So You Think You Can Date.quote:Op zondag 25 november 2012 20:43 schreef iFok. het volgende:
Moet dit echt zo uitgebreid aan bod komen?
Ik betwijfel of de kijkers het erg schattig vinden.quote:Op zondag 25 november 2012 20:44 schreef jcdragon het volgende:
Zou dit invloed hebben op de uitslag??
Allebei eruit.quote:Op zondag 25 november 2012 20:44 schreef jcdragon het volgende:
nee, daar heeft hij dat zalfje voorquote:Op zondag 25 november 2012 20:44 schreef jcdragon het volgende:
Vorige keer deden ze dit toch ook met Nina en Anthonyquote:Op zondag 25 november 2012 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik betwijfel of de kijkers het erg schattig vinden.
Annequote:Op zondag 25 november 2012 20:46 schreef Cee het volgende:
Wie zijn eigenlijk de frontrunners dit seizoen? Of zijn die er niet?
So you think...quote:Op zondag 25 november 2012 20:46 schreef F_JD het volgende:
Valt me nog mee dat RTL er geen realityshow naast heeft geplant hoe het doordeweeks in het huis gaat etc.
hij heeft helemaal gelijk.quote:
Ja maar die waren ook écht schattig.quote:Op zondag 25 november 2012 20:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vorige keer deden ze dit toch ook met Nina en Anthony
Truequote:Op zondag 25 november 2012 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar die waren ook écht schattig.
Die waren beiden vrijgezel en pasten bij elkaarquote:Op zondag 25 november 2012 20:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vorige keer deden ze dit toch ook met Nina en Anthony
ik vind het primaquote:Op zondag 25 november 2012 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij heeft helemaal gelijk.
Kan hij ook niet in de jury van tvoh?
Wubbo Ockels ook niet.quote:
Ik tong welquote:
Dat is correct.quote:Op zondag 25 november 2012 20:49 schreef Cee het volgende:
Dat Call Me Maybe en Payphone, daar werd je toch ook dol mee gedraaid tijdens de auditierondes?
wowquote:Op zondag 25 november 2012 20:50 schreef HalloLobbes het volgende:
Tja, die Lonny Boy goes Vlaamse Patattekes. Zijn voormalige Aziatische schotel wordt keihard gedumpt als sateh van een slechte Chinees restaurant. Die solo van hem was ook slecht, lijkt wel verrotte bapao.
foodfightquote:Op zondag 25 november 2012 20:50 schreef HalloLobbes het volgende:
Tja, die Lonny Boy goes Vlaamse Patattekes. Zijn voormalige Aziatische schotel wordt keihard gedumpt als sateh van een slechte Chinees restaurant. Die solo van hem was ook slecht, lijkt wel verrotte bapao.
Doodquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |