SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kut TT.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Nog steeds tregden TT.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Beetje vreemde naam eigenlijk... Als je daar mee in een café gaat racen, heb je wel een probleemquote:![]()
![]()
Veltman.quote:Op zondag 25 november 2012 13:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie staat erin als Moisander volgende week niet mag meedoen?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
f.De Boerquote:Op zondag 25 november 2012 13:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie staat erin als Moisander volgende week niet mag meedoen?![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 13:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje vreemde naam eigenlijk... Als je daar mee in een café gaat racen, heb je wel een probleem
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Geel Malki. Idioot.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb liever dat ie gewoon meedoet.quote:Op zondag 25 november 2012 13:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie staat erin als Moisander volgende week niet mag meedoen?![]()
laat maar liggen hij is dood.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ook zo irritant als spelers dan nog zo gaan zeiken. Ik bedoel je trapt iemand in zijn gezicht. Dan krijg je geel. Klaar. Zo vermoeiend lijkt me dat als scheids.![]()
quote:
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Bazoerquote:Op zondag 25 november 2012 13:45 schreef Adames het volgende:
en als Alderweireld ook nog niet speelt ?![]()
Oh nee die mag nog niet spelen.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ik zag Malki niet echt protesteren tegen de kaart andersquote:Op zondag 25 november 2012 13:46 schreef Don_Gurgen het volgende:
Ook zo irritant als spelers dan nog zo gaan zeiken. Ik bedoel je trapt iemand in zijn gezicht. Dan krijg je geel. Klaar. Zo vermoeiend lijkt me dat als scheids.![]()
Nee, dat is Veldman. En kleurling.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op zondag 25 november 2012 13:46 schreef Caland het volgende:
Er komt een nieuwe speler op het veld, man.![]()
![]()
ik geef jou 0 rotsteentjes voor deze postquote:Op zondag 25 november 2012 13:46 schreef Caland het volgende:
ik moest lachen, sorry.quote:Op zondag 25 november 2012 13:46 schreef Caland het volgende:
![]()
Ik vind Alderweireld dit seizoen echt niet heel veel toevoegen,quote:Op zondag 25 november 2012 13:45 schreef Adames het volgende:
en als Alderweireld ook nog niet speelt ?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ja inderdaad extreem slecht. Ik geef de vodka van gisteren de schuld.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ongelofelijk dat het nog 1-0 staat
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
hihiquote:Op zondag 25 november 2012 13:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje vreemde naam eigenlijk... Als je daar mee in een café gaat racen, heb je wel een probleem![]()
Hij hoopt dat Ajax nog kan scoren en denkt ondertussen dat ze daar een pingel voor nodig gaan hebbenquote:![]()
Wat een redding
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Prus![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Hoe heet die Marokkaanse speler die bij Roda JC speelde? Was altijd de smaakmaker en 2 seizoenen geleden ook nog in verband gebracht met een eventuele overgang naar Feyenoord. Ben ff z'n naam kwijt.![]()
GODVEROp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Jezuschristus wat een redding van die keeper... just one of those daysOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Hadouir.quote:Op zondag 25 november 2012 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe heet die Marokkaanse speler die bij Roda JC speelde? Was altijd de smaakmaker en 2 seizoenen geleden ook nog in verband gebracht met een eventuele overgang naar Feyenoord. Ben ff z'n naam kwijt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Siem gaat het proberen.quote:Op zondag 25 november 2012 13:50 schreef tompsv18 het volgende:
Aanvaller voor een middenvelder eruit? Lol![]()
Speelde nochtans een prima wedstrijd.quote:Op zondag 25 november 2012 13:50 schreef ejfaar het volgende:
Ongelooflijk die Hoesen, donder aub op bij Ajax![]()
Het is Hoesen.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op zondag 25 november 2012 13:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Speelde nochtans een prima wedstrijd.![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 13:50 schreef ejfaar het volgende:
Ongelooflijk die Hoesen, donder aub op bij Ajax![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 13:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Speelde nochtans een prima wedstrijd.![]()
![]()
Vond ik ook niet inderdaad... en echt enorm zonde dat die keeper net de redding van zijn leven maaktquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Hoesen is er uit, dat is sowieso altijd beter. Jammer genoeg.quote:Op zondag 25 november 2012 13:50 schreef tompsv18 het volgende:
Aanvaller voor een middenvelder eruit? LolUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Immers had die laatste bal het stadion uitgetrapt, nu was er een knappe redding van de keeper nodig.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Willems is 18 en daar zeiken ze nog harder op.quote:Op zondag 25 november 2012 13:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die speelde gewoon prima or. Is 21 jaar en komt er wel![]()
Als je zelfs bij Fortuna niet echt uit kunt blinken...quote:Op zondag 25 november 2012 13:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die speelde gewoon prima or. Is 21 jaar en komt er wel![]()
juist ja.quote:Op zondag 25 november 2012 13:51 schreef ejfaar het volgende:
[..]
In de beker, tegen Real en ook nu mist hij kansen die een amateur nog maakt![]()
Erger nog, een Feyenoorder zal die kansen nog maken...quote:Op zondag 25 november 2012 13:51 schreef ejfaar het volgende:
[..]
In de beker, tegen Real en ook nu mist hij kansen die een amateur nog maakt![]()
Die ja. En hoe heet die ene conjo ook alweer met z'n halflange donkere haar en stoppelbaardje. Volgens mij is 't een Oostenrijker oid...was in het Twente van 5 seizoenen geleden ook een goede speler. Middenveldert in 't team met N'Kufo toen nog geloof ik.quote:![]()
Eens, maar als spits moet hij zo'n grote kans wel gewoon maken. Daarvoor staat hij er uiteindelijk in.quote:![]()
Keep on dreamingquote:Op zondag 25 november 2012 13:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Erger nog, een Feyenoorder zal die kansen nog maken...![]()
Omdat 'ie er niks van kan.quote:Op zondag 25 november 2012 13:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Willems is 18 en daar zeiken ze nog harder op.![]()
![]()
Haha inderdaad. Anders trekken ze daar nog ff een blikje denen open.quote:Op zondag 25 november 2012 13:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je zelfs bij Fortuna niet echt uit kunt blinken...![]()
Wat lul je nou man, daar scoorde hij gewoon flink wat goals hoorquote:Op zondag 25 november 2012 13:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je zelfs bij Fortuna niet echt uit kunt blinken...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |