Oh nee, mijn tutoren stelden zelden vragen gericht aan een persoon, de beurt aan een student geven om antwoord te geven op een leerdoel is bij ons altijd de taak van de gesprekleider. Als je opvallend vaak zelden wat zegt, dan sprak de tutor iemand wel aan (is bij iemand in het eerste blok gebeurd), maar ik heb meestal wel gewoon mijn spullen op orde en als dat het geval is praat ik ook heel veel, dus de dagen waarop ik niks heb vallen nooit op.quote:Op zondag 25 november 2012 21:33 schreef NotGuilty het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, een tutor die echt niks zegt. In elk blok gaat de tutor juist vanalles aan je vragen. Als je heel veel hebt slaan ze je over en als je niks hebt en wegduikt ben je steeds aan de beurt.
Halverwege vond ik het wel erg saai worden. Ik ben dan ook in seizoen 3 ofzo gestopt. Je kan beter Dexter gaan kijken.quote:Op zondag 25 november 2012 21:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Net de eerste twee afleveringen van Breaking Bad gezien. Te gek.
quote:Op zondag 25 november 2012 21:38 schreef NotGuilty het volgende:
Zo dat was toevallig. Nu kan de Vermande er mooi weer in blijven staan
Fail. Gewoon blijven kijken! BBquote:Op zondag 25 november 2012 21:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Halverwege vond ik het wel erg saai worden. Ik ben dan ook in seizoen 3 ofzo gestopt. Je kan beter Dexter gaan kijken.
Of The Walking Deadquote:Op zondag 25 november 2012 21:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Halverwege vond ik het wel erg saai worden. Ik ben dan ook in seizoen 3 ofzo gestopt. Je kan beter Dexter gaan kijken.
Dexter is ook leuk inderdaadquote:Op zondag 25 november 2012 21:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Papier, inhoudsopgave, register e.d. zijn anders en soms merk je wel minuscule verschillen op..quote:Op zondag 25 november 2012 21:39 schreef Paxcon het volgende:
Hee maar wat is nou eigenlijk het verschil?
De vermande is in drie delen en gebruikt geen Romeinse cijfers maar letters?
De Kluwer heeft een beter register en inhoudsopgave. Voor de rest zijn er niet zoveel verschillen volgens mij op het kleur papier na.quote:Op zondag 25 november 2012 21:39 schreef Paxcon het volgende:
De kleur. De kleur van de pagina's. Het gevoel. De beleving. De aanraking. De beroering.quote:Op zondag 25 november 2012 21:39 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op zondag 25 november 2012 21:40 schreef N0rah het volgende:
[..]
Papier, inhoudsopgave, register e.d. zijn anders en soms merk je wel minuscule verschillen op..
Hmm oke.. vind dat gelige papier wel prima eigenlijk...quote:Op zondag 25 november 2012 21:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
De Kluwer heeft een beter register en inhoudsopgave. Voor de rest zijn er niet zoveel verschillen volgens mij op het kleur papier na.
quote:
Ditquote:Op zondag 25 november 2012 21:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
De kleur. De kleur van de pagina's. Het gevoel. De beleving. De aanraking. De beroering.
The Walking Dead is echt fantastisch momenteel. Die gevangenis is een supersetting.quote:Op zondag 25 november 2012 21:39 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Of The Walking Dead![]()
Seizoen 3 is echt geniaal tot nu toe.
quote:
Mooie beschrijving van de Kluwer.quote:Op zondag 25 november 2012 21:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
De kleur. De kleur van de pagina's. Het gevoel. De beleving. De aanraking. De beroering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |