Je moet 'm in z'n geheel horen, op het eind gaat het helemaal los met de strijkers en bombast. Kippenvel.quote:
Die zag je nog net nietquote:
Dan moet je het raam dichtdoenquote:Op zondag 25 november 2012 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet 'm in z'n geheel horen, op het eind gaat het helemaal los met de strijkers en bombast. Kippenvel.
ik ga hem zoekenquote:Op zondag 25 november 2012 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet 'm in z'n geheel horen, op het eind gaat het helemaal los met de strijkers en bombast. Kippenvel.
Hij heeft zijn onderbroek ook nog niet uitgetrokkenquote:Op zondag 25 november 2012 21:11 schreef Cee het volgende:
Denden ziet er helemaal niet ausländerisch uit.
zat je op die school?quote:
Ik ben ook Denden fan. Maar hij zit wel in de gevarenzone. Net als Davinia (?).quote:Op zondag 25 november 2012 21:14 schreef Cee het volgende:
Even een vraagje aan de kenners hier, wie van de finalisten zit er steeds in de gevarenzone? Wie heeft de meeste kans op een exit?
Ik ben nu Denden fanfan.
arno en daviniaquote:Op zondag 25 november 2012 21:14 schreef Cee het volgende:
Even een vraagje aan de kenners hier, wie van de finalisten zit er steeds in de gevarenzone? Wie heeft de meeste kans op een exit?
Ik ben nu Denden fanfan.
Denden is helaas niet zo geliefd bij de stemmers heb ik gemerkt.quote:Op zondag 25 november 2012 21:15 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
arno en davinia
wellicht delano
Bij de mannen zat Arno al eens echt op de wip... bij de dames eigenlijk een open strijd... alleen Davinia heeft nog nooit in een D4L gestaanquote:Op zondag 25 november 2012 21:14 schreef Cee het volgende:
Ik ben nu Denden fanfan.
Eeuh Delano en Davinia...?quote:Op zondag 25 november 2012 21:14 schreef Cee het volgende:
Ik ben nu Denden fanfan.
quote:Op zondag 25 november 2012 21:15 schreef iFok. het volgende:
[..]
Denden is helaas niet zo geliefd bij de stemmers heb ik gemerkt.
opgelostquote:Op zondag 25 november 2012 21:17 schreef F_JD het volgende:
Gewoon samen douchen. Doen Delano en Kalila ook.
Hahaha!quote:Op zondag 25 november 2012 21:17 schreef F_JD het volgende:
met d'r oostblokkerige lullenslikgezichtquote:
quote:Op zondag 25 november 2012 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
met d'r oostblokkerige lullenslikgezicht
Zelfs daar valt Roem hem nog aanquote:Op zondag 25 november 2012 21:18 schreef WillemijnB het volgende:
Roem: "...Passie om hem aan te vallen!"
Koen: "En andersom"
Uhuh, in your dreams Koen!
te strak gezicht en haar ogen zijn groot lijkt hetquote:Op zondag 25 november 2012 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
met d'r oostblokkerige lullenslikgezicht
quote:Op zondag 25 november 2012 21:17 schreef F_JD het volgende:
Nou, dan krijg je een heel nieuw soort Paso Doble.quote:Op zondag 25 november 2012 21:17 schreef F_JD het volgende:
quote:
Hoe lang ben jij dan?quote:Op zondag 25 november 2012 21:20 schreef WillemijnB het volgende:
Oeh Denden! Ik zou 'm doen! Ook al komt ie waarschijnlijk niet verder dan mijn navel.
quote:
schijnt buiten de shows wel anders te zijn ^^quote:Op zondag 25 november 2012 21:21 schreef Daph_ het volgende:
Vette muziek
Weinig chemistry tussen Denden en Davinia..
Die Stagiair zit weer te kutten, zoals gewoonlijk, heeft zijn retalin vergeten in te nemenquote:Op zondag 25 november 2012 21:19 schreef Symphonic het volgende:
het camera werk is weer ouderwetsch kut
Eenschquote:Op zondag 25 november 2012 21:21 schreef Cee het volgende:
Als je bewust met je kop op tv wil moet je tegen kritiek kunnen, uit welke hoek dan ook. Zeker als je een beroep in showbizzzz ambieert. Maar om nou als programma de namen van mensen die gewoon op facebook wat meningen hebben geuit voor een groot publiek te grabbel te gooien, dat vind ik een beetje laag van RTL.
Een haat-liefde/broer-zus verhouding.. Lijkt me ook niet helemaal de juiste emotie voor een paso doblequote:Op zondag 25 november 2012 21:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
schijnt buiten de shows wel anders te zijn ^^
Die heeft er vanavond een aantal vriendenverzoeken bijquote:Op zondag 25 november 2012 21:21 schreef Cee het volgende:
Als je bewust met je kop op tv wil moet je tegen kritiek kunnen, uit welke hoek dan ook. Zeker als je een beroep in showbizzzz ambieert. Maar om nou als programma de namen van mensen die gewoon op facebook wat meningen hebben geuit voor een groot publiek te grabbel te gooien, dat vind ik een beetje laag van RTL.
Het lijkt ook steeds beroerder te wordenquote:Op zondag 25 november 2012 21:22 schreef Cee het volgende:
Evgenia's commentaren ook altijd:
"[Raar gebrabbel, onsamenhangende zinnen die eeuwen duren]
dus: het was goed!/slecht!"
Die fles onder tafel helpt ook niet.quote:Op zondag 25 november 2012 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het lijkt ook steeds beroerder te worden
Wat geknoeid met de vodka?quote:
Ik wacht op het moment dat iemand zegt "Jezus wat een kutchoreo"quote:Op zondag 25 november 2012 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Altijd dat gesop met die choreografen. Daar krijgen ze voor betaald.
Precies. Volgende week moet hij de stagiair van de camera noemen.quote:
Jaquote:Op zondag 25 november 2012 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Volgende week moet hij de stagiair van de camera noemen.
Goddank niet!quote:Op zondag 25 november 2012 21:25 schreef iFok. het volgende:
[..]
Klopt, maar ik dacht dat jij 2 meter was.
mijn lief is 1.84 dus ik ben wel wat gewendquote:Op zondag 25 november 2012 21:26 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Goddank niet!Maar met mijn lengte vallen mannetjes als DenDen en Dan helaas wel af.
Maar goed, sorry voor het onzinnige off-topic gaan.
/offtopic Dat is toch je eigen keuze?quote:Op zondag 25 november 2012 21:26 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Goddank niet!Maar met mijn lengte vallen mannetjes als DenDen en Dan helaas wel af.
goeie koppelnaamquote:
Volgens mij hoorde ik Roy Julen (quote:Op zondag 25 november 2012 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Er wordt echt getongd zometeen... zal vast geen choreo van Isabelle zijn
Is dat dan al de tweede week achter elkaar? Ze lezen echt Fok!quote:Op zondag 25 november 2012 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Er wordt echt getongd zometeen... zal vast geen choreo van Isabelle zijn
Ik zag laatst posters van haar nieuwe voorstelling, dus waarschijnlijk te druk... al kun je natuurlijk net zoals Conny Jansen gewoon letterlijk een stuk kopiërenquote:Op zondag 25 november 2012 21:29 schreef F_JD het volgende:
[..]
Is dat dan al de tweede week achter elkaar? Ze lezen echt Fok!
Geef je je hakken maar aan Denden of Dan, probleem opgelost.quote:Op zondag 25 november 2012 21:26 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 november 2012 21:29 schreef F_JD het volgende:
[..]
Is dat dan al de tweede week achter elkaar? Ze lezen echt Fok!
Hehe, ik zal 't onthouden mocht ik ze ooit tegenkomen!quote:Op zondag 25 november 2012 21:31 schreef iFok. het volgende:
[..]
Geef je je hakken maar aan Denden of Dan, probleem opgelost.
Zo klein is ie nu ook weer nietquote:Op zondag 25 november 2012 21:33 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Hehe, ik zal 't onthouden mocht ik ze ooit tegenkomen!
Dankjewel.quote:Op zondag 25 november 2012 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo klein is ie nu ook weer nietHet viel me nog mee moet ik zeggen.
Graag gedaan. Ik heb nog een foto van Dan en mijzelf. Na een interview makkelijk te vragenquote:
quote:
quote:
Ik zat ook al te denken: hoe doe je dat!quote:Op zondag 25 november 2012 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Knap om dat bed in die ruimte te krijgen.
ik kan echt niet in een kleine kamer slapenquote:Op zondag 25 november 2012 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
ik hoor al het gevloek bij het in elkaar zettenquote:Op zondag 25 november 2012 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
IKEA-beddenquote:Op zondag 25 november 2012 21:38 schreef WillemijnB het volgende:
Waarschijnlijk ter plekke in elkaar zetten?
Ook een handtekening op je voorhoofd?quote:Op zondag 25 november 2012 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik heb nog een foto van Dan en mijzelf. Na een interview makkelijk te vragen
Ik heb weinig problemen met Vitaquote:Op zondag 25 november 2012 21:38 schreef HalloLobbes het volgende:
Tjonge jonge, wat hebben die dames toch. Davinia is een verwend kind en Vivian is een luie donder en Vita, die heeft alleen een zwaarbekakte ERRRRRRRR
quote:Op zondag 25 november 2012 21:39 schreef F_JD het volgende:
Mooi pakje heeft ze aan, ik ga een kookcursus volgen.
Nee, op mijn linker manboobquote:Op zondag 25 november 2012 21:39 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ook een handtekening op je voorhoofd?
quote:Op zondag 25 november 2012 21:39 schreef F_JD het volgende:
Mooi pakje heeft ze aan, ik ga een kookcursus volgen.
gevalletje scherpe knieën zekerquote:Op zondag 25 november 2012 21:40 schreef iFok. het volgende:
[..]
Inderdaad, ook een zak over haar hoofd graag.
Oh, ik dacht dat ze last van muggen haddenquote:
Frederic, ik kies jou!quote:Op zondag 25 november 2012 21:42 schreef Pheno het volgende:
Hij is gaan evolueren. Dus Frederique is een Pokémon?
ik zeg even niks....quote:Op zondag 25 november 2012 21:43 schreef F_JD het volgende:
Samenvatting:Ik had een slechte jeugd, want ze kwamen niet kijken naar mij.
Waar is die dramaqueen?quote:Op zondag 25 november 2012 21:44 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Ze moeten toch iets doen om de afwezigheid van Tissuebelle te compenseren!
Ruzie maken met een ex als inspiratie voor volgende week.quote:
Vorige week ook al. Zeker Chaggi aan het zijn?quote:Op zondag 25 november 2012 21:45 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ruzie maken met een ex als inspiratie voor volgende week.
quote:Op zondag 25 november 2012 21:45 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ruzie maken met een ex als inspiratie voor volgende week.
wie?quote:
Cobain.quote:
Dan krijg je pas ECHT een (dans) BATTLE, in dit geval met Indo Delano. Straatvechten vs. Pencak Silat. So You Think You Can Fight, Fight, Fight, Fightquote:Op zondag 25 november 2012 21:46 schreef F_JD het volgende:
'Met wie danste je?' 'Kalila...'
Dat zou pas drama opleveren on stage.
Ook de groepschoreo's vind ik meestal boring tov USA bv.quote:
Was dat niet DenDen en Davinia.quote:Op zondag 25 november 2012 21:49 schreef F_JD het volgende:
Gewoon als voorbereiding samen gaan douchen, net als Delano en kalila.
Die vochten onder de douche.quote:Op zondag 25 november 2012 21:49 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Was dat niet DenDen en Davinia.
Doe eens een gangbang inderdaad. Ofzoiets.quote:Op zondag 25 november 2012 21:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ben vooral verbaasd. Waarom laat Roy altijd die groepsAIDS zien als ie dit ook kan?
Dattum!quote:Op zondag 25 november 2012 21:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ben vooral verbaasd. Waarom laat Roy altijd die groepsAIDS zien als ie dit ook kan?
DIT!!!quote:Op zondag 25 november 2012 21:51 schreef Pheno het volgende:
Het is met 8 man wel iets lastiger inleven natuurlijkquote:Op zondag 25 november 2012 21:52 schreef HalloLobbes het volgende:
Die 2 gaan dus gewoon door. Kan niet missen. En kan Roy Julen niet een soortgelijk groepschoreo maken? Zit meer passie in dan die stijve meuk met JB-WannaBe
Van mij mag ie. Dan doet Rinus maar een groepschoreo.quote:Op zondag 25 november 2012 21:53 schreef F_JD het volgende:
Dus degraderen (geen hoofd choreograaf) en tegelijkertijd opslag voor Roy!
je bedoelt, ze gaat weer praten. die stemquote:Op zondag 25 november 2012 21:54 schreef iFok. het volgende:
Euv verpest. het was allemaal zo echt, en een prachtige inleving. Gaat Euv weer acteren.
Die stem, dat geacteer. Sowieso: Euv helemaal.quote:Op zondag 25 november 2012 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
je bedoelt, ze gaat weer praten. die stem
Nee, zij is bezig aan haar 3e fles Smirnoffquote:Op zondag 25 november 2012 21:54 schreef iFok. het volgende:
Euv verpest. het was allemaal zo echt, en een prachtige inleving. Gaat Euv weer acteren.
Eucalypta is er niets bij!quote:Op zondag 25 november 2012 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
je bedoelt, ze gaat weer praten. die stem
Die groeien het best. Maar Vivian is al goed (en heeft al een carrière).quote:Op zondag 25 november 2012 21:56 schreef iFok. het volgende:
Wel mooi om te zien, Frederic en Kalila, de twee waarvan niemand iets had verwacht, doen het het best.
Het duurde wel langquote:
Pikachu, ik kies jou!quote:
Klopt.quote:Op zondag 25 november 2012 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die groeien het best. Maar Vivian is al goed (en heeft al een carrière).
Als je me dit had verteld bij de eerste liveshow had ik je vierkant uitgelachenquote:Op zondag 25 november 2012 21:56 schreef iFok. het volgende:
Wel mooi om te zien, Frederic en Kalila, de twee waarvan niemand iets had verwacht, doen het het best.
Zeker! Awsome Aspergermeisje.quote:Op zondag 25 november 2012 21:57 schreef Aspergermeisje het volgende:
Moet er nou voor elke naam een bijvoeglijk naamwoord steeds?
Kutte Dennis. Ja klinkt wel goed eigenlijk.quote:Op zondag 25 november 2012 21:57 schreef Aspergermeisje het volgende:
Moet er nou voor elke naam een bijvoeglijk naamwoord steeds?
Dit dusquote:Op zondag 25 november 2012 21:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je me dit had verteld bij de eerste liveshow had ik je vierkant uitgelachen
Wel leuk om te zien dat het niet vanaf het begin duidelijk hoeft te zijn
quote:
Als ik mijn posts bekijk van de eerste live uitzending, dan lach ik mezelf uit. Toen was ik nog negatief over Kalila en Fredje.quote:Op zondag 25 november 2012 21:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je me dit had verteld bij de eerste liveshow had ik je vierkant uitgelachen
Wel leuk om te zien dat het niet vanaf het begin duidelijk hoeft te zijn
Eensch. Ik weet nog dat we allemaal niet onder de indruk waren dat ze doorging na al dat geklaag over haar danspartnersquote:Op zondag 25 november 2012 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus
Kalila is ook echt zo ontzettend vooruit gegaan
boeeeeeeeeeeeee moeeeeeeeeeeeequote:
quote:
Wodka Euvquote:Op zondag 25 november 2012 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Als we het dan toch over bijvoegelijke naamwoorden hebben, dan is het Gleuf Euv
sowiesoquote:
Dan doe je terugspoelen!quote:Op zondag 25 november 2012 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Fuck ik wil die choreo van Fred en Vivian nog een keer helemaal zien
Stiekum hoop ik dat de dames de hop hop hop dans doen.quote:Op zondag 25 november 2012 22:02 schreef Anonymousz het volgende:
stiekum hoop ik dat vita eruit gaat
Heb ik nietquote:
Ik snap de haat niet. Een accent. Really?quote:Op zondag 25 november 2012 22:02 schreef Anonymousz het volgende:
stiekum hoop ik dat vita eruit gaat
Schade.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |