abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 november 2012 @ 16:11:09 #1
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_119603251
quote:
Verdachte aangehouden in zaak Marianne Vaatstra

Er is een verdachte aangehouden in de moordzaak van Marianne Vaatstra. Dat heeft het Openbaar Ministerie (OM) maandagochtend bevestigd.

Eerder meldde Peter R. de Vries al op Twitter dat er een '44-jarige blanke verdachte' gearresteerd was na een '100 procent DNA match'. Volgens RTL Nieuws gaat het om de 45-jarige Jasper S. uit Oudwoude. De verdachte is zondagavond gearresteerd.

De familie Vaatstra is zondagavond door de politie en het OM ingelicht.

Justitie wil nog geen details geven. Het OM en de politie Friesland geven maandag om 18.00 uur een persconferentie in Drachten. De persconferentie wordt gegeven door hoofdofficier van justitie Annet Bronsvoort en de Friese korpschef Nathalie Kramers.
Bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)rianne-vaatstra.html

Link naar dossier Telegraaf zaak Vaatstra
Dossier AD

Chronologisch verhaal Zaak Vaatstra:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_119603352
Flyers met complottheorie over Vaatstra verspreid

quote:
GELOOFT U HET OPENBAAR MINISTERIE?

Volgens het OM is Marianne Vaatstra door een bekende uit Kollum of omgeving vermoord. Deze leugen is nu al bewezen met de aanhouding van de onschuldige Jasper S., waarmee het OM de doofpot voor eens en voor altijd hoopt af te sluiten. Er wordt hier met een valse DNA match een onschuldige man geofferd om de werkelijke daders verborgen te houden, alsmede de misdadige rol van Justitie zelf. Al 2 dagen na de moord in 1999 hebben de autoriteiten de moordenaars uit het asielzoekerscentrum in het geheim afgevoerd.

Ali Hassan is via het Grenshospitium Amsterdam naar Noorwegen afgevoerd. Een uitvoerige getuigenverklaring van een medewerkster van het hospitium is het belangrijkste bewijs hiervoor. Feik Mustafa is op 3 mei 1999 afgevoerd naar naar een ander AZC, dat heeft de adjunct-directeur van het asielzoekerscentrum verklaard. De in Turkije in 1999 opgepakte Ali Hassan is niet de Ali Hassan uit Kollum en dat kunnen vele getuigen verklaren. Toch weigert het OM al deze bewijzen ook maar te onderzoeken.

De verantwoordelijke hoogste ambtenaren voor dit afvoeren van de vermoedelijke daders zijn Joris Demmink, de ex-secretaris-generaal van justitie die al meer dan 15 jaar wordt beschuldigd van verkrachting van kinderen en zijn hulpje Harm Brouwer, in 1999 de hoofdofficier van justitie. Demmink heeft nu meer dan 13 jaar de doofpot dicht kunnen houden.
pi_119603400
Zijn er hier mensen die het boek van Bart Bakker hebben gelezen wat betreft de zaak Vaatstra?
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  zondag 25 november 2012 @ 16:15:47 #4
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_119603498
quote:
Ik snap niet dat de media zoveel aandacht besteden aan die flyers, en dat ze die op internet gaan publiceren. Geef je de zieke mensen alleen maar meer aandacht die ze willen...
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zondag 25 november 2012 @ 16:28:16 #5
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_119604074
quote:
2s.gif Op zondag 25 november 2012 16:15 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ik snap niet dat de media zoveel aandacht besteden aan die flyers, en dat ze die op internet gaan publiceren. Geef je de zieke mensen alleen maar meer aandacht die ze willen...
Ik vind sowieso dat er veel te veel aandacht is voor die zaak. De hele bevolking van die twee k*tdorpen is inmiddels al met hun kop op de TV verschenen, beginnen ze binnenkort ook nog eens met het interviewen van de plaatselijke veestapel? 8)7

Er is een verdachte aangehouden. Mooi. Laat nu justitie gewoon haar werk doen en val mij pas weer lastig met 'nieuws' over deze zaak als het OM de zaak rond heeft en de verdachte moet verschijnen voor de rechtbank.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zondag 25 november 2012 @ 16:37:46 #6
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_119604512
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 16:14 schreef Miam het volgende:
Zijn er hier mensen die het boek van Bart Bakker hebben gelezen wat betreft de zaak Vaatstra?
Ik heb het gelezen maar vond het te technisch. Ging alleen maar over de gevolgde procedures. Niets over de rammelende verklaringen van die vrienden of wat er in Kollum al was voorgevallen.
  zondag 25 november 2012 @ 16:38:30 #7
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_119604540
Wim Dankbaar heeft aangekondigd zich niet langer bezig te zullen houden met de zaak Vaatstra. De man die er een gewoonte van maakte om onschuldige mensen lastig te vallen, beklaagt zich nu over de agressieve reacties die hij krijgt.
Je kunt het natuurlijk ook zien als een poging tot eervolle aftocht. Dankbaar heeft er al die tijd verschrikkelijk naast gezeten, en als hij diep in zijn eigen hart kijkt, zal hij dat zelf ook wel beseffen.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
  zondag 25 november 2012 @ 16:40:06 #8
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_119604609
Is dat interview met de broers en zussen nu nog nergens (volledig) te zien met ondertiteling? }:|

Vanmiddag gemist, maar ging er vanuit dat het wel op uitzendinggemist zou staan. Niet dus. :(
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_119604695
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 16:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen maar vond het te technisch. Ging alleen maar over de gevolgde procedures. Niets over de rammelende verklaringen van die vrienden of wat er in Kollum al was voorgevallen.
Ja, zo heb ik het ook enigszins ervaren.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  zondag 25 november 2012 @ 16:42:06 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119604697
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 16:38 schreef Gorraay het volgende:
Wim Dankbaar heeft aangekondigd zich niet langer bezig te zullen houden met de zaak Vaatstra. De man die er een gewoonte van maakte om onschuldige mensen lastig te vallen, beklaagt zich nu over de agressieve reacties die hij krijgt.
Je kunt het natuurlijk ook zien als een poging tot eervolle aftocht. Dankbaar heeft er al die tijd verschrikkelijk naast gezeten, en als hij diep in zijn eigen hart kijkt, zal hij dat zelf ook wel beseffen.
Good riddance.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_119604739
quote:
Goed nieuws.
pi_119604808
Dankbaar!
pi_119605692
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 16:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Het grote probleem is dat verklaringen 9 van de 10 keer niet 100% kloppen

Dit boek van W.A. Wagenaar is een aanrader als het gaat om het menselijk geheugen
en hoe er dus in de praktijk over een gebeurtenis verschillende verklaringen op papier komen.

Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_119605916
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:06 schreef Buster24 het volgende:

Dit boek van W.A. Wagenaar is een aanrader als het gaat om het menselijk geheugen
en hoe er dus in de praktijk over een gebeurtenis verschillende verklaringen op papier komen.

[ afbeelding ]
Ik heb het zelf meegemaakt als opgeroepen getuige bij een moordzaak.
Er werd mij een vraag gesteld over de bewuste avond die ik rustig heb beantwoord. Ik wist 100% (!) zeker dat het zo was gegaan zoals ik zei.
Eén van de rechters las vervolgens iets voor en als donderslag bij heldere hemel besefte ik dat dát de juiste weergave van het gebeuren was en niet mijn "herinnering". Boeiende ervaring om te ontdekken dat je geheugen en de manier waarop herinneringen worden opgeslagen behoorlijk kan falen. Mijn geloof in getuigenverklaringen is daarmee gedaald tot het nulpunt. Zelfs als de mensen zelf denken de waarheid te spreken kan je ze niet zomaar geloven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 25 november 2012 @ 17:23:20 #15
323439 HetKlusKonijn
pi_119606408
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er werd mij een vraag gesteld over de bewuste avond die ik rustig heb beantwoord. Ik wist 100% (!) zeker dat het zo was gegaan zoals ik zei.
Eén van de rechters las vervolgens iets voor en als donderslag bij heldere hemel besefte ik dat dát de juiste weergave van het gebeuren was en niet mijn "herinnering". Boeiende ervaring om te ontdekken dat je geheugen en de manier waarop herinneringen worden opgeslagen behoorlijk kan falen. Mijn geloof in getuigenverklaringen is daarmee gedaald tot het nulpunt. Zelfs als de mensen zelf denken de waarheid te spreken kan je ze niet zomaar geloven.
Inderdaad. In dat boek van Wim Wagenaar (ik heb ooit college gehad van die man ^O^) staan nog veel meer van dit soort gevallen. Het is dus zeer algemeen en het kan iedereen overkomen, ookal ben je nog zo 'nuchter' en zo.

Sterker nog, er zijn zat psychologische onderzoeken gedaan naar beinvloedbaarheid van getuigen. Het bleek geen enkel probleem om de meeste mensen die net een rode auto hadden zien langskomen, ervan te overtuigen dat die auto eigenlijk toch echt blauw was. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
pi_119606629
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:06 schreef Buster24 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
lijkt me interessant! goede tip :)
pi_119606702
Je wilt niet weten hoeveel mensen er in de VS (onterecht?) vastzitten op basis van enkel getuigenverklaringen... Toevallig net het boek Bloodsworth gelezen over de eerste terdoodveroordeelde die met behulp van DNA vrijkwam. Voornaamste bewijs waren een aantal getuigenverklaringen die echt totaal niet kloppen achteraf gezien...
  zondag 25 november 2012 @ 17:31:29 #18
323439 HetKlusKonijn
pi_119606771
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:28 schreef Miam het volgende:

[..]

lijkt me interessant! goede tip :)
Het is een uitstekend boek. Niet alleen is Wagenaar DE deskundige op dit gebied, hij kan ook nog eens erg goed en beeldend schrijven. :Y
pi_119606784
Een van de mooiste voorbeelden vind ik het onderzoek met de clown uit de VS

Ze organiseerden een circus met expres GEEN clown tussen de artiesten.
Daarna lieten ze de gasten een vragen lijst invullen met daarin o.a. de vraag:

Hoe vond u het optreden van de clown?

Ik weet de percentage niet exact meer maar een deel van de ondervraagden vulde doodleuk
"grappig" "fantastisch" e.d. in
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_119606909
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:29 schreef Isegrim het volgende:
Je wilt niet weten hoeveel mensen er in de VS (onterecht?) vastzitten op basis van enkel getuigenverklaringen... Toevallig net het boek Bloodsworth gelezen over de eerste terdoodveroordeelde die met behulp van DNA vrijkwam. Voornaamste bewijs waren een aantal getuigenverklaringen die echt totaal niet kloppen achteraf gezien...
Ik wil niet weten hoeveel er op die manier al onschuldig zijn geëxecuteerd :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_119606978
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wil niet weten hoeveel er op die manier al onschuldig zijn geëxecuteerd :{
Ik kan je zo een aantal namen geven helaas. ;(
pi_119607045
Blijf gewoon maar lekker on topic
  zondag 25 november 2012 @ 17:38:34 #23
323439 HetKlusKonijn
pi_119607063
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:31 schreef Buster24 het volgende:

Ik weet de percentage niet exact meer maar een deel van de ondervraagden vulde doodleuk
Dat is een heel bekend voorbeeld inderdaad.

Het beangstigende is dat met dergelijke manipulatieve vraagstellingen niet alleen getuigen kunnen worden gemanipuleerd om te bevestigen dat ze 'dingen' gezien hebben die er helemaal niet waren, maar ook verdachten kunnen worden gedwongen om misdaden te 'bekennen' die ze helemaal niet hebben gepleegd!

Het meest beruchte voorbeeld hiervan was wel de Schiedammer Park-moord, waar eerder een labiele man (met een pedofiel verleden) zodanig onder druk was gezet dat hij voor zichzelf concludeerde dat "hij het dus wel geweest moest zijn", en aldus een lustmoord op een kindje bekende... terwijl hij er helemaal niks mee te maken had.
pi_119607077
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:31 schreef Buster24 het volgende:

Dat is ook wel een beetje verneukeratief natuurlijk, want mensen denken dan dat er wel een clown móet zijn geweest aangezien ernaar wordt gevraagd. Dan generen ze zich en vullen ze maar wat in.

Maar het menselijk geheugen functioneert wel vrij slecht ja.
pi_119607097
Niet alleen is het menselijk geheugen enorm onbetrouwbaar, mensen laten zich ook gemakkelijk manipuleren. Hoe komt het dat onschuldige mensen een moord kunnen bekennen?

Derren Brown laat zien hoe kinderlijk eenvoudig dat kan zijn in zijn experiment "The Guilt Trip":

pi_119607116
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:31 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Het is een uitstekend boek. Niet alleen is Wagenaar DE deskundige op dit gebied, hij kan ook nog eens erg goed en beeldend schrijven. :Y
Ik zal eens kijken of ik ergens het boek kan halen. ben hier erg nieuwsgierig naar!
pi_119607138
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:38 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat is ook wel een beetje verneukeratief natuurlijk, want mensen denken dan dat er wel een clown móet zijn geweest aangezien ernaar wordt gevraagd. Dan generen ze zich en vullen ze maar wat in.

Maar het menselijk geheugen functioneert wel vrij slecht ja.
Je kan getuigen dus sturen en ze zijn onzeker, tenminste een gedeelte, want een deel vulde gewoon in "er was geen clowns optreden"
pi_119607145
Deze proef:
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_onzichtbare_gorilla is leuk.

Kregen wij bij de brandweer.
Ik had geen gorilla gezien... :').
I´m back.
pi_119607221
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:40 schreef Ryan3 het volgende:
Deze proef:
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_onzichtbare_gorilla is leuk.

Kregen wij bij de brandweer.
Ik had geen gorilla gezien... :').
Die is inderdaad erg leuk :)
  zondag 25 november 2012 @ 17:43:59 #30
124676 RobertoCarlos
pi_119607272
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Deze lijkt me voor jou dan ook extra interessant:

quote:
2s.gif Op zondag 25 november 2012 14:43 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Dit is Brain Games op National Geographic. Hier het begin van die ep met de schokkende conclusie over eye witnesses:
pi_119607850
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:31 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Oorlogsmisdadigers vrijpleiten kon hij ook goed. :'(

http://nl.wikipedia.org/wiki/John_Demjanjuk

Wagenaar. :r
pi_119608025
Hahaha
pi_119608051
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:40 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Je kan getuigen dus sturen en ze zijn onzeker, tenminste een gedeelte, want een deel vulde gewoon in "er was geen clowns optreden"
Ja, absoluut, is erg gevaarlijk...
  zondag 25 november 2012 @ 18:12:30 #34
323439 HetKlusKonijn
pi_119608269
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:59 schreef lexgauw007 het volgende:

[..]

Hij pleitte niemand vrij, hij toonde aan dat de getuigenverklaringen niet deugden.
Dat is iets heel anders. Wellicht zou je je eens een beetje moeten verdiepen in het leerstuk "bewijs" binnen het strafrecht?
pi_119608276
quote:
Hij doet het naar eigen zeggen voor zijn gezin. Wat zijn agressieve gestalk bij andere mensen en hun familieleden teweeg brengt is geen probleem maar nu het om hem gaat is het ineens een ander verhaal. Toen de dictator door Pownews werd gefilmd leek hij wel angstig. Dit is een logisch gevolg.
Mede met dank aan de journalisten van Pownews. ^O^
pi_119608364
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:59 schreef lexgauw007 het volgende:

[..]

Hij is gewoon gevraagd als getuige deskundige over het menselijk geheugen, beetje kinderachtig deze opmerking.

Hij heeft helemaal geen waardeoordeel geveld over Demjanjuk hij heeft iets gezegd over wat tijd en spanning doet met het beoordelingsvermogen van slachtoffers.
pi_119608369
Ja maar een getuigenis die 4 personen kan identificeren (Marianne, Spencer, Wietse en moeder) aan de hand van uiterlijk, gedrag, kleding, auto etc. ... is iets heel anders dan je te herinneren na een avond circus of er nou een clown was of niet. Een evenement waar je je waarschijnlijk verveeld als volwassene.
pi_119608500
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 18:15 schreef Xan21 het volgende:
Ja maar een getuigenis die 4 personen kan identificeren (Marianne, Spencer, Wietse en moeder) aan de hand van uiterlijk, gedrag, kleding, auto etc. ... is iets heel anders dan je te herinneren na een avond circus of er nou een clown was of niet. Een evenement waar je je waarschijnlijk verveeld als volwassene.
Alles kan alleen moet je altijd rekening houden met vergissingen ook wat betreft tijd en datum.

Maar over welke getuigenis heb je het en heb je een betrouwbare bron een politiedossier o.i.d. of komt dit van de dorps tam tam?

Graag een linkje naar je bron.
(bij voorbaat dank)
pi_119608652
Geke H. google is je vriend
pi_119608699
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 18:12 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Hij pleitte niemand vrij, hij toonde aan dat de getuigenverklaringen niet deugden.
Dat is iets heel anders. Wellicht zou je je eens een beetje moeten verdiepen in het leerstuk "bewijs" binnen het strafrecht?
Hij heeft naar eigen zeggen zelf onderzoek gedaan.
Lees maar:

quote:
Wagenaar stelde dat het persoonsbewijs van John Demjanjuk een overduidelijke vervalsing was en betoogde dat de herkomst van het document onduidelijk is gebleven [1].
Wat heeft dat met geheugenonderzoek te maken?

Een geheugendeskundige die alles op alles zet om over de rug van slachtoffers zijn zin te krijgen.

Misschien moet jij je eerst eens in de zaak verdiepen voor je begint te roeptoeteren?

Maar goed we gaan off-topic. ;)
pi_119609045
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:39 schreef Tayu het volgende:
Niet alleen is het menselijk geheugen enorm onbetrouwbaar, mensen laten zich ook gemakkelijk manipuleren. Hoe komt het dat onschuldige mensen een moord kunnen bekennen?

Derren Brown laat zien hoe kinderlijk eenvoudig dat kan zijn in zijn experiment "The Guilt Trip":

Helemaal gekeken en ik moet zeggen: indrukwekkend hoe ze dat voor elkaar kregen :o
(en ik had zwaar medelijden met die aardige knul :@ )
pi_119609108
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 18:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Helemaal gekeken en ik moet zeggen: indrukwekkend hoe ze dat voor elkaar kregen :o
In slechts enkele dagen tijd. Kun je nagaan waar je iemand in weken/maanden toe kunt brengen met de juiste aanpak.
pi_119609216
Jasper S. rookte niet volgens de buurvrouw, het nieuwe topic op klokkenluideronline

tja....
pi_119609492
Kan ook zijn dat ie dertien jaar geleden best wel eens met het uitgaan een sigaretje rookte. Net of zijn buurvrouw dat allemaal weet.
  zondag 25 november 2012 @ 18:40:48 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119609554
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 18:32 schreef Xan21 het volgende:
Jasper S. rookte niet volgens de buurvrouw, het nieuwe topic op klokkenluideronline

tja....
Het ultieme bewijs de hij onschuldig is!
Hij rookt niet, dus die aansteker is niet van hem, dus dat DNA klopt ook niet!!!

Echt, die mafmutsen grijpen alles aan om zich vast te blijven kampen aan hun verwrongen waarheid.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_119609605
grasping at straws noemen ze dat toch
pi_119609664
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 18:32 schreef Xan21 het volgende:

tja....
Is dat diezelfde buurvrouw die daar nog maar enkele jaren woont?
  zondag 25 november 2012 @ 19:12:52 #48
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_119610988
Het is veel makkelijker om te zeggen dat een buurtgenoot wel rookt, dan dat hij niet rookt. Om die laatste uitspraak met enige zekerheid te kunnen doen moet je iemand toch wel een stuk beter kennen. "Iemand nooit hebben zien roken" zegt me geen fluit. Ik heb veel buurtgenoten die ik nooit heb zien eten. Ben benieuwd wat malloot Kat daaruit zou afleiden..... :)
pi_119611355
:D Je buren hebben allemaal anorexia.
  zondag 25 november 2012 @ 19:28:56 #50
124676 RobertoCarlos
pi_119611676
Is er nog nieuws?
pi_119613287
Joris Demmink is onschuldig, net als Joost Tonino.

Micha Kat zou best een gelijk kunnen hebben. Hier komt nog bij dat de beloning voor de gouden tip in de zaak Vaatstra nog steeds staat. Hierdoor zou zich wel eens een getuige kunnen melden die zich nu opeens herinnert S. op de nacht van de moord hebben zien fietsen.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zondag 25 november 2012 @ 20:21:30 #52
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_119613765
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 20:10 schreef BabeWatcher het volgende:
Joris Demmink is onschuldig, net als Joost Tonino.

Micha Kat zou best een gelijk kunnen hebben. Hier komt nog bij dat de beloning voor de gouden tip in de zaak Vaatstra nog steeds staat. Hierdoor zou zich wel eens een getuige kunnen melden die zich nu opeens herinnert S. op de nacht van de moord hebben zien fietsen.
Typisch complotterstrekje: zaken die niets met elkaar te maken hebben met elkaar in verband brengen. Op de gedumpte computer van Tonino is kinderporno aangetroffen. Maar dat heeft dus nul komma nul te maken met de schuld of onschuld van Demmink.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')