en als hij begrijpen niet ?quote:Op maandag 26 november 2012 07:56 schreef sinepedraap het volgende:
Als je onder schot gehouden wordt en je je handen omhoog moet doen en je grijpt naar iets, of er nou een wapen is of niet, is het niet heel raar dat een agent op je vuurt.
Wel gek dat ze niet eerst in z'n benen hebben geschoten.
'Doe je handen/armen omhoog' ? Of zou die, omdat er een kans bestaat dat ie films heeft gezien, uit reflectie zijn armen omhoog moeten doen ?quote:Op maandag 26 november 2012 07:57 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Welk deel van een pistool in je smoel valt er niet te begrijpen dan
Ik ben blij dat deze jongen er niet meer is.quote:
Whahahaha lolquote:Op maandag 26 november 2012 00:03 schreef Smack10 het volgende:
Die foto is genomen op een pro-palestijnen demonstratie?
lolquote:Op zijn grafsteen "Achmet Criminisagbie, 1994 - 2012 - schoot aan ons voorbij".
Dit ja, maar ik kan me ook voorstellen dat als alles snel gaat je als politie agent het zekere voor het onzekere wilt nemen en hem niet eerst in zn been wilt schieten met de kans dat die jongen alsnog de kans kreeg te schieten.quote:Op maandag 26 november 2012 07:56 schreef sinepedraap het volgende:
Als je onder schot gehouden wordt en je je handen omhoog moet doen en je grijpt naar iets, of er nou een wapen is of niet, is het niet heel raar dat een agent op je vuurt.
Wel gek dat ze niet eerst in z'n benen hebben geschoten.
De politie als Joden bestempelen. Treurig stuk vretenquote:Op maandag 26 november 2012 08:06 schreef LelijKnap het volgende:
tja joden die iemand ""zomaar"" doodschieten
quote:Op maandag 26 november 2012 08:10 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
De politie als Joden bestempelen. Treurig stuk vreten
Als die niks te verbergen heeft kan die toch gewoon ff z'n armen opzij doen en het laten uitzoeken?quote:Op maandag 26 november 2012 07:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
'Doe je handen/armen omhoog' ? Of zou die, omdat er een kans bestaat dat ie films heeft gezien, uit reflectie zijn armen omhoog moeten doen ?
Ja, dacht dat dat in Nederland moest altijd. Eerst in je been. Tenzij ze zelf een wapen hebben ja. Maar ja dat was bij deze situatie dus niet duidelijkquote:Op maandag 26 november 2012 08:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dit ja, maar ik kan me ook voorstellen dat als alles snel gaat je als politie agent het zekere voor het onzekere wilt nemen en hem niet eerst in zn been wilt schieten met de kans dat die jongen alsnog de kans kreeg te schieten.
En sowieso dat het geen treinreiziger was. Heb het niet goed gelezen maar ik weet het gewoon.quote:Op maandag 26 november 2012 08:20 schreef Fopje het volgende:
Dus hij had een straatverbod? Was dus toch een kutventje. Gouden hart mijn reet.
Hoop dat de agent in kwestie niet in de problemen komt door deze menselijke aktie.
quote:Op maandag 26 november 2012 07:57 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Welk deel van een pistool in je smoel valt er niet te begrijpen dan
quote:
Stel je voor je bent dood en je hebt allemaal bontkraagjes, pandaprint, petjes dragende mensen die zogenaamd om je rouwen. Echt respect hebben ze wel hoor zie je gelijk.quote:
Ach zo, in dat geval ben je een malse biefstuk.quote:Op maandag 26 november 2012 08:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Iemand benoemde het als een 'pro-palestinia' optocht
Daar is het verhaal: zielige onschuldige palestijnen worden gedood door joden
zoals het verhaal hier volgens de betogers is: onschuldige gedood door politie (joden)
Dit is dan weer abject verwerpelijk.quote:Op maandag 26 november 2012 02:31 schreef newsman01 het volgende:
Goed zo weer een zwarte die kerst niet gehaald heeft.
Nee, je begrijpt het verkeerdquote:Op maandag 26 november 2012 02:02 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Is dat niet eerder menselijk?
Los daarvan ben jij zelf sowieso een stuk lager dan een kakkerlak gezien de manier waarop je over mensen spreekt
dit.quote:Op maandag 26 november 2012 08:37 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dit is dan weer abject verwerpelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |