Inderdaad, als er een club met meer dan 15 miljoen aan komt zetten moet er gewoon een mooie strik omheen. Kan je bijv Toornstra ophalen voor een miljoentje ofzo of voor 8 miljoen Maher.quote:Op maandag 26 november 2012 11:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als er een klapper voor strootman komt moet je die gozer verkopen.
Als Wijnaldum eens van zijn fouten zou leren en niet meer blind op goal zou schieten had PSV gewonnen.quote:Op maandag 26 november 2012 11:38 schreef Nummerrr_14 het volgende:
PSV – Vitesse was een spannende wedstrijd. Als PSV zijn kaarten juist had gespeeld, hadden ze kunnen winnen.
Kun je niet verantwoorden. Het weigeren van het concrete bod tegenover een mogelijk kampioenschap krijg je als bedrijf niet uitgelegd. Helemaal niet als de waarde eerder richting 20 dan 10 miljoen gaat.quote:
20 miljoen voor Strootman is echt veel te veel. Je speelt ten eerste in de Eredivisie, het moet nog maar blijken of hij het hoge niveau sowieso aan kan. Verder worden er alleen zulke bedragen voor Eredivisie spelers neergelegd voor spelers die echt met kop en schouders boven de rest uitsteken en dat doet Strootman wmb absoluut niet.quote:Op maandag 26 november 2012 11:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat hij aan het eind weggaat dat gaat zeker gebeuren, maar dat PSV nu al met die opvolger actief bezig is dat kan misschien betekenen op een vertrek in de winter. Hoewel Advocaat blijft ontkennen dat dat niet gaat gebeuren, 20 mil kan je niet weigeren. Had zelf liever Toornstra gezien, die haal je ook nog goedkoper + spreekt Nederlands.
Als er 15 voor buitenspeler balasz wordt neergelegd is 20 voor dragende speler en international met aanvoerderscapaciteit strootman geen onzinnig hersenspinseltje.quote:Op maandag 26 november 2012 11:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
20 miljoen voor Strootman is echt veel te veel. Je speelt ten eerste in de Eredivisie, het moet nog maar blijken of hij het hoge niveau sowieso aan kan. Verder worden er alleen zulke bedragen voor Eredivisie spelers neergelegd voor spelers die echt met kop en schouders boven de rest uitsteken en dat doet Strootman wmb absoluut niet.
Als PSV zeker is van een verkoop in de zomer is het prima om in de winter een vervanger te halen zodat die nog een half jaar kan wennen.quote:Op maandag 26 november 2012 11:15 schreef Doublepain het volgende:
Na afloop sprak Advocaat met de opvolger van Strootman genaamd Oscar Hiljemark
2,5 mil moet ie kosten. Maar Strootman gaat dus weg?
Andere tijden. En Balasz was in die tijd ook een speler die met kop en schouder boven het gros uitstak.quote:Op maandag 26 november 2012 11:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als er 15 voor buitenspeler balasz wordt neergelegd is 20 voor dragende speler en international met aanvoerderscapaciteit strootman geen onzinnig hersenspinseltje.
De rest was kwalitatief minder dan nu. Strootman heeft véél meer potentie. Meer dan balasz en juist de tijden met opkomend Oostblok gigant is die prijs realistisch. Barça en andere giganten gaan voor de eigen jeugd. Shaktar, CSKA en anzhi zijn de clubs waar we ons tegenwoordig op richten.quote:Op maandag 26 november 2012 11:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Andere tijden. En Balasz was in die tijd ook een speler die met kop en schouder boven het gros uitstak.
Daar gaat Strootman niet heen natuurlijk.quote:Op maandag 26 november 2012 11:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De rest was kwalitatief minder dan nu. Strootman heeft véél meer potentie. Meer dan balasz en juist de tijden met opkomend Oostblok gigant is die prijs realistisch. Barça en andere giganten gaan voor de eigen jeugd. Shaktar, CSKA en anzhi zijn de clubs waar we ons tegenwoordig op richten.
Want? Zo'n Shaktar droogt PSV met dubbele cijfers af.quote:Op maandag 26 november 2012 11:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar gaat Strootman niet heen natuurlijk.
Ik denk dat hij niet op een avontuur in het oostblok zit te wachten.quote:Op maandag 26 november 2012 11:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want? Zo'n Shaktar droogt PSV met dubbele cijfers af.
Dat weet jij niet. De optie Shaktar is sportief gezien 5 stappen vooruit. Dat is meteen ook een club die een miljoen of 18 vrij kan maken. Dan wordt het een mogelijkheid. De clubs van vroeger zoeken het in eigen jeugd.quote:Op maandag 26 november 2012 11:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet op een avontuur in het oostblok zit te wachten.
Sowieso vind ik je misschien wat te negatief zeker richting Hutchinson en Waterman..quote:Op maandag 26 november 2012 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waterman: 7 (paar goede saves, maar met uitkomen en meevoetballen is ie beroerd. Heeft ons 2x gered maar was bij de 1-2 matig)
Hutchinson: 6 (niet echt goed maar speelde Kakuta wel uit de wedstrijd)
Derijck: 7 (enige man van PSV die écht aardig speelde. Zonder hem waren we afgestraft)
Marcelo: 3 (waarom speelt deze man soms zo slecht)
Bouma: 5 (liep weer achter de feiten aan)
v Bommel: 6 (Bij vlagen dan tóch een opa?)
Wijnaldum: 4 (een MISkoop. hihi mis snappen jullie hem?)
Strootman: 7 (kan beter maar speelt altijd nog aardig bij matige potjes)
Narsingh: 5 (niet écht slecht maar wel compleet uit de wedstrijd gespeeld. Kan v. Aanholt gewoon goed.)
Lens: 5 (teveel foute keuzes)
Mertens: 5 (in de eerste helft was hij het vooral die in het provocatieve gedrag van Vitesse trapte)
Ik zeg dan ook ''denk ik''.quote:Op maandag 26 november 2012 11:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat weet jij niet. De optie Shaktar is sportief gezien 5 stappen vooruit. Dat is meteen ook een club die een miljoen of 18 vrij kan maken. Dan wordt het een mogelijkheid. De clubs van vroeger zoeken het in eigen jeugd.
Natuurlijk gaat hij daar niet heenquote:Op maandag 26 november 2012 11:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want? Zo'n Shaktar droogt PSV met dubbele cijfers af.
Ozil, Modric, v Persie worden gekocht ja, maar een strootman halen ze uit eigen jeugd. Daarom moeten clubs als PSV zich richten op het Oostblok, wij hebben die exceptionele klappers niet te koop.quote:Op maandag 26 november 2012 12:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook ''denk ik''.En dat valt ook wel mee, United heeft dit seizoen Kagawa en Van Persie gehaald, Arsenal heeft ook aardig wat gekocht, Liverpool doe vrij weinig met de eigen jeugd, Real koopt nog steeds, Bayern heeft nog een aankoop van 40 miljoen gedaan deze zomer en clubs als City (die zijn niet van vroeger) natuurlijk al helemaal.
Clubs zoeken het óók in eigen jeugd, maar zijn nog steeds bereid flink te betalen voor (uitzonderlijke) talenten.
Leuk dat jij daar zo van overtuigd bent. Ik denk dat Strootman daar niet heen wil.quote:Op maandag 26 november 2012 12:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ozil, Modric, v Persie worden gekocht ja, maar een strootman halen ze uit eigen jeugd. Daarom moeten clubs als PSV zich richten op het Oostblok, wij hebben die exceptionele klappers niet te koop.
Dit dusquote:Op maandag 26 november 2012 12:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leuk dat jij daar zo van overtuigd bent. Ik denk dat Strootman daar niet heen wil.
Kevin, ben jij dat?quote:Op maandag 26 november 2012 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat hij daar niet heen
Dat mag.quote:Op maandag 26 november 2012 12:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leuk dat jij daar zo van overtuigd bent. Ik denk dat Strootman daar niet heen wil.
Zelf met bullshit komen en dan zo reageren.quote:
Ik lees hier vaak mee, en ben het vaak met je eens, maar denken dat Strootman naar een Oostblok team gaat, of daar nou geld is of niet, vind ik een beetje naief hoor.quote:
Dzsudzsak. 15 miljoen voor die mafklapper.quote:Op maandag 26 november 2012 12:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zelf met bullshit komen en dan zo reageren.![]()
Noem eens 1 van Nederlands grootste talenten die de afgelopen tijd naar het oostblok is gegaan? Ik kom niet verder dan simpele spelers als De Zeeuw.
Jij wel dan? Dat jij hem aan de hoogste bieder wil verkopen begrijp ik goed , maar dat Strootman liever naar de Premier League of La Liga gaat lijkt me ook duidelijk, het is toch niet voor niets dat bij Shakhtar Brazilianen spelen die op jonge leeftijd gehaald zijn, oftewel voordat ze een grote naam waren.quote:
Ah, dat is sinds kort een Nederlander?quote:Op maandag 26 november 2012 12:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dzsudzsak. 15 miljoen voor die mafklapper.
Dzsudzsak komt uit Hongarije uit een arm gezin.. die gaan sneller naar zo'n schrale Russische club om maar gewoon het geld te krijgen. Strootman is een normale Nederlandse jongen.quote:Op maandag 26 november 2012 12:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dzsudzsak. 15 miljoen voor die mafklapper.
Sportief en financieel ga je 5 stappen vooruit en Barça, Madrid en united kopen niet meer hetzelfde als vroeger. Die gaan alleen voor de allergrootsten. En jeugdopleidingen.quote:Op maandag 26 november 2012 12:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik lees hier vaak mee, en ben het vaak met je eens, maar denken dat Strootman naar een Oostblok team gaat, of daar nou geld is of niet, vind ik een beetje naief hoor.
Dit.quote:Op maandag 26 november 2012 12:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dzsudzsak komt uit Hongarije uit een arm gezin.. die gaan sneller naar zo'n schrale Russische club om maar gewoon het geld te krijgen. Strootman is een normale Nederlandse jongen.
Wat een gelul zeg. Fucking Büttner werd dit jaar nog gehaald door United.quote:Op maandag 26 november 2012 12:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sportief en financieel ga je 5 stappen vooruit en Barça, Madrid en united kopen niet meer hetzelfde als vroeger. Die gaan alleen voor de allergrootsten. En jeugdopleidingen.
Buttner, Assaidi ..quote:Op maandag 26 november 2012 12:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sportief en financieel ga je 5 stappen vooruit en Barça, Madrid en united kopen niet meer hetzelfde als vroeger. Die gaan alleen voor de allergrootsten. En jeugdopleidingen.
Dat is dan ook wereldtop he! De Nederlandsers die daar net onder zitten gaan tegenwoordig allemaal naar het oostblok.quote:Op maandag 26 november 2012 12:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Buttner, Assaidi ..
En al koopt de absolute top hem niet dikke care.. Liverpool of Atletico of iets mag hem ook komen halen hoor.
PSV vraagt natuurlijk véél meer. Het ging om de clubs die bereid zijn richting de vraagprijs te gaan. Als dat om en nabij 20 wordt haakt uitend sneller af dan vroeger.quote:Op maandag 26 november 2012 12:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Fucking Büttner werd dit jaar nog gehaald door United.
Ik denk wel dat Kevin dat wil, past er wel bij met zo'n lillike witte kop.quote:Op maandag 26 november 2012 12:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is dan ook wereldtop he! De Nederlandsers die daar net onder zitten gaan tegenwoordig allemaal naar het oostblok.
20 miljoen? Vergeet het maarquote:Op maandag 26 november 2012 12:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
PSV vraagt natuurlijk véél meer. Het ging om de clubs die nog bereid zijn die bereid zijn richting de vraagprijs te gaan. Als dat om en nabij 20 wordt haakt uitend sneller af dan vroeger.
Dan nog, wat zou je zelf doen als je Strootman was? Wachten op een Europese topclub, uit Engeland, Spanje, misschien Italië, of voor het geld naar een Oostblok club gaan? Qua NL Elfal op die manier uit de picture raken ook nog zoiets. De vergelijking met Dzsudzsak gaat ook mank vind ik, ook al redenen voor aangegeven hier boven.quote:Op maandag 26 november 2012 12:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alsof PSV er 20 voor krijgtquote:Op maandag 26 november 2012 12:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
PSV vraagt natuurlijk véél meer. Het ging om de clubs die nog bereid zijn die bereid zijn richting de vraagprijs te gaan. Als dat om en nabij 20 wordt haakt uitend sneller af dan vroeger.
15 max lijkt me, wanneer loopt zijn contract af?quote:Op maandag 26 november 2012 12:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alsof PSV er 20 voor krijgtBrands kan ook nog eens niet onderhandelen man.. hij verkoopt hem straks voor 11 ofso.
2016 zie ik.quote:Op maandag 26 november 2012 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
15 max lijkt me, wanneer loopt zijn contract af?
Ik stelse dat 20 realistischer wordt dan 10. Dan moet je elders gaan zoeken dan de traditionele kopers, denk ik.quote:Op maandag 26 november 2012 12:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alsof PSV er 20 voor krijgtBrands kan ook nog eens niet onderhandelen man.. hij verkoopt hem straks voor 11 ofso.
Jonge dat roep ik al sinds dat ik hem voor het eerst zagquote:Op maandag 26 november 2012 12:14 schreef Typisch het volgende:
Bijnaam Magnificent Seven, Het Ridderkerkse Kanon, De Stroot, De Stroomstroot, Stootmans, Butthead![]()
Ik vond het grappig dat dat op de wiki stond, niet zo gepikeerd.quote:Op maandag 26 november 2012 12:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jonge dat roep ik al sinds dat ik hem voor het eerst zagga je nu wel opeens lachen en doen alsof het nieuw is.
Heeft City een gekke dag dan heb je daar kans op, ik gok dat het de opkomende clubs worden.quote:Op maandag 26 november 2012 12:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is hij aan het einde van het seizoen ook nog wel waard met een contract tot 2016quote:Op maandag 26 november 2012 12:16 schreef Geo4kant het volgende:
We zullen zien.. PSV zal er 15 voor willen, denk ook dat ze hem niet graag laten gaan omdat ze kampioen willen worden dus.
Mee eens, moet je eens voorstellen als iedereen een 7 speelt hoe goed we dan wel niet zijn. Ik vraag me af of de cijfers niet veel hoger lagen als we nipt met 2-1 hadden gewonnen, terwijl het speelbeeld niets anders zou zijn geweest.quote:Op maandag 26 november 2012 11:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso vind ik je misschien wat te negatief zeker richting Hutchinson en Waterman..
Maar als zoveel spelers niet een gemiddelde halen en je die wedstrijd had moeten winnen met 3-1.. zegt ook wel iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |