Die schade zal zeker wel een kilo of 5-10 schelen inderdaadquote:Op zondag 25 november 2012 18:49 schreef THEFXR het volgende:
vettel zijn wagen is na weging te licht, doordat er onderdelen vanaf zijn gepleurd!
quote:Op zondag 25 november 2012 18:51 schreef RingBewoner het volgende:
Gelukkig is de radio van Vettel stuk.
Alonso ook, Hulkenberg en Hamilton die wegvallen,, Vettel die spint, Vettel die verkeerde banden wisselde en weer terugkwam in de pits en het lang duurde en cadeautje van Massa, en nog geen kampioen wordenquote:Op zondag 25 november 2012 18:49 schreef Zorro het volgende:
Waar Alonso door Grosjean uit de race wordt gereden, kan Vettel wel doorrijden na een crash.
En de race vanuit de pits pasgeleden was ook niet geheel onfortuinlijk met de SC op de juiste momenten.
Laten we zeggen dat het Vettel niet geheel tegen zit.
De auto was op geen einde na snel genoeg: dat ding was waarschijnlijk maar de op 3 na snelste. Maar daarom had Alonso het juist meer verdiend.quote:Op zondag 25 november 2012 18:47 schreef zoem het volgende:
Vettel #1, en verdiend!
Alonso heeft het leuk geprobeerd, maar de auto is niet goed genoeg.
Waar wil je hem leggen?quote:Op zondag 25 november 2012 18:52 schreef RingBewoner het volgende:
Hopen dat de auto van Vettel te ligt is.
Want Hulkenberg en Hamilton reden achter Vettelquote:Op zondag 25 november 2012 18:51 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Alonso ook, Hulkenberg en Hamilton die wegvallen,, Vettel die spint, Vettel die verkeerde banden wisselde en weer terugkwam in de pits en het lang duurde en cadeautje van Massa, en nog geen kampioen worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag toch aannemen dat ze er alles aan doen om dat te voorkomen. Want anders..quote:Op zondag 25 november 2012 18:51 schreef Fir3fly het volgende:
Als Ferrari volgend jaar wéér het begin van het seizoen vergooid...
quote:Op zondag 25 november 2012 18:52 schreef RingBewoner het volgende:
Hopen dat de auto van Vettel te ligt is.
quote:
Alonso die 2 keer eruit geknikkerd werd is ook pech.quote:Op zondag 25 november 2012 18:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Zwaar terecht, veel pech de laatste races en op klasse de punten gehaald.
Mwa Massa een paar jaar geleden.quote:
En toch heeft Alonso ook veel mazzeltjes gehad met mensen die voor hem uitvielen en dergelijke.quote:Op zondag 25 november 2012 18:54 schreef Montov het volgende:
[..]
Alonso die 2 keer eruit geknikkerd werd is ook pech.
zit je maandverbandje verkeert?quote:Op zondag 25 november 2012 18:54 schreef David Letterman het volgende:
Dit worden een paar sacherijnige dagen...
Heeft Vettel ook voordeel vanquote:Op zondag 25 november 2012 18:51 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Alonso ook, Hulkenberg en Hamilton die wegvallen,,
Daar gaat de auto 9 van de 10x stuk, bij hem nu nietquote:Vettel die spint,
Dat is teamstrategie en eigen schuld, eigen verantwoordelijkheidquote:Vettel die verkeerde banden wisselde en weer terugkwam in de pits en het lang duurde
Vettel krijgt een kadootje van Schumacherquote:en cadeautje van Massa,
quote:Op zondag 25 november 2012 18:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zit je maandverbandje verkeert?
MSC was ruim 1s trager, en later zelfs 2s. Dus Vettel zou er sowieso wel voorbij gaan.quote:Op zondag 25 november 2012 18:55 schreef Zorro het volgende:
Vettel krijgt een kadootje van Schumacher
Kadoootja van Webber had ik niet erg gevonden, dat hoort bij teamsport,
En dan moet-ie volgend seizoen voor Mercedes gaan rijden. Zit hem inderdaad niet mee.quote:Op zondag 25 november 2012 18:56 schreef Cheiron het volgende:
Wel enorm triest voor Hamilton zeg, die jongen heeft een hoop pech
Ik wel! Geweldig!quote:Op zondag 25 november 2012 18:57 schreef Zorro het volgende:
Button die kijkt van "Heeft iemand eigenlijk gemerkt dat ik gewonnen heb?"
Hij had geen Grosjean in de buurt moeten hebben.quote:Op zondag 25 november 2012 18:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat had Alonso eigenlijk beter kunnen doen dit jaar? Een paar keer iets beter kwalificeren misschien, maar volgens mij had dat niet veel uitgehaald. Eigenlijk alleen Raikkonen van de baan drukken op Suzuka en daardoor uitvallen.
Minder in de buurt van Grosjean rijden, maar dat is voor iedereen een uitdaging.quote:Op zondag 25 november 2012 18:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat had Alonso eigenlijk beter kunnen doen dit jaar? Een paar keer iets beter kwalificeren misschien, maar volgens mij had dat niet veel uitgehaald. Eigenlijk alleen Raikkonen van de baan drukken op Suzuka en daardoor uitvallen.
Des te vreemder dat Hulk wel een straf kreeg. Dat was overduidelijk een raceincident.quote:Op zondag 25 november 2012 18:59 schreef kepler het volgende:
Toch wil ik het start-incident van Vettel ff terug zien, vreemd dat daar iig niet een onderzoekje is geweest. Hij kegelt namelijk 2 mensen uit de race, omdat hij helemaal van buiten naar binnen snijdt (en bij de 2e bocht kan je daar 100% iemand verwachten lijkt me)
Ik heb het echter niet heel goed gezien, dus kan ook gewoon race-incident zijn
quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Minder in de buurt van Grosjean rijden, maar dat is voor iedereen een uitdaging.
Sinds Schumacher in 97 echt de grootste rijdersprestatie, met zo'n inferieure auto gewoon nog zo dichtbij komen.quote:Op zondag 25 november 2012 18:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
quote:
Mwah, Hulk kwam van ver en hij wist dat het glad was buiten de ideale lijn. Terechte penalty wmbquote:Op zondag 25 november 2012 18:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Des te vreemder dat Hulk wel een straf kreeg. Dat was overduidelijk een raceincident.
De masseur zo te zien.quote:
Wat?? interviewen is een vak.quote:
Obviouslyquote:Op zondag 25 november 2012 19:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Aah, Piquet heeft ook al last van het ''for sure'' virus
Oud meervoudig wereld-kampioen F1 zijn ookquote:
Daarvoor had Vettel moeten uitvallen.quote:Op zondag 25 november 2012 19:02 schreef kepler het volgende:
Maar die eerste tien rondes!!Mooiste tien ronden van een GP denk ik
quote:Op zondag 25 november 2012 19:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Oud meervoudig wereld-kampioen F1 zijn ook
Prachtige race iddquote:Op zondag 25 november 2012 19:02 schreef kepler het volgende:
Maar die eerste tien rondes!!Mooiste tien ronden van een GP denk ik
Ik snapte dat het om een oud-coureur gaat. De opmerking die je kan maken is: Gelukkig kon hij goed racen.quote:Op zondag 25 november 2012 19:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Oud meervoudig wereld-kampioen F1 zijn ook
Kom op zeg, hij deed het eerst nog netjes Engels maar staat daar in zijn thuisland dat helemaal gek wordt en voor een groot deel geen Engels spreekt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |