SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
bony is toch weg in de winterstop
daarna zakt vite$$e wel weer terugmumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
dat krijg je als je beter bent maar de goal maar niet maakt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 16:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weet Koeman dat er al drie spelers 35 minuten lang warm lopen.![]()
![]()
En WE juichen voor Vitesse.quote:Op zondag 25 november 2012 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wilfried Bony, en daar gaan WE naar kijken.![]()
Hopelijk pakt Van Bommel nog geel.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Als Ajaxsupporter voel ik met je meequote:Op zondag 25 november 2012 16:08 schreef rubbereend het volgende:
dat krijg je als je beter bent maar de goal maar niet maakt
oh nee![]()
![]()
hetzelfde verhaaltje als stekelenburg naar man u of sneijder naar man u. moet nog komen.quote:Op zondag 25 november 2012 16:08 schreef sjeppert het volgende:
bony is toch weg in de winterstop
daarna zakt vite$$e wel weer teruggraag op anoniem![]()
maar wij welquote:Op zondag 25 november 2012 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Simon Cziommer, nee die kent U niet.![]()
is toch altijd al populair geweest. Boney M is een van de meest verkochte artiesten ter wereld aller tijdenquote:Op zondag 25 november 2012 16:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit liedje heeft ineens wel veel hits![]()
Ik hoop op het begin van betere tijden.quote:Op zondag 25 november 2012 16:09 schreef GGMM het volgende:
Toegegeven, dit is wel een bazenTT Stijn.![]()
Steek hem nou geen veer in de kont, gaat ie weer zweven..quote:Op zondag 25 november 2012 16:09 schreef GGMM het volgende:
Toegegeven, dit is wel een bazenTT Stijn.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 16:09 schreef Tyron het volgende:
Advocaat die de europa league laat lopen maar toch verliest van Vitesse![]()
Fluitconcert
Bony naar de Africa Cup en ik verwacht niet dat Vitesse dit tot speelronde 34 volhoudt. Beetje zoals AZ vorig seizoen.![]()
quote:
Niks, je gaat toch geen aanvaller voor een aanvaller wisselen als je moet scoren? En dan nog een jeugdspeler ook.quote:![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 16:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja, ze hebben prima verdedigers toch?![]()
![]()
![]()
Terecht, mafkees
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Sowieso echt een gedrocht van een voetballer die Marcellis. Hebben ze bij PSV goed gezien.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
FC Twente: Boschker, Breukers, Douglas, Bengtsson, Braafheid, Brama, Janssen, Fer, Gyasi, Castaignos en Tadic.
PEC Zwolle: Boer, Van Polen, Lachman, Van den Berg, Achenteh, Drost, Pluim, Broerse, Benson, Avdic en Mokhtar.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
okequote:Op zondag 25 november 2012 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
FC Twente: Boschker, Breukers, Douglas, Bengtsson, Braafheid, Brama, Janssen, Fer, Gyasi, Castaignos en Tadic.
PEC Zwolle: Boer, Van Polen, Lachman, Van den Berg, Achenteh, Drost, Pluim, Broerse, Benson, Avdic en Mokhtar.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 16:11 schreef Merkie het volgende:
Omg, Marcellis krijgt rood. Reactie Reitsma: "Oh."
Wat eem commentator.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga nu iets heel geks zeggen, mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen, Wilfried Bony, die onwaarschijnlijke voetballer, chapeau! Senk joe.![]()
Haha ja idd, was toen zogenaamd het nieuwe talentquote:Op zondag 25 november 2012 16:11 schreef Caland het volgende:
Sowieso echt een gedrocht van een voetballer die Marcellis. Hebben ze bij PSV goed gezien.
know'm sayin?
word? word.![]()
Wanneer haalt Steve Kastanjos er eens uit? Die presteert al tijden niets.quote:Op zondag 25 november 2012 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
PEC Zwolle: Boer, Van Polen, Lachman, Van den Berg, Achenteh, Drost, Pluim, Broerse, Benson, Avdic en Mokhtar.
Kan me voorstellen dat hij hem niet geeft gelijk na de kaart van Marcellisquote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Zat zelfs in het Nederlands elftal.quote:Op zondag 25 november 2012 16:12 schreef alors het volgende:
[..]
Haha ja idd, was toen zogenaamd het nieuwe talent2000 light years from home![]()
Plet is verhuurdquote:Op zondag 25 november 2012 16:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wanneer haalt Steve Kastanjos er eens uit? Die presteert al tijden niets.En Gouriye en Armenteros moeten ze nog kopen
![]()
![]()
Armenteros kunnen ze transfervrij halenquote:Op zondag 25 november 2012 16:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Plet is verhuurdEn Gouriye en Armenteros moeten ze nog kopen
![]()
Ja straks gaan ze nog rellen, die doldrieste AZ supporters!quote:Op zondag 25 november 2012 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat hij hem niet geeft gelijk na de kaart van Marcellisknow'm sayin?
word? word.![]()
Jeugdspeler kans geven? Oh wacht...quote:Op zondag 25 november 2012 16:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Plet is verhuurdEn Gouriye en Armenteros moeten ze nog kopen
In de winterstop?quote:Op zondag 25 november 2012 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Armenteros kunnen ze transfervrij halen![]()
Mertens
1 december, 20.45 uur.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
2-0
rubinho
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Castaignos ruilen voor Armenterosquote:Op zondag 25 november 2012 16:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan maakte je domme opmerking. Eigenlijk zie ik Heracles en Twente wel een dealtje maken![]()
Goed gegokt.quote:
zo maakte ik ze altijd met fifa 98.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Alle topclubs winnen dus.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
ik drukte altijd op qquote:Op zondag 25 november 2012 16:15 schreef napoleonfour het volgende:
zo maakte ik ze altijd met fifa 98.![]()
![]()
Duidelijke overtreding
Nijhuis
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Hutch
Armenteros kan prima naar de Nederlandse top jaquote:Op zondag 25 november 2012 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Castaignos ruilen voor Armenteros![]()
Voor beiden niet slechtquote:Op zondag 25 november 2012 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Castaignos ruilen voor ArmenterosAlleen denk ik dat de Cast te veel verdient
![]()
![]()
Altijd bij de keeper jaquote:.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Stront in zijn ogen
GVDhoeveel kansen heb je nodig
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
quote:. Gewoon kaarten uitzetten en dan spelers blesseren
http://eredivisielive.nl/sidekickquote:Op zondag 25 november 2012 16:17 schreef GGMM het volgende:
PSV krijgt bijna net zoveel kansen als Ajax vanmiddag.![]()
Van Ginkel
DeLuna vindt me dik ;(
Wie durft nu nog te zeggen dat Vitesse zich nog moet bewijzen tegen de top. Met 10 punten tegen Feijenoord, Ajax, Twente en PSV.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 16:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]. Gewoon kaarten uitzetten en dan spelers blesseren
![]()
![]()
Ajax 14 op doel, PSV 7.quote:Op zondag 25 november 2012 16:17 schreef GGMM het volgende:
PSV krijgt bijna net zoveel kansen als Ajax vanmiddag.![]()
Allemaal niet naar Twente kijken, maar om 17.00 uur Chelsea - Man. City
Dat is een vertekend beeld, PSV heeft Wijnaldum.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Waarom zou je überhaupt naar Twente willen kijkenquote:Op zondag 25 november 2012 16:19 schreef donroyco het volgende:
Allemaal niet naar Twente kijken, maar om 17.00 uur Chelsea - Man. City
ik heb geen sport 1, maar ik ga inderdaad niet naar Twente - PEC kijkenquote:Op zondag 25 november 2012 16:19 schreef donroyco het volgende:
Allemaal niet naar Twente kijken, maar om 17.00 uur Chelsea - Man. City_!
![]()
Star Wars
Om 17:00 begint F1, gek, dan kijk je dat toch.quote:Op zondag 25 november 2012 16:19 schreef donroyco het volgende:
Allemaal niet naar Twente kijken, maar om 17.00 uur Chelsea - Man. CityUn dann rettet kein Kavallerie,
F1 kijkenquote:Op zondag 25 november 2012 16:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Om 17:00 begint F1, gek, dan kijk je dat toch.
Voetbal > F1.quote:Op zondag 25 november 2012 16:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Om 17:00 begint F1, gek, dan kijk je dat toch.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
ben je boosquote:Op zondag 25 november 2012 16:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend Ajax speelde tegen degradatiekandidaatje![]()
Dus? Ik stel ook niet dat Ajax beter is dan PSV toch?quote:Op zondag 25 november 2012 16:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend Ajax speelde tegen degradatiekandidaatjeWat een rare opmerking.
![]()
Alle topclubs hebben gewonnen dus.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
PSV speelde tegen djnper jaosddlsad nog wat en faalde. same story.quote:Op zondag 25 november 2012 16:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend Ajax speelde tegen degradatiekandidaatjegraag op anoniem![]()
En ze lopen mooi 3 punten in, helemaal niks mis mee.quote:Op zondag 25 november 2012 16:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend Ajax speelde tegen degradatiekandidaatje![]()
lekker naar wat auto's kijkenquote:Op zondag 25 november 2012 16:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Om 17:00 begint F1, gek, dan kijk je dat toch.![]()
![]()
Er is maar één sport.quote:Op zondag 25 november 2012 16:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Om 17:00 begint F1, gek, dan kijk je dat toch.![]()
+0 punten.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Lig aan de wedstrijd, City hoort daar niet bij.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
AZ is niet goed omgegaan met de windaldus Nick Viergever.
Dat zeg ik dus.quote:Op zondag 25 november 2012 16:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is een vertekend beeld, PSV heeft Wijnaldum.Un dann rettet kein Kavallerie,
De nieuwe stand als Twente wint van Zwolle
1. PSV 33.
2. FC Twente 33
3. Vitesse 31
4. Ajax 27
5. Feyenoord ` 27"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Krijg het nog druk zo, wil toch de herhaling van Ajax even zien. Twente en Manchester City maar even op een stream dan.![]()
damn, mag hij er niet in ofzo/?DeLuna vindt me dik ;(
Bedankt man.quote:Op zondag 25 november 2012 16:22 schreef Stiggie het volgende:
1. PSV 33.
2. FC Twente 33
3. Vitesse 31
4. Ajax 27
5. Feyenoord ` 27![]()
Nee, mag niet .quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat zijn ze trouwens wel.quote:Op zondag 25 november 2012 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus? Ik stel ook niet dat Ajax beter is dan PSV toch?Wat een rare opmerking.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 16:22 schreef Ayreon84 het volgende:
Wijnaldum heeft de lat wat te hoog liggen vandaag.
know'm sayin?
word? word.![]()
Ja, dan kan hij het ineens wel he!Un dann rettet kein Kavallerie,
Als Vitesse Bony zou kunnen behouden in de winterstop zie ik ze nog best kampioen worden ookquote:Op zondag 25 november 2012 16:22 schreef Stiggie het volgende:
1. PSV 33.
2. FC Twente 33
3. Vitesse 31
4. Ajax 27
5. Feyenoord ` 27![]()
Mja Bony gaaat zo goed als zeker weg![]()
Geen dank. En Derksen had deze wedstrijd goed geraden.quote:"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Narsingh buitenspel
dom buitenspel staanDeLuna vindt me dik ;(
Wat een baas.quote:Op zondag 25 november 2012 16:24 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Geen dank. En Derksen had deze wedstrijd goed geraden.![]()
Dickie had zijn spelers beter rust kunnen geven in Europa, oh...Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Vitesse echt onwerkelijk
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Ja
Terecht wel na dat Europa League gebeuren. PSV gaat geen kampioen worden.
Ook zonder EL niet, maakt echt geen fuck uit.![]()
Die is toch blindquote:Op zondag 25 november 2012 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
JJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hard voor tweegrolschOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Heuj, nu kan Twente gedeeld eerste worden
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
JJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hard voor tweegrolsch![]()
![]()
Dit dusquote:Op zondag 25 november 2012 16:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Ook zonder EL niet, maakt echt geen fuck uit.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Nou ja, als ze expres uit de EL gingen vanwege het kampioenschap dan is dit wel mooi ja.quote:Op zondag 25 november 2012 16:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Ook zonder EL niet, maakt echt geen fuck uit.
Al blijf ik er bij dat ze gewoon faalde.![]()
Hij wil zelf weg toch? Omdat zn mamma niet mag komen...quote:Op zondag 25 november 2012 16:25 schreef Dekatria het volgende:
Mag hopen voor Vitesse dat Bony niet wordt weggeplukt in de winterstop.![]()
![]()
DeLuna vindt me dik ;(
1 december kampioenswedstrijd dus.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Van Bommel nog in discussie met Nijhuis
Topsfeer bij psv![]()
Leuk veel eigen jeugd gezien![]()
Leuk voetbal ook![]()
hoe kun je nou supporter zijn van zo'n club
![]()
![]()
![]()
Wel goed dat PSV niet meer Europa League speelt, dan win je dit soort wedstrijden namelijk. OW WACHT![]()
Ze speelden de minstens de helft van de wedstrijden zonder Strootloser en Van Bommel. Ze wilden het dus niet echt en ze faalden daarnaast ook nog eens.quote:Op zondag 25 november 2012 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, als ze expres uit de EL gingen vanwege het kampioenschap dan is dit wel mooi ja.
Al blijf ik er bij dat ze gewoon faalde.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 25 november 2012 16:26 schreef Jivis het volgende:
Nu Twente nog even winnen van PEC en mijn dag is goed.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Bony moet in NL blijven al kan ik het wel begrijpen als hij weg gaat met het systeem van deze kut land.graag op anoniem![]()
Nederlander makenquote:Op zondag 25 november 2012 16:26 schreef KingRoland het volgende:
Bony moet in NL blijven al kan ik het wel begrijpen als hij weg gaat met het systeem van deze kut land.![]()
![]()
Deze land is inderdaad kakkaquote:Op zondag 25 november 2012 16:26 schreef KingRoland het volgende:
Bony moet in NL blijven al kan ik het wel begrijpen als hij weg gaat met het systeem van deze kut land.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Niet haten op deze landje, wollah!quote:Op zondag 25 november 2012 16:26 schreef KingRoland het volgende:
Bony moet in NL blijven al kan ik het wel begrijpen als hij weg gaat met het systeem van deze kut land.know'm sayin?
word? word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |