Aangezien de dader niet van Marokkaanse of Turkse afkomst was, maar hoogtwaarschijnlijk van Hindoestaanse afkomst, lijkt het mij niet dat hij Achmet heette.quote:Op maandag 26 november 2012 00:53 schreef wesleydie het volgende:
Op zijn grafsteen "Achmet Criminisagbie, 1994 - 2012 - schoot aan ons voorbij".
Als hij daadwerkelijk zo'n beweging gemaakt heeft, dan echt wel idd.quote:Op maandag 26 november 2012 00:52 schreef KreKkeR het volgende:
En toch krijgen jullie het voor elkaar om al de stellige conclusie te trekken dat het eigen schuld dikke bult is.
quote:Op maandag 26 november 2012 01:15 schreef Proximo het volgende:
Gezien de foto, verdienstelijke daad van de betreffende agent om ons er in ieder geval van 1 te verlossen.
Hulde
Wilde er al keihard op ingaan, maar dacht laat die Wesley maar in zijn sop gaar koken. Als het een Marokkaan of Turk was, dan hadden ze dat wel in het artikel vermeld.quote:Op maandag 26 november 2012 01:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Aangezien de dader niet van Marokkaanse of Turkse afkomst was, maar hoogtwaarschijnlijk van Hindoestaanse afkomst, lijkt het mij niet dat hij Achmet heette.
En aangezien dat dus niet helemaal duidelijk is, waren jullie reacties nogal voorbarig.quote:Op maandag 26 november 2012 01:33 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Als hij daadwerkelijk zo'n beweging gemaakt heeft, dan echt wel idd.
quote:Op maandag 26 november 2012 01:15 schreef Proximo het volgende:
Gezien de foto, verdienstelijke daad van de betreffende agent om ons er in ieder geval van 1 te verlossen.
Hulde
Stuk voor stuk allemaal inspecteurs en (hoofd)rechercheurs hier op FOK! Heb daar begrip voor, Krekker.quote:Op maandag 26 november 2012 01:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En aangezien dat dus niet helemaal duidelijk is, waren jullie reacties nogal voorbarig.
Dat is een Hindoestaan minder op deze aardkloot, klopt.quote:Op maandag 26 november 2012 01:15 schreef Proximo het volgende:
Hulde
Misschien voorbarig, maar misschien ook niet.quote:Op maandag 26 november 2012 01:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En aangezien dat dus niet helemaal duidelijk is, waren jullie reacties nogal voorbarig.
quote:Hindoestaanse jongen die zaterdagochtend door de politie werd neergeschoten op het Haagse station Hollands Spoor droeg geen wapen. Dat meldt Omroep West op basis van verschillende bronnen binnen en buiten de politie. De 17-jarige Rishi overleed later aan zijn verwondingen.
Vrienden van Rishi zijn verbijsterd over de schietpartij. Ze kunnen niet geloven dat hun vriend is neergeschoten, en waarom. Vriend Amine Al-Charif noemt Rishi ‘een jongen met een gouden hart’, die altijd voor zijn vrienden klaarstond.
Zeker honderdvijftig mensen liepen zondagavond mee in een stille tocht. Deze begon even na 19.00 uur in de Oudemansstraat in de Haagse wijk Laakkwartier. De stoet liep naar station Hollands Spoor (HS), de plaats waar hij werd neergeschoten. Het nieuws van het overlijden roept heel veel reacties op. Op de site van Omroep West komen sinds zaterdagochtend honderden reacties binnen.
Bron: http://www.waterkant.net/(...)roeg-geen-vuurwapen/
Net kakkerlakken, je trapt er 1 dood en er komen er 10 op z'n begrafenisquote:Op zondag 25 november 2012 23:58 schreef GodsSon het volgende:
Ziet wel zwart van de mensen tijdens die stille tocht
Is dat niet eerder menselijk?quote:Op maandag 26 november 2012 01:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Net kakkerlakken, je trapt er 1 dood en er komen er 10 op z'n begrafenis
Het is sowieso voorbarig, ongeacht de uitkomst, dit omdat je een stellige uitspraak doet op een moment dat er nog veel te veel onduidelijk is.quote:Op maandag 26 november 2012 01:46 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Misschien voorbarig, maar misschien ook niet.
Kerel, laat je toch niet zo op stang jagen door die trolls hier. Voor hen is het natuurlijk ook gewoon een spelletje, lekker stoken. Het doet me pijn om je iets te zien verdedigen waar je je absoluut niet voor hoeft te verontschuldigen. Je bent een prima mens, daar ben ik heilig van overtuigd. En dat is wat telt!quote:Op maandag 26 november 2012 01:35 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wilde er al keihard op ingaan, maar dacht laat die Wesley maar in zijn sop gaar koken. Als het een Marokkaan of Turk was, dan hadden ze dat wel in het artikel vermeld.
Je hebt gelijk. Ik laat mij soms wat gaan bij dit voor mij gevoelige onderwerpen. Dank je voor je post.quote:Op maandag 26 november 2012 02:13 schreef tarantism het volgende:
[..]
Kerel, laat je toch niet zo op stang jagen door die trolls hier. Voor hen is het natuurlijk ook gewoon een spelletje, lekker stoken. Het doet me pijn om je iets te zien verdedigen waar je je absoluut niet voor hoeft te verontschuldigen. Je bent een prima mens, daar ben ik heilig van overtuigd. En dat is wat telt!
quote:Op maandag 26 november 2012 02:13 schreef tarantism het volgende:
[..]
Kerel, laat je toch niet zo op stang jagen door die trolls hier. Voor hen is het natuurlijk ook gewoon een spelletje, lekker stoken. Het doet me pijn om je iets te zien verdedigen waar je je absoluut niet voor hoeft te verontschuldigen. Je bent een prima mens, daar ben ik heilig van overtuigd. En dat is wat telt!
139th - lenox gquote:Op maandag 26 november 2012 00:08 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
South CentralMoet je eens een keer in Compton komen.
Dus 10 rellende marokkanen die met shotguns mensen afknallen hoor je gewoon keurig een proces-verbaal te geven?quote:Op maandag 26 november 2012 06:49 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Je hoort op van voor een reden dan ook nooit geen mensen neer te knallen. Rare klacht!
Genoeg hindoe's die Achmet heten.quote:Op maandag 26 november 2012 01:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Aangezien de dader niet van Marokkaanse of Turkse afkomst was, maar hoogtwaarschijnlijk van Hindoestaanse afkomst, lijkt het mij niet dat hij Achmet heette.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |