Ah, dat is sinds kort een Nederlander?quote:Op maandag 26 november 2012 12:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dzsudzsak. 15 miljoen voor die mafklapper.
Dzsudzsak komt uit Hongarije uit een arm gezin.. die gaan sneller naar zo'n schrale Russische club om maar gewoon het geld te krijgen. Strootman is een normale Nederlandse jongen.quote:Op maandag 26 november 2012 12:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dzsudzsak. 15 miljoen voor die mafklapper.
Sportief en financieel ga je 5 stappen vooruit en Barça, Madrid en united kopen niet meer hetzelfde als vroeger. Die gaan alleen voor de allergrootsten. En jeugdopleidingen.quote:Op maandag 26 november 2012 12:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik lees hier vaak mee, en ben het vaak met je eens, maar denken dat Strootman naar een Oostblok team gaat, of daar nou geld is of niet, vind ik een beetje naief hoor.
Dit.quote:Op maandag 26 november 2012 12:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dzsudzsak komt uit Hongarije uit een arm gezin.. die gaan sneller naar zo'n schrale Russische club om maar gewoon het geld te krijgen. Strootman is een normale Nederlandse jongen.
Wat een gelul zeg. Fucking Büttner werd dit jaar nog gehaald door United.quote:Op maandag 26 november 2012 12:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sportief en financieel ga je 5 stappen vooruit en Barça, Madrid en united kopen niet meer hetzelfde als vroeger. Die gaan alleen voor de allergrootsten. En jeugdopleidingen.
Buttner, Assaidi ..quote:Op maandag 26 november 2012 12:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sportief en financieel ga je 5 stappen vooruit en Barça, Madrid en united kopen niet meer hetzelfde als vroeger. Die gaan alleen voor de allergrootsten. En jeugdopleidingen.
Dat is dan ook wereldtop he! De Nederlandsers die daar net onder zitten gaan tegenwoordig allemaal naar het oostblok.quote:Op maandag 26 november 2012 12:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Buttner, Assaidi ..
En al koopt de absolute top hem niet dikke care.. Liverpool of Atletico of iets mag hem ook komen halen hoor.
PSV vraagt natuurlijk véél meer. Het ging om de clubs die bereid zijn richting de vraagprijs te gaan. Als dat om en nabij 20 wordt haakt uitend sneller af dan vroeger.quote:Op maandag 26 november 2012 12:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Fucking Büttner werd dit jaar nog gehaald door United.
Ik denk wel dat Kevin dat wil, past er wel bij met zo'n lillike witte kop.quote:Op maandag 26 november 2012 12:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is dan ook wereldtop he! De Nederlandsers die daar net onder zitten gaan tegenwoordig allemaal naar het oostblok.
20 miljoen? Vergeet het maarquote:Op maandag 26 november 2012 12:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
PSV vraagt natuurlijk véél meer. Het ging om de clubs die nog bereid zijn die bereid zijn richting de vraagprijs te gaan. Als dat om en nabij 20 wordt haakt uitend sneller af dan vroeger.
Dan nog, wat zou je zelf doen als je Strootman was? Wachten op een Europese topclub, uit Engeland, Spanje, misschien Italië, of voor het geld naar een Oostblok club gaan? Qua NL Elfal op die manier uit de picture raken ook nog zoiets. De vergelijking met Dzsudzsak gaat ook mank vind ik, ook al redenen voor aangegeven hier boven.quote:Op maandag 26 november 2012 12:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alsof PSV er 20 voor krijgtquote:Op maandag 26 november 2012 12:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
PSV vraagt natuurlijk véél meer. Het ging om de clubs die nog bereid zijn die bereid zijn richting de vraagprijs te gaan. Als dat om en nabij 20 wordt haakt uitend sneller af dan vroeger.
15 max lijkt me, wanneer loopt zijn contract af?quote:Op maandag 26 november 2012 12:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alsof PSV er 20 voor krijgtBrands kan ook nog eens niet onderhandelen man.. hij verkoopt hem straks voor 11 ofso.
2016 zie ik.quote:Op maandag 26 november 2012 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
15 max lijkt me, wanneer loopt zijn contract af?
Ik stelse dat 20 realistischer wordt dan 10. Dan moet je elders gaan zoeken dan de traditionele kopers, denk ik.quote:Op maandag 26 november 2012 12:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alsof PSV er 20 voor krijgtBrands kan ook nog eens niet onderhandelen man.. hij verkoopt hem straks voor 11 ofso.
Jonge dat roep ik al sinds dat ik hem voor het eerst zagquote:Op maandag 26 november 2012 12:14 schreef Typisch het volgende:
Bijnaam Magnificent Seven, Het Ridderkerkse Kanon, De Stroot, De Stroomstroot, Stootmans, Butthead![]()
Ik vond het grappig dat dat op de wiki stond, niet zo gepikeerd.quote:Op maandag 26 november 2012 12:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jonge dat roep ik al sinds dat ik hem voor het eerst zagga je nu wel opeens lachen en doen alsof het nieuw is.
Heeft City een gekke dag dan heb je daar kans op, ik gok dat het de opkomende clubs worden.quote:Op maandag 26 november 2012 12:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is hij aan het einde van het seizoen ook nog wel waard met een contract tot 2016quote:Op maandag 26 november 2012 12:16 schreef Geo4kant het volgende:
We zullen zien.. PSV zal er 15 voor willen, denk ook dat ze hem niet graag laten gaan omdat ze kampioen willen worden dus.
Mee eens, moet je eens voorstellen als iedereen een 7 speelt hoe goed we dan wel niet zijn. Ik vraag me af of de cijfers niet veel hoger lagen als we nipt met 2-1 hadden gewonnen, terwijl het speelbeeld niets anders zou zijn geweest.quote:Op maandag 26 november 2012 11:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso vind ik je misschien wat te negatief zeker richting Hutchinson en Waterman..
Maar als zoveel spelers niet een gemiddelde halen en je die wedstrijd had moeten winnen met 3-1.. zegt ook wel iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |