PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Nu is wel een goede tijd denk ik. Weinig mensen online enzo.quote:Op maandag 26 november 2012 00:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zit te twijfelen om een pack attack te doen van 100k ...
In me eerste heb ik gelijk Dedequote:Op maandag 26 november 2012 00:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nu is wel een goede tijd denk ik. Weinig mensen online enzo.
Niet verkeerdquote:Op maandag 26 november 2012 01:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
In me eerste heb ik gelijk Dede
Is ook de enige goedequote:
Moet ik me aangesproken voelen?quote:Op maandag 26 november 2012 00:04 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben oprecht verbaasd over het niveau hier van sommigen. Triest. Hypocriete pauperbende.
hoe haal je een Eto'o binnen voor 250c?quote:
Gewoon, elke keer ff zoeken op gold met max bin 300c. Dikke adrenaline rush, klikken klikken klikkenquote:Op maandag 26 november 2012 01:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
hoe haal je een Eto'o binnen voor 250c?
Je vinger is getraind voor deze shit.quote:Op maandag 26 november 2012 01:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon, elke keer ff zoeken op gold met max bin 300c. Dikke adrenaline rush, klikken klikken klikken
* Zhano maakt maar geen vunzige opmerking over Rijst's moederquote:Op maandag 26 november 2012 01:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je vinger is getraind voor deze shit.
Dat doen die pistol shooters op BO2 vingers trainenquote:Op maandag 26 november 2012 01:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je vinger is getraind voor deze shit.
Als jij achterin rondtikt alleen omdat mensen 5atb spelen wel ja, maar dat doe jij toch niet?quote:
Leuk teampje lijkt me wel. Niet echt iets toe te voegen verderquote:Op maandag 26 november 2012 01:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog tips/verbeteringen?
Nee maar we rekken af en toe wel tijd met clubs omdat we willen winnen.quote:Op maandag 26 november 2012 01:50 schreef Tim86 het volgende:
terin rondtikt alleen omdat mensen 5atb spelen wel ja
http://img689.imageshack.us/img689/4813/klappentheo.gif (copy/paste deze link)quote:Op maandag 26 november 2012 01:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee maar we rekken af en toe wel tijd met clubs omdat we willen winnen.
Puush ftw:quote:Op maandag 26 november 2012 01:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ http://img689.imageshack.us/img689/4813/klappentheo.gif (copy/paste deze link) ]
Doe maar een keer mee dan snap je het welquote:Op maandag 26 november 2012 01:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ http://img689.imageshack.us/img689/4813/klappentheo.gif (copy/paste deze link) ]
Ja, gaat het rond komen??quote:Op maandag 26 november 2012 08:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]Dit is de week dat het huis verpatst gaat worden
Gisteren bezichtiging gehad, en ze moeten wachten tot hun huis verkocht is. Althans, aanstaande donderdag lopen de ontbindende voorwaarden af voor wat betreft hun verkoop. Dus zou de weg vrij moeten zijn voor hun om de hypotheek te regelen. Het ziet er dus erg gunstig uit. Mijn restschuld kan ik gewoon in mijn volgende hypotheek opnemen, dus het ziet er vrij rooskleurig uitquote:Op maandag 26 november 2012 08:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, gaat het rond komen??
Netjes! Wel een fenomeen dat je in de hele huizenmarkt ziet he: iedereen zit eerst te wachten tot zijn eigen huis verkocht wordt voordat ze zich ergens aan willen binden. Dat maakt het er niet bepaald makkelijker op...des te lekkerder als het nu wel voor mekaar isquote:Op maandag 26 november 2012 08:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisteren bezichtiging gehad, en ze moeten wachten tot hun huis verkocht is. Althans, aanstaande donderdag lopen de ontbindende voorwaarden af voor wat betreft hun verkoop. Dus zou de weg vrij moeten zijn voor hun om de hypotheek te regelen. Het ziet er dus erg gunstig uit. Mijn restschuld kan ik gewoon in mijn volgende hypotheek opnemen, dus het ziet er vrij rooskleurig uit
Daarom zo belangrijk dat de starters gestimuleerd worden. Ik ga hierna lekker een cheap appartementje kopen voor 80 a 90 K. Ben ik nog minder dan 350 per maand kwijt. (of een stukje meer als ik mn restschuld mee financieer) Kan ik elke maand doen met mn geld wat ik wil, zonder na te denken, zeker met m'n nieuwe werkplek en bijbehorend salaris. Plus, ik ben van het boze oog verlostquote:Op maandag 26 november 2012 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Netjes! Wel een fenomeen dat je in de hele huizenmarkt ziet he: iedereen zit eerst te wachten tot zijn eigen huis verkocht wordt voordat ze zich ergens aan willen binden. Dat maakt het er niet bepaald makkelijker op...des te lekkerder als het nu wel voor mekaar is
Klopt, maar van stimulans is weinig sprake door behoudende hypotheekverstrekkers en de hypotheekrenteaftrek die op de schop gaat. Niets is lekkerder dan een beetje financiele speling; kunnen kopen wat je wil (binnen een bepaalde bandbreedte dan), en niet bang te hoeven zijn dat je auto ermee stopt en je niet genoeg middelen hebt voor vervanging. Ik woon een stuk duurder (5 jaar geleden gezinswoning gekocht in een relatief dure buurt), maar zo lang ik of mijn vrouw niet bang hoeven te zijn voor onze baan (en we samen blijven) hebben we ook wel enige speling.quote:Op maandag 26 november 2012 08:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom zo belangrijk dat de starters gestimuleerd worden. Ik ga hierna lekker een cheap appartementje kopen voor 80 a 90 K. Ben ik nog minder dan 350 per maand kwijt. (of een stukje meer als ik mn restschuld mee financieer) Kan ik elke maand doen met mn geld wat ik wil, zonder na te denken, zeker met m'n nieuwe werkplek en bijbehorend salaris. Plus, ik ben van het boze oog verlost
Als je kinderen wilt, dan wil je ook in een veilige buurt wonen inderdaad. En dat kost wat. 5 Jaar geleden zat je ook aardig op de piek op de huizenmarkt (iets er voor). Blijven werken en bij elkaar blijven, dat is toch wel het belangrijkste. Dan komt het goed.quote:Op maandag 26 november 2012 08:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, maar van stimulans is weinig sprake door behoudende hypotheekverstrekkers en de hypotheekrenteaftrek die op de schop gaat. Niets is lekkerder dan een beetje financiele speling; kunnen kopen wat je wil (binnen een bepaalde bandbreedte dan), en niet bang te hoeven zijn dat je auto ermee stopt en je niet genoeg middelen hebt voor vervanging. Ik woon een stuk duurder (5 jaar geleden gezinswoning gekocht in een relatief dure buurt), maar zo lang ik of mijn vrouw niet bang hoeven te zijn voor onze baan (en we samen blijven) hebben we ook wel enige speling.
We zaten inderdaad op de piek van de huizenmarkt...ach, you win some, you loose somequote:Op maandag 26 november 2012 08:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je kinderen wilt, dan wil je ook in een veilige buurt wonen inderdaad. En dat kost wat. 5 Jaar geleden zat je ook aardig op de piek op de huizenmarkt (iets er voor). Blijven werken en bij elkaar blijven, dat is toch wel het belangrijkste. Dan komt het goed.
Maar optie loopt tot vrijdag. Erg spannend, als het allemaal lukt, dan zit ik in de zomer van 2013 op Ibiza, en in het najaar in Las Vegas
Kan puush nie zien niequote:Op maandag 26 november 2012 09:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak er maar een 'goede'morgen van. Kiek eens wat ik in mn Season Ticket pack aantref.
Haha, ja, dat is inderdaad een hele goede morgenquote:Op maandag 26 november 2012 09:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak er maar een 'goede'morgen van. Kiek eens wat ik in mn Season Ticket pack aantref.
Hahah geniaal!quote:Op maandag 26 november 2012 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De laatste status over mijn collega (en haar man met zijn abonnementje op relatieplanet.nl):
Vanochtend komt ze binnenlopen met zo'n rolkoffertje achter zin aan. Een andere collega en ik kijken elkaar veelbetekend aan, en ik kon het niet laten, dus ik vraag: "Goh, jij bent er vast een lekker weekendje tussenuit geweest?"
Het enige wat ik terugkreeg was een ijskoude blik, er kon nog geen goedemorgen vanaf![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, weer een gezin in puinquote:Op maandag 26 november 2012 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De laatste status over mijn collega (en haar man met zijn abonnementje op relatieplanet.nl):
Vanochtend komt ze binnenlopen met zo'n rolkoffertje achter zin aan. Een andere collega en ik kijken elkaar veelbetekend aan, en ik kon het niet laten, dus ik vraag: "Goh, jij bent er vast een lekker weekendje tussenuit geweest?"
Het enige wat ik terugkreeg was een ijskoude blik, er kon nog geen goedemorgen vanaf![]()
![]()
![]()
![]()
Genót!quote:Op maandag 26 november 2012 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
![]()
![]()
![]()
Geen target voor jou Toefjesquote:
Hier zat ik al op te wachtenquote:Op maandag 26 november 2012 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
![]()
![]()
![]()
Haha, dan is het wel goed als ze een toontje lager gaat zingenquote:Op maandag 26 november 2012 09:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen target voor jou Toefjes![]()
Zo'n typetje dat een week of twee terug hardop naar haar collega's roept: "Allemaal wel leuk en aardig, dat al die krantjes voor iedereen berekenen wat het nieuwe regeringsakkoord voor gevolgen heeft. Maar ik kan de gevolgen voor ons gewoon niet terugvinden, want de categorie 3x modaal staat gewoon niet genoemd"
Twee toontjes...minimaalquote:Op maandag 26 november 2012 09:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dan is het wel goed als ze een toontje lager gaat zingen
quote:Op maandag 26 november 2012 09:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dan is het wel goed als ze een toontje lager gaat zingen
Maar 3 keer modaal. Modaal is toch 33.000? Dan is een ton op zich niet zo heel erg bijzonder als je 2 verdiener bent, en 30+quote:
Zo ging het dus gisteravond met Sierdquote:Toch Messi.. Goaaall! Weer twee! Tuurlijk maakt ie er twee! Hij maakt er altijd twee! Messi heeft dit seizoen nog geen één wedstrijd één doelpunt gemaakt. Altijd twee. Ok, één keer drie dan.. Weer twee.. Negende keer dat ie twee doelpunten maakt, dit seizoen. Nou… ik zou zeggen neem nog een glaasje rioja, kijk het laatste journaal, belt u nog even met de familie, of uw studerende dochter. Zeg dat Barcelona gewonnen heeft, Messi natuurlijk twee gemaakt, want meer krijg je niet vanavond. Het is voorbij. Minuut 52. Dank voor uw aandacht. Graag tot volgend weekend. Dan heb je de derby van Madrid, in Bernabeu. Real tegen Atletico. Om 22:00. Dit was het. Levante - Barcelona. 0-2. Want meer dan twee, maakt Messi er nooit. Goedenavond.
(en na meer dan twee volle minuten radiostilte: )
“…ja, daar ben ik nog even... Meneer Moerer van Sport1 belde in de parkeergarage, dat het misschien ook nog interessant is om te vertellen wie de gouden bal dit jaar gaat winnen.. Dus ik ga toch nog even door..
Ik dacht dat modaal ietsje meer is dan dat (35k ofzo). Ze is 34 of 35, haar man ook zoiets. Samen een ton is 4-4,5k per maand per persoon. Dat is aardig, maar inderdaad geen uitzondering. En gewoon marktconform op de afdeling waar ze werkzaam is. Maar als dat soort geluiden terecht komen bij een gemiddelde operationele afdeling van een schadeverzekeraar, zijn er toch echt mensen die wurgneigingen krijgen hoorquote:Op maandag 26 november 2012 09:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar 3 keer modaal. Modaal is toch 33.000? Dan is een ton op zich niet zo heel erg bijzonder als je 2 verdiener bent, en 30+
Wat een baas is het ook.quote:Op maandag 26 november 2012 09:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Zo ging het dus gisteravond met Sierd
Met vakantiegeld, 13e maand en een goede onrelmatigheids toeslag kom je wel een eindje op weg. Al tik ik de 50 bij lange na niet aanquote:Op maandag 26 november 2012 09:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht dat modaal ietsje meer is dan dat (35k ofzo). Ze is 34 of 35, haar man ook zoiets. Samen een ton is 4-4,5k per maand per persoon. Dat is aardig, maar inderdaad geen uitzondering. En gewoon marktconform op de afdeling waar ze werkzaam is. Maar als dat soort geluiden terecht komen bij een gemiddelde operationele afdeling van een schadeverzekeraar, zijn er toch echt mensen die wurgneigingen krijgen hoor
En het is ook vooral de toon waarop het gezegd wordt, die ontzettende jeuk veroorzaakt
Volgens mij vereist zo'n baan wel een HBO/WO studie, dacht dat jij MBO had gedaan?quote:Op maandag 26 november 2012 10:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met vakantiegeld, 13e maand en een goede onrelmatigheids toeslag kom je wel een eindje op weg. Al tik ik de 50 bij lange na niet aanLijkt me heerlijk om gewoon normale mensen tijden te werken en dan zo'n mooi salaris mee te pakken
Kutwijf
Gefeliciteerdquote:Op maandag 26 november 2012 10:24 schreef Jonnsie het volgende:
Jongens iemand interesse om mijn FUT handel over te nemen tegen een schappelijke prijs? Ik bedoel dan coins en spelers?
Heb een nieuwe baan en heb hierdoor geen tijd meer om achter de Xbox te zitten.. (ook die is te koop) Bij interesse even DM'en!
Alles gewoon verkopen en op marktplaats gooien.quote:Op maandag 26 november 2012 10:24 schreef Jonnsie het volgende:
Jongens iemand interesse om mijn FUT handel over te nemen tegen een schappelijke prijs? Ik bedoel dan coins en spelers?
Heb een nieuwe baan en heb hierdoor geen tijd meer om achter de Xbox te zitten.. (ook die is te koop) Bij interesse even DM'en!
Edit:
Ongeveer 100k coins
Spelers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een hele lading silvers waaronder dit team:
http://www.ea.com/nl/voet(...)-off#c9GfJewOyo4:360
Wilde eerst kijken of ik iemand hier er blij mee kan maken!quote:Op maandag 26 november 2012 10:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Alles gewoon verkopen en op marktplaats gooien.
Nee voor alles. Het is maar virtuele materie, niets waard dus. Ik geef je er tenminste nog 10¤ voorquote:
Nice, goed geprobeerd, maar nee...quote:Op maandag 26 november 2012 10:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee voor alles. Het is maar virtuele materie, niets waard dus. Ik geef je er tenminste nog 10¤ voor
Paar jaartjes, dan ben ik er hopelijkquote:Op maandag 26 november 2012 10:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met vakantiegeld, 13e maand en een goede onrelmatigheids toeslag kom je wel een eindje op weg. Al tik ik de 50 bij lange na niet aanLijkt me heerlijk om gewoon normale mensen tijden te werken en dan zo'n mooi salaris mee te pakken
Kutwijf
Zucht, dan maar Marktplaats dus xDquote:Op maandag 26 november 2012 10:55 schreef DutchSL het volgende:
Ik bied 25, inclusief de Xbox zelf en Fifa.
Grats man!quote:Op maandag 26 november 2012 10:24 schreef Jonnsie het volgende:
Edit:
Ongeveer 100k coins
Spelers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een hele lading silvers waaronder dit team:
http://www.ea.com/nl/voet(...)-off#c9GfJewOyo4:360
Welke prijs heb je zelf in gedachte? Spelers en die coins alleen dan.quote:Op maandag 26 november 2012 10:57 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Zucht, dan maar Marktplaats dus xD
quote:Op maandag 26 november 2012 11:39 schreef Thorb het volgende:
Jonnsie alles aan poker verkopen
En je xbox aan fuszy
Gratz met je baan, wel jammer dat je geen tijd meer voor xbox etc hebt
Zal een foutje zijn geweest iddquote:Op maandag 26 november 2012 11:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Morgen![]()
Zhano, 2 hele goede deals met die Benzia en Eto'o en dan ook nog Xavi in een packToch snap ik niet dat mensen een Eto'o voor 250 erop zetten.
Ik had aan het einde van FUT10 een IF Xavi en een David Villa voor 200c en in FUT12 een IF Bruno Alves voor 200cquote:Op maandag 26 november 2012 12:27 schreef Zhano het volgende:
Moet trouwens zeggen dat ik al sinds FUT 11 regelmatig check op Gold =<300,en dat het beste tot nu toe een Arteta van 4k was. Recht eigenlijk allemaal 300-316c discards.
Allemaal troep. Met zo'n charge kit eindig je dat je die play n charge er altijd aan hebt hangen omdat die batterij dood is. Gewoon met draad kopenquote:Op maandag 26 november 2012 12:25 schreef Rijst het volgende:
Gaan die Chargekits voor de xbox controllers lang mee? Ik bedoel dan dat ze niet snel stuk gaan.
Nicequote:Op maandag 26 november 2012 12:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had aan het einde van FUT10 een IF Xavi en een David Villa voor 200c en in FUT12 een IF Bruno Alves voor 200cOok had ik een keer een Geovanni voor 250c in FUT11
Ik heb 2 draadloze en eentje met draad en gebruik ook altijd de laatste, helaas nu een kabelbreukjequote:Op maandag 26 november 2012 12:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Allemaal troep. Met zo'n charge kit eindig je dat je die play n charge er altijd aan hebt hangen omdat die batterij dood is. Gewoon met draad kopen
Maar dan nog is een chargekit goedkoper dan een losse controller met draad.quote:Op maandag 26 november 2012 12:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Allemaal troep. Met zo'n charge kit eindig je dat je die play n charge er altijd aan hebt hangen omdat die batterij dood is. Gewoon met draad kopen
Dit iddquote:Op maandag 26 november 2012 12:41 schreef DutchSL het volgende:
PS3 controller met uitneembare oplaadkabel
Ik heb die dock voor de PS3 sinds kort. Ik doe hem in de nacht gewoon in de dock en hij is de volgende ochtend helemaal vol om er een dag tegen aan te gaan.quote:Op maandag 26 november 2012 12:41 schreef DutchSL het volgende:
PS3 controller met uitneembare oplaadkabel
Ik heb die van mij al bijna twee jaar en werkt nog perfectquote:Op maandag 26 november 2012 12:25 schreef Rijst het volgende:
Gaan die Chargekits voor de xbox controllers lang mee? Ik bedoel dan dat ze niet snel stuk gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |