Je moet 'm in z'n geheel horen, op het eind gaat het helemaal los met de strijkers en bombast. Kippenvel.quote:
Die zag je nog net nietquote:
Dan moet je het raam dichtdoenquote:Op zondag 25 november 2012 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet 'm in z'n geheel horen, op het eind gaat het helemaal los met de strijkers en bombast. Kippenvel.
ik ga hem zoekenquote:Op zondag 25 november 2012 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet 'm in z'n geheel horen, op het eind gaat het helemaal los met de strijkers en bombast. Kippenvel.
Hij heeft zijn onderbroek ook nog niet uitgetrokkenquote:Op zondag 25 november 2012 21:11 schreef Cee het volgende:
Denden ziet er helemaal niet ausländerisch uit.
zat je op die school?quote:
Ik ben ook Denden fan. Maar hij zit wel in de gevarenzone. Net als Davinia (?).quote:Op zondag 25 november 2012 21:14 schreef Cee het volgende:
Even een vraagje aan de kenners hier, wie van de finalisten zit er steeds in de gevarenzone? Wie heeft de meeste kans op een exit?
Ik ben nu Denden fanfan.
arno en daviniaquote:Op zondag 25 november 2012 21:14 schreef Cee het volgende:
Even een vraagje aan de kenners hier, wie van de finalisten zit er steeds in de gevarenzone? Wie heeft de meeste kans op een exit?
Ik ben nu Denden fanfan.
Denden is helaas niet zo geliefd bij de stemmers heb ik gemerkt.quote:Op zondag 25 november 2012 21:15 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
arno en davinia
wellicht delano
Bij de mannen zat Arno al eens echt op de wip... bij de dames eigenlijk een open strijd... alleen Davinia heeft nog nooit in een D4L gestaanquote:Op zondag 25 november 2012 21:14 schreef Cee het volgende:
Ik ben nu Denden fanfan.
Eeuh Delano en Davinia...?quote:Op zondag 25 november 2012 21:14 schreef Cee het volgende:
Ik ben nu Denden fanfan.
quote:Op zondag 25 november 2012 21:15 schreef iFok. het volgende:
[..]
Denden is helaas niet zo geliefd bij de stemmers heb ik gemerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |