SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kut TT.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Nog steeds tregden TT.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Beetje vreemde naam eigenlijk... Als je daar mee in een café gaat racen, heb je wel een probleemquote:![]()
![]()
Veltman.quote:Op zondag 25 november 2012 13:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie staat erin als Moisander volgende week niet mag meedoen?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
f.De Boerquote:Op zondag 25 november 2012 13:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie staat erin als Moisander volgende week niet mag meedoen?![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 13:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje vreemde naam eigenlijk... Als je daar mee in een café gaat racen, heb je wel een probleem
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Geel Malki. Idioot.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb liever dat ie gewoon meedoet.quote:Op zondag 25 november 2012 13:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie staat erin als Moisander volgende week niet mag meedoen?![]()
laat maar liggen hij is dood.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ook zo irritant als spelers dan nog zo gaan zeiken. Ik bedoel je trapt iemand in zijn gezicht. Dan krijg je geel. Klaar. Zo vermoeiend lijkt me dat als scheids.![]()
quote:
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Bazoerquote:Op zondag 25 november 2012 13:45 schreef Adames het volgende:
en als Alderweireld ook nog niet speelt ?![]()
Oh nee die mag nog niet spelen.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ik zag Malki niet echt protesteren tegen de kaart andersquote:Op zondag 25 november 2012 13:46 schreef Don_Gurgen het volgende:
Ook zo irritant als spelers dan nog zo gaan zeiken. Ik bedoel je trapt iemand in zijn gezicht. Dan krijg je geel. Klaar. Zo vermoeiend lijkt me dat als scheids.![]()
Nee, dat is Veldman. En kleurling.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op zondag 25 november 2012 13:46 schreef Caland het volgende:
Er komt een nieuwe speler op het veld, man.![]()
![]()
ik geef jou 0 rotsteentjes voor deze postquote:Op zondag 25 november 2012 13:46 schreef Caland het volgende:
ik moest lachen, sorry.quote:Op zondag 25 november 2012 13:46 schreef Caland het volgende:
![]()
Ik vind Alderweireld dit seizoen echt niet heel veel toevoegen,quote:Op zondag 25 november 2012 13:45 schreef Adames het volgende:
en als Alderweireld ook nog niet speelt ?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ja inderdaad extreem slecht. Ik geef de vodka van gisteren de schuld.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ongelofelijk dat het nog 1-0 staat
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
hihiquote:Op zondag 25 november 2012 13:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje vreemde naam eigenlijk... Als je daar mee in een café gaat racen, heb je wel een probleem![]()
Hij hoopt dat Ajax nog kan scoren en denkt ondertussen dat ze daar een pingel voor nodig gaan hebbenquote:![]()
Wat een redding
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Prus![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Hoe heet die Marokkaanse speler die bij Roda JC speelde? Was altijd de smaakmaker en 2 seizoenen geleden ook nog in verband gebracht met een eventuele overgang naar Feyenoord. Ben ff z'n naam kwijt.![]()
GODVEROp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Jezuschristus wat een redding van die keeper... just one of those daysOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Hadouir.quote:Op zondag 25 november 2012 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe heet die Marokkaanse speler die bij Roda JC speelde? Was altijd de smaakmaker en 2 seizoenen geleden ook nog in verband gebracht met een eventuele overgang naar Feyenoord. Ben ff z'n naam kwijt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Siem gaat het proberen.quote:Op zondag 25 november 2012 13:50 schreef tompsv18 het volgende:
Aanvaller voor een middenvelder eruit? Lol![]()
Speelde nochtans een prima wedstrijd.quote:Op zondag 25 november 2012 13:50 schreef ejfaar het volgende:
Ongelooflijk die Hoesen, donder aub op bij Ajax![]()
Het is Hoesen.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op zondag 25 november 2012 13:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Speelde nochtans een prima wedstrijd.![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 13:50 schreef ejfaar het volgende:
Ongelooflijk die Hoesen, donder aub op bij Ajax![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 13:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Speelde nochtans een prima wedstrijd.![]()
![]()
Vond ik ook niet inderdaad... en echt enorm zonde dat die keeper net de redding van zijn leven maaktquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Hoesen is er uit, dat is sowieso altijd beter. Jammer genoeg.quote:Op zondag 25 november 2012 13:50 schreef tompsv18 het volgende:
Aanvaller voor een middenvelder eruit? LolUn dann rettet kein Kavallerie,
Immers had die laatste bal het stadion uitgetrapt, nu was er een knappe redding van de keeper nodig.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Willems is 18 en daar zeiken ze nog harder op.quote:Op zondag 25 november 2012 13:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die speelde gewoon prima or. Is 21 jaar en komt er wel![]()
Als je zelfs bij Fortuna niet echt uit kunt blinken...quote:Op zondag 25 november 2012 13:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die speelde gewoon prima or. Is 21 jaar en komt er wel![]()
juist ja.quote:Op zondag 25 november 2012 13:51 schreef ejfaar het volgende:
[..]
In de beker, tegen Real en ook nu mist hij kansen die een amateur nog maakt![]()
Erger nog, een Feyenoorder zal die kansen nog maken...quote:Op zondag 25 november 2012 13:51 schreef ejfaar het volgende:
[..]
In de beker, tegen Real en ook nu mist hij kansen die een amateur nog maakt![]()
Die ja. En hoe heet die ene conjo ook alweer met z'n halflange donkere haar en stoppelbaardje. Volgens mij is 't een Oostenrijker oid...was in het Twente van 5 seizoenen geleden ook een goede speler. Middenveldert in 't team met N'Kufo toen nog geloof ik.quote:![]()
Eens, maar als spits moet hij zo'n grote kans wel gewoon maken. Daarvoor staat hij er uiteindelijk in.quote:![]()
Keep on dreamingquote:Op zondag 25 november 2012 13:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Erger nog, een Feyenoorder zal die kansen nog maken...![]()
Omdat 'ie er niks van kan.quote:Op zondag 25 november 2012 13:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Willems is 18 en daar zeiken ze nog harder op.![]()
![]()
Haha inderdaad. Anders trekken ze daar nog ff een blikje denen open.quote:Op zondag 25 november 2012 13:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je zelfs bij Fortuna niet echt uit kunt blinken...![]()
Wat lul je nou man, daar scoorde hij gewoon flink wat goals hoorquote:Op zondag 25 november 2012 13:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je zelfs bij Fortuna niet echt uit kunt blinken...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
het was zijn debuutquote:Op zondag 25 november 2012 13:52 schreef ejfaar het volgende:
[..]
De tegenstander veranderd niets aan de grote van de kans![]()
Hmm, geen idee. Cziommer?quote:Op zondag 25 november 2012 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die ja. En hoe heet die ene conjo ook alweer met z'n halflange donkere haar en stoppelbaardje. Volgens mij is 't een Oostenrijker oid...was in het Twente van 5 seizoenen geleden ook een goede speler. Middenveldert in 't team met N'Kufo toen nog geloof ik.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Willems is dan ook een psver en dus bij definitie kutquote:Op zondag 25 november 2012 13:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Willems is 18 en daar zeiken ze nog harder op.![]()
14 goals in de Jupiler League, tis wat...quote:Op zondag 25 november 2012 13:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat lul je nou man, daar scoorde hij gewoon flink wat goals hoor![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Bij je debuut moet je minstens een hattrick maken als spitsquote:
Daar was hij een van de slechtste spelers, dus dat is geen argument.quote:Op zondag 25 november 2012 13:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt, daarom mag je mee naar het EK.![]()
![]()
Inderdaad, ze kunnen er allebei gewoon helemaal niks van.quote:Op zondag 25 november 2012 13:53 schreef GGMM het volgende:
Uh, kan die Willems vs. Hoesen discussie stoppen?Lekkere vergelijking.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Monteyne
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Van Persie ook, dus das ook geen argument.quote:Op zondag 25 november 2012 13:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Daar was hij een van de slechtste spelers, dus dat is geen argument.![]()
Wedden, die kans had jij ook gemist. Ongelofelijk hoe je een speler na 3 wedstrijden al kunt af zeiekn.quote:Op zondag 25 november 2012 13:53 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dus dan schiet je maar zo hoog mogelijk over?![]()
Bende?quote:Op zondag 25 november 2012 13:53 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Wat bende toch een nerd he..![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 13:54 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Van Persie ook, dus das ook geen argument.![]()
![]()
Nee , rot op arme schooier.quote:Op zondag 25 november 2012 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand sopcast linkje met fatsoenlijk beeld?![]()
Rosmalenquote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wedden, die kans had jij ook gemist. Ongelofelijk hoe je een speler na 3 wedstrijden al kunt af zeiekn.![]()
Je kent me niet eens![]()
Nee, maar in Duitsland spelen ze sowieso harderquote:Op zondag 25 november 2012 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Montaine vond dat geen overtreding hoor![]()
![]()
Maar niemand zegt ook dat hij goed is omdat hij een EK speelde.quote:Op zondag 25 november 2012 13:54 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Van Persie ook, dus das ook geen argument.![]()
http://www.eredivisielive.nlquote:Op zondag 25 november 2012 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand sopcast linkje met fatsoenlijk beeld?
Kneus.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
quote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Leg die bal in het hoekje ipv ernaast man. Is toch geen corner zoUn dann rettet kein Kavallerie,
Huntelaarquote:Op zondag 25 november 2012 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie ben jij dan? Ben je Guidetti?![]()
Krijgt Eriksen een stroomstoot op zijn ballen als ie een corner ineens voor moet geven ofzo
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Anders scoren we niet.quote:Op zondag 25 november 2012 13:55 schreef Caland het volgende:
Waarom appelleren die Ajax-spelers bij elk schot voor hands?![]()
omdat ze anders niet bij het doel in de buurt kunnen komen?quote:Op zondag 25 november 2012 13:55 schreef Caland het volgende:
Waarom appelleren die Ajax-spelers bij elk schot voor hands?![]()
Nog meer EDL kijkers waar t beeld continu stoort?Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 13:56 schreef TheVulture het volgende:
Krijgt Eriksen een stroomstoot op zijn ballen als ie een corner ineens voor moet geven ofzo![]()
![]()
Niet te geloven
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Hoe moeten ze anders scoren als ze geen hulp van de scheidsrechter krijgen?quote:Op zondag 25 november 2012 13:55 schreef Caland het volgende:
Waarom appelleren die Ajax-spelers bij elk schot voor hands?Un dann rettet kein Kavallerie,
Nopequote:Op zondag 25 november 2012 13:56 schreef LDS het volgende:
Nog meer EDL kijkers waar t beeld continu stoort?![]()
Pffff.. Hij wil er maar niet in
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dit is wel heel erg hoor
Nergens last van.quote:Op zondag 25 november 2012 13:56 schreef LDS het volgende:
Nog meer EDL kijkers waar t beeld continu stoort?![]()
licht????quote:Op zondag 25 november 2012 13:57 schreef PizzaGeit het volgende:
Die commentator lijkt overigens een lichte voorkeur voor Ajax te hebben![]()
Die Erikssen legt die bal bij een corner zowat op de rand van het strafschopgebied ipv in het vak
Allebei de attracties?quote:Op zondag 25 november 2012 13:57 schreef muzas het volgende:
Morgen in de krant dat half toverland is afgebroken.![]()
Ey, geweldige traptechniek hè, hét talent van Europaquote:Op zondag 25 november 2012 13:57 schreef Zorro het volgende:
Die Erikssen legt die bal bij een corner zowat op de rand van het strafschopgebied ipv in het vak![]()
![]()
Topballetje Eriksen“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Haha leuk!quote:Op zondag 25 november 2012 13:58 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Die was toch beter dan Messi? Niet zo haten!![]()
![]()
Waarom eigenlijk? Serieus, ik vind het geen slechte speler. Maar ik las dan dat Eriksen wellicht ooit naar Barca of Real moest gaan maar waarom eigenlijk? Met alle respect, maar hij kan tegen clubs als PEC, Roda en Utrecht het verschil al niet maken.quote:Op zondag 25 november 2012 13:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ey, geweldige traptechniek hè, hét talent van Europa![]()
Die commentator wordt met de minuut triester
Kan me nietKan me niet voorstellen dat iemand dat hier gezegd heeftquote:Op zondag 25 november 2012 13:58 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Die was toch beter dan Messi? Niet zo haten!
...quote:Op zondag 25 november 2012 13:59 schreef RvLaak het volgende:
"Ajax vele malen sterker dan Roda"... Dat wordt ook echt teruggezien in de stand ja![]()
![]()
Nerd.quote:Op zondag 25 november 2012 13:58 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Die was toch beter dan Messi? Niet zo haten!![]()
Nee maar hij speelt bij Ajax en Ajax is de bestequote:Op zondag 25 november 2012 13:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Serieus, ik vind het geen slechte speler. Maar ik las dan dat Eriksen wellicht ooit naar Barca of Real moest gaan maar waarom eigenlijk? Met alle respect, maar hij kan tegen clubs als PEC, Roda en Utrecht het verschil al niet maken.![]()
![]()
Teletekstsupportterquote:Op zondag 25 november 2012 13:59 schreef RvLaak het volgende:
"Ajax vele malen sterker dan Roda"... Dat wordt ook echt teruggezien in de stand ja![]()
Een auto die half stuk is, is toch gewoon stuk?quote:Op zondag 25 november 2012 13:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je kan ook beide voor de helft slopen![]()
Had Frank 71 minuten nodig om in te zien dat Boerrigter slecht speelde?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Sukkelquote:Op zondag 25 november 2012 13:59 schreef RvLaak het volgende:
![]()
Oke man.quote:Op zondag 25 november 2012 14:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als Ajax echt zo veel beter was dan Roda, had het al lang 0-5/6 gestaan![]()
klopt, maar als slechts 1 van de 2 botsauto's stuk is...quote:Op zondag 25 november 2012 13:59 schreef muzas het volgende:
[..]
Een auto die half stuk is, is toch gewoon stuk?![]()
Als je deze wedstrijd 10 keer speelt win je hem 9 keer met 1-3 ofzo
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Jij kijkt de wedstrijd niet? Dat het 1-0 staat is echt een wonder, want Ajax heeft zoveeeeeeeeeel kansen gehad.quote:Op zondag 25 november 2012 14:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als Ajax echt zo veel beter was dan Roda, had het al lang 0-5/6 gestaan![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:00 schreef TheVulture het volgende:
Als je deze wedstrijd 10 keer speelt win je hem 9 keer met 1-3 ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hebben ze die?quote:Op zondag 25 november 2012 14:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
klopt, maar als slechts 1 van de 2 botsauto's stuk is...![]()
![]()
Klopt. Ajax is idd beter, maar niet vele malen beter imo (deze wedstrijd)quote:Op zondag 25 november 2012 14:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij kijkt de wedstrijd niet? Dat het 1-0 staat is echt een wonder, want Ajax heeft zoveeeeeeeeeel kansen gehad.![]()
Echt waar?quote:Op zondag 25 november 2012 14:00 schreef TheVulture het volgende:
Als je deze wedstrijd 10 keer speelt win je hem 9 keer met 1-3 ofzoIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
wijze woorden van de commentator: de overwinning is nog ver weg voor ajaxmumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
Hij heeft gewoon gelijk hoor. Als Ajax echt zo geweldig was dan hadden ze misschien niet 8/9-0 voorgestaan maar toch wel 2,3-0? Dit is het Roda dat vorig week met de billetje bloot ging tegen Heracles hé!quote:![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:01 schreef Geo4kant het volgende:
Heb zojuist op 1-1 gewed dus het wordt zo 2-0![]()
![]()
Weinig pret anders in 't park.quote:Op zondag 25 november 2012 14:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is een gok... Elk pretpark heeft toch botsauto's?![]()
Neen.quote:Op zondag 25 november 2012 14:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is een gok... Elk pretpark heeft toch botsauto's?![]()
2 uur, tijd voor de voorbeschouwing op AZ - Feyenoord. Eindelijk deze kutpot uitzetten.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ajax is helemaal niks. Roda speelt het gewoon slim. Net als Dortmund en vele andere de afgelopen tijd. Gewoon achterin hangen. Ajax speelt toch te traag om daar door heen te komen en dan met counters eruit. Daar is dit Ajax gewoon niet tegen opgewassen.![]()
Scorebordjournalistiek.quote:Op zondag 25 november 2012 13:59 schreef RvLaak het volgende:
Ik heb deze maar overgeslagen, van tevoren was ik al een beetje bang voor een 12.30 wedstrijd helemaal in Limburg.quote:Op zondag 25 november 2012 14:01 schreef Geo4kant het volgende:
Heb zojuist op 1-1 gewed dus het wordt zo 2-0Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ajax speelt gewoon goed hoor. Creëren veel kansen, alleen de bal wil er nog niet in.quote:Op zondag 25 november 2012 14:02 schreef Don_Gurgen het volgende:
Ajax is helemaal niks. Roda speelt het gewoon slim. Net als Dortmund en vele andere de afgelopen tijd. Gewoon achterin hangen. Ajax speelt toch te traag om daar door heen te komen en dan met counters eruit. Daar is dit Ajax gewoon niet tegen opgewassen.![]()
Mijn gratis Telegraaf-Eredivise Live is toch alweer verlopenquote:Op zondag 25 november 2012 14:02 schreef Caland het volgende:
Op eredivisielive 2 trouwens, voor de liefhebbers.![]()
![]()
Die voorzetten van Lukoki worden ook met de week slechter...Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Je gaat die voorbeschouwing toch niet kijkenquote:Op zondag 25 november 2012 14:02 schreef Caland het volgende:
Op eredivisielive 2 trouwens, voor de liefhebbers.Spannend dit man
ik heb het niet over Ajax in het algemeen, maar puur over Ajax nuquote:Op zondag 25 november 2012 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar je zal de wedstrijd wel niet kijken, dus dan heeft dit geen zin verder.![]()
Fout van Frankie. De Hoesen had er niet in moeten staanquote:Op zondag 25 november 2012 14:03 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ajax speelt gewoon goed hoor. Creëren veel kansen, alleen de bal wil er nog niet in.![]()
Ik kijk gewoon Feyenoord, vind ik veel spannender.quote:Op zondag 25 november 2012 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat die voorbeschouwing toch niet kijkenSpannend dit man
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja, dat snapt m'n lul nog.quote:Op zondag 25 november 2012 14:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ik heb het niet over Ajax in het algemeen, maar puur over Ajax nu![]()
Roda speelt ook wel heel erg goed. Doet me een beetje terugdenken aan het Roda uit '94/'95.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Steeds als Roda de bal voor wil geven schieten ze tegen een speler van ajax aan. Hoe moeilijk is het nou...Un dann rettet kein Kavallerie,
Neger wat.quote:Op zondag 25 november 2012 14:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Roda speelt ook wel heel erg goed. Doet me een beetje terugdenken aan het Roda uit '94/'95.![]()
Dat dusquote:Op zondag 25 november 2012 14:04 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
maak nou maar gewoon 2-0, ben je meteen van het gezeik af.![]()
Eerlijk, Ik ben niet aan het kijken.quote:
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Danilo het huilertje.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Enige overeenkomst tussen Roda en Dortmund zijn de clubkleurenquote:Op zondag 25 november 2012 14:02 schreef Don_Gurgen het volgende:
Welke weddenschap heeft hij nu weer verloren?quote:Op zondag 25 november 2012 14:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik word een beetje bang van jouw UI Stijn![]()
Maar wel met 3 puntjes in de pocket!quote:Op zondag 25 november 2012 14:05 schreef ejfaar het volgende:
Danilo gaat na afloop weer huilie doen over zijn moeder![]()
Ik word een beetje ziek van al jouw lelijke posts.quote:Op zondag 25 november 2012 14:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik word een beetje bang van jouw UI Stijn![]()
En het landquote:Op zondag 25 november 2012 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Enige overeenkomst tussen Roda en Dortmund zijn de clubkleuren![]()
En de spreektaalquote:Op zondag 25 november 2012 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
![]()
iets met zuurkoolquote:Op zondag 25 november 2012 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word een beetje ziek van al jouw lelijke posts.![]()
Awwh, gefrustreerd door het goddelijke spel van Ajax?quote:Op zondag 25 november 2012 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word een beetje ziek van al jouw lelijke posts.![]()
![]()
Voortaan eerder opstaan.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Natuurlijk is Dortmund een veel en veel sterkere ploeg. Maar het liet wel precies zien waar de zwaktes van Ajax liggen. Dortmund liep daarom naar 0-4 uit. Roda weet thuis op 1-0 te komen. Maar de kerngedachte is hetzelfde. Laat Ajax maar het spel maken, wij slaan wel uit de counter toe. En Ajax gaat daar ook nog in mee, lekker breien. Traag voetbal weinig kansen. En dan de kansen die je krijgt om zeep helpen. Tja, dan kan een ploeg als Roda met deze tactiek winnen.quote:Op zondag 25 november 2012 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het heeft niets met gefrustreerd te makenquote:Op zondag 25 november 2012 14:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Awwh, gefrustreerd door het goddelijke spel van Ajax?![]()
Gelukkig vertoont de defensie van Ajax ook overeenkomsten in deze wedstrijd als tegen Borussia..quote:
Man man man, dikke faal voor de Ajax verdediging.![]()
Roda gaat hier met zoveel geluk winnen
Die keeper heeft een gouden lul vandaag zegOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Lange reacties hebben geen zin in zo'n Livetopic, niemand leest diequote:Op zondag 25 november 2012 14:07 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Natuurlijk is Dortmund een veel en veel sterkere ploeg. Maar het liet wel precies zien waar de zwaktes van Ajax liggen. Dortmund liep daarom naar 0-4 uit. Roda weet thuis op 1-0 te komen. Maar de kerngedachte is hetzelfde. Laat Ajax maar het spel maken, wij slaan wel uit de counter toe. En Ajax gaat daar ook nog in mee, lekker breien. Traag voetbal weinig kansen. En dan de kansen die je krijgt om zeep helpen. Tja, dan kan een ploeg als Roda met deze tactiek winnen.![]()
![]()
Rot op met die korte corners.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Tekenend voor deze wedstrijd was de corner aan het eind van de 1ste helft die kort werd genomen, als je deze voorzet heb je gewoon een kans. Je scoort tegen City 2x uit een corner, waarom doe je dat nu dan ook niet!?![]()
Hij gaat vlammen vandaag.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik vind de aanval veel erger. 1 goal tegen kan gebeuren. 1000 kansen om zeep helpen nietquote:Op zondag 25 november 2012 14:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gelukkig vertoont de defensie van Ajax ook overeenkomsten in deze wedstrijd als tegen Borussia..
Man man man, dikke faal voor de Ajax verdediging.![]()
Is waar, maar Ajax is helaas ook gewoon een matige ploeg dit seizoen.quote:"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 14:08 schreef tompsv18 het volgende:
Wielaert zie ik er nog wel eentje in zijn eigen doel schoppen![]()
![]()
dat zijn net 3 zinnen, die lees je in 3 seconden.quote:Op zondag 25 november 2012 14:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Lange reacties hebben geen zin in zo'n Livetopic, niemand leest die
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |