Had geluisterd!quote:Op zondag 25 november 2012 18:12 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ok die Ferrari's gaan vrij snel naar binnen moeten om die mediums te wisselen. Alles inzetten door gewoon inters erop te knallen? Nu wint Vettel sowieso.
En alweer in het voordeel van Alonso.quote:
Ik zou nog niet te hard juichen. Het blijft Mercedes.quote:Op zondag 25 november 2012 18:28 schreef Stiggie het volgende:
Schumi van de laatste plek naar P6, ook een geweldige race van hem
Me2.quote:Op zondag 25 november 2012 18:27 schreef LeaderRoel het volgende:
Jammer, ik had het Hulkenberg toch erg gegund
trolllllolololol_!quote:
Joh.quote:Op zondag 25 november 2012 18:30 schreef FRseezu het volgende:
Massa kan Alonso voor laten gaan, dan is het maar paar punten verschil volgens mij!
Ja, dat gaat niet lang durenquote:Op zondag 25 november 2012 18:30 schreef Sinister-D- het volgende:
Wow, Massa rijdt op 2 plaatsen in de livetiming !
Webber houdt Hulkie al op nuquote:Op zondag 25 november 2012 18:30 schreef Zorro het volgende:
Webber kan zich ook nog terug laten vallen, geeft Vettel ook een plek.
Dat kan ik me echt echt niet voorstellen.quote:
quote:
quote:
Vettel moet eraf gereden worden na wat hij bij Senna heeft gedaan.quote:Op zondag 25 november 2012 18:33 schreef FRseezu het volgende:
Vettel moet bidden dat Button heel blijft
Ik hoop met je meequote:Op zondag 25 november 2012 18:35 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik zit al de hele race hier stijf van de zenuwen, ik hoop echt dat Vettel wereldkampioen wordt!
quote:Op zondag 25 november 2012 18:34 schreef Cheiron het volgende:
Schumi gaat gewoon vettel eraf tikken, kan toch geen straf meer krijgen
en dan nog eens moeten pissenquote:Op zondag 25 november 2012 18:35 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik zit al de hele race hier stijf van de zenuwen, ik hoop echt dat Vettel wereldkampioen wordt!
Voor duitsers zijnquote:Op zondag 25 november 2012 18:35 schreef LeaderRoel het volgende:
Ook die kunnen kapot.quote:Op zondag 25 november 2012 18:36 schreef zoem het volgende:
[..]
RB heeft gloednieuwe alternators deze race
quote:Op zondag 25 november 2012 18:36 schreef LeaderRoel het volgende:
Kom op Schumi, help je land even en geef in je laatste race even je legacy over aan je opvolger!
Dan moet Vettel P4 hebbenquote:Op zondag 25 november 2012 18:38 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wat nou als button uit zou vallen? Is Vettel dan ook nog kampioen?
Neequote:Op zondag 25 november 2012 18:38 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dat is anders wel hetzelfde team. Toch heel iets andersquote:Op zondag 25 november 2012 18:38 schreef zoem het volgende:
[..]
Tja, Massa doet het ook voor Alonso. Dus wat dat betreft gaan ze gelijk op.
Wat ik zegquote:Op zondag 25 november 2012 18:34 schreef Zorro het volgende:
Vettel heeft twee landgenoten en een teamgenoot voor zich, alsof die het moeilijk gaat krijgen
Nee, maar dan zet Webber 'm in de muur.quote:Op zondag 25 november 2012 18:38 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
huili, hij was m sowieso voorbij gegaan die ronde.quote:Op zondag 25 november 2012 18:38 schreef THEFXR het volgende:
schumi maakt vettel ff champ en de race is gereden
teamgenoot is nog wel wat andersquote:Op zondag 25 november 2012 18:38 schreef zoem het volgende:
[..]
Tja, Massa doet het ook voor Alonso. Dus wat dat betreft gaan ze gelijk op.
quote:
Jawel, maar de manoeuvre is hetzelfdequote:Op zondag 25 november 2012 18:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat is anders wel hetzelfde team. Toch heel iets anders
quote:Op zondag 25 november 2012 18:39 schreef LeaderRoel het volgende:
Schumacher is in zijn laatste race ooit even onsportief als altijd
Die droopie kan toch niet rijden boeiendquote:Op zondag 25 november 2012 18:40 schreef caspervc het volgende:
Caterham P10 in constructors is slecht voor Guido....
Ze hebben dan minder sponsorgeld nodig....
Die Merc is niet meer vooruit te brandenquote:Op zondag 25 november 2012 18:41 schreef Tarahumara het volgende:
Schumacher is 3 seconden langzamer dan Vettel.... Niet zo lopen janken jongens
Neequote:Op zondag 25 november 2012 18:41 schreef Gramulanion het volgende:
Was het gunstig voor Van de Garde als Caterham tiende wordt?
Een memorabel momentje welquote:Op zondag 25 november 2012 18:41 schreef Bayswater het volgende:
We hebben wel een heldendaad gezien van Kimi
hehe eindelijk iemand die het begrijpt!quote:Op zondag 25 november 2012 18:42 schreef raptorix het volgende:
Schumacher is een duitser, dus altijd klagenswaardig!
Nederland hè, steek je kop boven het maaiveld uit en hij wordt er ongenadig hard vanaf gehakt.quote:
Oh.quote:Op zondag 25 november 2012 18:43 schreef Syntix het volgende:
Williams had overigens gewoon top 5 gereden vandaag als die KUT Duitser niet zo nodig ff in de weg had gereden.
Loop niet de hele tijd zo vervelend te doen, we weten heus wel dat je Duitsers niet mag.quote:Op zondag 25 november 2012 18:43 schreef Syntix het volgende:
Williams had overigens gewoon top 5 gereden vandaag als die KUT Duitser niet zo nodig ff in de weg had gereden.
you dont say....quote:Op zondag 25 november 2012 18:43 schreef rubbereend het volgende:
Volgens mij heeft Syntix het niet zo op Duitsers
Krijgen we in ieder geval wel een huilende Alonso op podiumquote:Op zondag 25 november 2012 18:43 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op zondag 25 november 2012 18:44 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Krijgen we in ieder geval wel een huilende Alonso op podium
ja, we gaan gewoon mario karten in de formule 1quote:Op zondag 25 november 2012 18:44 schreef raptorix het volgende:
Het zou trouwens stuk toffer worden als er wat meer random effecten worden toegevoegt aan de race, bijvoorbeeld in 1 keer olie op het wegdek, of dat 2 teams een set banden krijgt die het zeker onderweg begeeft, krijg je tenminste wat meer spanning
quote:Op zondag 25 november 2012 18:44 schreef raptorix het volgende:
Het zou trouwens stuk toffer worden als er wat meer random effecten worden toegevoegt aan de race, bijvoorbeeld in 1 keer olie op het wegdek, of dat 2 teams een set banden krijgt die het zeker onderweg begeeft, krijg je tenminste wat meer spanning
Blauwe schildjes!quote:Op zondag 25 november 2012 18:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, we gaan gewoon mario karten in de formule 1
quote:Op zondag 25 november 2012 18:43 schreef rubbereend het volgende:
Dat ik het niet zo op Duitsers heb ok. Dat jullie voor Duitsers juichen is gewoon om te schamenquote:Op zondag 25 november 2012 18:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Loop niet de hele tijd zo vervelend te doen, we weten heus wel dat je Duitsers niet mag.
Hey Berniequote:Op zondag 25 november 2012 18:44 schreef raptorix het volgende:
ga toch in een foetushouding in een hoekje liggen ofzoquote:Op zondag 25 november 2012 18:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Dat ik het niet zo op Duitsers heb ok. Dat jullie voor Duitsers juichen is gewoon om te schamen
Flikker op. En ik juich niet eens voor de Duitser.quote:Op zondag 25 november 2012 18:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Dat ik het niet zo op Duitsers heb ok. Dat jullie voor Duitsers juichen is gewoon om te schamen
altijd je buren steunenquote:Op zondag 25 november 2012 18:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 25 november 2012 18:44 schreef raptorix het volgende:
quote:Op zondag 25 november 2012 18:47 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ga ff lekker voetbal kijken. Infantiel kutventje.
Was toch een ronde achter de Safety Car. Weinig gemist dus.quote:Op zondag 25 november 2012 18:48 schreef raptorix het volgende:
Laatste ronde gemist, kat sprong op modem en signal loss
Ditquote:Op zondag 25 november 2012 18:48 schreef LeaderRoel het volgende:
Wat gaat iedereen huilie doen dat Vettel kampioen is geworden? Hij heeft het gewoon verdiend
quote:Op zondag 25 november 2012 18:49 schreef THEFXR het volgende:
vettel zijn wagen is na weging te licht, doordat er onderdelen vanaf zijn gepleurd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |