
Gewoon koffie drinken als je een oppepper nodig hebt.
Share the fun.quote:Op maandag 26 november 2012 14:50 schreef Zhano het volgende:
Godver, die tweets van Lindgren. Zo flauw, toch leuk.
Wel zwart anders is het maar smerig.quote:Op maandag 26 november 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
Gewoon koffie drinken als je een oppepper nodig hebt.
Je doet me denken aan die ene andere Nederlandse youtuberquote:Op maandag 26 november 2012 14:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik lette even niet op (haha!) Ik ging net in de finale van het bronze toernooi omschakelen naar 3-5-2 en ik haalde per ongeluk Weston eruit en ik zette Noble op LMOverigens scoorde hij 2x en ik won 3-1.
Hangt ervanaf wat voor koffie het is. Soms pleur ik er flink wat melk in omdat het anders niet te zuipen is.quote:Op maandag 26 november 2012 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel zwart anders is het maar smerig.
Alleen mietjes drinken koffie met melk.quote:Op maandag 26 november 2012 14:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hangt ervanaf wat voor koffie het is. Soms pleur ik er flink wat melk in omdat het anders niet te zuipen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 november 2012 14:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Alleen mietjes drinken koffie met melk.
Melkquote:Op maandag 26 november 2012 14:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hangt ervanaf wat voor koffie het is. Soms pleur ik er flink wat melk in omdat het anders niet te zuipen is.
quote:Op maandag 26 november 2012 14:56 schreef Rijst het volgende:
Spoiler TWD. Ik wil niet meer verder kijkenHeb m op stop gezet na deze
Alsof iemand nog klikt op die spoiler, jou kennende kan het zomaar over een hele andere serie gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 november 2012 14:57 schreef n0ir het volgende:
[..]
Alsof iemand nog klikt op die spoiler, jou kennende kan het zomaar over een hele andere serie gaan.
Koop dan gewoon ranjaquote:Op maandag 26 november 2012 14:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vond die Rehab gewoon lekker omdat het naar ranja smaakte.
Ik ben ook een Nederlandse YouTuber.quote:Op maandag 26 november 2012 14:54 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je doet me denken aan die ene andere Nederlandse youtuber
Volgens mij doelde hij op jouquote:Op maandag 26 november 2012 15:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben ook een Nederlandse YouTuber.
Het zit vandaag weer tegen want ik maakte net een enorme fout met mijn keeper door de bal in de voeten van de tegenstander te schieten en daarna schoot de tegenstander er een vrije trap in van 30 meter met Jerome terwijl mijn keeper in de goede hoek stond. Ik had 10 kansen maar ik benutte er maar 1.
De humor van Crookk is dan ook onnavolgbaar.quote:
poker4lifee dm'enquote:Op maandag 26 november 2012 15:12 schreef Luukiee09 het volgende:
Iemand die nog coins moet kopen? 500k voor 50,-
Voor PS3? Dan DM graag!quote:Op maandag 26 november 2012 15:12 schreef Luukiee09 het volgende:
Iemand die nog coins moet kopen? 500k voor 50,-
Ligt nogal aan je budget/wat je uit wil geven. Ze zijn hier nogal fan van Agbon maar daar betaal je wel voorquote:Op maandag 26 november 2012 15:25 schreef StijnDa het volgende:
Wie kan me helpen met een silver teamKen de silver markt erg slecht, heb alleen een Nederlands/Belgisch team. Wat zijn goede teams dit jaar?
La Liga silverquote:Op maandag 26 november 2012 15:25 schreef StijnDa het volgende:
Wie kan me helpen met een silver teamKen de silver markt erg slecht, heb alleen een Nederlands/Belgisch team. Wat zijn goede teams dit jaar?
Op de PC verkopen ze hem al voor minimaal 500kquote:Op maandag 26 november 2012 15:21 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast gehaald.
Maar gewoon de laagste bin gepakt, wel aardige prijs.
275k maxquote:Op maandag 26 november 2012 15:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ligt nogal aan je budget/wat je uit wil geven. Ze zijn hier nogal fan van Agbon maar daar betaal je wel voor
Dan heb je wel wat keuze ja, heb zelf een silverteam van 20k en eentje van nog minder volgens mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tim86 heeft nog wel wat toffe silverteams i.i.g. (maar heb geen coins atm)
Cisse - Boriniquote:
Dankje, mijn fout.quote:Op maandag 26 november 2012 15:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Cisse - Borini
Guzman
Beausejour - Anita - Fer - Lens
Figueroa - Douglas - Heitinga
Stekelenburg
quote:Op maandag 26 november 2012 15:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan heb je wel wat keuze ja, heb zelf een silverteam van 20k en eentje van nog minder volgens mij.Oké bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tim86 heeft nog wel wat toffe silverteams i.i.g. (maar heb geen coins atm)
![]()
Allrightyquote:Op maandag 26 november 2012 15:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dankje, mijn fout.
Ik had erbij moeten zetten dat ik graag 4-2-3-1 speel
Sorry steefie, toch bedankt voor de moeite
Tyton, Willems, Marcelo, Derijck, Manolev, Bommel, Strootman, Wijnaldum, Mertens, Matavz en Narsingh.quote:Op maandag 26 november 2012 15:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dankje, mijn fout.
Ik had erbij moeten zetten dat ik graag 4-2-3-1 speel
Sorry steefie, toch bedankt voor de moeite
Lens niet opstellenquote:Op maandag 26 november 2012 15:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tyton, Willems, Marcelo, Derijck, Manolev, Bommel, Strootman, Wijnaldum, Mertens, Matavz en Narsingh.
Beste van de eredivisie toch!
Kan toch niet met chemistry!!quote:Op maandag 26 november 2012 15:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tyton, Willems, Marcelo, Derijck, Manolev, Bommel, Strootman, Wijnaldum, Mertens, Matavz en Narsingh.
Beste van de eredivisie toch!
Dankjewelquote:Op maandag 26 november 2012 15:39 schreef vandermar het volgende:
Moutinho - Elias
Coentrao - Pepe - Mangala - Danilo
Helton
JA MAAR IEDEREEN GAAT HATEN EN DAT MAAKT ME VERDRIETIGquote:Op maandag 26 november 2012 15:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo overdreven te reageren, iedereen maakt fouten.
Huilenquote:Op maandag 26 november 2012 15:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
JA MAAR IEDEREEN GAAT HATEN EN DAT MAAKT ME VERDRIETIG
Op een bepaalde leeftijd, dat zul je later ook wel gaan merken, zal geen werkgever geinteresseerd meer zijn wat voor diploma's je in je kindertijd hebt behaald. Dan gaat het allemaal om vakkennisquote:Op maandag 26 november 2012 10:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij vereist zo'n baan wel een HBO/WO studie, dacht dat jij MBO had gedaan?
Je wil ze allemaal weten?quote:
Dus ik studeer nu voor niks?quote:Op maandag 26 november 2012 15:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd, dat zul je later ook wel gaan merken, zal geen werkgever geinteresseerd meer zijn wat voor diploma's je in je kindertijd hebt behaald. Dan gaat het allemaal om vakkennis
Weet ik niet en HSV/Atleticoquote:Op maandag 26 november 2012 15:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die Oranje en die Met wit blauw en rood?
Je verhaal is niet helemaal waterdicht Toefjes, maar je punt is duidelijkquote:Op maandag 26 november 2012 15:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd, dat zul je later ook wel gaan merken, zal geen werkgever geinteresseerd meer zijn wat voor diploma's je in je kindertijd hebt behaald. Dan gaat het allemaal om vakkennis
Haha een roulettequote:
Gewoon mbo doen, YOLOquote:Op maandag 26 november 2012 15:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus ik studeer nu voor niks?
Daar gaat mijn motivatie
Het commentaar loopt wel lekker gelijk met het beeld.quote:Op maandag 26 november 2012 15:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha een rouletteScoort hij de 1-0: Ik ben pro man. Ik heb Fifa 12 niet eens gespeeld en hij heeft alle fifa's gedaan. Kunnen we hem niet voor clubs inviten?
Ikquote:Op maandag 26 november 2012 15:54 schreef vandermar het volgende:
Wie wil potje blops doen? Ik heb geen mic dus ook geen gepraat.
Sorry ik kan niet gamen zonder pratenquote:Op maandag 26 november 2012 15:54 schreef vandermar het volgende:
Wie wil potje blops doen? Ik heb geen mic dus ook geen gepraat.
Nog meer animo?quote:
Ga je gezellie met Mathijs praten, ik mute de bende welquote:Op maandag 26 november 2012 15:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Sorry ik kan niet gamen zonder praten
Nee kom vnv na VI pas, nu nog even wat voor school doenquote:Op maandag 26 november 2012 15:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga je gezellie met Mathijs praten, ik mute de bende wel
quote:Op maandag 26 november 2012 15:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee kom vnv na VI pas, nu nog even wat voor school doen
Ik denk dat als je op je 50e een heel netwerk hebt, je je baan kwijtraakt, en je via een vriend van een oud collega ergens aan de slag kunt, je niet een kopie van een diploma hoeft te overleggen dat je 28 jaar eerder hebt behaald.quote:Op maandag 26 november 2012 15:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus ik studeer nu voor niks?
Daar gaat mijn motivatie
Club?quote:Op maandag 26 november 2012 15:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze was het niet zeker
Nee maar je diploma is wel belangrijk waar je begint en waar je dus je vakkennis op zal doen. En dus ook voor je latere baan. Hoop ik dan maar ...quote:Op maandag 26 november 2012 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat als je op je 50e een heel netwerk hebt, je je baan kwijtraakt, en je via een vriend van een oud collega ergens aan de slag kunt, je niet een kopie van een diploma hoeft te overleggen dat je 28 jaar eerder hebt behaald.
Daarom gaat Mathijs altijd netwerken op de gollufquote:Op maandag 26 november 2012 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat als je op je 50e een heel netwerk hebt, je je baan kwijtraakt, en je via een vriend van een oud collega ergens aan de slag kunt, je niet een kopie van een diploma hoeft te overleggen dat je 28 jaar eerder hebt behaald.
Weet je hoe koud dat nu is?quote:Op maandag 26 november 2012 15:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daarom gaat Mathijs altijd netwerken op de golluf
Dan moet je niet met die burgerflipper gaan spelenquote:Op maandag 26 november 2012 16:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weet je hoe koud dat nu is?
Ik netwerk nu op blops.
quote:Moestafa El Kabir heeft een nieuwe emplooi gevonden. De Nederlandse aanvaller vertrekt bij Mjällby IF en gaat aan de slag bij BK Häcken. El Kabir heeft inmiddels zijn handtekening gezet onder een verbintenis bij de Zweedse club. De duur van het contract is nog onbekend.
Waarom koop jij nou ook alweer geen blops?quote:Op maandag 26 november 2012 16:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan moet je niet met die burgerflipper gaan spelen
Het is inderdaad vies koud. Tijd om te schaatsen
Ga ik toch niet spelen denk ik. Heb nog wel meer spellen liggen maar clubsquote:Op maandag 26 november 2012 16:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom koop jij nou ook alweer geen blops?
Miltvuur?quote:Op maandag 26 november 2012 15:56 schreef Kamikazie het volgende:
Wie weet er hier veel van medische zaken af?
Kan je van een gescheurde milt verdere gevolgen hebben (na de operatie)?
Huh wat?quote:
DarkSonic heeft je aangegeven omdat je Eto'o had voor 250c met je autobuyer.quote:Op maandag 26 november 2012 16:02 schreef Zhano het volgende:
Kom ineens niet meer in de webappHeb niet eens getampered, whats up?
Oh, ja dus.quote:Op maandag 26 november 2012 16:02 schreef Zhano het volgende:
Kom ineens niet meer in de webappHeb niet eens getampered, whats up?
Erg vervelend, een van de best doorbloedde organen, doet flink pijn.quote:Op maandag 26 november 2012 15:56 schreef Kamikazie het volgende:
Wie weet er hier veel van medische zaken af?
Kan je van een gescheurde milt verdere gevolgen hebben (na de operatie)?
quote:Op maandag 26 november 2012 16:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
DarkSonic heeft je aangegeven omdat je Eto'o had voor 250c met je autobuyer.
Miltvuur is een ziekte, misschien ken je het onder de Engelse naam: Anthrax.quote:Op maandag 26 november 2012 16:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Huh wat?
Een vriend van me heeft na een avondje stappen zijn milt gescheurd (lang verhaal) en was nieuwsgierig of dat blijvende schade kan geven.
Ik gok op een vechtpartijtjequote:
Mijn silverteams op dit moment:quote:Op maandag 26 november 2012 15:25 schreef StijnDa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ideetjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Genoeg aanbod hoor imo.quote:Op maandag 26 november 2012 16:08 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben echt inspiratieloos wat silvers betreft in deze FUT, er zijn er veel en veel minder die mij aanspreken.
Leuke IF's komen er ook niet of nauwelijks uit.
Zou me niet verbazen, net zoals het me niet zou verbazen dat ze dan gaan verlengen en hem 3 maanden later ontslaan.quote:Op maandag 26 november 2012 16:13 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou toch niet zo zijn dat Benitez voor dat halfjaar ook spelers mag halen? Dat hij dat bepaalt?
Ah oke, dankjequote:Op maandag 26 november 2012 16:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Erg vervelend, een van de best doorbloedde organen, doet flink pijn.
Ze kunnen je milt wel verwijderen, en als de operatie geslaagd is is er daarna niets meer aan de hand
quote:
Had iets in zijn drankje gehad waardoor hij van de fiets is gedonderd (dat is wat de dokteren zeggen) en daarna nog een paar keer in de badkamer is gevallen.quote:Op maandag 26 november 2012 16:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik gok op een vechtpartijtje
Is alles echt down, zou wel nice zijn want ik zit er nog in. Met mijn 2k
Meer mensen last van?quote:Proxy Error
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request GET /intl/football/myprofile.
Reason: Error reading from remote server
Ja.quote:Op maandag 26 november 2012 16:19 schreef Aldo-MC het volgende:
Als ik de Fut Webapp open krijgt ik dit:
[..]
Meer mensen last van?
Nicequote:
Thnx goed gezienquote:Op maandag 26 november 2012 16:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel tof, alleen heb je in het midden niet de verkeerde kleur blauw gebruikt (dat streepje)
Godverquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |