Wat moeten ze naar buiten brengen dan? Zoveel gebeurt er nu ook niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:52 schreef Dos37 het volgende:
Hij blijft nog 3 maanden zitten dus. Blijf het raar vinden dat er verder niets over naar buiten komt.
Of ze al iets van ondersteund bewijs hebben gevonden. Ook al is het maar ietsquote:Op woensdag 5 december 2012 16:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat moeten ze naar buiten brengen dan? Zoveel gebeurt er nu ook niet.
Oh dan schakel ik even inquote:Op woensdag 5 december 2012 17:44 schreef Alleskids het volgende:
als ik het goed begrepen heb, straks een interview met de advocaat op Omrop Fryslan om 6 uur
Waarom moet er iets naar buiten komen dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 14:52 schreef Dos37 het volgende:
Hij blijft nog 3 maanden zitten dus. Blijf het raar vinden dat er verder niets over naar buiten komt.
Ik meen me te herinneren dat die 'de Graaf' (moordenaar Pim Fortuin) ook erg lang in afzondering is gehouden.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:54 schreef Alleskids het volgende:
is het wel vaker voorgekomen dat een verdachte zolang in afzondering wordt gehouden?
Zo hoort het ook, en dan bedoel ik dat er niet "gelekt" wordt.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:52 schreef Dos37 het volgende:
Oh wat fijn!quote:Op donderdag 6 december 2012 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Jasper S. heeft moord Mariannne Vaatstra bekend meldt ANP zojuist.
De arme man kon de druk niet meer aan en heeft maar een valse bekentenis afgelegd?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:44 schreef Pvoesss het volgende:
Is het heel erg dat ik benieuwd ben naar wat de rare complot denkers nu weer gaan roepen?
Oh, dat is een kenmerk van een complottheorie, die schrijven het dan toe aan het feit dat hij dan onderdeel uitmaakt van het complot of een zondebok isquote:Op donderdag 6 december 2012 18:44 schreef Pvoesss het volgende:
Is het heel erg dat ik benieuwd ben naar wat de rare complot denkers nu weer gaan roepen?
Hij moet hangen om de echte daders te beschermen. Net als de moordenaar van Andrea Luten.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:45 schreef Piethur het volgende:
Oh, dat is een kenmerk van een complottheorie, die schrijven het dan toe aan het feit dat hij dan onderdeel uitmaakt van het complot of een zondebok is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |