SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slachtveld
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
James Kond
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
De favoriete schrijver van Reis misschien. Als Piet ooit zou scoren zou hij een Griezelbus shirtje laten zien.![]()
Jankende KneusUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
twitter:sjoerdmossou twitterde op zondag 25-11-2012 om 14:50:33Mooi eerbetoon van Reis aan John Karelse. JK. reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. triestvolk is 't![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Reis z'n shirt aan Strootman heeft opgedragen.![]()
![]()
Zegt wel genoeg over Ajax dat jullie dat nodig hebben.quote:Op zondag 25 november 2012 14:50 schreef Syntix het volgende:
Geel voor die dwerg. Nu Stroot nog rood en Bommeltje geel.![]()
Dat zei de commentator al, die had het dus van hem.quote:Op zondag 25 november 2012 14:50 schreef Caland het volgende:
twitter:sjoerdmossou twitterde op zondag 25-11-2012 om 14:50:33Mooi eerbetoon van Reis aan John Karelse. JK. reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Triest idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. triestvolk is 'tNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
wij hebben al moeite met Fledderus en Prus, go figurequote:Op zondag 25 november 2012 14:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zegt wel genoeg over Ajax dat jullie dat nodig hebben.![]()
aantal posts: 123698 (gemiddeld 166 per dag)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. triestvolk is 't
ZEG JIJ![]()
Niets mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. triestvolk is 't![]()
Reitsma gebruikt Twitter idd. Zo hip is hij.quote:Op zondag 25 november 2012 14:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat zei de commentator al, die had het dus van hem.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
aantal posts: 123698 (gemiddeld 166 per dag)
ZEG JIJ![]()
![]()
Wat heeft dat te maken met mijn post?quote:Op zondag 25 november 2012 14:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
aantal posts: 123698 (gemiddeld 166 per dag)
ZEG JIJ![]()
wat heeft Karelse dan gedaan voor Reis?quote:Op zondag 25 november 2012 14:50 schreef Caland het volgende:
![]()
Geel? Dat is rood man
Un dann rettet kein Kavallerie,
Dat jezelf triest bent en eens wat anders moet doen als computerenquote:Op zondag 25 november 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met mijn post?![]()
dat was z'n dealerquote:Op zondag 25 november 2012 14:52 schreef Adames het volgende:
[..]
wat heeft Karelse dan gedaan voor Reis?![]()
Vieze overtreding van Kakuta inderdaad
Jankbal.quote:Op zondag 25 november 2012 14:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou Nijhuis voor een concurrent van PSV zijn?![]()
Ron de Rijk, en volgens mij is die Sjoerd in het stadion.quote:Op zondag 25 november 2012 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Reitsma gebruikt Twitter idd. Zo hip is hij.![]()
Ik ben bang geworden.quote:Op zondag 25 november 2012 14:52 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Dat jezelf triest bent en eens wat anders moet doen als computeren![]()
Jankbal.quote:Op zondag 25 november 2012 14:53 schreef GGMM het volgende:
Dit was gewoon weer geel. komt die kabouter goed weg.![]()
Kan niet, dat zou JB zijn.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Eerder thuisfluiter. Van Bommel pakt nog w geel.quote:Op zondag 25 november 2012 14:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou Nijhuis voor een concurrent van PSV zijn?![]()
Geef die Reis dan geel!Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op zondag 25 november 2012 14:54 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Eerder thuisfluiter. Van Bommel pakt nog w geel.![]()
![]()
Popcorn eten.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dit blijft geen 11 tegen 11Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Mertens is sowieso een irritante kabouter incl piepstemmetje. Met zn midgetgolf dansje
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Allebei even lelijk.quote:Op zondag 25 november 2012 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Reis z'n shirt aan Strootman heeft opgedragen.![]()
floot hij niet ook Fey - Ajax?quote:Op zondag 25 november 2012 14:54 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Eerder thuisfluiter. Van Bommel pakt nog w geel.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:54 schreef Stiggie het volgende:
Mertens is sowieso een irritante kabouter incl piepstemmetje. Met zn midgetgolf dansjeOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op zondag 25 november 2012 14:54 schreef Stiggie het volgende:
Mertens is sowieso een irritante kabouter incl piepstemmetje. Met zn midgetgolf dansje![]()
Jouw frustratie doet mij goed.quote:Op zondag 25 november 2012 14:54 schreef Stiggie het volgende:
Mertens is sowieso een irritante kabouter incl piepstemmetje. Met zn midgetgolf dansje![]()
Wat een idioot die Reis om een gele kaart te pakken voor shirtje uittrekken. Kan Vitesse de wedstrijd kosten. v. Bommel zal 'm nog wel een kaart aansmeren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Juichen als de bal duidelijk voor de lijn stuiterde
Hij hoopte dat de scheidsrechter verward zou raken. Zo vaak juicht Strootman niet.quote:Op zondag 25 november 2012 14:56 schreef donroyco het volgende:
Juichen als de bal duidelijk voor de lijn stuiterde![]()
Het wordt waarschijnlijk een ouderwetse schoppartijquote:Op zondag 25 november 2012 14:58 schreef debeterebob het volgende:
Lekker veel tackles en overtredingen
heerlijkquote:Op zondag 25 november 2012 14:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat een gehaat op de grootste baas van de Eredivisie![]()
![]()
dat ajax was afgrijselijk om naar te kijken
dit is tenminste vermaakmumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
die voetbalt sowieso bij Ajaxquote:Op zondag 25 november 2012 14:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat een gehaat op de grootste baas van de Eredivisie![]()
![]()
Jawel, beetje kaas wegen alles.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Er waaide net een petje van een toeschouwer op het veld. Dat was het hoogtepunt van de wedstrijd.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zie ik niet gebeuren.quote:Op zondag 25 november 2012 14:59 schreef GGMM het volgende:
Overigens mag het van mij 5-5 worden.
4 goals van zowel Mertens als Bony graag.![]()
Inderdaad zegquote:Op zondag 25 november 2012 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Er waaide net een petje van een toeschouwer op het veld. Dat was het hoogtepunt van de wedstrijd.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ja penalty was datJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
He nog iemand die gewoon Feyenoord kijktquote:
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Zie je wel.quote:Op zondag 25 november 2012 15:01 schreef Gramulanion het volgende:
Jan van Halst vond het ook een pingel![]()
Zal wel weer een overwinning gaan worden voor PSV als de scheids geen pingels durft te geven voor de tegenstander.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bony
Dat zegt genoegquote:Op zondag 25 november 2012 15:01 schreef Gramulanion het volgende:
Jan van Halst vond het ook een pingel
Snelle Egel![]()
Och hier nu gaat Lens huilenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Al het hele seizoen. Rare aankoop.quote:Op zondag 25 november 2012 15:01 schreef Compliment het volgende:
Narsingh valt ook genadeloos door de mand.![]()
Hoiquote:Op zondag 25 november 2012 15:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
He nog iemand die gewoon Feyenoord kijkt![]()
![]()
Wat deed íe?quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Leren ze bij PSV om de tegenstander zoveel mogelijk kaarten aan te naaien ofzo ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 15:02 schreef Moody het volgende:
Wat een misselijkmakend team heeft PSV toch. Hoog etterbak-gehalte. En het publiek doet net zo leuk mee. Sneu.![]()
![]()
kan alleen als ze tegen nec moetenquote:Op zondag 25 november 2012 15:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Proberen in het rijtje van Velthuizen en Ruiter te komen.mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
Ja misselijkmakend cluppiequote:Op zondag 25 november 2012 15:02 schreef Moody het volgende:
Wat een misselijkmakend team heeft PSV toch. Hoog etterbak-gehalte. En het publiek doet net zo leuk mee. Sneu.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mn hart, dacht dat die corner erin vloog
Ajax heeft gewonnen dus waarschijnlijk ook geen puntverlies voor Feyenoord.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Oh.quote:
Je bent niet op de hoogte dat de wedstrijd live is? Er zijn nog 5000 vrije plekken volgens mij![]()
![]()
Volgens mij kijk je naar een andere zender.quote:Op zondag 25 november 2012 15:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh.
Je bent niet op de hoogte dat de wedstrijd live is? Er zijn nog 5000 vrije plekken volgens mij![]()
Valt me dat Driesje nog niet omgewaaid is. Het waait namelijk best vandaag.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat snap jij niet aan hoge bomen vangen veel wind?quote:Op zondag 25 november 2012 15:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Valt me dat Driesje nog niet omgewaaid is. Het waait namelijk best vandaag.![]()
In Eindhoven valt dat reuze mee johquote:Op zondag 25 november 2012 15:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Valt me dat Driesje nog niet omgewaaid is. Het waait namelijk best vandaag.Bij AZ - Feyenoord, dáár waait het
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan hoge bomen vangen veel wind?![]()
![]()
Oja das ook zoquote:Op zondag 25 november 2012 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan hoge bomen vangen veel wind?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hij staat té scherp.quote:Op zondag 25 november 2012 15:05 schreef Gramulanion het volgende:
Lens nu al voor de 25e keer buitenspelOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Zowel Rutten als Verbeek spelen tegen het team waar ze getraind hebben.
Voor meer leuke feitjes kan je me altijd Dm-en.![]()
Altidore kwam met zn hoofd zowat bij de grond.quote:Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Koeman ook, beetje volledig zijn aub gvdquote:Op zondag 25 november 2012 15:07 schreef GGMM het volgende:
Heb je al een verzameltopic?quote:Op zondag 25 november 2012 15:07 schreef GGMM het volgende:
Voor meer leuke feitjes kan je me altijd Dm-en.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Neemt niet weg dat Joris goe bezig is! Buiten die panna gaat het best.quote:Op zondag 25 november 2012 15:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Altidore kwam met zn hoofd zowat bij de grond.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 15:07 schreef GGMM het volgende:
![]()
Heeft Van Bommel al geel gekregen?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Corner Feyenoord. Meestal het teken om even wat te drinken te gaan halen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Weer een kaartwaardige overtreding v Ginkel
Volgens mij zit er lijm in zijn haar in plaats van gel.quote:Op zondag 25 november 2012 15:08 schreef Grifte het volgende:
Pellè zijn kapsel houdt het prima in de storm![]()
Vitesse houdt lekker open huis. Wat is van Bommel nu weer aan hert janken ? Duidelijk op zijn retour, kan het niet meer belopen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heel vals jaquote:Op zondag 25 november 2012 15:08 schreef Gramulanion het volgende:
Van Bommel probeert Van Ginkel rood aan te naaien.![]()
![]()
Immers schiet maar 15 meter over. Er zit duidelijk verbetering in dus.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Daar is hij voor gemaakt.quote:Op zondag 25 november 2012 15:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
van bommel
Ga voetballen ipv zitten te zeuren tegen de grensgraag op anoniem![]()
Van bommel zeuren.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nee, die Tyfusjosti van Bommel geel.quote:Op zondag 25 november 2012 15:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Van gInkel mocht gewoon 2e geel hebben![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch 2 dm's ontvangen. Blijkbaar zijn er mensen die wél geïnteresseerd zijn in mijn feitjes.![]()
![]()
PSV - Vitas is wel een bazige pot
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
dan had hij wel een penalty gegevenquote:Op zondag 25 november 2012 15:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, hoe erg voor vitesse is hij??=![]()
Ik dacht net precies 't zelfde. Dit in tegenstelling tot die dooie albino-rat op het hoofd van Immers.quote:Op zondag 25 november 2012 15:08 schreef Grifte het volgende:
Pellè zijn kapsel houdt het prima in de storm![]()
Wat is dát nou voor feitjequote:Op zondag 25 november 2012 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch 2 dm's ontvangen. Blijkbaar zijn er mensen die wél geïnteresseerd zijn in mijn feitjes.![]()
![]()
Hangt een doelpunt van Feyenoord in de luchtNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Dan was het wel heel erg duidelijk.quote:Op zondag 25 november 2012 15:10 schreef Adames het volgende:
[..]
dan had hij wel een penalty gegeven![]()
Bal van Janssen
Bouma
Wtf hij moest afleggenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hij doet me altijd een beetje aan die kerel uit de Da Vinci Code denkenquote:Op zondag 25 november 2012 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht net precies 't zelfde. Dit in tegenstelling tot die dooie albino-rat op het hoofd van Immers.![]()
![]()
wat een personality hebben die psv spelers ook, zo streetwaisquote:Op zondag 25 november 2012 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
PSV - Vitas is wel een bazige pot![]()
En dan zo'n cornerquote:Op zondag 25 november 2012 15:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hangt een doelpunt van Feyenoord in de lucht
3 overtredingen per minuutquote:Op zondag 25 november 2012 15:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
What's happening @ Eindhoven?![]()
FEITJE
Jonathan Reis is na Philip Cocu de tweede die voor Vitesse scoorde tegen PSV, en voor PSV scoorde tegen Vitesse![]()
Zooo Driesje.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
OKEquote:Op zondag 25 november 2012 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
FEITJE
Jonathan Reis is na Philip Cocu de tweede die voor Vitesse scoorde tegen PSV, en voor PSV scoorde tegen Vitesse![]()
Dat is mij ding man.quote:Op zondag 25 november 2012 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
FEITJE
Jonathan Reis is na Philip Cocu de tweede die voor Vitesse scoorde tegen PSV, en voor PSV scoorde tegen Vitesse
Forum Opties Forumhop: Hop naar: