SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slachtveld
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
James Kond
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
De favoriete schrijver van Reis misschien. Als Piet ooit zou scoren zou hij een Griezelbus shirtje laten zien.![]()
Jankende KneusUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
twitter:sjoerdmossou twitterde op zondag 25-11-2012 om 14:50:33Mooi eerbetoon van Reis aan John Karelse. JK. reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. triestvolk is 't![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Reis z'n shirt aan Strootman heeft opgedragen.![]()
![]()
Zegt wel genoeg over Ajax dat jullie dat nodig hebben.quote:Op zondag 25 november 2012 14:50 schreef Syntix het volgende:
Geel voor die dwerg. Nu Stroot nog rood en Bommeltje geel.![]()
Dat zei de commentator al, die had het dus van hem.quote:Op zondag 25 november 2012 14:50 schreef Caland het volgende:
twitter:sjoerdmossou twitterde op zondag 25-11-2012 om 14:50:33Mooi eerbetoon van Reis aan John Karelse. JK. reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Triest idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. triestvolk is 'tNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
wij hebben al moeite met Fledderus en Prus, go figurequote:Op zondag 25 november 2012 14:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zegt wel genoeg over Ajax dat jullie dat nodig hebben.![]()
aantal posts: 123698 (gemiddeld 166 per dag)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. triestvolk is 't
ZEG JIJ![]()
Niets mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. triestvolk is 't![]()
Reitsma gebruikt Twitter idd. Zo hip is hij.quote:Op zondag 25 november 2012 14:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat zei de commentator al, die had het dus van hem.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
aantal posts: 123698 (gemiddeld 166 per dag)
ZEG JIJ![]()
![]()
Wat heeft dat te maken met mijn post?quote:Op zondag 25 november 2012 14:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
aantal posts: 123698 (gemiddeld 166 per dag)
ZEG JIJ![]()
wat heeft Karelse dan gedaan voor Reis?quote:Op zondag 25 november 2012 14:50 schreef Caland het volgende:
![]()
Geel? Dat is rood man
Un dann rettet kein Kavallerie,
Dat jezelf triest bent en eens wat anders moet doen als computerenquote:Op zondag 25 november 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met mijn post?![]()
dat was z'n dealerquote:Op zondag 25 november 2012 14:52 schreef Adames het volgende:
[..]
wat heeft Karelse dan gedaan voor Reis?![]()
Vieze overtreding van Kakuta inderdaad
Jankbal.quote:Op zondag 25 november 2012 14:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou Nijhuis voor een concurrent van PSV zijn?![]()
Ron de Rijk, en volgens mij is die Sjoerd in het stadion.quote:Op zondag 25 november 2012 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Reitsma gebruikt Twitter idd. Zo hip is hij.![]()
Ik ben bang geworden.quote:Op zondag 25 november 2012 14:52 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Dat jezelf triest bent en eens wat anders moet doen als computeren![]()
Jankbal.quote:Op zondag 25 november 2012 14:53 schreef GGMM het volgende:
Dit was gewoon weer geel. komt die kabouter goed weg.![]()
Kan niet, dat zou JB zijn.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Eerder thuisfluiter. Van Bommel pakt nog w geel.quote:Op zondag 25 november 2012 14:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou Nijhuis voor een concurrent van PSV zijn?![]()
Geef die Reis dan geel!Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op zondag 25 november 2012 14:54 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Eerder thuisfluiter. Van Bommel pakt nog w geel.![]()
![]()
Popcorn eten.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dit blijft geen 11 tegen 11Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Mertens is sowieso een irritante kabouter incl piepstemmetje. Met zn midgetgolf dansje
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Allebei even lelijk.quote:Op zondag 25 november 2012 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Reis z'n shirt aan Strootman heeft opgedragen.![]()
floot hij niet ook Fey - Ajax?quote:Op zondag 25 november 2012 14:54 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Eerder thuisfluiter. Van Bommel pakt nog w geel.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:54 schreef Stiggie het volgende:
Mertens is sowieso een irritante kabouter incl piepstemmetje. Met zn midgetgolf dansjeOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op zondag 25 november 2012 14:54 schreef Stiggie het volgende:
Mertens is sowieso een irritante kabouter incl piepstemmetje. Met zn midgetgolf dansje![]()
Jouw frustratie doet mij goed.quote:Op zondag 25 november 2012 14:54 schreef Stiggie het volgende:
Mertens is sowieso een irritante kabouter incl piepstemmetje. Met zn midgetgolf dansje![]()
Wat een idioot die Reis om een gele kaart te pakken voor shirtje uittrekken. Kan Vitesse de wedstrijd kosten. v. Bommel zal 'm nog wel een kaart aansmeren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Juichen als de bal duidelijk voor de lijn stuiterde
Hij hoopte dat de scheidsrechter verward zou raken. Zo vaak juicht Strootman niet.quote:Op zondag 25 november 2012 14:56 schreef donroyco het volgende:
Juichen als de bal duidelijk voor de lijn stuiterde
Forum Opties Forumhop: Hop naar: