PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Nu is wel een goede tijd denk ik. Weinig mensen online enzo.quote:Op maandag 26 november 2012 00:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zit te twijfelen om een pack attack te doen van 100k ...
In me eerste heb ik gelijk Dedequote:Op maandag 26 november 2012 00:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nu is wel een goede tijd denk ik. Weinig mensen online enzo.
Niet verkeerdquote:Op maandag 26 november 2012 01:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
In me eerste heb ik gelijk Dede
Is ook de enige goedequote:
Moet ik me aangesproken voelen?quote:Op maandag 26 november 2012 00:04 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben oprecht verbaasd over het niveau hier van sommigen. Triest. Hypocriete pauperbende.
hoe haal je een Eto'o binnen voor 250c?quote:
Gewoon, elke keer ff zoeken op gold met max bin 300c. Dikke adrenaline rush, klikken klikken klikkenquote:Op maandag 26 november 2012 01:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
hoe haal je een Eto'o binnen voor 250c?
Je vinger is getraind voor deze shit.quote:Op maandag 26 november 2012 01:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon, elke keer ff zoeken op gold met max bin 300c. Dikke adrenaline rush, klikken klikken klikken
* Zhano maakt maar geen vunzige opmerking over Rijst's moederquote:Op maandag 26 november 2012 01:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je vinger is getraind voor deze shit.
Dat doen die pistol shooters op BO2 vingers trainenquote:Op maandag 26 november 2012 01:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je vinger is getraind voor deze shit.
Als jij achterin rondtikt alleen omdat mensen 5atb spelen wel ja, maar dat doe jij toch niet?quote:
Leuk teampje lijkt me wel. Niet echt iets toe te voegen verderquote:Op maandag 26 november 2012 01:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog tips/verbeteringen?
Nee maar we rekken af en toe wel tijd met clubs omdat we willen winnen.quote:Op maandag 26 november 2012 01:50 schreef Tim86 het volgende:
terin rondtikt alleen omdat mensen 5atb spelen wel ja
http://img689.imageshack.us/img689/4813/klappentheo.gif (copy/paste deze link)quote:Op maandag 26 november 2012 01:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee maar we rekken af en toe wel tijd met clubs omdat we willen winnen.
Puush ftw:quote:Op maandag 26 november 2012 01:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ http://img689.imageshack.us/img689/4813/klappentheo.gif (copy/paste deze link) ]
Doe maar een keer mee dan snap je het welquote:Op maandag 26 november 2012 01:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ http://img689.imageshack.us/img689/4813/klappentheo.gif (copy/paste deze link) ]
Ja, gaat het rond komen??quote:Op maandag 26 november 2012 08:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]Dit is de week dat het huis verpatst gaat worden
Gisteren bezichtiging gehad, en ze moeten wachten tot hun huis verkocht is. Althans, aanstaande donderdag lopen de ontbindende voorwaarden af voor wat betreft hun verkoop. Dus zou de weg vrij moeten zijn voor hun om de hypotheek te regelen. Het ziet er dus erg gunstig uit. Mijn restschuld kan ik gewoon in mijn volgende hypotheek opnemen, dus het ziet er vrij rooskleurig uitquote:Op maandag 26 november 2012 08:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, gaat het rond komen??
Netjes! Wel een fenomeen dat je in de hele huizenmarkt ziet he: iedereen zit eerst te wachten tot zijn eigen huis verkocht wordt voordat ze zich ergens aan willen binden. Dat maakt het er niet bepaald makkelijker op...des te lekkerder als het nu wel voor mekaar isquote:Op maandag 26 november 2012 08:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisteren bezichtiging gehad, en ze moeten wachten tot hun huis verkocht is. Althans, aanstaande donderdag lopen de ontbindende voorwaarden af voor wat betreft hun verkoop. Dus zou de weg vrij moeten zijn voor hun om de hypotheek te regelen. Het ziet er dus erg gunstig uit. Mijn restschuld kan ik gewoon in mijn volgende hypotheek opnemen, dus het ziet er vrij rooskleurig uit
Daarom zo belangrijk dat de starters gestimuleerd worden. Ik ga hierna lekker een cheap appartementje kopen voor 80 a 90 K. Ben ik nog minder dan 350 per maand kwijt. (of een stukje meer als ik mn restschuld mee financieer) Kan ik elke maand doen met mn geld wat ik wil, zonder na te denken, zeker met m'n nieuwe werkplek en bijbehorend salaris. Plus, ik ben van het boze oog verlostquote:Op maandag 26 november 2012 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Netjes! Wel een fenomeen dat je in de hele huizenmarkt ziet he: iedereen zit eerst te wachten tot zijn eigen huis verkocht wordt voordat ze zich ergens aan willen binden. Dat maakt het er niet bepaald makkelijker op...des te lekkerder als het nu wel voor mekaar is
Klopt, maar van stimulans is weinig sprake door behoudende hypotheekverstrekkers en de hypotheekrenteaftrek die op de schop gaat. Niets is lekkerder dan een beetje financiele speling; kunnen kopen wat je wil (binnen een bepaalde bandbreedte dan), en niet bang te hoeven zijn dat je auto ermee stopt en je niet genoeg middelen hebt voor vervanging. Ik woon een stuk duurder (5 jaar geleden gezinswoning gekocht in een relatief dure buurt), maar zo lang ik of mijn vrouw niet bang hoeven te zijn voor onze baan (en we samen blijven) hebben we ook wel enige speling.quote:Op maandag 26 november 2012 08:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom zo belangrijk dat de starters gestimuleerd worden. Ik ga hierna lekker een cheap appartementje kopen voor 80 a 90 K. Ben ik nog minder dan 350 per maand kwijt. (of een stukje meer als ik mn restschuld mee financieer) Kan ik elke maand doen met mn geld wat ik wil, zonder na te denken, zeker met m'n nieuwe werkplek en bijbehorend salaris. Plus, ik ben van het boze oog verlost
Als je kinderen wilt, dan wil je ook in een veilige buurt wonen inderdaad. En dat kost wat. 5 Jaar geleden zat je ook aardig op de piek op de huizenmarkt (iets er voor). Blijven werken en bij elkaar blijven, dat is toch wel het belangrijkste. Dan komt het goed.quote:Op maandag 26 november 2012 08:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, maar van stimulans is weinig sprake door behoudende hypotheekverstrekkers en de hypotheekrenteaftrek die op de schop gaat. Niets is lekkerder dan een beetje financiele speling; kunnen kopen wat je wil (binnen een bepaalde bandbreedte dan), en niet bang te hoeven zijn dat je auto ermee stopt en je niet genoeg middelen hebt voor vervanging. Ik woon een stuk duurder (5 jaar geleden gezinswoning gekocht in een relatief dure buurt), maar zo lang ik of mijn vrouw niet bang hoeven te zijn voor onze baan (en we samen blijven) hebben we ook wel enige speling.
We zaten inderdaad op de piek van de huizenmarkt...ach, you win some, you loose somequote:Op maandag 26 november 2012 08:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je kinderen wilt, dan wil je ook in een veilige buurt wonen inderdaad. En dat kost wat. 5 Jaar geleden zat je ook aardig op de piek op de huizenmarkt (iets er voor). Blijven werken en bij elkaar blijven, dat is toch wel het belangrijkste. Dan komt het goed.
Maar optie loopt tot vrijdag. Erg spannend, als het allemaal lukt, dan zit ik in de zomer van 2013 op Ibiza, en in het najaar in Las Vegas
Kan puush nie zien niequote:Op maandag 26 november 2012 09:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak er maar een 'goede'morgen van. Kiek eens wat ik in mn Season Ticket pack aantref.
Haha, ja, dat is inderdaad een hele goede morgenquote:Op maandag 26 november 2012 09:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak er maar een 'goede'morgen van. Kiek eens wat ik in mn Season Ticket pack aantref.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |