Ik had en heb dit seizoen niet echt een favoriet, en dat maakt dat ik me toch iets minder betrokken voel.quote:Op zondag 25 november 2012 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Laat ik eerlijk zeggen dat ik SYTYCD dit seizoen tot nog toe echt veel leuker vind dan bijvoorbeeld TVOH.
Ik heb me de afgelopen weken prima vermaakt hier.
ik denk daviniaquote:Op zondag 25 november 2012 19:44 schreef jcdragon het volgende:
Ik ben benieuwd wie er van de meisjes er uit gaat? Van de jongens Arno waarschijnlijk?
Nope, Frederic en Vivian vanavond:quote:Op zondag 25 november 2012 19:38 schreef Anonymousz het volgende:
Ik denk Frederic en Kalila als koppel
twitter:chrissilos twitterde op zondag 25-11-2012 om 14:15:15Vivian & Fré - 5.5 uur tot liveshow 6 van #SYTYCD http://t.co/q95xo98x reageer retweet
Als Davinia met Arno danst maakt ze helemaal geen kans meer.quote:Op zondag 25 november 2012 20:02 schreef WillemijnB het volgende:
Zou de opkomst van vanavond ook de verdeling van de koppels zijn?
Vivian en Frederic
Kalila en Denden
Vita en Delano
Davinia en Arno
weer denden en kalila?quote:Op zondag 25 november 2012 20:02 schreef WillemijnB het volgende:
Zou de opkomst van vanavond ook de verdeling van de koppels zijn?
Vivian en Frederic
Kalila en Denden
Vita en Delano
Davinia en Arno
Oh ja, die hebben natuurlijk al samen gedanst. Dan vermoed ik dat de opkomst gewoon toeval was.quote:Op zondag 25 november 2012 20:04 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
weer denden en kalila?
ik vind het prima
kalila en arno denk ikquote:Op zondag 25 november 2012 20:04 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Oh ja, die hebben natuurlijk al samen gedanst. Dan vermoed ik dat de opkomst gewoon toeval was.
quote:Op zondag 25 november 2012 20:04 schreef Symphonic het volgende:
iki heb zin om een magneet tegen de TV te houden
denk het ookquote:Op zondag 25 november 2012 20:07 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Kalila - Arno
Vita - Delano
Vivian - Frederik
Davinia - Denden
Zoiets zal het wel wezen denk ik
enige minpuntquote:
Minimalistisch witquote:
was niet haar beste solo ze kan veel beterquote:Op zondag 25 november 2012 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze is tof om naar te kijken
Toch had Dan wel gelijk
sexy was het zekerquote:Op zondag 25 november 2012 20:14 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
was niet haar beste solo ze kan veel beter
ik vond het meer sexy
quote:Op zondag 25 november 2012 20:15 schreef Daph_ het volgende:
Wat was dit nu weer voor dansende treinramp?
jawel maar niet hardquote:
jij zat naar SBS6 te kijken ook?quote:Op zondag 25 november 2012 20:16 schreef Cee het volgende:
Beter dan die blubberende rollade van net.
Ja, dat vroeg ik me ook al af!quote:Op zondag 25 november 2012 20:15 schreef Aspergermeisje het volgende:
Wie zat daar zo te janken op de achtergrond?! Ik deed het geluid van de tv uit, om te horen of het wel echt op tv was.
Nee.quote:Op zondag 25 november 2012 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij zat naar SBS6 te kijken ook?
Volgens mij sta ik vandaag aan jouw kantquote:Op zondag 25 november 2012 20:16 schreef Cee het volgende:
Beter dan die blubberende rollade van net.
jaquote:Op zondag 25 november 2012 20:17 schreef Daph_ het volgende:
Oh we gaan gelijk naar de koppels? Was dat vorig jaar ook?
dat was het probleem inderdaadquote:Op zondag 25 november 2012 20:18 schreef Pheno het volgende:
Nee Dennis, het was juist GEEN passionele tango.
was echt een slechte tangoquote:
Ja, als een Vincent Vianen op een andere danseresquote:
Misschien hadden ze ook horizontaal zitten dansenquote:Op zondag 25 november 2012 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, als een Vincent Vianen op een andere danseres
ik zie geen chemie iddquote:Op zondag 25 november 2012 20:22 schreef iFok. het volgende:
Samenwerking vind ik maar matig. Choreo is tof.
Ja, zoiets.quote:Op zondag 25 november 2012 20:22 schreef WillemijnB het volgende:
Een remix van de Kanye West remix van E.T.?
Jij slikt dingen van Dan in?quote:Op zondag 25 november 2012 20:22 schreef Cee het volgende:
Ik vond hem wel goed maar zij was niet hardhitting genoeg.
Sorry voor het inslikken van het Karaty vocabulaire.
Ik weet niet wat ik voorspelbaarder vind, de opmerking zelf of het feit dat jij die opmerking maakt.quote:
Dat denk ik bij Arno altijd...quote:Op zondag 25 november 2012 20:22 schreef Cee het volgende:
Ik vond hem wel goed maar zij was niet hardhitting genoeg.
Sorry voor het inslikken van het Karaty vocabulaire.
Wordt de vrouw van Dan nu gedist?quote:
We praten wel weer op een familieverjaardag, zus.quote:Op zondag 25 november 2012 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik voorspelbaarder vind, de opmerking zelf of het feit dat jij die opmerking maakt.
Volgens mij is dit omgekeerde psychologie van de jury.quote:Op zondag 25 november 2012 20:25 schreef Symphonic het volgende:
zo is de strooibus met complimentjes nu eindelijk leeg?
Zijn jullie familie?quote:Op zondag 25 november 2012 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
We praten wel weer op een familieverjaardag, zus.
31 november een optie?quote:Op zondag 25 november 2012 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
We praten wel weer op een familieverjaardag, zus.
Nee, het volgende gaatje in mijn agenda is 29 februari 2013quote:
Helaas, is een snikkeljaar.quote:Op zondag 25 november 2012 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het volgende gaatje in mijn agenda is 29 februari 2013
Ah jammer, dan maar op mijn eigen begrafenis.quote:
"Mama ik wil een man hebben"quote:Op zondag 25 november 2012 20:29 schreef F_JD het volgende:
Wtf doet dit liefdesdinges ineens in die uitzending?
Dat is duidelijk dan. Wel een aparte combi vind ik, Delano en Kalila.quote:Op zondag 25 november 2012 20:30 schreef Daph_ het volgende:
Die vriendin heb ik anders al een paar weken niet meer gezien in het publiek, die zag je in de eerste liveshow wel duidelijk in beeld steeds..
De vriendin deed zelfs mee met de auditie. Volgens mij ook nog Arnhem, maar niet zeker.quote:Op zondag 25 november 2012 20:30 schreef Cee het volgende:
Oh, Delano heeft een vriendin? En die ene mina zit en plein public naar hem te hunkeren? Wat is dat voor een genante onsubtiliteit?
Kan natuurlijk door de Regie gedaan zijn.quote:Op zondag 25 november 2012 20:30 schreef Daph_ het volgende:
Die vriendin heb ik anders al een paar weken niet meer gezien in het publiek, die zag je in de eerste liveshow wel duidelijk in beeld steeds..
quote:Op zondag 25 november 2012 20:31 schreef F_JD het volgende:
Weten we ook gelijk waarom die moeder gaat janken, Kalila als schoondochter wil je ook niet.
Delano's (ex?)vriendin deed ook mee dit seizoen, volgens mij viel ze in bootcamp afquote:Op zondag 25 november 2012 20:30 schreef Cee het volgende:
Oh, Delano heeft een vriendin? En die ene mina zit en plein public naar hem te hunkeren? Wat is dat voor een genante onsubtiliteit?
quote:Op zondag 25 november 2012 20:31 schreef F_JD het volgende:
Weten we ook gelijk waarom die moeder gaat janken, Kalila als schoondochter wil je ook niet.
Volgens mij is dat ergens gewoon gezegd dat het voorbij was? Al tijden terug geloof ik...quote:Op zondag 25 november 2012 20:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Delano's (ex?)vriendin deed ook mee dit seizoen, volgens mij viel ze in bootcamp af
Is dat zo? Tijdens de eerste liveshow stond ze wel in het publiek, Dennis duwde de microfoon ook nog onder d'r neusquote:Op zondag 25 november 2012 20:32 schreef F_JD het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ergens gewoon gezegd dat het voorbij was? Al tijden terug geloof ik...
Ik mis dezequote:Op zondag 25 november 2012 20:33 schreef jcdragon het volgende:
59% hebben voor jongens gekozen om de Gangam Style te dansen!
[ afbeelding ]
Flodder is uit 1986quote:
Voor de Belgenquote:
rawrrrrrrrrrquote:
quote:
quote:
Stemvee is onvoorspelbaarquote:
Help.....Mijn vader is een Jehovaquote:Op zondag 25 november 2012 20:42 schreef jcdragon het volgende:
Ouders van Delano zijn Jehovah's getuigen
quote:Op zondag 25 november 2012 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Help.....Mijn vader is een Jehova
John Williams kom er maar in
So You Think You Can Date.quote:Op zondag 25 november 2012 20:43 schreef iFok. het volgende:
Moet dit echt zo uitgebreid aan bod komen?
Ik betwijfel of de kijkers het erg schattig vinden.quote:Op zondag 25 november 2012 20:44 schreef jcdragon het volgende:
Zou dit invloed hebben op de uitslag??
Allebei eruit.quote:Op zondag 25 november 2012 20:44 schreef jcdragon het volgende:
nee, daar heeft hij dat zalfje voorquote:Op zondag 25 november 2012 20:44 schreef jcdragon het volgende:
Vorige keer deden ze dit toch ook met Nina en Anthonyquote:Op zondag 25 november 2012 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik betwijfel of de kijkers het erg schattig vinden.
Annequote:Op zondag 25 november 2012 20:46 schreef Cee het volgende:
Wie zijn eigenlijk de frontrunners dit seizoen? Of zijn die er niet?
So you think...quote:Op zondag 25 november 2012 20:46 schreef F_JD het volgende:
Valt me nog mee dat RTL er geen realityshow naast heeft geplant hoe het doordeweeks in het huis gaat etc.
Ja maar die waren ook écht schattig.quote:Op zondag 25 november 2012 20:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vorige keer deden ze dit toch ook met Nina en Anthony
Truequote:Op zondag 25 november 2012 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar die waren ook écht schattig.
Die waren beiden vrijgezel en pasten bij elkaarquote:Op zondag 25 november 2012 20:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vorige keer deden ze dit toch ook met Nina en Anthony
ik vind het primaquote:Op zondag 25 november 2012 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij heeft helemaal gelijk.
Kan hij ook niet in de jury van tvoh?
Wubbo Ockels ook niet.quote:
Ik tong welquote:
Dat is correct.quote:Op zondag 25 november 2012 20:49 schreef Cee het volgende:
Dat Call Me Maybe en Payphone, daar werd je toch ook dol mee gedraaid tijdens de auditierondes?
wowquote:Op zondag 25 november 2012 20:50 schreef HalloLobbes het volgende:
Tja, die Lonny Boy goes Vlaamse Patattekes. Zijn voormalige Aziatische schotel wordt keihard gedumpt als sateh van een slechte Chinees restaurant. Die solo van hem was ook slecht, lijkt wel verrotte bapao.
foodfightquote:Op zondag 25 november 2012 20:50 schreef HalloLobbes het volgende:
Tja, die Lonny Boy goes Vlaamse Patattekes. Zijn voormalige Aziatische schotel wordt keihard gedumpt als sateh van een slechte Chinees restaurant. Die solo van hem was ook slecht, lijkt wel verrotte bapao.
Doodquote:
Laat hem toch!quote:Op zondag 25 november 2012 20:51 schreef WillemijnB het volgende:
Ja hoor, de stagiair zat weer aan de knoppen bij die lift!
nein.quote:
Ik ga tweetenquote:Op zondag 25 november 2012 20:52 schreef iFok. het volgende:
[..]
[..]
Dan niet, je kan er toch niks aan doen. Lekker puh.
Och, meneertje krijgt weer geen aandacht. Lijkt wel een adhd-er die aan alle knopjes wil zitten behalve de juiste. En Vita, is zij niet van Kinderen voor Kinderen met die zwaarbekakte ERRRRRquote:Op zondag 25 november 2012 20:51 schreef WillemijnB het volgende:
Ja hoor, de stagiair zat weer aan de knoppen bij die lift!
Hahahaha, laten we 'm wat Ritalin toesturen! Misschien helpt 't!quote:Op zondag 25 november 2012 20:53 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Och, meneertje krijgt weer geen aandacht. Lijkt wel een adhd-er die aan alle knopjes wil zitten behalve de juiste. En Vita, is zij niet van Kinderen voor Kinderen met die zwaarbekakte ERRRRR
Dat is het idee van slowmoquote:Op zondag 25 november 2012 20:56 schreef Cee het volgende:
Zo in slowmotion ziet het er ineens een stuk houteriger uit.
Als ze het goed doen is het juist geen kutdans. Passioneler dan een tangoquote:
Tochtoch?quote:Op zondag 25 november 2012 20:57 schreef Cee het volgende:
Nee maar serieus, Denden is een bijnaam, toch? Toch?
NeeNeequote:Op zondag 25 november 2012 20:57 schreef Cee het volgende:
Nee maar serieus, Denden is een bijnaam, toch? Toch?
Tango, ook een kut dans. Ik wil Hiphop.quote:Op zondag 25 november 2012 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze het goed doen is het juist geen kutdans. Passioneler dan een tango
Als je het over kut hebtquote:Op zondag 25 november 2012 20:58 schreef iFok. het volgende:
[..]
Tango, ook een kut dans. Ik wil Hiphop.
zal wel moetenquote:Op zondag 25 november 2012 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoop dat ze dat beter doen dan die tango
JaJa?quote:
jajaquote:Op zondag 25 november 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
En hebben ze al ooit de woordspeling So You Think You Can Dendence gemaakt?
twitter:DanKaraty twitterde op zondag 25-11-2012 om 20:59:49Wow! Vita was just amazing! That's a complete performance right there. #SYTYCD reageer retweet
Zelfs Dan tweet over haarquote:Op zondag 25 november 2012 21:00 schreef livelink het volgende:
Vita en Delano zijn de enige die ik gezien heb, ik kon helaas niet eerder kijken. Maar het was wel meteen mooi. Vooraf vreesde ik voor Vita, maar nu hoop ik toch dat ze doorgaat.
Jezus ja, ik wilde net typenquote:
quote:Op zondag 25 november 2012 21:06 schreef WillemijnB het volgende:
Jemig, is haar moeder haar dienstmeid ofzo?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |